بستن فهرست

ایکس باکس چیست ؟راهنمای خرید ایکس باکس 360

تاریخ انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۲

ایکس باکس 360 یکی از بهترین و جذابترین کنسول های بازی برای بچه هاست که به شدت می تونه روی ذهن و خلاقیت لحظه ای کاربر تاثیر بذاره  که به نظر من انقلاب بزرگی در نحوه اجرا و گرافیک بازی های ویدئویی بوجود اورد . الانم که کم کم به فصل تابستون نزدیک میشیم و من مطمئنم که بچه ها دارن لحظه شماری می کنن تا امتحاناشونو بدن و حسابی بازی کامپیوتری بکنن . من ( محمدرضا امین زاده ) هم تو این سن بودم و دقیقا حس و حال بچه ها تو این موقع از سال رو می دونم . به پدر و مادر های عزیز توصیه می کنم حتما ، لطفا برای بچه هاشون ایکس باکس 360 اسلیم بخرن . خیلی ها می گن آقا واسه بچمون چی بخریم ، تبلت خوبه ؟ جواب منم اینه که پولی که می خواین بدین به تبلت رو بدین ایکس باکس 360 بخرید . واقعا در آینده به بچه ها کمک می کنه . بازی هایی مثل فوتبال فیفا PES 2016 , 2016 و یا بازی درایور و … به شدت در تصمیم گیری کاربر تاثیر مثبت میگذاره . حالا که انقدر از ایکس باکس 360 اسلیم تعریف کردم نکاتی رو در مورد ایکس باکس و نحوه خرید اون و مسائل حاشیه ای دیگه بهتون بگم ، باشد که کامروا شویم !

تلفظ صحیح xbox و ریشه کلمه xbox :

خیلی این مسئله مهم نیست یعنی نمی خوام خیلی زوم بکنم اما به هر حال بد نیست بدونید که حرف X چه در لهجه انگلیسی یا British و چه در لهجه آمریکایی یا American به صورت Eks ( اِکس ) تلفظ میشه نه iks ( ایکس ) . با این که تلفظ صحیح رو می دونم اما به خاطر اینکه خشت اول رو آدم خدا نشناسی اینجوری بنا کرده و گوگل هم کلمه ایکس باکس رو بیشتر از اکس باکس تحویل میگیره ما هم به ناچار میگیم ایکس باکس !! طبق تحقیقاتی که من کردم حرف x در ابتدای کلمه xbox از کلمه DirectX  جدا شده . در واقع قبل از معرفی ، قرار بوده که اسمش DirectX box باشه که به دلایل نا معلومی به Xbox تغییر کرده . DirectX از نام گسترش دهندگان رابط DirectX شرکت مایکروسافت گرفته شده . برخی میگن حرف X مخفف کلمه  EXtreme یا Xtreme به معنی خیلی زیاد و بی نهایت هست . برخی میگن همه جا مجهول رو با حرف X نشون میدن پس xbox یعنی جعبه ی نا معلوم یا جعبه ای که معلوم نیست توش چیه . بعضی ها هم میگن که حرف X خیلی خوب  تو دهن می چرخه و حس جالبی رو به خریدار منتقل میکنه . اما با همه این حرفا اکثرا همون قصه اول یعنی DirectX رو معقول تر می دونن . شما چی فکر می کنید ؟ عدد 360 هم خیلی آمار دقیقی ازش در دست نیست . بعضی میگن یعنی 360 درجه ، بعضی میگن 360 باگ ، 360 خطا ، 360 مشکل با ایکس باکس 360 . برخی هم میگن واسه قشنگی گذاشتن 360 . والا من هم نمی دونم دلیل نامگذاری 360 چیه اگه کسی می دونه حتما بگه .

ایکس باکس Xbox چیست ؟

xbox  کنسول بازی قدرتمندی در زمینه اجرای بازی های ویدئوی با کیفیت ، محصول شرکت مایکروسافت است که در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۲۰۰۱ ابتدا در آمریکای شمالی ، تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۰۲ در ژاپن و ۱۴ مارچ سال ۲۰۰۲ در استرالیا و اروپا وارد بازار شد . ایکس باکس همراه با پلی استیشن ۲ ، دریم کست سگا ، گیم کیوب و نینتندو ، نسل ششم بازی های ویدئویی رو شکل می دادن . در موردش خیلی میشه حرف زد اما جاش اینجا نیست .

انواع ایکس باکس 360 Xbox :

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

الان که دیگه ایکس باکس های قدیمی یافت نمیشه اما شاید ایکس باکس 360  پیدا کنید . پس من فقط اسم اونا رو به ترتیب سال تولید می گم : ایکس باکس 360 مدل core ، مدل premium ، مدل Halo Edition ، مدل Elite و مدل Arcade . اما مدلی که الان رو بورسه و همه ازش حرف میزنن ایکس باکس 360 اس یا اسلیم xbox 360 S or Slim هست که خودش چند تا مدل داره :

■ ایکس باکس 360 اسلیم ۴ گیگ : دستگاه ، فیش component  ، یک عدد دسته بی سیم ، آداپتور برق ، باتری

■ ایکس باکس 360 اسلیم ۲۵۰ گیگ : مشخصات بالا فقط هاردش ۲۵۰ گیگه .

■ ایکس باکس 360 اسلیم طرح Gears of war با هارد ۳۲۰ گیگ : مشخصات بالا با این تفاوت که ۲ عدد دسته و یک پک اورجینال بازی Gears of war داخل بسته بندی هست . این مدل دیگه نیست .

باندل ایکس باکس 360 اسلیم طرح Gears of war

باندل ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم طرح Gears of war

■ ایکس باکس 360 اسلیم طرح Call of duty با هارد ۳۲۰ گیگ : مشخصات اسلیم ۴ گیگ با این تفاوت که ۲ عدد دسته و یک پک اورجینال بازی Call of duty داخل بسته بندی هست . این مدل دیگه نیست .

باندل ایکس باکس 360 اسلیم طرح Call of duty

باندل ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم طرح Call of duty

مقایسه ایکس باکس 360 اسلیم و ایکس باکس 360 معمولی

■ ایکس باکس 360 مدل Slim کمی باریک تر و سبک تر و همچنین زیبا تر از ایکس باکس 360 معمولی  طراحی شده

■ ایکس باکس 360 اسلیم ، بدون نیاز به سیم و به صورت وایرلس  به اینترنت و شبکه آنلاین xbox live وصل میشه اما در ایکس باکس 360 معمولی باید به صورت سیمی وصل میشدید .

■ ایکس باکس 360 اسلیم صدا و نویز کمتری نسبت به ایکس باکس 360 معمولی داره

■ هارد ایکس باکس 360 اسلیم تا 750 گیگ هم هست اما ایکس باکس 360 معمولی ۱۶۰ گیگ هارد دارن .

■ در ایکس باکس 360 اسلیم مشکل ۳ چراغه شدن که بر اثر گرمای زیاد درایکس باکس 360  معمولی وجود داره حل شده . در ایکس باکس 360 اسلیم اگه گرما از یه حدی بیشتر بشه ، دستگاه خود به خود خاموش میشه .

■ قیمت ایکس باکس 360 اسلیم در ایران گرون تر از ایکس باکس 360 معمولی هست .

 

مقایسه ایکس باکس 360 معمولی با اسلیم

مقایسه ایکس باکس ۳۶۰ معمولی با اسلیم

 

کینکت Kinect در ایکس باکس 360 Xbox اسلیم چیست ؟

کینکت یک دستگاه جانبی برای ایکس باکس 360 هست که به کاربر اجازه میده تا بدون در دست گرفتن کنترلر یا همون دسته و تنها با حرکات بدن و فرامین صوتی ، بازی رو اجرا کنه . کینکت برای اولین بار در ۱ جون ۲۰۰۹ تحت نام پروژه ناتال معرفی شد . بازی های مخصوص به خودش رو داره و روی پاکت بازی که باید با کینکت اجرا بشه ، لوگوی کینکت می خوره . البته بعضی از بازی ها هم با کینکت و هم بدون کینکت اجرا میشن . یه سیم داره که باید به پورت USB ایکس باکس 360 اسلیم بخوره و بعد از اون باید خودتون رو به کینکت معرفی کنید . صداتون و قیافه و مشخصات ظاهریتون رو به کینکت نشون میدید و کینکت مشخصات شما رو ذخیره می کنه . اگر ۱ نفر هستید باید فاصله ۱.۸ متری داشته باشید اگه دو نفرید باید فاصله ۲.۴ متری از کینکت داشته باشید . فضای اطرافتون خلوت باشه و نور کافی هم وجود داشته باشه . صداهای اضافه رو هم کم کنید .

پست مرتبط : کینکت kinect چیست ، بررسی دستگاه کینکت

کینکت برای ایکس باکس 360

کینکت برای ایکس باکس ۳۶۰

 

چرا ایکس باکس 360 اسلیم بخریم ؟

■ ایکس باکس 360 اسلیم هم مانند بقیه کنسول های بازی ، برای سرگرمی طراحی شده . اما در بسیاری از موارد به دلیل عشق و علاقه زیاد ، کاربر ایکس باکس 360 اسلیم ، مجاب به یادگیری بهتر بازی و استفاده از هوش و در کل تمام توانایی ذهنی خودش میشه . خود من به شخصه از بچگی به بازی های کامپیوتری علاقه داشتم ، بازی فوتبال و ماشین ( رانندگی آزاد ) از علایق بچگی هام بوده و هست . به جرات می تونم بگم تاثیری که بازی درایور در نحوه رانندگی من گذاشته شاید هیچ آموزشگاه رانندگی نمی تونست بگذاره و همینطور بازی فوتبال که به شدت تو تصمیم گیری های لحظه ای و همچنین درک صحیح از برنامه ریزی برای رسیدن به هدف به من کمک کرد . به هر حال توصیه من به پدرها و مادر ها اینه که برای فرزند عزیزشون کنسول بازی ایکس باکس 360 اسلیم رو تهیه کنن ( به خدا تبلیغات نمی کنم واقعا تاثیرش رو دیدم ) تا پیشرفت ذهنی فرزندشون رو به چشم ببینید .

■ در بازی های کامپیوتری که خب بازی های ایکس باکس 360 اسلیم هم جزو آنهاست ، یکی از ارکان اصلی پیش بردن بازی ، دونستن زبان انگلیسی هست ، پس بچه مجاب میشه تا قدری هم که شده تلاش کنه و معانی لغات انگلیسی رو متوجه بشه و طبق تجربه من در یادگیری زبان انگلیسی ، کلمه و یا اصطلاحی که حین انجام بازی کامپیوتری یاد گرفته بشه ، به هیچ وجه از ذهن پاک نمیشه .

■ به فرزند خودتون اجازه بدید تجربه کنه ، حالا نمی خوام برم بالای منبر و فاز نصیحت بردارم اما واقعیت اینه که داشتن ایکس باکس 360 اسلیم برای فرزندتون ، تجربه ای وصف نشدنی محسوب میشه و قطعا از دوستان خودش که ایکس باکس 360 اسلیم ندارن ، ۲ تا پله از لحاظ هوشی و شناخت محیط کامپیوتری جلو تر هست ، شک نکنید !

بهترین جا برای خرید ایکس باکس 360 Xbox اسلیم

ببینید شما شاید از سر کوچتون هم بتونید ایکس باکس 360 اسلیم رو بخرید اما من خیلی توصیه نمیکنم . بهترین جا واسه خرید هر وسیله ای حالا چه الکترونیکی و چه غیر الکترونیکی ، جاییه که بورس هست . جایی که ایکس باکس 360 اسلیم زیاده ، بهترین جا برای خرید ایکس باکس 360 هستش . شهرستان ها رو خیلی اطلاع ندارم اما در تهران بازار توپخونه بورس ایکس باکس 360 هست

توجه کنید که در خود بازار توپخونه هم جای خوب و بد داره . گرون و ارزون داره . فروشنده بی سواد و با سواد داره . فروشنده منصف و بی انصاف داره … تجربه به من ثابت کرده دوستانی که در خود خیابان یعنی بر خیابون توپخونه ، لوازم می فروشن چون کرایه بیشتری میدن ، به هر در و دیواری میزنن تا جنسشون فروش بره . در مورد ایکس باکس 360 اسلیم هم همینطوره . حتی المقدور از فروشگاه های داخل پاساژ خرید کنید . البته داخل پاساژ هم همین فروشنده هایی که ۴ خط بالاتر گفتم وجود دارن اما درصدشون کمتره . در هر صورت داخل پاساژ و بیرون پاساژ نداره . شما برای خرید ایکس باکس 360 اسلیم به طور مطمئن ، باید در مورد اون تحقیق کنید چون تقلب توی ایکس باکس 360 زیاد انجام میشه و متاسفانه شما متوجه نمیشید . فقط باید فروشنده وجدان داشته باشه و شما مجبورید بالاخره به یکی از فروشنده های بازار اعتماد کنید .

هنگام خرید ایکس باکس 360 Xbox اسلیم به چه نکاتی توجه کنیم ؟

■ ایکس باکس 360 اسلیم وسیله ای لوکس به حساب میاد که مشتریان خاص خودش رو داره ، اکثرا بچه مایه دار ها سراغ این وسیله می رن و فروشنده هم تا جایی که راه داشته باشه به مشتری خودش تو لحظه ۵۰ تا چیز رو پیشنهاد میده تا هنگام خرید ایکس باکس 360 اسلیم از لوازم جانبی هم پولی در بیاره . اما واقعا نیازی به یک سری چیز ها نیست . مثل شارژر سیمی که خیلی ضروری به نظر نمی رسه و یا تبدیل ایکس باکس 360 به مانیتور و موارد دیگه . اما دسته اضافه برای افرادی که دو نفره می خوان بازی کنن و کینکت برای کسانی که می خوان بازی تحرکی داشته باشن واجبه .

■ اگه ایکس باکس 360 چهار گیگ می خرید حتما یه هارد هم کنارش بخرید . توجه داشته باشید که تمام ایکس باکس ها ، حافظه 4 گیگ هستن که بعدا 250 یا 500 یا 750 میشن . یعنی همون ایکس باکسی که شما فکر میکنید به صورت اورجینال 250 گیگ هست ، همون هم حافظه 4 گیگ داخلی داره که هارد 250 رو مایکروسافت اضافه کرده . چون هارد ایکس باکس دم دسته و به راحتی می تونید جا بزنید .

■ حتما به آپدیت بازی ها و آپدیت خود ایکس باکس 360 اسلیم توجه کنید . برخی بازی های آپدیت LT2 روی آپدیت دستگاه LT3 هم میان . این بازی ها عمومی هستن و آپدیت خیلی واسشون فرق نمی کنه اما بازی هایی مثل درایور ، کال آو دیوتی ، سونیک جنریشنز و … به آپدیت ایکس باکس 360 گیر میدن . به خود فروشنده بگین که در مورد آپدیت بیشتر توضیح بده و اونی که می خواین رو براتون بیاره .

■ مغازه داری که از آپدیت و بازی و این حرفا سر در نمیاره خیلی قابل اعتماد نیست . این جور افراد خیلی حوصله توضیح ندارن و کار رو میسپارن به فرد دیگه ای و فقط پول رو از شما میگیرن .

■ حواستون به وسایل جانبی مخصوصا دسته ها باشه . دسته های قلابی و فرعی زیاده تو بازار که به جای اصلی و قیمت اصلی می فروشن . حتما این پست رو بخونید تا با همه جور دسته ایکس باکس 360 آشنا بشید و عملکردش رو هم یاد بگیرید : بررسی کامل دسته ایکس باکس 360

■ از نظر من کنسول ایکس باکس 360 اسلیم واقعا قدرتمند و جذابه و به هیچ وجه دستگاهی مثل نینتندو وی Nintendo Wii  به پاش نمی رسه . اگر احیانا رفتید بازار و فروشنده به خاطر پول کمی که دارید به شما کنسول نینتندو وی رو پیشنهاد کرد و گفت اینم مثل ایکس باکس می مونه ، کلا از مغازش بیاید بیرون !

قیمت ایکس باکس 360 xbox اسلیم

■ قیمت ایکس باکس 360 اسلیم هم مثل خیلی از وسائل الکترونیکی دیگه با دلار بالا پایین میشه . الان تو بازار ایکس باکس از 1100000 هست تا 1900000 . بسته به ظرفیت هارد و کیفیت و جنس فروشنده متغیره . این قیمت بدون کینکت هست . کینکت رو باید جداگونه تهیه کنید.

■ قیمت دسته بی سیم یا وایرلس ایکس باکس 360 هم حدود 115 تا 130 هزار تومن .

■ قیمت بازی های ایکس باکس 360 هم حدود 5 تا 15 هزار تومن . البته بازی ها به صورت حلقه ای فروش میره . اگه یه بازی ۲ تا حلقه DVD باشه قیمتش هم 10 تا 20 هزار تومنه .

■ قیمت کینکت Kinect هم حدود 450 تا 600 هزار تومنه . نوسان قیمتی که می بینید به خیلی عوامل بستگی داره .

بازی های رایج ایکس باکس 360 Xbox اسلیم

هر کی یه مودی داره هر کی یه سلیقه ای داره اما بعضی مواقع طراحان و سازندگان بازی های کامپیوتری و ویدئویی طوری خلاقیت به خرج میدن که تمام سلایق رو در بر میگیره . به همین دلیل برخی از بازی ها به شدت مورد استقبال عموم قرار میگیره و جای حرف و حدیث هم نمی ذاره . در ادامه لیست پر طرفدار ترین بازی های ایکس باکس رو می گم . این لیست برای افرادیه که نمی دونن هنگام خرید ایکس باکس چه بازی بخرن . لازم به ذکره که بازی هایی که در لیست زیر هستند لزوما زیبا نیستند و شاید برخی از افراد خیلی خوششون نیاد اما نظر سنجی که کردم به لیست زیر رسیدم . در لیست بازی های زیر اولویت و ترتیب رعایت نشده . ضمنا این بازی ها به نظر من ارزش خریدن و بازی کردن رو دارن و از خریدشون قطعا پشیمون نمیشین .

  

بازی های محبوب ایکس باکس 360

PES 2015 و PES 2016 بازی فوتبال که واقعا از نظر خود من بسیار بسیـــــــــار زیبا طراحی شده . FIFA2015 و FIFA 2016 بازی فوتبال که از نظر من ( نظرم شخصیه ) به پای PES نمی رسه . Call Of Duty تمام نسخه ها مخصوصا آخرین نسخه ؛ بازی جنگی تفنگی یک تا ۴ نفره روی یک دستگاه و چند نفره به صورت آنلاین و شبکه که به شدت مهندسی سازه و بدجوری آدم رو درگیر میکنه . Mortal Kombat 11 بازی مبارزه ای که بعید می دونم کسی بتونه از این بازی بگذره . افکت های جدید ، شخصیت های جدید و جذاب و اعتیادی که این بازی داره مثال زدنیه . Gears Of War بازی جنگی تفنگی ۱ تا چند نفره بازی انحصاری ایکس باکس 360 Driver ، بازی ماشینی که به صورت مرحله ایه و تو هر مرحله با یه چالش جدید رو برو میشید و ماشین های جدید و گرون قیمت رو می تونید خریداری کنید . Assassin’s Creed تمام ورژن ها ، بازی انفرادی حماسی تاریخی مبارزه ای که داستان جالبی داره . FIFA Street بازی فوتبال سالنی ، واقعا محشره . خیلی بازی جذابیه . خنده دار هم هست Resident Evil فکر نمی کنم احتیاج به تعریف داشته باشه . بازی های قشنگ دیگه ای هم داره که اسماشونو فقط می گم . ضمن اینکه اکثر بازی های ایکس باکس 360 خیلی خوب طراحی شدن و ارزش بازی دارن . prototype , silent hill , Dirt 3 , forza , Btaman , inversion , Hitman , james bond , Saints Row بازی زیاده باید به صورت تجربی از دوستاتون بپرسید .

Jtag در ایکس باکس 360 اسلیم چیست ؟ ایکس باکس Jtag شده بخرم یا نه ؟

الان نمی خوام بگم jtag از کجا اومده و این حرفا . فقط اینو بدونید که جی تگ ، یه روش سخت افزاری برای هک یه دستگاه مثلا ایکس باکس 360 اسلیم هست . حالا مهم اینه که بدونید دو مدل جی تگ داریم .  ۱ مدل جی تگ برای کپی خور کردن ایکس باکس استفاده میشه و ۱ مدل جی تگ داریم که با اضافه کردن یه بورد الکترونیکی به بورد ایکس باکس ، عملا می تونید درایو نوری رو حذف کنید و بازی ها رو از روی هارد اجرا کنید . جی تگ یک قابلیت اضافه می کنه ، چیزی از ایکس باکس حذف نمی کنه . یعنی شما تمام کارهایی که با ایکس باکس خام می تونید انجام بدید ، با مدل جی تگ هم می تونید با این فرق اساسی که مدل جی تگ هیچ دردسری دیگه نداره . با آرامش بازی می کنید .

ایکس باکس خام ( بدون جی تگ ) نیاز به آپدیت داره ، خطاهای مختلف قبل و حین بازی میده و از همه مهم تر بازی از روی دی وی دی درایو اجرا میشه که باعث داغ کردن کنسول و تاخیر در لودینگ بازی ها میشه . البته این مسئله خیلی هم مشکل ساز نیست اما برای کسی که حوصله دردسر و بازار رفتن رو نداره مدل جی تگ شده بهتره . در مدل جی تگ شده ، بازی ها روی هارد نصب میشن و از روی هارد هم اجرا میشن ، بدون نیاز به وجود DVD در دی وی دی درایو ، این مزیت باعث میشه تا کنسول ایکس باکس 360 اسلیم مثل کامپیوتر بازی رو اجرا کنه ، بدون تاخیر و سر و صدا . با مدل جی تگ شده ، فیلم و موزیک هم می تونید پخش کنید .

چگونه بدون دردسر از ایکس باکس 360 Xbox اسلیم استفاده کنیم ؟

حالا از مرحله خرید ایکس باکس 360 اسلیم هم گذشتید و ایکس باکس رو به خونه اوردید . پس تازه داستان شروع شده چون عیب و مرضی که ایکس باکس میگیره و ادا اطفاری که در میاره تو همین بخشه .

■ حتی الامکان بازی ها رو روی هارد نصب کنید . در این صورت بازی ها فقط در قسمت لودینگ Loading نیاز به DVD داره و اینجوری کمتر به لنز و موتور گرداننده DVD فشار میاد . کار بیشتر موتور و لنز ، یعنی تولید گرمای بیشتر ، وقتی لنز و موتور کمتر کار کنن ، گرمای کمتری هم بوجود میاد . گرما هم که می دونید قاتل قطعات الکترونیکی محسوب میشه . تو دستگاه جی تگ نیازی به وجود DVD نیست .

■ ایکس باکس 360 اسلیم رو به هر دو مدل افقی و عمودی می تونید استفاده کنید اما تجربه به من ثابت کرده که در حالت خوابیده یا افقی آسیب کمتری به لنز و موتور گردان می رسه . اصلا استاندارد استفاده از DVD WR به صورت افقی هست . البته باز می گم این تجربه منه ، شاید یک نفر ۲ سال از ایکس باکس عمودی استفاده کنه چیزیش نشه اما بهتره که افقی استفاده بشه . ضمن اینکه اگه حین خوندن DVD در حالت عمودی ، ایکس باکس به طرفین بخوره زمین ، قطعا  اتفاق خوبی واسه ایکس باکستون نمی افته . از طرفی چراغ سینک دسته ایکس باکس در حالت عمودی یا ایستاده قاطی می کنه . تو ایکس باکس جی تگ دیگه فرقی نمی کنه کدوم طرفی استفاده کنید چون نیاز به DVD نداره .

■ DVD ها رو مرتب تمیز کنید و ایکس باکس رو در محیطی به دور از رطوبت و گرد وخاک قرار بدید . گرد و خاک به تدریج روی فن و قطعات دیگه میشینه و علاوه بر ایجاد نوبز و سر و صدا ، باعث استهلاک و گرمای بیشتر میشه . ضمن اینکه روی لنز ایکس باکس 360 نباید خاک بشینه .

■ حتما از تکنولوژی JTAG استفاده کنید . برای این کار کنسول رو بدون تجهیزات جانبی به بازار توپخونه ببرید تا ببینید که دستگاهتون JTAG میشه یا نه . اگه بشه ، واقعا عمر ایکس باکس 360 شما به شدت زیاد میشه . این مورد واسه دوستانیه که دستگاه خام می خرن . اگه از همون اول مدل جی تگ شده بخرید دیگه این مرحله مهم نیست .

■ اگر بازی رو از روی درایو نوری اجرا می کنید قطعا هر ۲ ساعت ۱ بار یک استراحت کوچیک هم که شده به ایکس باکس 360 بدید . اگرم از روی هارد بازی می کنید باز هم حواستون باشه مخصوصا در فصل تابستون . از خود انسان هم زیاد کار بکشی مسلما ۱ عیب می افته روش ، چه برسه به اینکه ساخته ی دست انسان باشه .

■ حین بازی وقتی که DVD داخل کنسول هست به هیچ وجه وضعیت ایکس باکس رو تغییر ندید و تکونش ندید . این کار باعث آسیب دیدن مکانیزم گردش DVD میشه .

■ حتی المقدور دسته و ایکس باکس رو به صورت نرم افزاری خاموش کنید .

■ به مسائل آپدیت و کلا نرم افزار ایکس باکس 360 کار نداشته باشید . بدون اطلاع و دانش دست به چیزی نزنید . اگه انگلیسی بلدید که هیچ اگرم بلد نیستید حداقل معنی عباراتی که در ایکس باکس می بینید رو دربیارید تا اشتباهی کاری رو انجام ندید .

■ به خدا فشار دادن دکمه های کنترلر یا همون دسته ، به معنای قدرت و سرعت بیشتر نیست . دکمه در هر صورت کار خودش رو می کنه حالا چه با فشار چه با نرمی و لطافت . این وسط دسته شما آسیب میبینه و جیب شما مورد عنایت قرار میگیره .

عیب و مشکلات رایج در ایکس باکس 360 اسلیم

عیب و ایراد هایی که روی ایکس باکس 360 اسلیم میفته در اکثر موارد مربوط به اجرا نکردن بازی هاست . حالا یا مشکل آپدیت دارن یا مشکل سخت افزاری . روش های عیب یابی و رفع عیب رو نمیشه خیلی باز کرد اما همین که بدونید این مشکلات چی هستند ، لا اقل پیشگیری می کنید . من هم اشاره ای به رفع اونا می کنم .

■ ایکس باکس 360 اسلیم هیچ DVD رو نمی خونه : به احتمال خیلی خیلی زیاد مشکل از DVD خون یاهمون درایو نوری هست . باید فردی که به کار آشناست ، درایو رو سرویس کنه . این مشکل زیاد پیش میاد .

■ ایکس باکس 360 اسلیم برخی بازی ها رو می خونه بعضی رو نمی خونه : عیب یابی این مشکل کمی پیچیده تره . می تونه از درایو نوری باشه ، می تونه از DVD بازی باشه ، می تونه مربوط به آپدیت باشه . همشون باید چک بشن .

■ ایکس باکس 360 اسلیم بازی جدید رو پخش نمی کنه و خطای آپدیت میده . خب اینکه کاملا مشخصه مربوط به آپدیت میشه یعنی میگه آقا آپدیت کنسول شما قدیمیه و آپدیت بازی جدیده . فقط قبل از اینکه دکمه آپدیت رو ok کنید حتما مشاوره و تحقیق کنید .

■ بازی جدیدی رو روی هارد ایکس باکس 360 اسلیم نصب کردید بازی هم تا ۵ دقیقه ۱۰ دقیقه نمایش داده میشه اما بعد از اون خطا میده و از بازی بیرون میاد : این مشکل بیشتر به دلیل آپدیت دشبورد ایکس باکس 360 اسلیم هست . در اکثر مواقع اگه بازی رو از روی هارد پاک کنید سپس اجرا کنید مشکل حل میشه . اما برای رفع همیشگی این مشکل باید از dvd هایی که به روش برنر مکس Burner Max رایت شدند و قیمیتی بیشتر از بازی های معمولی ایکس باکس 360 اسلیم دارن استفاده کنید .

■ درب درایو نوری باز نمیشه : این مشکل مربوط به خود ایکس باکس 360 اسلیم نیست بلکه این مشکل برای اکثر درایو های نوری میفته . مشکل از موتور یا تسمه موتوری است که مسئول باز و بسته کردن درب درایوه . عوضش کنید قطعا درست میشه .

■ میگن که ایکس باکس 360 اسلیم به هیچ وجه دیگه ۳ چراغه نمیشه من هم تا حالا ندیدم ، پس خیالتون بابت این مسئله راحت باشه . با این توضیحاتی که دادم قطعا اشتباهات شما هنگام خرید ایکس باکس 360 اسلیم و حین استفاده از اون کمتر میشه . اگه مشکلی در پست هست و یا نظر خاصی دارید حتما بفرمایید ، اعمال میشه .

خب دوستان من سعی کردم نکات مهم رو خدمتتون بگم . امیدوارم که مفید بوده باشه . راستی دوستان ، پیشنهاد میکنم دوره های انگلیسی علم فردا رو تهیه کنید ، دنیاتون عوض میشه ! خیلی فرقه بین کسی که انگلیسی میدونه و نمیدونه !

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • حذف ویبره یا لرزاننده دسته ایکس باکسهرچی به فصل تابستون نزدیک تر بشیم ، شور و اشتیاق برای خرید کنسول های بازی بیشتر میشه ، تابستون فصلیه که همه پدرها باید به قول خودشون عمل کنن . بچه 9 ماه تحصیلی رو فقط به عشق خرید ایکس باکس پدر درس خونده ، وگرنه این بچه های…
  • حذف Auto-Play اجرای خودکار بازی ایکس باکس 360بازم با یه آموزش خیلی ساده اما کاربردی در خدمتتون هستم . یکی از چیزهایی که بعد از خرید ایکس باکس 360 شاید اذیت تون کنه اینه که وقتی یه دیسک بازی رو داخل درایو نوری Xbox قرار میدید ، یهو وارد بازی میشه . یعنی اصلا واسش مهم نیست…
  • فروشندگان ایکس باکس 360 چه دروغ هایی میگن؟توی بازار الکترونیک ، حالا چه کامپیوتر چه ایکس باکس چه موبایل ، یه سری از فروشنده ها ( همشون اینجوری نیستن ) از بی سوادی یا سادگی مشتری ها استفاده می کنن و دروغ های بزرگ و عجیب و غریب میگن . آدمی که کارمند بانکه یا کارش ساختمانه…
  • کینکت kinect چیست ؟ بررسی کینکت XBOXبه نظر می رسه سنسور های تشخیص حرکت در سال های آینده جای موس و کیبورد و حتی شاید خیلی از کنترلر های امروزی رو بگیرن . سنسور لیپ موشن Leap Motion که در علم فردا توضیح دادم یکی از این سنسورهاست . اما سنسور حرکتی عجیب و حیرت انگیز…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
محمدرضا امین زاده

محمدرضا امين زاده هستم ، مهندس الكترونيك و سردبير مجله علم فردا . علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

1,789 دیدگاه

  • سلام gta v داخلش کار میکنه؟

  • یه ادم بنده خدایی 14 آبان 1400

    داستان این گذاشتنش ۳۶۰ اینه که تو وان زمان تلویزیون ها کیفیتشون ۳۶۰p بود و یه دلیل دیگه هم داره که میگه ۳۶۰ یه دایره رو تشکیل میده و منظور این هست که یه دایره پر از امکانات و بی نقص هست

  • یعنی بازی هایی مثل فیفا 2022 رو بزارم نمیاره

  • اقایون لطفا 360 دیگه بگذارید کنار.نه بازی درست حسابی میاد براش نه پشتیبانی میشه. ونه نو هست .به جاش برید یک کیس یا لپ تاب بخرید که سیستم متوسط داشته باشه هم میتونید بازی های ایکس باکس360 بازی کنید هم میتونید بازی های جدید تر ولی خب قیمتش بالای 12 میفته ولی ارزشش داره . تازه با این گرونی دلار قیمتش شده 3 تا4 میلیون اونم همش دسته دوم .به خدا ارزش نداره مگه اینکه تاحالا هیچ بازی انجام نداده باشید و تازه بخواید بگید بسم الله شروع در اون صورت اره ارزش داره. (برای دست بچه هم خوبه اما نه همه بازی هاش)

  • سلام.
    شما خودتون کنسول ایکس باکس ۳۶۰ میفروشین؟

  • با سلام بفرمائید چگونه میشود از طریق مبدل تلویزیونی و یا از طریق کیس کامپیوتر . مانیتور را نمایشگر تلویزیون نمود .

  • من یه ایکس باکس ۳۶۰ معمولی از اون سفیدا دارم آیا gta v رو اجرا میکنه
    آخه من چنتا بازی خریده بودم بعضیاشونو اجرا نمیکرد

  • امیرحسین 18 خرداد 1399

    جی تی ای ۳ به کودوم میخوره ممنون میشم جواب بدید

  • میخواستم بدونم برای ایکس باکس ۳۶۰ بازی کراش ماشینی هم هست یا نه؟
    بعد میخواستم بدونم بازی های دونفره چی پیشنهاد میکنید ؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین

  • امیرحسین 08 اسفند 1398

    ایا xbox 360 super slim بیشتر میارزه یا slim?

  • سلام آیا بازیهای کامپیوتری درایور و فیفا همون بازیهای ایکس باکس هستن؟ چون من کیسم رو به تلویزیون وصل کردم فکر میکنم همون کاربرد ایکس باکس رو داره

  • سلام . ببخشید اگه من بخوام ایکس باکس بخرم باید کدوم رو بخرم که اصلی باشه و همین طور تگ شده؟

  • gta v هم بگوو

  • اقای امین زاده شما سایت اینترنتی رو بلدید که از اون بازی های ایکس باکس رو سفارش بدیم

  • با سلام اینجور که من خوندم ایکس باکس 360 معمولی رو بگیرم بهتر از ایکس باکس 360 اسلیم هست یا نه

  • سلام مهندس جان
    یه سوال
    الان من میخوام ایکس باکس بخرم کدوم مدلو از نظر کیفیت، بازی….. بهتره؟

  • سلام آقای محمدرضا امین زاده از مطالب شما ممنونم ولی اگر میشه به طور خلاصه بگین xbox 360 بهتر یاxbox 360 slim بهتره یا xbox one ممنون میشم به سوال من جواب بدین ????

  • نوید جلیلی 13 اردیبهشت 1398

    با سلام.آیا ایکس باکس های موجود در بازار گیم های کپی شده را اجرا می کنند.لطفا پاسخ بدهید.

  • بنیامین 17 اسفند 1397

    با عرض سلام و احترام.همونطور که میدونید این روزها ایکس باکس آکبند پیدا نمیشه پیدا هم بشه،خیلی گرونه برای همین ما به کنسول های دست دوم رو آوردیم.آیا مهم هست که همین کنسول های دست دوم تعمیری باشند یا نه؟

  • یوسف پرهیز کاری 13 اسفند 1397

    ببخشید یعنی با این توضیحات اگر من ایکس باکس 360 سوپر اسلیم 500 گیگ بگیرم . چی تک شده است یا نه و می توانم باهاش بازی های کوکی خور رو اجرا کنم

  • حسین عجم 14 مهر 1397

    سلام عزیز
    من به شما خیلی ارادت دارم
    چون خیلی چیزا در خیلی از موارد ازتون یاد گرفتم
    در خیلی از موارد میگردم یه ردی از علم فردا پیدا کنم
    واقعا خدا قوت
    واما سوال بنده
    آیا هنوز یعنی در این تاریخ هم ایکس باکس ۳۶۰ رو پیشنهاد میکنید تا برای پسرام بخرم
    یعنی هنوز جواب میده
    ممنون میشم اگه لطف کنید و زود جوابمو بدید .
    در هر صورت کمال تشکرو دارم
    یاعلی

  • من یه xbox360 اسلیم گرفتم دست دوم رو دستگاه خط و خش داشت dvd هاش خش داشت افتضاح بود وقتی ازش خریدم ۷۰۰تومن اوردمش خونه الان دارم دوماه از استفاده میکنم فقط میخام ببرمش بیرون جی تگش کنم

  • سلام با تشکر از مطالب خوبتون
    آیا از هارد اکسترنال کامپیوتر میشه برای ایکس باکس استفاده کرد؟

  • سلام xbox برای اجرا حتما به اینرنت نیاز داره یا نه؟

  • علیرضا 08 تیر 1397

    ایکس باکس سوپر اسلیم خوبه

  • سلام خسته نباشید
    جای مطمئن برای خرید ایکس باکس توی انزلی یا رشت میتونین آدرس بدین؟ ترجیحا انزلی
    لطفا جواب بدین مرسی

  • سلام
    میخواستم بپرسم چطور میشه از سایت شما خریداری کرد

  • ابوالفضل 07 خرداد 1397

    چگونه میشه با دسته بازی رو از دستگاه بیرون آورد

  • ببخشید می گن وصل شدن به xbox live باعث میشه که xbox بسوزه

    تایید می کنید

  • سلام ، چند تا سوال داشتم که ممنون میشم جواب بدید :
    1 توی نظر های اول گویا هنوز ایکس باکس وان اس نیومده بوده میخواستم بپرسم ایکس باکس وان اس خوبه ؟
    2 من یه دخترم و حالا خیلی دنبال این بازی های بزن بزنی و جنگی که با دسته انجام میشه ، نیستم بیشتر به بازی هایی که جنبه تفننی دارم و با کینکن یا عینک واقعیت مجازی انجام میشن علاقه دارم ، ایکس باکس تنوع بازی هاش در این مورد بیشتره یا پلی استیشن ؟ اصلا این کنسول ها این مدل بازی هارو دارن ؟
    3 با ایکس باکس وان اس و عینک واقعیت مجازی میشه بازی های 360 درجه و انجام داد ؟
    4 و آخرین سوالم آینه که ابکس باکس وان اس جیتک میشه ؟؟
    سوال هام زیاد شد ? ممنون میشم اگه جواب بدین

  • سلام xbox 360 slim s بهتره یا xbox 360 slim e ؟

  • محمدمهدی 03 فروردین 1397

    سلام شما ps4 میفروشید؟

  • به تو چه 07 اسفند 1396

    وای چقدر دنگ و فنگ داره من خودم عاشق ایکس باکسم فکر نمیکردم اینقدر کار کردن باهاش سخت باشه راستی میخواستم بدونم که اگه یه ایکس باکس اسلیم و کینتکت بخرم ایا مشکلی پیدا نمیکنه یا جی تگ هم بخرم؟قیمتشون رو هم چنده.خواهشا وسایل لازم برای اینکه ایکس باکس انقدر دنگ و فنگ نداشته باشه بگید میخوام بخرم برا تبریک به خودم با تولدم????????

  • علیرضا 18 بهمن 1396

    با سلام
    مطالبتون مفید و کاربردی بود
    با تشکر

  • یاسین 14 دی 1396

    با سلام و عرض تشکر از مطالب جذابتون
    من یه مشکل دارم اونم اینه که به اینترنت دسترسی ندارم ( مودم ندارم ) و میخوام یه ایکس باکس ۳۶۰ بخرم که بتونم گیم هارو تو هارد نصب و بدون دی وی دی بازی کنم .
    پدر و مادرم میگن بیشتر از ۱۵۰۰۰۰۰ نمی تونم خرج کنیم
    حالا شما بگویید :
    چجور اکس باکس بخرم،برام مفید تر و با صرفه تر باشه
    خواهش میکنم جوابمو بدین …
    اخه میخوام تا دو سه روز آینده یدونه اکس باکس ۳۶۰ بخرم T_T :-X

  • یاسین 12 دی 1396

    با سلام و عرض تشکر از مطلب های آموزشی شما…
    من میخواهم یک اکس باکس ۳۶۰ بخرم ولی یه مشکل هست ، اونم اینه که من به اینترنت دسترسی ندارم (مودم ندارم) و پس از خریدن کنسول میخوام بازی هارو از DVD به هارد کپی کنم و از هارد بازی کنم.
    الان من کدام مدل اکس باکس ۳۶۰ بخرم،برام خوبه.
    خواهشا جواب بدین آخه میخوام دو سه روز آینده یه کنسول بخرم…….

  • با سلام با تشکر از مطالب خوبتون یه سوالی که برام پیش اومده اینه که اگه کنسول انلاین بخرم بهتره یا از بازار

  • سلام واقعا توضیحاتتون عالی بود و به اطلاعات مهمی رسیدم ممنون

  • عرفان 23 مهر 1396

    یک سوال داشتم به نظر شما xbox 360 بخرم یا PS4 Pro ؟

  • اقا سلام ترو خدا جوابمو بدید من یه ایکس باکس دارم الان ۶ ماهه خریدم اقا من وصلش کردم به وای فای بعد زدم اپدیت یشه تاخرش رفتم یکم مونده بود ارور داد با یه ادرس که به سایت ماکروسافت ربت داشت بایه کد ۲۵ رقمی اثا من میخوام انلاین بازی کنم ولی ابدیت میخواد ابدیت هم که بالا گفتم اینجوریه ترو خدا کمکم کنید بعد ببینم چجور بفهمم که جی تک هست یا نه و بعد هم اینکه باید چی کار کنم برای این گه به لایو وصل شم مرسی

  • سلام
    من بعضی جاها شنیدم که کینکت xbox 360 slim به کامل خوب عمل نمی کند آیا درست است؟

  • سلام خدا قوت
    مطالب بسیار عالی و آموزنده و کارا
    قسمت فروش و مطالعه کردم ولی متاسفانه نوشته بودید فعلا فروش ندارید .من از صداقت شما در گفتارتون خوشم اومد امیدوارم در عمل هم همینطور باشه.
    موفق باشید و پر روزی

  • قاسمخانی 01 مرداد 1396

    سلام . یک ایکس باکس 360 – 250 گیگ دارم ، مدتی است که وقتی آن را روشن می کنم سیستم بالا نمی آید یعنی هیچی نمایش نمی دهد حتی منو یا تصویری . علت چیست . خیلی ممنون .

  • اهورا 24 تیر 1396

    سلام لطفا به سوالم جواب بدین
    دی وی دی های من رایت97%هستند
    اگر ایکس باکس رو به لایو وصل کنم ولی باهاش بازی نکم بن میشه؟؟
    یعنی با لایوش فقط فیلم بینم یا…..
    اگر بازی نکم ولی سی دی توش باشه دستگاه میفهمه اورجینال نیست

  • محمد محمدی 24 تیر 1396

    با سلام. من یه ایکس باکس 360 اسلیم گرفتم. یه دسته اورجینال داره به راحتی متصل میشه ولی دسته دوم به دستگاه متصل نمیشه. فقط سرچ میکنه بعد به حالت اولیه برمیگرده. نمیدونم مشکل از دستگاهه یا از دسته. لطفا یکی راهنمایی کنه چجوری دسته دوم رو وصل کنم……. ممنون

  • امیرحسین عسکری 23 تیر 1396

    سلام چطور وای فای رو به ایکس باکس وصل کنم بدون اداپتور وسیم لن یا چطور هات اسپات گوشی رو به ایکس باکس وصل کنم؟؟

  • سلام ایکس باکس خریدم سری 2014 کپی خور میشه یا نه با تشکر از محمدرضا امین زاده راستی 500 گیگ حافظه و دو دسته خوب خریدم یا نه

  • آميتيس 18 تیر 1396

    ببخشید چجورى میشه گوینده ى ایکس باکسمو خاموش کنم ؟

  • ببخشید ایکس باکس ۳۶۰ می خوام بخرم به نظر شما ایکس باکس تو اسلیم s یا e نوش وجود داره یا نه؟

  • سلام من ازتون چند سال پیش ایکس باکس خریدم و می خوام خودم اونو آپدیت کنم. چه کنم؟

  • سلام ممنون از توضیحاتتون فقط بعضی موقع ها کینکت موقع اسکن کردن و ورود به بازی وقتی به طرف پایین خم میشه دگه بالا نمیاد بعد یه مدت میاد چیکارش کنیم

  • امیررضا 03 تیر 1396

    جیتگ را بیشتر توضیح بدید گیج شدم اگر یه ایکس باکس اسلیم S بخرم باید ان را جیتگ کنم تا بازی نیازی به اپدیت نداشته باشد یا خود ایکس باکس اگر بازی ایکس باکس را اپدیت کنم خود بازی گرافیک . نور . تصویر ان بهتر میشه یا تغییری نمیکنه

  • امیررضا 03 تیر 1396

    کارکردن با ایکس باکس سخته یا اسون ایا نصب بازی در ایکس باکس سخته راهنمایی کنیم می خوام ایکس باکس بخرم اما می ترسم چون اخه یه وقت کار کردن باهاش را بلد نباشم و نتونم یاد بگیرم

  • امیررضا 03 تیر 1396

    ایکس باکس را اپدیت کنیم سخته یا کسی را میخواد

  • بعضی ها هم نوشته بود باید این به چه معناست لطفا راهنمایی کنید.

  • با سلام وخسته نباشید خدمت مدیرت خوب سایت می خواستم بدونم اگر ایکس باکس جی تگ باشه بازی واسه پیدا میشه یا نه، چون همین الان داخل یه سایت دنبال بازی بودم روی همشون نوشته بود Xbox live یعنی به جی تگ نمیخوره. لطفا راهنمایی کنید با تشکر خدمت سایت خودتون.

  • امیررضا 30 خرداد 1396

    چگونه آپدیت کنیم سخته یا آسون باید بازی رو آپدیت کنیم یا خود ایکس باکس را ؟

  • برای چی جی تگ بهتره، اگه جی تگ بکنم به ایکس باکس لایو وصل می شم یا نه.

  • ببخشید من تماس گرفتم ولی جواب خوبی ندارید می خواستم بپرسم ببینم ایا میشه دستگاهی بخری که کپی خور باشه و بتونه به xbox live وصل بشه.
    با تشکر از مدیریت سایت خودتون.

  • جی تگ کنم خوبه یا LTU یا LT3 ؟

  • بنظرم ایکس باکس یعنی جعبه جادویی یا جعبه مجهول که وقتی باهاش بازی میکنی تازه متوجه میشی دنیای بازیها جالب هست و سرگرمی خوبیه البته اگر درست استفاده بشه روزی یه ساعت نه 10ساعت که تیک اعصاب بگیری. تبلت و لپ تاپ هم اگر سیستمشون قوی باشه گزینه مناسبی هستن قابل حمل بودنشون کلی مزیته و خیلی بهترن اما راجب تاثیر بازی بر روی بچه ها به نظرم هر بازی نباید بشینن پاش یعنی باتوجه به سن درج شده باید بازی کنن اگر بهش اغتیاد پیدا کنن آیندشون نابود میشه هیچ گیمری دکتر مهندس موفق نشده بازی فقط از ذهن کار میکشه خلاصه این تولید کنندهای کنسول فقط فکر ایجاد اعتیاد به بازی هستن تا یه نسل رو به محصولاتشون وابسته کنن فروششون بیشتر بشه به فکر موفقیت آینده هیچ بچه ای نیستن

  • سلام من فقط میخام نظرمو بگم تا دوستانی موندن چی بخرم را راهنمایی کنم
    من خودم حدود شش ماهی میشه ایکس باکس اسلیم خریدم واقعا عالیه من میشینم سه ساعت بازی میکنم حتی داغ هم نمیکنه فقط یکم گرم میشه که طبیعی است رابط کاربری اسانی داره یعنی راحت میتونی باهاش کارکنی راجب به نینتندو بگم که واقعا افتضاح است درباره ps3 بگم اونم خوبه ولی دیسک هاش از ایکس باکس گرونتره درباره ایکس باکس وان بگم تفاوتی با 360 نداره اگرم داشته باشن گیمر های حرفه ای متوجه میشن ارزش خرید بالایی نداره دربارهps4 هم بگم خوبه بد نیس ولی دنیا بهتون جهنم میشه تا میاد دوساعت بازی کنیین بدبختتون میکنه تا میای از بازی لذت ببری هی اپدیت میده یعنی اپدیتاش نفسگیره من قبل ایکس باکس ps4 داشتم یعنی میتونم بگم هفته ای ده تا به بالا اپدیت میداد که نصب اپدیت یک چیز ریسکیه اصلا ادم هنگ میکرد چیکار کنه انقد رابط کار بریش بده البته اینم بگم که ps4 امار خرابیش بعد از نینتندو و ps3 سوم است که خیلی بده واسه کنسول نسل هشتمی

  • سلام دوستان من میدونم که اینجا پیج ایکس باکس هست ولی عاجزانه خواهش میکنم جوابمو بدین
    من یک عدد ps4 خریدم پانصد گیگابایت الان بعد سه روز کار کردن فن دستگاه سوخته چیکار کنم بردم گارانتی با کلی منت گفتن هزینش 345 هزار میشه گفتم مگه گارانتی تعویض طلایی نداره میخام عوضش کنم بعد گفتن وقتی فقط اگر cpu خراب باشه با یه ps4 ریفر شده عوض میکنن خدماتش در حد صفره الان کسی جایی سراغ داره تعمیر کنن عاجزانه خواهش میکنم

  • من از طریق گیفت کارت بازی اکس باکس خریدم که اشتباها برای اکس باکس وان بود چطور میتوانم انرا ریفاند کنم

  • آیا xbox 360 رو جی تگ کنیم خوبه؟ ولی بعد می تونم ایکس باکس رو آپدیت؟

    • اگه از همون اول جیتگ بخری خوبه ، بله میتونی اپدیت کنی ولی جیتگ هر دو یا سه سال یه بار اپدیت میخاد ولی اپدیت داشبورد رو راحت خودت میتونی بکنی ، به نظر من ایکس باکس 360 بی دردسرترین کنسول بود این همه امار خرابی شون مثل
      xbox one و ps4 بالا نبود ولی خدایی پلی استیشن و ایکس باکس وان چه اپدیتای مزخرفی میدن بیرون

    • بله میتونی جیتگ کنید بهتره ، اپدیت داشبوردش به راحتی اب خوردنه جیتگ هم هر دو الی سه سال یه بار اپدیت میخاد ،

      طبق نظر سنجی مشترک بین سونی و مایکرو سافت محبوب ترین بین ایکس360 , ps3 ایکس 360 با اختلاف خیلی کم اول شد و در بین ایکس باکس وان و ps4 ایکس باکس وان اول شده اما بااختلاف تقریبا زیاد اما در نظرسنجی از کاربران و گیمر ها از نظر خرابی کنسول در صدر جدول نینتندو و در دوم ps3 و در جایگاه سوم ps4 و بعد xbox one و در اخر xbox 360 است

  • ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم s با ۵۰۰ گیگ هارد بخرم خوبه یا ps3 ؟

    • قطا ایکس باکس 360 مخصوصا اگه بتونی اسلیم اس پیدا کنی که عالیه قابلیتی داره که اسلیمeنداره از من میشنوی سراغ پلی استیشن 3 نرو چون من موقع خریدن ایکس باکس از هرکی پرسیدم گفت پلی استیشن نخر تازه من یکی از فامیلامون ps4 خرید بعد دوهفته موتور چرخنده ای که دیسک را میچرخوند خراب شد نزدیک 250 خرج کرد تا درست بشه تازه با گارانتی هزینش 250 شد وگرنه بدون گارانتی نزدیگ 400 میشد چرا ادم چیزیو بخره که دردسر داشته باشه راجع به بازی های ایکس باکس 360 هم بگم فیفا و pes اعلام کردن تا سال 2020 برای کنسول بازی میزنن چه برسه به شرکت های دیگه.

    • قطا ایکس باکس مخصوصا اسلیم اس بهتره ،پلی استیشن 3 من قبل خرید ایکس باکس پرسیدم گفتن خوب نیست در ضمن یکی از اقوام خودم ps4 داشت که بعد از دو هفته موتور چرخنده دیسک خراب شد با گارانتی خرجش شد 250 هزار وگرنه بدون گارانتی حدود 400 هزارمیشد خرابی هاش زیاده چه برسه ps3 اصلا سمت پلی استیشن نرو

  • سلام
    تحقیقات نشون داده کسانی که با کامپیوتر و امثال اونا بازی میکنن قدرت تصمیم گیری بسیار زیاد تر و منطقی تر از بقیه دارن که این یکی از همون مزیت های الکترونیک هست :0 🙂

  • سلام ببخشید الآن xbox one کپی خوره؟

    • کپی خور شده ولی دیسک های کپی کم پیدا میشه و خیلی معایب داره در اصل معایبش بیشتر از مزایاشه

  • ممنون از اطلاعات خود برای ما امیدوارم که بقیه هم بتوانند از این اطلاعات ارزشمند استفاده

    کنند فقط لطف میکنید که اموزش کارکردن با ایکس باکس 360 اسلیم را هم همراه با تصویر توضیح دهید ممنون میشم

  • سلام. من تا حالا با ایک باکس کار نکردم و فقط با کامپیوتر و پلی استیشن بازی کردم. می خواستم ببینم اخرش نفهمیدم مزیت ایکس باکس نسبت به کامپیوتر پس چی هست که بعضیا ایکس باکس میخرن؟ چون ظاهرا دنگ و فنگ خیلی زیادی داره. در این مورد یه توضیحی میدین و میشه یه مقایسه ای بکنین.

    • به نظر من ایکس باکس وان بهتره وکامپیوتر چون بازی برای این ها زیاد تره برای ایکس باکس360 بازی دیگه کم تولید میشه و مثل کامپیوتر نمیشه برای همه کار استفاده کر بازی های پلیشتیشن و ایکس باکس وان هم قیمت بازی ها بسیار زیاده من کامپیوتر رو پیشنهاد میکنم

  • قیمت بازی ها برای اکس باکس غیر جی تگ (خام) چقدره

  • ایا نیازه وقتی بازی رو از روی هارد اجرا میکنیم سی دی توش بشه

  • برای مصارف خانگی lt3 بهتر هست . چون راحت میرید انلاین میزنید و به هیچ وجه هم بن نمیشید . ولی jtag برای کسایی که گیم نت دارن یا فقط میخوان افلاین بازی بکنن مناسب تره . من خودم الان دو ساله یه ۳۶۰ الایت دارم که قبلش هم ۳ سال دست پسر داییم بوده . پس واقعا ۳۶۰ کنسولی با عمر بالا و قابلیت های بسیار بیشتر نسبت به پلی ۳ هست

  • سلام
    ممنون از مطالب خوبتون
    یه سوال
    این اکس باکسایی که مثلا توی اینترنت میزارن به قیمت ۵۰۰ یا ۶۰۰ کیفیت یا گرافیکش کمتره
    یا از لحاظ گرافیکی فرقی با اسلیما نداره
    مثلا اساسین ۴ یا فیفا ۲۰۱۷ هم روی اسلیما اجرا میشه هم روی اسلیما؟؟
    ممنون از لطفتون

  • سلام
    با تشکر از مطلب خوبتون
    میخواستم بدونم که الان Xbox 360 بخرم یا نه ؟
    چون تو یکی از کامنت ها گفتین که دیگه واسش بازی نمیاد به نظرتون چیکار کنم ؟

  • سلام آقای مهندس خسته نباشید من که میخوام یک مغازه گیم نت بزنم و درمورد خرید وسایل مثل اکس باکس 360 و برای راه اندازیش هیچ اطلاعاتی ندارم ازچه کسی راهنمایی بگیرم.

  • سلام آقای مهندس من رفتم اکس باکس بخرم گفتن که چی تک نخر اصلا به درد نمیخوره حالا من چی کنم به نظر شما؟

  • چطوری با ایکس باکس 360 جی تگ وارد اینتر شد

  • سلام و تشکر از سایت و مطالب مفیدتون.
    من میخوام گیم سنتر بزنم. یعنی فقط کنسول بیارم و همشون آفلاین باشن. شنیدم کنسول های جی تگ شده رو اگه آپدیت کنی دیگه اون حالت کپی خور بودن رو از دست میده و ممکنه Ban بشه. این ادعا درسته ؟ اصلا آپدیت میشن؟
    اگه درسته، پس بهتره چکار کنم ؟ اگه جی تگ نشده بگیرم که بازم بازی هاش گرونه صرف نمیکنه. واقعا باید چکار کنم؟
    خواهش میکنم که جواب بدید. قبلا هم یک سوال پرسیده بودم جواب ندادید. خواهش میکنم این یکی رو جواب بدید. تشکر.

  • ببخشید برای ایکس باکس ۳۶۰ مدل اسلیم اس باید کینکت مخصوصی بخری یا هر کینکتی که بخری رو اسلیم s و اسلیم e رو هر دو تاش کار میکنه
    چون من میخوام کینکت ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم s رو بخرم سوالم این بود رو هر دو مدل اسلیم کینکت ۳۶۰ کار میکنه یا نه

  • ممنون از سایت خوبتون راهنمایی جامع و کاملی بود

  • محمد امین 17 فروردین 1396

    سلام ایکس باکس 360 من جیتگ سخت افزاری هست ولی بازی های جدید رو اجرا نمی کنه ایا باید اپدیت کنم

  • امیر حسین 12 فروردین 1396

    سلام جناب مهندس کاشکی منم مثل شما از این جور چیزا بلد بودم اطلاعات تون معرکس من یه سوال دارم
    من وقتی دستگاهمو با دکمه اجیکت روشن میکنم یه صفحه ابی میاد که توش یه مشت نوشته داره از بعضیا پرسیدم گفتن اگه جیتگ باشه این صفحه میاد
    اگه جیتگ بود از کجا میشه فهمید نرم افزاریه یا سخت افزاری
    خاک پاتم

  • سلام به اقا امین زاده ببخشید مزاحم وقتتون شدم

    تو بعضی سایت ها نوشته که ایکس باکس را با دکمه ایجکت روشن کنی روشن میشه ولی یه صفحه ابی میاد که یعنی جیتگ است واسه من این اتفاق افتاد ایا واقعیته
    واسه من بازی های free lt3 خوب اجرا میشه و free lt2 خوب اجرا میشه ولی یه بازی دارم که pal lt3,lt2 است که خوب اجرا نمیشه وسط بازی میاد بیرون یا نمیره تو بازی لطفا با این مشخصات میگید اپدیت ایکس باکسم چیه

  • سلام به مهندس گل گلاب

    ببخشید مزاحمت شدم من یه ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم جیتگ شده دارم من میتونم بازیو وقتی روی هارد نصب کردم دیگه دیسک رو در نیارم و بازیو از هارد اجرا کنم مثل lt3 یا حتما باید دیسک را دربیاورم اخه یک بار دیسک را در اوردم صدا یه بدی داد ترسیدم چون من با هزار جور بدبختی این ایکس باکس را خریدم

    مرسی مهندس جون

  • محمدمقدم 12 فروردین 1396

    سلام عید شما مبارک شرمنده همراه دستگاه ایکس باکس خریداری میکنیم باید هندزفری باشه یا باید هزینه جداگونه پرداخت کرد ؟

    • سلام سال نو مبارک
      هدست برای چت لایو استفاده میشه و کاربرد دیگه ای نداره یعنی نمی تونید صدای بازی رو از هدست گوش کنید . به همین خاطر وارد کننده ها هدست ها رو خودشون برمیدارن . به کار شما نمیاد خیال تون راحت .

  • بخدا راس میگم سایتتون محشره یه سوال داشتم بی زحمت فوری جواب بدین ممنون میشم

    من سه تا دیسک واسه ایکس باکس ۳۶۰ خریدم که روی اولین دیسک نوشته بود ،FREE. Lt3 که خوب اجرا میکرد

    روی دومیش نوشته بود FREE lt2 اونم خوب اجرا میکرد

    اما روی سومیش نوشته بود PAL. Lt2,lt2 اون یا نمیرفت تو بازی یا وسط بازی میامد بیرون شما میتونید تشخیص بدید اپدیت ایکس باکسم چی هست

  • با سلام آقای محمدرضا امین زاده به نظر شما بهترین ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم‌ رو از کجا میشه خریداری کرد ؟

  • با سلام ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم هر بازی رو پلی میکنه یا تو بعضیاش هنگ میکنه ؟

    • سلام . بازی ها مخصوص اکس باکس 360 طراحی شده ، چرا باید هنگ کنه ؟ مگر اینکه دستگاه ایراد داشته باشه یا درایو نوری یا دی وی دی مشکل داشته باشن .

  • سلام اقا مهندس

    اقا مهندس من یک عدد ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم s ۲۵۰ گیگ دارم که جیتگ نرم افزاری است. من بازیو نصب کنم باید DVD داخل دستگاه باشه

    اگه ایکس باکس جیتگ سخت افزاری باشه میتونم بازی رو روی هارد نصب کنم از روی هاردم اجرا کنم ولی DVD داخل دستگاه باشه

  • سلام میشه بازی های کامپیوتری مثل هیتمن و امثال ان مثل کالاف دویتی را روی ان نصب کرد؟ چون بازی هیتمن فایل نصبش حدود 40 گیگ هست
    میشه کیبورد و موس بش اضافه کرد؟

  • ابراهیم صلواتی 03 فروردین 1396

    با تشکر از مطالب مفیدتون
    و زحمتی که بابت تهیه اونا کشیدید
    موفق باشید

  • سلام دوتا سوال داشتم یکی اینکه اگر ایکس باکس 360 رو با کابل HDMI به تلویزیون وصل کنم کیفیت تصویر بهتر می شه و یک سوال دیگه داشتم اینکه بازی رو چطور روی هارد نصب کنم با تشکر از سایت خوبتون

  • اسماعیل 14 اسفند 1395

    خسته نباشید، چند تا سوال از عزیزان داشتم
    ۱_ چه جوری باید دیسک باری رو روی هارد ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم s نصب کرد؟
    ۲_ بعد نصب بازی باید دیسکو در بیارم برم تو پوشه گیم ایکس باکس جیتگ است

    لطفا بگید بخدا الان چون بلد نیستم نصب کنم یه ساله ایکس باکسم داره خاک میخوره فقط امیدم به شماست.

  • امیر محمد 06 اسفند 1395

    سلام آیا هنوز بازی های جدید برای ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم تولید میشه؟
    آیا این دستگاه به لپ تاپ وصل میشه؟

  • اسماعیل 29 بهمن 1395

    سلام خسته نباشد
    ترو خدا اموزش نصب بازی روی هارد ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم s با هارد ۲۵۰ گیگ جیتگ رو کامل توضیح بدید بخدا چون بلد نیسم نصب کنم یه ماهه بازی نمیکنم اگرم تونستم نصب کنم باید دیسکو در بیارم برم تا گیم اجراش کنم
    بگید لطفا مرسی ممنون

  • با سلام
    سوالی که مطمئنم مهم ترین سواله و برای هر شخصی پیش میاد و دیدم چند نفر پرسیدن و کسی جواب نداده اینه که آیا با آپدیت کردن ایکس باکس ممکنه کپی خور بودنش به هم بخوره؟

  • سلام چرا ایکس باکسم بازی های مثل fifa15 و pes15 رو راحت باز میکنه بازیا تا ۲۰۱۵ رو راحت باز میکنه ولی بازیایه ۲۰۱۶ رو باز نمیکنه چرا دارم از استرس میمیرم ترو خدا بگید ؟

  • دانیال 28 بهمن 1395

    سلام من 11 سالمه و بین پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان موندم من بازی جنگی زیاد دوست ندارم و همین طور فوتبال هم دوست ندارم اولویت اول برای من GTA V هست به نظر شما من کرومو بخرم؟ خواهش میکنم من را راهنمایی کنین و من رو از سردرگمی در بیارید ممنون میشم هر روز من سایتتونو چک میکنم تا بلکه به جواب برسم همه جا تحقیق کردم اما تصمیم مطمئنی ندارم لطفا جواب بدید ممنون

  • ببخشی بخایم سی دی رو روی هارد ایکس باکس s جیتگ شده نصب کنیم حتما باید برنر مکث باشه یا با۹۷٪ هم میشه

  • سلام ایا میشه بازی های 97% رو میشه روی هارد ایکس باکس اسلیم جیتگ شده رو راحت نصب کرد

  • ترو خدا به من جواب بدین
    من الان xbox slim s دارم در ضمن ۲۵۰ گیگ هارد داره جیتگم هست چه جوری بازی رو نصب کنم روی هارد اگرم نصب کردم باید دیسکو در بیارم برم تو پوشه بازیا اخه یه بار دیسکو نذاشتم تو دستگاه صدای بدی داد ترسیدم دیگه این کارو نکردم

    خیلی مهمه لطفا جواب بدید
    راستی شما ایکس باکس eدارید رفیقم میخاد بخرا سایت شمارو پیشنهاد کردم

  • چه جوری باید بازی هارو روی هارد ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم s نصب کرد جیتگ هست دستگاهم ۲۵۰ گیگم هست اموزش گام به گامشو توضیح بدید چون زیاد چیزی نمیدونم مرسی از سایت خوب و کاملتون

  • آیا ایکس باکس کپی خور را آپدیت کنیم کپی خور می پره و من اگر بخواهم یک ایکس باکس بی درد و سر باشه باید چی بخرم ؟

  • سلام ارزون ترین ایکس باکس 360 اسلیم با کل وسایل مورد نیاز و ضروری چند در میاد؟

  • سلام من تازه با سایت شما اشنا شدم
    بوکمارکش کردم و هرروز میبینم 🙂
    خواهش میکنم در مورد خرید پلی استیشن ۴ هم توضیح بدید
    من میخوام بخرم اما بخاطر مسائلی که فروشنده های ایرانی دارن
    از فروش دستگاه استوک تا دست ۲ به اسم نو
    تا حالا نتونستم خرید کنم
    ممنون میشم پیگیری کنید

  • يه إنسان خوب و از خود راضي 22 دی 1395

    سلام ببخشید چرا اکانت إیکس باکس لایوم دیگه یه هفت هشت ماهیه کار نمیکنه ولی نشون میده هست تو رو خدا بگید چون شما حرفه ای هستید پرسیدم خیلی ممنون

  • ارش هستم 22 دی 1395

    سلام ببخشید چرا دیگه تو ایران نمیشه به اکانت ایکس باکس لایو متصل شد؟ لطفا بگین از خیلیا پرسیدم نمیدونستند گفتم بیا از شما استاد ایکس باکس بپرسم
    ممنون اقا محمدرضا

  • ارش هستم 22 دی 1395

    سلام ببخشید چرا دیگه تو ایران نمیشه به اکانت ایکس باکس لایو متصل شد؟ لطفا بگین از خیلیا پرسیدم نمیدونستند گفتم بیا از شما استاد ایکس باکس بپرسم
    ممنون اقا محمدرضا

  • یه سوال داشتم.
    هنوزم بازی برای xbox360 میاد؟؟؟

  • بهراد 25 آذر 1395

    سلام XBOX یا PS4 لطفا راهنمایی کنید . خیلی ممنون میشم .

  • سلام من میخوام یه ایکس باکس 360به همراه دسته اضافه و کنمیک بخرم ولی نمیدونم چطور مطمئن بشم که جنسش خوبه یا نه لطقا جواب بدین ممنونم

  • سلام من ایکس باکس 360 دارم کپی خور lt3 میخواستم بدونم میشه به کپی خور jtag تغییر داد ؟

  • ایکس باکس یا ps4 کدوم ؟ لطفا راهنمایی کنید

  • میلاد 03 آذر 1395

    خیلی عذر می خوام میشه به من کمک کنید ؟؟ Ps4 بخرم یا نه ؟ خیلی ممنون میشم

  • میلاد 03 آذر 1395

    سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم من الان xbox360 دارم و میخوام ps4 بخرم به نظر شما خریدن ps4 گزینه ی خوبیه ؟

  • سلام و خسته نباشید .
    همین اول بگم که من کشته مرده ی فوتبالم . صب تا شب بازی کنم سیر نمیشم . بچه هم نیستم 24 سالمه و لیسانس دارم ولی خرااااااااااب فوتبالم .
    بنده میخوام یک دستگاه ایکس باکس بخرم ک حسابی باهاش بازی کنم . لطفا نوع ایکس باکس پیشنهادی و یک آدرس فروشنده با وجدان رو بهم بدید . ساکن تهرانم . خواهش میکنم جواب بدید . ممنون

  • سلام به نظر شما من از کربلا ایکس باکس بخرم ؟؟؟

  • سلام میشه بگید بازی های 100 درصد رایت با 97 درصد رایت چه فرقی میکنن ؟ و کدوم بهترن ؟

  • ایکس باکس بهتر است یا پلی استیشن 3 از همه نظر

  • سلام مرسی از سایت خوبتون ، من یک ایکس باکس 360 خریدم یعنی دوستم خریده میخوام ببینم داخل بسته ایکس باکس 360 نیو اسلیم چه چیزایی بوده

  • امید بهرامی 02 آبان 1395

    سلام جناب مهندس ، خسته نباشید و تشکر از الطافتون
    در اول عرض کنم که بنده سال ۷۸ کلوپ بازی داشتم و سونی یک آوردم . اون موقع اینطور که یادمه ۱۰۰ هزار برای هر یدونه دستگاه پول دادم و اون موقع پول کمی نبود … یادش بخیر چه دورانی گذروندیم با رزیدنت اویل ها … این بابت عرض یک خاطره کوچیک بود .
    جناب مهندس شما فرمودید که تا ۲۰۱۷ احتمالا بازی برای کنسول x متوقف بشه با این حال الان توصیه می کنید که ما چه کنسولی بخریم که حالا حالاها بازی های غیر اورجینال رو بتونه برامون به ارمغان بیاره ؟ من خیلی با خودم کلنجار رفتم تا خودمو راضی کنم که حوالی یک و نیم میلیون پول کنسول بازی رو بدم در حالی که همسرم هنوز که نخریدم داره بنده رو از منزل اخراج می کنه پس میخوام با تحقیقات کامل بخرم تا بتونم چند سالی با خیال راحت ازش استفاده کنم .
    و یک مورد اینکه بازی فیفا ۱۷ اینطور که بنده خبر دارم فقط برای x اومده و برای کنسول های دیگه نیومده و این در حالی هستش که این دستگاه و بازی هاش در حال انقراضند . و این خیلی برام عجیبه. نظر شما چیه ؟
    ممنونم که زحمت فراوان می کشید جناب مهندس
    پایدار و موفق باشید …

    • سلام
      بله واقعا یادش بخیر …
      اگه می خواین بازی کپی بازی کنید ، شما آپشنی غیر از 360 ندارید که خب دیگه بازی واسش نمیاد . الان می تونید اکس باکس وان اس یا اکس باکس وان معمولی بخرید و بازی های سطح بالا بازی کنید . درسته بازیاش گرونه اما چاره ای هم نیس . ضمن اینکه می تونید بازیها رو قرض بدید و بگیرید . بعدشم هر فردی کلا 3 4 تا بازی مورد علاقه داره که اونا هم مجموعا زیر 500 تومن در میاد .
      موفق باشید .

  • آیا دیگر برای ایکس باکس 360 بازی میاد؟

  • mohammad javad shakori 26 مهر 1395

    سلام می خواستم بدونم من میخام بازی هارو انلاین بازی کنم از یه طرف می ترسم بن بشم ولی دوستم که شش ساله بازی میکنه هنوز بن نشده اگه برام انلاین بازی کنم چه مدلی از ایکس باکس ۳۶۰ بهتره الان یه ایکس باکس ۳۶۰ دارم نمیدونم جیتگ هست یا نه راستی باز های برنر مگس قیمتش چنده اصلا برنر مک یعنی چی لطفا زود پاسخ دهید ممنونم

  • شما یه دوست خوب هستی
    انقد مطلبت روون و کامل بود که من استفاده کردم
    فقط یه نکته برام مبهم بود اونهم اینکه خرید اکس باکس دست دوم کار درستی هست یا نه؟

  • سلام اقای امین زاده .
    ببخشید یک سوال برام پیش اومده
    از کجا بفهمم که دستگاهم جی تگ هست یا نه؟؟

  • سلام اقای امین زاده یه سوال داشتم اینکه من ایکس باکسم به تلویزیون از طریق hdmi وصل نمیشه و از طریق av که با کابل 3 فیش هست وصل میشه تو رو خدا راهنماییم کنید که چه طوری با اچ دی ام ای ایکس باکسم رو به تلویزیون وصل کنم ممنون

  • با سلامی دوباره ، ایا این روش دو برابر برق مصرف نمیکنه !؟ بدلیل اینکه تلویزیون باید دو تصویر از کنسول رو نشون بده !! اگه سوال اخر من را جواب بدید ممنون میشم .
    در ضمن میتونید بگید ادرس ایمیلتون چنده ؟

  • سلام اقای امین زاده ، اگه کابل HDMI و AV همزمان به کنسول و دستگاه وصل باشند ( باهم ) مشکلی پیش نمیاد ؟

  • مهدی سعادتی 29 شهریور 1395

    سلام اقای امین زاده ، امروز رفتم با ایکس باکس بازی کنم ، دیدم که اصلا روشن نمیشه ! هرچقدر از برق کشیدم و خاموش و روشنِش کردم فایده ای نداشت ، چجوری این مشکل رو حل کنم و برای چی اینجوری شده ؟

  • و سوال اخر چگونه باید ایکس باکس را جی تگ کرد؟

  • و یه سوال دیگه ایا راسته که میگن ایکس باکس ۳۶۰ دیگه تولید نمیشه؟
    اون وقت دیگه نه بازی جدید براش میاد و نه اپدیت های جدید برای کنسول،ایا درسته یا نه.

    • فکر کنم الان فقط مدل E ساخته بشه و مدل S دیگه ساخته نمیشه.
      بله درسته فکر کنم فقط تا سال2017 بازی برای ایکس باکس 360 بیاد ( اما فقط فوتبال و کشتی کج و… ) همین الان هم خیلی از بازی ها برای ایکس باکس 360 نیومدن برای مثال:
      BATMAN ARKHAM NIGHT،ASSASINS CREED SYNDICATEو…
      به هر حال کنسولیه که از سال 2013 و ساخت XBOX ONE قدیمی شده.

  • با سلام.
    در ایکس باکس اسلیم ۴ گیگابایتی،باتری که روی
    دستگاه است قابل شارژ است یا خیر و باتری قلمی یا مخصوص خود دسته است؟
    ایکس باکس جی تگ چیست؟
    به چه دردی میخوره؟
    ایا ایکس باکس جی تگ خوبه یا غیر جی تگ؟

    • با سلام دوست عزیز
      1-بله باتری که روی خود دسته است قابل شارژه البته اگه دستگاه مخصوصش رو داشته باشید.
      2-ایکس باکس رو جیتگ میکنن که بتونه بازی های کپی شده رو اجرا کنه.
      4-جیتگ خوبه ( چون شما بجای بازی 150000 تومانی بازی 5000 تومانی میخری و بازی میکنی )
      اما شاید یک سری معایب هم داشته باشه ( مثلا دیگه نمیتونی انلاین بازی کنی چون اگه به ایکس باکس لایو وصل بشی کنسول رو بن میکنند )

  • محمد علی 16 شهریور 1395

    سلام ، من بازی لگو ژوراسیک رو روی ایکس باکسم نصب کردم ولی حالا که لگو مارول رو نصب میکنم ارور کلین دیسک میده سی دی سالم هست و هردو بازی هم نسخه معمولی هستند . بنظر تون علت چیه ؟؟؟

  • صدرا مرادی 12 شهریور 1395

    سلام آیا میشه با جو استیک معمولی کامپیوتر روی ایکس باکس بازی کرد

  • سلام یه چند تا سوال داشتم

    کنسول هایی که کپی خور نرم افزاری میشن میشه انلاین بازی کرد ؟

    من دیدم که کنسول های جیتگ تو روشن شدن خیلی کند هستن این درسته ؟

    کنسول مدل الایت بهتره یا ارکید ؟

  • سلام با اپدیت کردن سیو های قبلی پاک میشه میشه ی توضیح کوچیک بدید

  • سلام
    من یه 360 اسلیم از کانادا خریدم اوردم ایران میتونم از بازی های برنر مکس استفاده کنم؟

  • سلام ببخشید مزاحمتون میشم من ایکس باکس اسلیم جی تگ شده تازه خریدم وسط نسب بازی برام ارور کلین دیسک میده پیش فروشنده هم بردم ولی میگه مشکل از سی دی ولی به نظر من این مشکل رو نداره چون من از همون بازی چند تا خریدم ولی هموناهم ارور میدن مشکل از کجاست باتشکر.

  • سلام ببخشید کدوم مدل جی تگ خوبه

  • سلام ممنون از اطلاعات خوبتون . بنده یه چیزو متوجه نمیشم شما میگین xbox 360 slim بگیریم برای گیم نت و از اول 100 تا بازی داره و هک شدن خب برای بازی های جدید چی ؟ برای مثال همین pes باید سالی یه بار جدیدشو نصب کرد چجوریاس ؟

  • مهدی سعادتی 03 مرداد 1395

    بله اقای امین زاده دستگاه جیتگ هستش ، مدلslim e هستش ، اقای امین زاده این مشکل طبیعیه یا نه ؟ مگه کار کنسول این نیست که بازی رو روان اجرا کنه ؟ من دوتا بازی دارم که اون ها کمی کند اجرا میشن اولی یک DVD داره و دومی دو DVD

  • مهدی سعادتی 02 مرداد 1395

    بله اقای امین زاده از روی DVD اجرا میشه ، میشه کاری کرد ؟ چون من یه بازی دیگه دارم که روی هارد نصب شده اما اونم کمی گیر میکنه ، مشکل از پر بودن هارد درایو هستش ؟

  • سلام ایکس باکس 360 ارکید بهتره یا سوپر الایت ؟

  • مهدی سعادتی 30 تیر 1395

    سلام اقای امین زاده ، ببخشید که سوالم درباره این مطلب نیست اما هرچقدر گشتم نتونستم مطلب مورد نظر رو پیدا کنم ، اگه وقت کردین یه نگاهی هم به سوال من بندازین.
    تعدادی بازی در ایکس باکس 360 من کمی گیر ( لگ دارن ) میکنن و نمیتونم با خیال راحت بازی کنم ! به نظرتون باید چیکار کنم ؟ ایا مشکل از کنسوله ؟ یا اگه از بازی باید چجوری درستش کنم.؟

  • سلام
    من قصد خرید یک دستگاه اکس باکس 360 اسلیم ای را دارم .
    می‌خواستم بدونم جی تگ بهتره یا LTU یا LT3 ؟
    ممنونم از سایت عالیتون

  • دانیال 22 تیر 1395

    سلام و خسته نباشید
    یه کمکی کنید دیگه من انان ایکس باکس خریدم نمی دونم چه تلویزیون برای ایکس باکس خوبه و به چشم ضرر نمی زنه تو تلویزیون 42 اینچ دارم بازی می کنم چشمم داره در میاد چه تلویزیون بخرم که ساعت ها بازی کنم و نه خودم خسته شم نه چشمم
    32 اینچ بخرم 29 24 22 کدوم هم خوبه و هم حال میده بازی کنیم لـــــطــــفــــا جواب بدید.

    • راست میگه ها منم نمی دونم چه TV خوبه چرا راهنمایی نمی کنید

  • دانیال نیک نداف 20 تیر 1395

    اقای امین زاده چه جوری تفاوت جنس تقلب و اصل را در ایکس باکس متوجه شویم ؟

  • دانیال نیک نداف 20 تیر 1395

    من میخواهم ایکس باکس خوب تا سقف 1600000 تومان بخرم که جنس عالی داشته باشد ونو وکارایی داشته باشد.لطفا راهنمایی کنید و قبمت مدلی که در نظر دارید بگویید با تشکر

    منتظر کسب کمک از شما دارم

  • ارمین 19 تیر 1395

    سلام
    من گل هایی رو که تو بازی pes2016 زدم رو سیو کردم ولی چجوری میتونم ببینمشون

  • مهدی سعادتی 17 تیر 1395

    خیلی ممنـــــــــــــون که وقت گذاشتید
    مشکلی برای دستگاه پیش نمیاد اگه هی خاموش روشنش کنیم؟

    • خواهش می کنم
      بهتره از برق بکشید و چند لحظه صبر کنید و مجددا روشن کنید . سعی کنید کمتر روشن خاموش کنید یا حداقل بین خاموش و روشن کردن فاصله بندازید

  • مهدی سعادتی 16 تیر 1395

    سلام اقای امین زاده.امیدوارم شمااین متنو با دقت بخونید و جواب بدید چون جواب سوال من در متن نیست.
    میخواستم بپرسم که ایا ممکنه دستگاه هایی مانند دسنگاه دیجیتال یاDVD_player
    و دستگاه هایی که مانند ایس باکس به تلویزیون وصل میشوند باعث اختلال در بالا اومدن ایکس باکس بشن؟
    بدلیل اینکه من خودم بغیر از ایکس باکس یک دستگاه دیگه به تلویزیون وصل کردم.
    این مشکل برای منم پیش اومده و ایکس باکس من بعضی وقت ها بالا نمیاد و باید اونو روشن خاموش کنم تا شاید دفعه بعد بالا بیاد.
    خیلی ممنون میشم اگه به سوال من جواب بدید

    • سلام
      خیر مشکل از دستگاه های دیگه نیست . ایکس باکس بخاطر اینکه کپی خور میشه ممکنه بعضا از این مشکلات داشته باشه . فعلا چاره ای براش وجود نداره

  • سلام
    من میخوام اکس باکس 360 بخرم اسلیم هابردشون میسوزه ؟
    کسی که میخوام ازش بخرم میگه اکبنده و من یکی دیگه دارم که سه ساله ازش استفاده میکنم دروغ میگه یا اینقدر مقاوم هستند ؟

    • مهدی سعادتی 16 تیر 1395

      امیر جان اگه شما یکم متنو با دقت میخوندی اونجا نوشته که یک ایکس باکس 360
      ممکنه تا 10 سال هم کار کنه اما مشکلی براش پیش نیاد

  • مهدی سعادتی 11 تیر 1395

    سلام دوست عزیز!
    یک سوال دارم.میشه قیمت کینکت نو و کارکرده ایکس باکس360رو بگید؟
    اگه میشه ممنون میشم جدیدترین قیمت رو بدید

  • میشه بگید قیمت X BOX 360 Slim E با هارد 250 و 500 و 750 GB چقدره – قیمت Kinect رو هم بگید.

  • خیلی ممنون از سایت خوبتون ، کمتر سایتی این قدر ظریف و دقیق همه چیو توضیح میده .

  • مسعود فردوسی 09 تیر 1395

    با سلام
    بنده یک دستگاه xbox 360 با هارد 250 GB دارم که با توجه به اینکه آنرا آپدیت کردم در هنگام بازی های 97 درصدی متوقف میشود آیا امکان دارد که آپدیت را به نسخه قبلی نزول دهم . و راهکار رفع آن چیست ؟
    با تشکر

  • سلام ببخشید من اسلیم دارم ایکس باکس وقتی روشن بود توش سی دی بود خیلی کم تکون خورد خیلی کم این به لنزش ضرر میرسون ؟

  • سلام من یه ایکس باکس دارم مدل اسلیم جهار گیگ
    از چند وقت پیشا هر بازی که میخریدم و میزاشتم تو ایکس باکس خطا ارور میده و اصلا نمی اورد اما بازی هایی که قبلا داشتم تو ایکس باکس رو اجرامیکنه
    مشکل از چیه؟

  • محمدمهدی 02 تیر 1395

    من یه سوال دارم ترو خدا یکی جوابمو بدید کینکت فقط به اسلیم میخوره یا به آرکید هم میخوره خواهشها جوابمو بدید . مرسی از مطالب تون

  • سلام وقت بخیر من یک اکس باکس 360 اسلیم کینکت مدل 2012 دارم میخواستم بدونم آیا کرک میشود یا خیر؟ کسانی هم که این کارا انجام میدن قیمت رو بین 100 تا 300 تعیین می کنند درواقع میخواستم بدونم هزینه واقعی کرک کردن با دستمزد چه قدر هست؟ مرسی متشکرم امیدوارم همیشه در کارتون موفق باشید

  • سلام ببخشید یه سوال دیگه داشتم اگه ایکس باکس جی تگ شده نیاز به آپدیت نداره پس بازی های جدید رو می خونه یا نه؟؟؟

  • سلام ببخشید من اصلا آشنایی با ایکس باکس 360 اسلایم ندارم به راهنمایی نیاز دارم میشه همین جا کمکم کنید لطفا
    و سوال من اینه اگه بخوام بخرم بهتره جی تگ شده بخرم یا بعد از خریدن جی تگ کنم

  • سلام سایتتون خیلی خوب بود من چنتا از عکساشو کپی کردمو متن هاشو نوشتم فقط یه سوال داشتم من می خوام ایکس باکس 360 اسلیم بخرم فقط بین دو مدل E با S موندم لطفا راهنمایی کنین کدومو بخرم ؟

  • سلام ببخشید من میخوام چند تا سوال بپرسم و تشکر کنم بخاطر سایت خوبتون 1_ چه مدلی بین این مدل ها بهتره اسلیم_ s_e بین اسلیم ای و اس کدوم بهتره ؟ 2_ چه مدل هایی از ایکس باکس سه چراغه نمیشن؟ خدا ایشالله هرچی بخواین بدست بیارین لطفا جوابمو بدین لطفا لطفا لطفامیخوام امروز ایکس باکس بگیرم لطفا این مطالبو بگین بهم مرسسیییی از سایت عالی تون

  • سلام ببخشید من پدرم اجازه نمیده از سایت ها بخرم بخاطر همین میخوام برم توپ خونه در توپ خونه مغازه قابل اعتمادی سراغ دارین مرسی از سایت خوبتون

  • سلام به شما مطالب سایت تون خیلی خیلی خیلی خوبی در سایتتون گذاشتین من قراره ایکس باکس بخرم من توی تهران هستم از کجا بخرم که قابل اعتماد باشه بازم ممنون بابت سایت خوب تون

  • سلام من میخواستم ایکس باکس 360 بخرم ولی میگن تا سال دیگه بازی براش بیشتر نمیاد چیکار کن ؟ چه مدلیش خوبه ؟ قیمتش هم چقده ؟

  • سلام دوستان
    داخل پکیج xbox360 eslim چه چیز هایی هست ؟

  • با سلام مجدد
    من بردم توپخونه گفتن 700 بیشتر نمی دیم ،ایکسباکس ام مدل اسلیم 250g ،خرابی هم نداره
    به نظرتون ارزون قیمت نمی دن

  • باز هم سلام ببخشید وقتی که ما بازی رو روی هارد نصب میکنیم باز نیازی به سی دی هست یا همون بازی کپی کافیه لطفا جواب هردو سوال رو بدید ممنون لطف کنید سریع چون میخوام بخرم قیمت ایک باکس هاتون رو بگید

  • با سلام ببخشید من میخواهم یک کنسول بخرم ولی نمیدونم چی بخرم
    ایکس باکس 360 رو خیلی دوست دارم و بدجوری دلم رو گرفته ولی تولیدش که متوقف شد می ترسم برایش بازی نیاد بخصوص که تا اخر امسال ساپورت می شه
    ایا امکان داره ما شاهد کلاف دیوتی 13 و پی اس 2017 برای این کنسول باشیم یا برای این بازی های حتما باید کنسول نسل جدید بخریم

  • سلام شما چه بازی هایی رو میریزین رو اکس باکس و اگه من جیتگ شده رو نخوام و با کینکت بخوام و یه دسته اضافه چند میشه ؟

  • سلام باتشکر میخواستم بدونم ایکس باکس جیتگ 4g بخرم بایک هارد اکسترنال یا ایکس باکس 250g بهتره

  • آقا ممنون از اطلاعات خوبی که دادی
    کمتر سایتی پیدا میشه نکات ریز و ظریف رو به مردم بده
    متشکر وممنون

  • با سلام و تشکر از سایت خوب شما میخواستم بدونم اگه xbox360 e با هک LTU بگیرم و به live متصل بشم میتونم از apps های ایکس باکس استفاده کنم یا نه ؟ در ضمن آیا apps های صوتی و تصویری فیلتر نیست؟

    • سلام
      من توصیه می کنم اگه اکس باکس رو به خاطر بازی می خواید بخرید مدل جی تگ شده با بازی بخرید چون در مدل LTU برای هر بازی باید DVD بازی رو داخل دستگاه بذارید . می تونید به اینترنت وصل بشید و همه کاری بکنید اما احتمال داره از طرف مایکروسافت بن بشید . خیلی روی این مسئله حساب باز نکنید .

  • با سلام من میخوام یک کنسول بازی بگیرم بین xbox 360 slim و xbox one و playstation 4 موندم لطفا راهنمایی کنید د جواب سوال های پایین رو بدید:
    1-بازی های xbox 360 روی xbox one هم اجرا میشه به خوبی یا باید برا هر بازی 200 هزار تومن پول بدم؟؟
    2-بازی های playstation 4 هم گرون هستند ؟؟؟
    3-xbox 360 با رم 512 خیلی از مدل xbox one که رم 8 داره پایین تر هست ایا کیفیتش پاییننه در اجرای بازی و مشکلات داره؟؟

    اگر بازی های playstation هم گرون باشه ک بین xbox 360 و xbox one میمونم فقط.حال اگر بازی های xbox 360 به خوبی و بدون مشکل روی xbox one اجرا میشه که xbox one میخوام ولی اگه نمیشه ناچار به خرید xbox 360 هستم.لطفا سریع جواب بدین تو همین هفته میخوام بخرم.ممنون

    • ایکس باکس 360. 1-فقط 104 بازی ایکس باکس 360 روی ایکس باکس وان میخوره که اونم باید اصل باشه=باید دویست هزار تومان پول دهی 2-200 هزار تومان 3-نه روی مدل new slim هیچ مشکلی نداره.ولی روی اسلیم من داشت.
      فقط 104 بازی سیصد و سصت روی وان میخونه که اونم باید اصل باشه که گفتم یعنی باید 150 هزار تومان پول دهی.به نظرم اگه میخواهی ایکس باکس سیصد و سصت بخری مدل NEW SLIM بخر چون اسلیم من سوخت ولی این NEW SLIM رو 1 ساله که دارم.اگه ایکس باکس سیصد و شصت میخری کپی خور بخر چون قیمت هر بازی 6 هزار تومانه البته کپیش و هیچ فرقی با اصل نداره.

  • سلام خدمت آقا محمد
    میخواستم بدونم برای تعویض کنسول xbox 360 به ps4 کجا باید برم که xbox ام بگیره . Ps4 بده و چه قدر باید پول بدم،ممنون می شم جواب بدید

  • سلام بخشید مزاحم شدم واقعاً سایت بسیار خوبی دارید.من ۱۳سالم می خوام یه اکس باکس 360 اسلیم e 500G بخرم به نظر شما jtag بهتره یا LT3 !

  • احمدرضا 05 خرداد 1395

    با سلام و خسته نباشید خدمت آقا محمد گل
    من اگه خدا بخواد میخوام گیم نت بزنم … به نظر شما کدوم مدل از ایکس باکس بهتره و در آینده هم رو بورس میمونه و قیمتشون در چه حدیه؟
    و وقتی دستگاه جی تگ باشه نحوه نصب بازی روی هارد چجوریه ؟ دسته های شارژی با باطری چه تفائتی داره و کدوم بهتره ؟
    خیلی ممنون

    • سلام
      برای کلوپ ، اسلیم اس خوبه که 99 تا بازی داره . نصبش خیلی سادست با یه دکمه انجام میشه .
      برای کلوپ باید چندتا باتری شارژی بگیرید .

  • سلام مرسی از سایت بسیار بسیار خوبتون و مطالب عالیتون من یه ایکس باکس اسلیم s دارم و جیتگ هم هس بعضی از بازی هارو میتونم رو هاردش نصب کنم و کامل نصب میشه اما بازی هایی مثه far cry4 و call of duty ghost رو پنجاه درصد که میرسه قطع میشه و ارور clean the disc رو میده دیسک هم میشورم بازم نمیشه میخواسم ببینم مشکلش چیه در ضمن هر بار ک نصب میکنم بازم همون پنجاه درصد قطع میشه اپدیتش هم کردم

  • با سلام
    من میخوام xbox ام رو بفروشم مدلش slim 250g میشه بگید می تونم کجا بفروشم و قیمتش چه قدر می شه یه دسته اضافه هم داره ، ممنون میشم جواب بدید

    • ببرید بازار توپ خونه یا تو سایت های نیازمندی آگهی کنید .

    • می تونم بپرسم قیمتش حدود چه قدر میشه ؟،می خوام ps4 بگیرم

    • میتونید برید تو سایت های نیازمندی به قسمت کنسول های بازی اونجا قیمت هارو ببینید و حدود قیمت دستتون میاد

  • سلام
    من می خوام یه گیم نت بزنم به نظرتون چه کنسول هایی بیارم. من خودم نطرم یه ps2،یه ps3،یه ps4،سه تا xbox 360. اما انگار ps4 خیلی اذیت می کنه. لطفا راهنماییم کنم. بی زحمت جوابتونو برام ایمیل کنید.
    ممنون

  • سلام
    من میخوام کنسل بازی بخرم ولی شک دارم چی بخرم
    xbox one یا ps4
    برام تنوع بازی و کیفیت گرافیک خیلی مهمه مثلا من بازی god of war وAssassin’s Creed سوم شخص بیشتر بازی میکنم بنظر شما کدوم برای من بهتره فقط با جزئیات بهم توضیح بده دوست عزیز

  • مهندس چون شما اطلاعات دارید ازتون می پرسم
    به نظر شما ایکس باکس 360 اسلیم جی تگ شده 700هزار تومن (دست دوم ) مشکلی داره که ارزونه؟

  • سلام و عرض ادب
    Xbox 360 جی تگ شده با هارد 500 و دو دسته می خوام برا پسرم بگیرم . قیمت بهم 850 دادن . ممنون میشم به چند تا سوالم جواب بدید :
    1 ) Xbox 360 با مین جاسپر بهتره یا Xbox 360 اسلیم ؟
    2 ) جی تگ به این معنیه که دیگه نیازی به DVD نیست ؟
    3 ) اگر بخوام انتخاب کنم بین PS3 و Xbox 360 کدام انتخاب صحیحتره ؟
    4 ) من شهرستانم ، اگر تهران بیام بگیرم همین قیمته یا فرق میکنه ؟

  • دستگاه چجوری جی تگ میشه ؟ اگه میشه توضیح بدید

  • اگه اسلیم نباشه چی مشکلی پیش میاد؟

  • اگه ایکس باکس جی تک نباشه مشکل ایجاد میکنه؟

  • سلام مهندس خسته نباشی من امسال پلی 4 خریدم ولی هنوز تو فکر ایکس باکسم 🙂
    به نظرت بگیرمش ارزشش رو داره اینم در کناره پلی 4 داشته باشم یا کلا ولش کنم؟

  • سلام… حالا که تولید ایکس باکس ۳۶۰ متوقف شده است آیا آخر سال ۹۵ ایکس باکس باقی میمونه؟

  • برای آپدیت هر بازی که نمیاد و نیاز به آبدیت داره چقد هزینشه

  • اول از همه از شما تشکر می کنم برای سایتتون و از شما یک سوال داشتم و این بود که میشه ایکس باکس اسلیم رو 800 یا 850 خرید اگه نمیشه بگید اخرین قیمتتون چنده ممنون

  • سینا سونیک 24 فروردین 1395

    بنظرم ایکس باکس بخرین بهتره 🙂 البته من خودم ایکس باکس ندارم با خواندن این مطلب متوجه قضیه ایکس باکس و اینا شدم ! من قراره آخر سال 95 بخرم . به نظرتون منطقیه ؟ چون اینقدر هزینه ندارم که برم پلی 4 بخرم

  • سلام خسته نباشید.
    داداش قصد دارم یه مغازه گیم نت باز کنم هم کامپیوتر بیارم هم کنسول بازی ولی نمیدونم کدوم دقیقأ بهتره واسه این کار کدوم xbox بهتره؟یا پلی استیشن۴ خوبه برای این کار؟ ممنون میشم اگه جواب بدید و اگر یه شماره بدید که بتونم در تماس باشم بهتره.با تشکر

  • عرض سلام و خسته نباشید . میخواستم بپرسم ps4 و ایکس باکس one چه زمانی کپی خور میشن ؟

  • مرسی از پاسخ سریعتون! خرید پلی استیشن 4 که کار ما نیس! نمیخوام به هر بازی 200 تومن بدم! میگم کامپیوتر بخرم به اندازه قیمت یک میلیون و 700 تومن میتونم بازی هایی که برای PS4 اومدن برای کامپیوتر هم اجرا کنم؟ یا نمیشن؟ لطفا به این نطر هم جواب بدین متشکر میشم!

    • خواهش می کنم
      خیر نمیشه یعنی با 1700 سیستمی جمع نمیشه که بتونید بازی های خوب رو اجرا کنید . مگر اینکه فقط کیس رو جمع کنید که اونم باز خیلی درست حسابی نمیشه . در کل کنسول خیلی به صرفه تره واسه بازی . دردسر هم نداره .

    • مهدی نعیم آبادی 03 خرداد 1395

      نمیخواد به هر بازی 200 تومن بدین اگه مشهدین که خیابان سعدی اگرم تهرانین که فکر کنم همه ی فروشگاه ها دارن که این کارو میتونین بکنین . همون اول 200 تومن میدین بازیشو میکنین بعد میاین به همون فروشگاه یا هر فروشگاه دیگه پس میدین و یه بیست تومن میزارین روش یه بازی دیگه بر میدارین و به همین روال
      یا اینکه میتونین بازی های ps4 رو اجاره کنین هم فروشگاه های اینترنتی میدن هم فکر کنم فروشگاه های فیزیکی زیادم نیست قیمتش اخرین قیمتی که من اطلاع دارم هفته ای 20 تومنه.پس در کل خیلی نمیخواد خرج بازی برای ps4 کنید.

  • سلام و متشکرم از زحمات شما بابت این مطلب و سایر مطالب! فقط سوالی برام پیش اومده! خیلی خوش حال میشم جواب بدین… من قراره یه کامپیوتر یا ایکس باکس 360 بخرم… خب میشه به اندازه قیمتی که میخواد ایکس باکس بخری کامپیوتر بخری؟ من حساب کردم جمعا میشه تقریبا یک میلیون هفتصد تومان هزینه خریدن یک ایکس باکس به همراه لوازم جانبی … با این پول خوبه که برم کامپیوتر بخرم و یا برم ایکس باکس 360 بخرم؟ خیلی توش شک کردم میشه راهنمایی کنید؟
    چون تقریبا سه سال میگذره از این مطلب من میترسم پشیمون بشم از خریدن ایکس باکس 360 و به خاطر همین سوال پرسیدم! خیلی متشکر میشم به سوالم جواب بدین…

    • سلام
      بازی کردن با کامپیوتر دردسرهای خودش رو داره . درایور گرافیک و نصب API های مختلف گرافیکی و نصب خود بازی . کنسول بازی مخصوص بازی طراحی شده .
      اما خب بازهم باید خودتون تصمیم بگیرید . می تونید پلی استیشن 4 بگیرید که جدیدتره .

  • سلام من ایکس باکس اسلیم E خریدم ،،، ولی توش هدست نداشت ! به مغازه دار که مراجعه کردم گفت تو گمرک بر میدارن ! راسته یا دروغ ؟
    یا خودشون بر میدارن ؟
    یا اصلا نداره !

    • سلام
      هدفون اکس باکس 360 برای چت کردن به صورت لایو هست و به درد بازی نمی خوره یعنی واسه صدای بازی نیست . حتی اگه هدفون هم داشت ، به دردتون نمی خورد . اره بعضی از هدفون ها رو خود وارد کننده بر میداره .

  • شهریار علوی زاده 25 اسفند 1394

    سلام . خسته نباشید . من قبلا یه بار یه ایکس باکس گرفتم که اگه یادتون باشه خودتون از تهران گرفتین و برام جیتگ کردینش و فرستادینش . من اصلا نمیتونم به xbox live وصل بشم ولی خارج از ایران هستم

    • سلام
      دستگاه های جی تگ شده نمی تونن به اینترنت وصل بشن . هیچ راهی وجود نداره مگر اینکه یه دستگاه با کپی نرم افزاری بگیرید .

  • سلام ببخشید میخواستم بدونم اگه سیدی برنر مکس باشه و دستگاه جیتگ میشه انلاین بازی کرد؟
    بعد برنر مکس واسه ایکس باکس موردی پیش نمیاد؟

  • با عرض سلام و ادب در صورت امکان بفرمایین آیا کینکت دستگاه ایکس باکس وان به اسلیم E میخوره و آیا میشه با این روش عملکرد کینکت اسلیم رو افزایش داد ؟ با تشکر

    • سلام
      1- خیر
      2- خیر

    • تشکر از پاسخ حضرتعالی
      فقط یک سوال دیگر ، آیا تفاوت قابل ملاحظه و چشمگیری در عملکرد بین کینکت وان و اسلیم وجود داره ؟ در صورتی که پاسخ بلی می باشد چند مورد از آن را می توانید توضیح دهید ؟ با سپاس فراوان

    • بله
      1- برای کینکت اکس باکس وان بازی های بهتری منتشر شده .
      2- تشخیص حرکات بدن بهبود پیدا کرده .
      لازمه اینم عرض کنم که بازی های اکس باکس وان خیلی گرون ترن !

  • سلام
    من دادم ایکس باکسمو جیتگ کردن…
    بعدش الان وقتی میخواد بره تو بازی تبلیغ اونجا که جیتگ کردم میاد…
    نمیشه کاری کنم که نیاد؟؟؟…لطفا سریع تر پاسخ بدید…
    ممنون از زحماتتون

  • با سلام و خسته نباشید خدمت شما .
    من یک سوال داشتم
    میخوام یک کنسول بازی بخراما بیا ps4 و xbox 360 موندم مدوم رو بگیرم از طرفی میخوام برای ارزانی بازی xbox بگیرم ولی از طرفیم که میگن بازی نمیاد و اینا و از طرفیم به علت کیفیت زیاد و جدید بودن میخوام ps4 بگیرم که مشکل گرونی بازی هایش هست موندم کدوم رو بگیرم و ایا ps4 کپی خور میشه یا نه.
    ممنون

  • لطفا روش های هک 360 رو کامل توضیح بدید

  • سلام اگه زحمتی نیست بگید که چطور میشه بازی های دو دیسکه رو نصب کرد؟اول باید دی وی دی یک رو نصب کنی بعد دو رو تو دستگاه بذاری یا برعکس؟

    • معلومه دیگه اخه این چه سوالیه
      اول دیسک یک بعد دو

  • با سلام و تشکر از سایتتون.من چند روزی میشه میخوام ایکس باکس بخرم به هرکی میرسیم میگه اینی ک من دارم هنگ نمیکنه همه بازی اجرا میکنه و … کلا گیج شدیم رفته هرکی ی چیزی میگه ی سری صحبت های شمام با اونا فرق داره ی سریشم یکیه، پک شما هدست نداره پک بعضی جاها داره اونا میگن اینا از روش بر میدارن خلاصه ما ک گیج شدیم سوالم زیاد داریم شمام ک نوشتین وقت نداریم وقت نداریم….. فقط سوال کلیدی!!!!!!! آخه قربونت برم سوال کلیدی واسه کسیه ک کلا میدونه قضیه چیه ی سری مشکل جزیی داره میپرسه تکلیف ما ک کلا هیچی نمیدونیم چیه میتونین راهنمایی کنین?

  • سلام. من یه ایکس باکس360 سوپر اسلیم خریدم, کپی خور شده و هیچ مشکلی نداره. منتها یه بازی اصل هم داخلش هست. میخواستم بدونم با دستگاهم کار می کنه؟ چون فروشنده گفت کار نمی کنه و باید بفروشم بازیه رو

  • رامتین 08 بهمن 1394

    و چندسوال دیگر برنمکس چیست؟
    درباره اپدیت کمی میتونید توزیح دهید؟
    اپدیتبرروی دستگاه جی تگ شده تاثیر می گذارد؟
    اپدیت دشبورد چیست؟

  • رامتین 08 بهمن 1394

    با سلام خدمت شما عزیزان ازشما یک سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید
    1-من درشهرستان ورامین زندگی میکنم میخوام از توپخونه بخرم شما جایی رو سراغ دارید که منصفانه بفروش و بازی هایی رو که من بخوام رو برایم در هارد بریزه
    2-اینکه میگن تا سال پایان سال 2017 برای این کنسول بازی میاد رسما تایید میکنید یا ممکن هست شایعه باشه
    لطف کنید که پاسخ دهید ممنون از زحمت های شما

    • درسته که تا 2017 بیشتر براش بازی نمیاد, ولی انقدر بازیاش زیاده که چند سالی طول می کشه همشو تموم کنی. ولی فعلا بازی شاخای کنسول جدیدا هم براش میاد.

    • البته یه چیز دیگه هم بگم آدم بی انصاف و دروغگو خیلی زیاده توی اون پاساژ. معلوم نیست چقد وسایل از روی دستگاه برداشتن یا دستگاه ریفر یا دست دوم رو یک میلیون، نهصد تومن میفروشن!! یکوقت به خاطر قیمتش کمش ذوق زده نشی فورا بخری! بی وجدانا قسم دروغ هم میخورن.چند تاشون رفتم، همینجوری بودن. مخصوصا فروشگاه کناری همین یزدان که معرفی کردم، خجالتم نمی کشن! فکر می کنن مشتری سواد نداره. جعبه ی ایکس باکس وان نشونم میده میگه این۳۶۰ه!! بعد اصلا جعبه ها رو نگاه هم نمی کرد و قیمت میداد الکی. دوتا سوپر اسلیم ۲۵۰ گیگ کنار هم بودن، گرفته میگه: این ایکس باکس معمولیه، این یکی سوپر اسلیمه!! فرار کردم از توی مغازه اش. من نمیفهمم یعنی اینا نمی تونن تصور کنن شاید یه آدم وارد، که اینگلیسیش هم خوب بود و میتونست قشنگ روی جعبه ها رو بخونه، بیاد تو مغازه اش آبروش رو ببره؟! حیف حوصله دعوا نداشتم وگرنه بیچاره اش می کردم!

  • سلام من چند روزیه هر بازی میخرم من از بازی میندازه چه نسخه معمولی چه برنر مکس با خطا ارور گیمز نمیدونم مشکل از چیه اما به طور جالبی بازی قبلیم رو به طور کامل اجرا میکنه حتی با رایت معمولی ایکس باکس من اینه اسلیم ۴گیگ با کینکت کمکم کنید

  • ببخشید من یه سوالی داشتم خواهش می کنم جواب بدین
    من چجوری باید بازی رو روی هارد نصب کنم؟

    • رامتین 08 بهمن 1394

      زمانی که دیویدی (DVD) رو داخل دستگاه میگزارید دوبار دکمه X رو فشار دهید چندین سوال پرسیده میشود جواب دهید بازی نصب شد لذت ببرید

  • حمیدرضا 06 بهمن 1394

    با عرض سلام من ایکس باکس سوپر سلیم کپی خوار دارم می خواهستم ببینم جی تگ میشه یا نه چقدر خرجش میشه ممنون از سایتون

  • رامتین 05 بهمن 1394

    ازتون یک سوال دارم خواهش میکنم جواب بدین
    سوالم این که حالا من کپی خورگرفتم میخوام انلاین بازی کنم هیچ راهی نداره که بن نشوم هیچ راهی نداره
    لطفا جواب بدین ممنونم

  • سلام ببخشید من درمورد یک مسئله گیج شدم.jtag بهتره یا lt3 . و میشه یه مقدار در مورد lt3 توضیح بدین.خیلی خیلی ممنون میشم اگه جواب بدبد .

  • سلام ایکس باکس کوپی خور چیه؟یعنی بازی های کوپی شده رو باز میکنه؟ و ایکس باکس هاس کوپی خور نشده میتونن بازی های کوپی رو باز کنن؟واز کجا بدونم دستگاه کوپی خوره؟

    • میترا 30 دی 1394

      کپی خور ینی بازی های کپی شده میتونی استفاده کنی و نیازی نیست حتمن بازی اورجینال بخری فرقشونم تو قیمتشونه. بازی های کپی 5 تا 20 اما اگر دستگاه کپی خور نباشه باید حدود 70 ب بالا واسه هر ی بازی خرج کنی

  • سلام من میخوام xbox 360 بخرم .آیا همه ی دستگاه های بازار هک شده هستند و از کجا باید بدانم که دستگاه هک شده؟

  • پس را اساسین یونیتی قرار نیست باسه 360 بیاد؟

    • رامتین 08 بهمن 1394

      معلوم نیست تا پایان سال 2017 بازی برای 360 میاد به زمان انتشار بازی ربط داره

  • سلام سوال اول بازی هایی که جدید منتشر میشن حداکثر پنج ماه دیگه واسه 360 میان ؟ سوال دوم با xbox 360 کپی خور جی تگ شده و با بازی های برنر مکس میشه انلاین بازی کرد

  • سلام من قراره بعد امتحانات اکس باکس بخرم موندم وان بگیرم یا 360 من سوالم این هستش که وقتی بازی جدید منتشر میشه حتما حداکثر یه سال دیگه واسه 360 میاد یا اصلا دیگه نمیاد؟ یه سوال دیگه منظور از این که مایکروسافت تا سال 2017 از 360 پشتیبانی میکنه چیه؟

    • رامتین 06 بهمن 1394

      با عرض سلام
      ببینید وان فعلا کپی خور نمیشه و وقتی هم که کپی خور نباشه شما باید خام بخرید و اگرهم خام بخرید هربازی از 75 تا 300 تومان هست اما اگر 360 بخرید هربازی 5 تا 15 تومان هست پس 360 بهتره اینکه تاسال 2017 پشتیبانی میشه یعنی اینکه دیگه اپدیت جدید نمیاد براش همچنین بازی جدید نمیاد و بعداز چندسال از یاد میره اما 360 انقدر بازی داره که کلی وقت میخواد اون هارو بازی کنی از نظرمن 360 بگیر

  • amirhossein9898 16 دی 1394

    سلام میخوام ایکس باکس بخرم به امید خدا لطفا جواب بدین اگه جیتک شده بخرم میشه خودم سی دی بخرم روش نصب کنم ؟

  • چالاک 13 دی 1394

    سلام. اگه با ایکس باکس 360 اسلیم e کپی خور جی تگ شده بری روی اینترنت یا آپدیت کنی مشکلی پیش نماید؟ بن نمیشی

  • سلام یه سوال داشتم اگه کنسول جیتگ شده باشه میتونه بازی هایی رو که فقط باید تویه هارد خود xbox نصب کنی تا اجرا بشه, بعد از جیتگ کردن میشه همون بازی رو تویه هارد خودم نصبش کنم و بدون اینکه تویه هارد xbox بریزم اجرا کنم ؟
    به انوان مثال بازی need for speed rivals که فقط باید تویه هارد خوده کنسول نصبش کنی تا اجرا بشه بعد از جیتگ کردن میشه همین بازی رو تویه هارد اکسترنال بریزم و بازی کنم یا نه نمیشه؟
    یه چیزه دیگه این 54 تا بازی که نصب می کنید به انتخاب خودمون هستش یا اینکه خودتون انتخاب میکنید و نصب میکنید؟

  • ببخشید خواهشا به سوالم جواب بدین این مشکلاتی که در بالا گفتین رو چجوری حلش کنیم من از خرید ایکس باکس خیلی نا امید شدم چون این مشکلات واقعا باعث میشه که ادم دیگه به طرف کنسول نره

  • Mehran The gamer 08 دی 1394

    دیگه این مقاله بدرد نمیخوره آدم اگ گیمر واقعی باشه میره یه پلی ۴ میخره لذتشو میبره بازیاشم اگر با سیاست رفتار کنید میتونید به راحتی تجربه بکنید نسل هفت هم با شاهکار کوجیما و اسکور انیکس تموم شد منظورم بازیهای متال گر فانتوم پین و rise of the tomb raider هست ک آخرین بازیای ایکس باکس هستن ک ۲۰۱۵ منتشر شدن و رسما باید با این کنسول دوست داشتنی خداحافظی کرد …..

  • سلام،من بازیه جى تى اى رو خریدم،بهم گفتن باید روى فلش دیسک اولشو نصب کنى و خودش این کارو کرد و بازى اومد ولى تا آوردم خونه خواستم بازى کنم بازم گفت باید اول نصبش کنى منم کردم و دوباره براى فرداش همین مشکل پیش اومد، من باید هردفعه نصبش کنم؟ میشه راهنماییم کنین ممنونم ازتون

  • سلام اگه جواب این سوال رو بدید بسیار ممنون میشم.من بازیpes2016رو خریدم(روش نوشته بودburnermax)گذاشتمش تو دستگاه رفتم برای نصب کردن دیسک.ولی گذینه نصب نیومد.ایا از کثیفی دی وی دی هستش؟راه حل رو بگید ممنون میشم

  • خیلی ممنون نکات عالی بود

  • سلام خسته نباشید.من میخوام ایکس باکس 360 بخرم اما ال ای دی ندارم.یه تلویزیون 39 پاناسونیک پلاسما دارم.میخواستم بدونم از کیفیت بازیا کم میشه؟

  • سلام مجدد دوست عزیز
    این بازی هایی که کد منطقه دارن چی هستن؟
    مثلا تو یکی از بازی ها کد منطقه PAL هستش و دیگری FREE ! فرقشون چیه؟

  • سلام چجوری میشه برای پروفایلی که میسازیم شکلک یا اواتار بذاریم. باید دانلودشون کنیم؟ اگه میشه چطور با دستگاه جیتگ دانلود شون کنم ؟ ممنون

  • سلام و خسته نباشین !!!من از شما سوال دارم لطفا جوابمو بدین!!!! چون شما صادقانه حرف میزنید و مثل بقیه نیستید به همین خاطر فقط از شما میپرسم… من موندم که ایکس باکس ۳۶۰ بخرم یا پی اس ۳!!!! تو برخی سایت ها گفتن پی اس ۳ بهتر از ایکس باکس ۳۶۰ هستش … آیا راست میگن؟؟؟ کدومش بهترینه؟ کدومش خیلی ارور نمیده و نیاز به تعمیر هم نیست؟ راهنمایی کنید که کدومشو بخرم از مطالبتون هم بهره بردم و از ایکس باکس ۳۶۰ خیلی خوشم میاد ولی میگن پی اس ۳ عالیه منم موندم که ایکس باکس ۳۶۰ بخرم بعدا پشیمون میشم … لطفا کمک و راهنمایی کنید

    • سلام
      اکس باکس بهتره . دردسر کمتری داره ، بازی روش نصب میشه ، تعمیراتش راحت تر و لوازم یدکیش بیشتره

    • ممنون ایکس باکس میخرم حتما!!! فقط تو این مسئله موندم که کدوم مدل کپی خور رو بخرم و کدومش خیلی دردسر کمی دارن؟
      Jtag خوبه یا LT3?

    • قطعا جی تگ بهتره . هک نرم افزاری دردسر های زیادی داره .

    • ممنون خیلی کمکم کردین !!! تصمیمو گرفتم!!! جی تگ ایکس باکس میخرم و کیف میکنم… اگه شما ها نبودین من ممکن بود به اشتباهی ایکس باکس خام بخرم و کلی دردسر برام بیفته!!! ممنون خیلی متشکرم و آرزوی موفقیت

  • یک سوال دارم.من وقتی بازی میکنم بعضی وقت ها چراغ های دور دکمه روشن و خاموش کردن روی دسته خاموش روشن میشن این مربوط به کم بودن شارژ باتری هستش؟

  • علیرضا 15 آذر 1394

    سلام
    آقای امین زاده یه سوالی داشتم:من امرور رفتم به سیدی فروش محلمون جای خیلی درب و داغونی نیست خوبه ایکس باکس و این چیزا هم میفروشن.از صاحبش پرسیدم که جی تگ شده چجوریه بهتر از عادیه یا نه؟به من گفت: جی تگ باعث میشه سیستم دیر تر بالا بیاد و آنلاین نیست.من هم ازش پرسیدم که میتونم توی دستگاه جیتگ نشده بدونdvdبازی رو اجزا کنم منظورم این بود که رو هارد نصب کنم؟ گفت بله
    لطفا نظرتون رو بگید من که حسابی گیج شدم

    • سلام
      منظور از دیر بالا اومدن کلا چند ثانیه است و اینم طبیعیه چون باید فرمان رو از یه مدار دیگه بگیره . ضمن اینکه به آی سی جی تگ خیلی مربوطه اگه از نوع مرغوبش باشه همون لحظه میاد بالا .
      روی اکس باکس بدون جی تگ میشه بازی رو نصب کرد اما بدون دی وی دی اجرا نمیشه . می تونید امتاحن کنید . اینجوری بود که دیگه جی تگ بوجود نمیومد 🙂

  • با سلام ببخشید میخواستم قیمت روز xbox 360 slim e 250gb رو بپرسم و اینکه آیا شما دسته ایکس باکس هم میفروشید؟

  • سلام من ایکس باکس دارم میخوام بدونم دلیل اینکه بازی دانلود کردم و دستگاه نمیخونه ؟؟ و میشه آپدیت شد یا نه؟ راهنمایی برای آپدیت و تشخیص جی تگ هست یا نع ؟ ؟ ممنون

  • چند تا از امکانات انلاینو بگین

  • راستی میگن که تمام سرورای ایکس باکس توسط مایکروسافت کنترل میشه و ایکس باکسای کپی خور رو بن میکنه؟راست میگن؟راستی بن یعنی چی؟

  • بنظرتون ایکس باکس360قدیمی نشده؟

  • قیمت ندارین؟

  • شما خودتون ایکس باکس360رو پیشنهاد میکنین یا ایکس باکس1؟ ایکس باکس 360 قدیمی نشده ؟ به تلویزیون الجی میخوره ؟

  • سلام وخسته نباشید من میخواستم ازتون دستگاه بخرم میخواستم ببینم فقط پستی میفرستید یا نمایندگی جایی دارید ک بیامو ازنزدیک خریداری کنم؟

  • الان داره قیمت ایکس باکس میاد پایین یا بالا؟چون من شاید برای عید بخرم

  • الان دارینش این مدلو؟چنده؟راستی از کجا باید بخریم تو سایت جایی که بری کد پستی و ادرسو… وارد کنی نداره حتما باید زنگ بزنیم؟

  • سلام من میخام یه ایکس باکس بگیرم و بدون هیچ مشکلی بازی کنم و لذتشو ببرم همچین چیزی امکان داره؟یا هی باید آپدیت کنم یاهی ارور بده و…

  • یه سوال دیگه هم داشتم تو Xbox جی تگ شده میشه بازی های مثل the crew و تایتانفال و بلک آپس 3 رو که آنلاین هستند رو بازی کرد؟
    و یک چیز دیگه جی تگ های شما آخرین آپدیت هستند؟

  • سلام
    میخواستم بپرسم تو xbox جی تگ شده ، بازی مثل NFS ریوالز رو چجوری روی هارد اکسترنال بریزم و اجرا کنم؟

  • سلام ممنون از جوابتون یه سوال داشتم میشه اگه سفارش میدیم کسی که میاره خودش بیاد دستگاه رو راه بندازه و سیم های مورد نیازو به جاهایی که باید بخوره بزنه؟چون من زیاد بلد نیستم

  • سلام ایکس باکس جی تگ شده هم میفروشید؟

  • Ps4 بهتره یا اکس باکس 360 ؟

  • سلام اقای امین زاده یعنی اگه من بازی رو روی هارد بریزم و از اونجا اجرا کنم اپدیت نمیخواد.من کنسول رو از یک ماه یا دو ماه پیش خریدم و دستگاه از همون اول که خریدم جی تگ بود بنظرشما بازم اپدیت2016میخواد؟….ببخشید وقتتون رو گرفتم.جواب بدید ممنون میشم

  • منظور از LT3 چیه؟؟

  • سلام مجدد خدمتون یه سوال دیگه هم داشتم
    بازی های ایکس باکس ٣۶٠تا چه سالی وارد بازار میشه و اینکه بازیهاش به ایکس باکس وان میخوره یا نه ؟

    • سلام فکر کنم تا سال 2017 برای ایکس باکس 360 بازی بیاد . بازیهاش به ایکس باکس وان نمیخوره.

  • سلام ///وقتی من دستگاه جیتگ بخرم دیگه اپدیت نمی خواد وهر بازی که اومدو فقط بریزم روی هاردش واجرا کنم ؟؟؟؟؟ می شه از روی هارد اکسترنال اجرا کنم؟؟؟؟
    چجوری بازی رو نصب می کنید exeداره یا فایلشو معرفی می کنید به جیتکت ((اگر سوالاتم یکم احمقانه هست دلیلش اینه از بچگی pcدارم ))) باتشکر

    • سلام نه آپدیت 2016 خورده . بله می تونید بریزید روی هارد و بدون دیسک بازی کنید . از روی هارد اکسترنال هم میشه اما هم دردسر داره هم اینکه هارد روی خودش باشه بهتره . نصب بازی ایکس باکس با یه دکمه انجام میشه و اصلا کار پیچیده ای نیست .

  • برد جاسپر چیست ایا ضروری هست برای ایکس باکس جدیده؟؟؟

  • سلام ببخشید میشه بگید چجوری بفهمم کپی نرم افزاریه یا جی تگ؟

  • سلام من بازی کشتی کج2016 رو گرفتم و گذاشتم رو ایکس باکس و وقتی خواست که بالا بیاره پیغام اپدیت داد حالا چیکار کنم okرو بزنم برای اپدیت؟جواب واجبه خواهش میکنم جواب بدید

    • سلام . اگه کپی نرم افزاریه که OK کنید . اگه جی تگ باشه باید آپدیت سخت افزاری بشه که کار شما نیست باید ببرید تعمیرگاه

  • سلام چراغ دور دکمه پاور در ایکس باکس من به سختی روشن میشه و باید دسته رو به دکمه پاور نزدیک کنم تا تصویر بیاد در غیر این صورت تصویر نمیاد!اگه راه حلی داره لطفا بهم بگید

  • سلام اون چراغ سبز رنگ دور دکمه پاور توی ایکس باکس من به سختی روشن میشه و باید دسته رو به دکمه پاور نزدیک کنم تا اون چراغ روشن بشه!میتونین یک راه حل بهم بدین که دیگه نخواد دسته رو به دکمه نزدیک کرد؟مشکل از چیه؟

  • سلام و خسته نباشید
    از شما بابته سایتتون تشکر میکنم که اینقدر اطلاعاته دقیق میدین بهمون واقعا سایتتون عالی هستش.
    ازتون دوتاسوال داشتم:
    ١-اگر من دستگاه جی تگ بگیرم دیگه نمیتونم بازی به صورت آنلاین انجام بدم؟و حتی نمیتونم با ایکس باکس به اینترنت وصل شم؟
    ٢-آیا شما فروش به صورت شرایطی هم دارین یا خیر؟
    ممنون

  • سلام اقای امین زاده اون چراغ دور دکمه خاموش روشن نشانه ی چیه؟همون چراغ سبز رنگ دور دکمه پاور

  • سلام
    ببخشید میشه یک کمی xbox360 با ps3 مقایسه کنید من الان دودل هستم می دونم شما راستشو می نویسید چون تحقیق کردم دیدم ایکس باکس 360 تعمیریش زیاده ولی پی اس 3 خیلی کم هست از نظر بازی هم یکسان داره می یاد بازی هاشون امکان داره یک کمی شما هم توضیح بدین

  • سلام تروخدا کمکم کنید ایکس باکسم وقتی روشنش کنم بعد چند دقیقه خاموش میشه باید تا سه بار روشنش کنم بازم تا خاموش نشه لطفا کمک کنید مشکلش چیه ایکس باکسم اسلیم هستش

  • سلام و خسته نباشید

    خواهشا راهنمایی کنید

    من یک ایکس باکس دارم که وقتی می خوام dvd بیرون بیارم باید دی وی دی رام کمی داد بالا یا یه تقه ارام زد تا در بیاد

    تو بازی هایی که خش دارن هم مشکل داره

    بنظر شما مشکل کجاس و چقدر خرجشه

  • سلام خسته نباشید من میخواستم ی ایکس باکس دست دوم بخرم و الان بین اسلیم و مدل های معمولی موندم میخواستم بدونم بازی های جدید ایکس باکس ۳۶۰ رو هر دو براحتی نصب میشه و اگه مدل قدیمی باشه مشکلی ایجاد نمیکنه؟واسم شکل ظاهری و خیلی بهروز بودن مهم نیست هر کدوم مغلوب ب صرفه تره

  • چطور بازی های دیویدی دوم بازی های دو دیویدی را در دستگاه کپی کنیم

  • سلام من میخوام ایکس باکس 360 بخرم اما میترسم دیگه بازی براش نسازند لطفا راهنماییم کنید

  • من چند روز است که ایکس‌باکس خریدم بعد بلد نبودن چکار کنم زدم تو اینترنت سایت شما آومد شما میتوانید
    جی تک کنید و نصب بازی ها را یادم بدید برا داداشم ؟
    باتشکر از سایت خوب تون و خودتون

    • سلام
      لطفا تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنیم . نصب بازی ها خیلی ساده است اما جی تگ یه کار تخصصیه و نیاز به ابزار و دانش فنی داره .

  • بازی های ریخته شده اورجینال اس
    ت واجب است جواب سوال

    • بازی ای که روی هارد هست اورجینال و غیر اورجینال نداره
      ضمن اینکه کپی خور یعنی دستگاهی که هم بازی اورجینال و هم بازی کپی رو اجرا میکنه

  • اداپتور برق ،هدفون هم همراه دستگا میدید؟

  • این بازی ها اورجینال است ؟

  • سلام اگه بخوام بورد ایکس باکس رو تعمیر کنم که درست خاموش و روشن بشه چقدر باید پول بدم؟

  • سلام جند تا از بترین بازی هایی که در xbox360 ریختید را میتونید بگید

  • سلام من میخواستم یه ایکس باکس تا سقف قیمت 800 بگیرم ، دست دوم هم مشکلی نداره یه راهنمایی میکنین چه مدلی بگیرم از پستی که خوندم فک کنم آرکید و اسلیم خوب هستن کدومشون مناسب هس با این قیمتی که گفتم؟؟!

    • سلام
      در حال حاضر ما فقط مدل Slime E رو تایید می کنیم و خودمون هم فقط همین مدل رو داریم . دست دوم هم نداریم و توصیه می کنیم که دست دوم نخرید .

  • ببخشید اگه بورد اکس باکس رو بخوام تعمیر یا عوض کنم چقدر باید پول بدم؟

  • سلام ببخشید ایا جدیدترین نسخه بتمن یعنیARKHAM NIGHTبرای اکس باکس360 امده؟.بازی های اکس باکس360 تا کی تولید میشوند؟

  • همین کار رو کردم اما وقتی دیسک دو رو تو دستگاه گذاشتم و از قسمت play gameاجرا کردم گفت دوباره دی وی دی یک رو بذار گذاشتم تا یه جای رفت ولی ارور داد و از بازی اومد بیرون

  • آقای امین زاده چه طور یک بازی نصب شده روی یک کنسول رو با فلش به یک کنسول دیگه انتقال بدم.
    اصلا میشه؟

  • سلام بازی های دو دیسکه مثل کال اف رو چجوری باید اجرا کنیم؟.اول کدام دی وی دی را نصب کنیم؟.زمانی که دی وی دی نصب شد و دی وی دی بعدی را داخل دستگاه گذاشتیم بازی را از دی وی دی نصب شده در قسمتmy gmeاجرا کنیم یا از طریغ دی وی دی بعدی درplay gameسوال مهمی هست ممنون میشم جواب بدین

  • ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم مرتال کمبت ایکس برای ایکس باکس360 امده؟و اگه نیومده بهترین نسخه کدوم نسخش هست؟

  • سلام مشکل از تلویزیون یا سیم نبود ولی فهمیدم اگه دسته رو به دکمه خاموش و روشنش نزدیک کنی بالا میاره شکر خدا چند روزه دارم اینکار رو تکرار میکنم و بدون هیچ مشکلی بالا میاره ممنون از شما

  • علیرضا 01 مهر 1394

    قیمت ایکس باکس هایی که شما می فروشید چه قدر است؟

  • عالیییییییییییییییییییییییی
    ممنون از شما

  • خیلی ممنون متلباتون بسیار عالی بود فقط چند تا سوال دارم?یک اینه که پس ایکس باکس اسلیم بهتره و بعد چجوری انلاین بازی کنیم باید براش حجم اینترنت بگیریم?و دی وی دی بازی در هنگام بازی باید نوش باشه یا نه?بعد فقط میشه بازی کرد نمیشه فیلم دید برای مثال تلگرام یا فیسبوک رفت?ممنون میشم جواب بدین?

    • سلام ارمین جان ایکس باکس اسلیم جدید ترین نوع هستش.احتیاجی به حجم نداره اگه وای فای داشته باشی میتونی راحت به اینترنت وصل شی.اگه دستگاه رو جی تگ کنی میتونی بازی ها رو روی هارد نصب و از اونجا بازی کنی و احتیاجی به دی وی دی نیست.میشه فیلم و اهنگ رو هم دانلود کرد یا میتونی اونا رو تو فلش بریزی و به دستگاه وصل کنی.دیگه نمیدونم تلگرام باشه ولی فک کنم فیسبوک هست(((اگه کنسولت رو جی تگ کردی دیگه باهاش به اینترنت وصل نشوBANمیشی)))خلاصه یا باید غید بازی های ارزون رو بزنی یا هم باید غید اینترنت رو بزنی بازی های اورجینال200 هزار تومان هستن

  • سلام بببخشید اقای مهندس من قبلا سوال کردم که بعضی وقت ها اکس باکسم بالا نمیاره و باید از برق بکشم و دوباره روشن کنم تا بالا بیاد شما گفتید جی تگ مشکل داره…میخواستم بدونم اگه دوباره اکس باکس رو جی تگ کنم درست میشود؟باید چیکار کنم که درست بشه

  • سلام.
    ببخشید شاید سوالم بچگونه باشه یا اصن جوابمو ندید ولی میخواستم بدونم که کنسول های بازی تاثیری روی درس و زندگی آدم ندارن ؟ چون من کلاس دوم دبیرستانم و به خودم میگم که تو دیگه نمیتونی تا بعد از سربازی یا بعد از ١٠ سال دیگه کنسول بگیری,
    آیا این طرز فکرم اشتباهه؟ خوددون میدونید از سال دوم به بعد درسها سنگینه:-(
    مرسی اگه جواب بدید

    • سلام
      بستگی به خودتون داره تفریحات دیگه ای هم هست که اگه اراده نداشته باشی می تونه جلوی درس خوندنو بگیره . باید بخوای که درس بخونی

  • سلام من یک ایکس باکس360اسلیمeدویست وپنجاه گیگ گرفتم بار اول روشن کردم خوب بود اما دفعه بعد که میخواستم روشن کنم دستگاه روشن میشد اما چیزی رو صفحه تلویزیون نمیومد وباید دستگاه رو از برق میکشیدم و دوباره روشن میکردم که بالا بیاد بردم جای فروشنده دوبار روشن و خاموش کرد درست بود و اوردم به تلویزیون خودم زدم چند هفته ای خوب بود اما امروز که روشن میکنم اصلا رو صفحه تلویزیون بالا نمیاره هرچقدر هم از برق میکشم و باز میزنم…مممنون میشم که کمکم کنید وببخشید که متن طولانی بود

  • ببخشید میشه یه پست درباره ی آنلاین بازی کردن با ps4 و xbox1 بزارید؟
    چطوری متصل بشیم و …
    ممنون

  • ببخشید تا چه سالی برای xbox360 بازی میاد؟
    اصلا ارزش خرید داره یا xbox1
    بخریم؟
    ممنون میشم جواب بدید

  • من از کجا بفهمم ایکس باکسم کوپی خوره یا اورجینال
    لطفا راهنمای کنید

  • سید علیرضا حسینی 11 شهریور 1394

    سلام خسته نباشید.من یه سوال داشتم.کنسول من جی تگ شده است.میخواستم بدونم میشه از اینترنت بازی هاشو دانلود کنم و بدون رایت کردن وبه صورت مستقیم بر روی هارد اکسترنال بریزم و بعد به دستگاه وصل کنم و دستگاه اونو اجراکنه.ممنون میشم راهنمایی بکنید منو

  • خیلی ممنون آقای امین زاده منتظر مطالب جدید درباره ی کنسول بازی ها میمونم ولی به نظر شما هنوزم پلی4و ایکس 1بدرد بازی نمیخوره و دیگه هیچ بازی که برای نسل هشت میاد برای ایکس باکس 360 نمیاد یا میاد ممنون از جواب شما

  • سلام ببخشید بازی های دو دیسکه رو چجوری باید بازی کرد؟اگه میشه سریع جواب بدید ممنون

  • سلام و خسته نباشید سایت علم فردا واقعا عالیه مطالب آموزنده ای هم داره من سایت شما را دنبال میکنم ولی دیگه مطالب جدید دربارهی ایکس باکس نمیگذارید؟

    • سلام
      ممنون از لطف شما
      چرا که نه حتما در مورد کنسول های بازی می نویسیم . پیگیر علم فردا باشید
      ضمن اینکه خب تمام زندگی که بازی نیست

  • سلام ببخشید یه سوال میشه پورت hdmi رو به گیرنده دیجیتال وصل کرد؟ و با یه تلویزیون معمولی ( نه LCD ) بازی کرد؟

  • منظور شما از گزینه نصب در قسمت my games هست؟

  • سلام یه سوال داشتم اگر هنگامی که در بازی هستیم دستگاه رو خاموش کنیم (به صورت نرم افزاری ) برای دستگاه ضرر داره ? اگه ضرر داره چجوری خاموش کنم ? مرسی سایتتون عاااااالیه

  • سلام یه سوال داشتم که ممنون میشم جواب بدید’من وقتی دارم بازی میکنم با ایکس باکسم صفحه تو یک ثانیه سیاه و دوباره درست میشه مشکل از چیه ? ممنون از مطالب خوبتون

    • سلام
      می تونه از بازی باشه . گرافیک ، کابل و اتصالات و حتی تلویزیون می تونه باشه .
      باید آزمون خطایی تست کنید . مثلا بازی دیگه ، تلویزیون دیگه کابل دیگه

  • ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم چجوری بازی رو در هارد نصب کنم؟و ایا باید برای نصب ببرم پیش مغازه ها یا خودم میتونم نصب کنم.

    • اگه تک تک بخواید نصب کنید کاری نداره . DVD رو داخل دستگاه میذارید و گزینه نصب رو انتخاب می کنید .
      اما اگه بخواید یه دفعه 50 تا بازی نصب بشه باید ببرید بازار

  • جی تگ به اجرای خود دستگاه ربط داره؟.ممنون از پاسخ گویی سریعتون

  • سلام من یک اکس باکس360 اسلیم خریدم روی هر تلویزیونی میزنم اجرا میکنه بعد که خاموشش میکنم چند ساعت بعد میام بازی کنم دستگاه روشن میشه ولی چیزی رو صفحه تلویزیون نمیاداگه بخوای دوباره روشنش کنی باید کلا از برق بکشیش و دوباره روشنش کنی خواهش میکنم راهنمایی کنید

  • با سلام
    می خواستم یه هارد لب تاب 40 گیگ بندازم روی دستگاه سوپر اسلیم
    امکان این کار هستش یا نیستش

  • سلام من 13 سالمه پارسال پلی استیشن 2 خریدم باهاش حال نمیکنم موندم چجوری بابامو راضی کنم واسم ایکس باکس بگیره بابام میگه میترسم برات بگیرم باهاش بازی نکنی به نظر شماه اینجوری نمیشه

  • ببخشید میشه بگید fifa با pes چه فرقی داره؟
    جوفتشون که فوتباله فقط شرکتشون متفاوته:/

  • سلام
    خیلی کامل خیلی عالی خیلی ممنون D:
    واقعا سایت خوبیه برای بالارفتن اطلاعات روز آدم عالی
    همین جوری ادامه بدین
    بازم ممنون

  • با سلام و خسته نباشید ببخشید یه سوال دارم چجوری میشه تو اکس باکس 360 آنلاین بازی کرد یعنی مدل هک چی باشه آخه چند تا از دوستام با اینکه دستگاهشون رو هک کردن میتونن آنلاین بازی کنن به منم نمیگن مدل هکشون چیه
    و یه سوال دیگه بازی حتما باید برنرمکس باشه و اگه ban بشیم دیگه نمیتونم بازی جدید بگیریم و آفلاین بازی کنیم؟؟
    ممنون میشم جواب بدید

    • سلام
      شما باید کپی نرم افزاری بگیرید اما کلا خیلی به آنلاین دل خوش نکنید چون یا یه روزی Ban می شید یا اینکه سرعت اینترنت به شما اجازه بازی آنلاین درست حسابی رو نمیده
      ضمن اینکه چپ و راست باید اکانت بخرید

  • آقای امین زاده دوست دارم:-)
    میشه یه پست درباره ی خودتون بزارید که چطوری به موقیت و این علم رسیدید؟
    عاشقتم.ممنون:-)

  • سلام
    یه سوال اگه ناراحت نمیشیدo_O

    چرا توی سایت دیجی کالا ایکس باکس ٣۶٠ رو زده ١٧٠٠٠٠٠ تومن ولی شما ارزون تر میدید؟ یعنی شما انقدر خوبید؟!!:-)

    • سلام
      فاکتورهای زیادی روی قیمت ایکس باکس تاثیر گذاره . یکی از اونا گارانتی هست . این گارانتی نرم افزاریه و الکی حدود 100 هزار تومن روی قیمت ایکس باکس میکشه .
      ضمن اینکه خب مالشه اختیارشو داره دست ما نیست که ، قیمت ایکس باکس مشخصه

  • سید مرتضی احمدی 25 مرداد 1394

    سلام.دسته های اکس باکس 360 اصلی که الان تو بازاره با دسته های اصلی قدیمی از نظر کیفیت تفاوتی داره یا نه؟
    البته منظورم دسته های اصلی وغیر اصلی نیست.فقط از دسته های اصلی حرف میزنم.
    قیمت کنونی دسته اکس باکس 360 معمولی چنده؟
    دسته یدکی رامیتونم از سایتتون خریداری کنم؟
    ممنون(94.05.25)

  • سلام عرض ادب یه سوال خیلی مهمی دارم لطفا جوابم بده ایا درحال حاضر ارزش دارهxbox 360 رو بخرم یا بازی هاش تا چند سال اینده تولید میشه؟xbox one کپی خورشده؟

  • کابل hdmi رو کیفیت تصویر بازی ها تاثیر داره؟ اگه نه ممکنه Xboxام مشکلی پیدا کرده باشه ؟ تصویر بعضی بازی ها خیلی ضعیفه و هی لود میشه تضویر وقتی بهش نزدیک میشی

  • ببخشید XBOX one همون XBOX 360 هس؟یکی از مدل هاش هس؟
    دوستم یک XBOX داره نمیدونم اسمش چیه XBOX 360 یا XBOX one یا XBOX های دیگه اما روی جلد بازی هاش زده XBOX 360
    اینم نمیدونم که XBOX one هس یا نه چون نمیدونم:D:D
    لطفا جواب بدین مرسی
    ممنون
    یه سوال دیگه ببخشید
    ببخشید کامپیوتر بهتره یا XBOX ؟
    اخه این سوال پرسیدم چون میخوام بدونم تا چند سال آینده مثلا5 سال بعد
    همه ی بازی های جدید که برای کامپیوتر میاد مثلا رم 12 میخواد CPU corei7 وگرافیک 8 یا 4 میخواد
    ممکنه که با بعضی از XBOXها اجرا نکنه یعنی اینکه رم یا CPU یا گرافیک بازی از بعضی XBOX ها بیشتر یاشه ؟
    یا اینکه ریطی به رم و CPU و گرافیک نداره همه ی بازی ها میشه روی XBOX بازی کرد؟
    مرسی
    لطفا جوابمو بدین
    ممنون

    • سلام
      1- اکس باکس وان نسل جدید اکس باکس هست و هیچ ربطی به 360 نداره !
      2- قطعا اکس باکس بهتر از کامپیوتره چون اکس باکس برای بازی ساخته شده .
      3- بازی ها بر اساس سخت افزار اکس باکس تولید میشن ، نگران این چیزا نباشید .
      اگر بازم سوالی دارید لطفا تماس بگیرید .

  • سلام,میخواستم ببینم ایکس باکس های شما جوری هست که بتونیم سی دی غیر اورجینال بزاریم و بازی کنیم یعنی روی هارد نریزیم؟
    ممنون میشم اگه یه پست درباره ی ریختن بازی رو هارد بگذارید:-)

  • سلام با تشکر از سایتتون
    من میخواستم یه اکس باکس ۳۶۰ اسلیم ۲۵۰ گیگ دسته دوم (کارکرده) بخرم
    میخواستم بدونم دقیقا باید به چه نکاتی توجه کنم؟؟

  • سلام اگ ایکس باکسم رو جی تگ کنم فقط از روی هارد بازیش میاد یا میتونم بدون نصب کردن بازی کنم لطفا جواب بدین ممنون

    • منظورم اینه که سی دی روش بزارم نصب نکنم بازی کنم

    • خیر اگه اکس باکس شما جی تگ باشه هم میتونین بازی ها رو از هارد نصب و بازی کنید هم میتونید سی دی رو بذارید و وبازی کنید

  • سلام چه نوع جی تگ خوبه؟ممنون میشم جواب بدید

  • سلام.
    تا چه سالی برای xbox 360 بازی منتشر میشه ؟؟؟ ( ی جا نوشته بود اواخر 2016 )
    اگه درست باشه که دیگه ازرش خرید نداره ؛
    xbox one هم ک قیمت هر بازیش 200 تومن هست

  • باسلام منظور از پورت AV همون فیش های سه رنگه ممنون از سایت بسیار عالی تون ی سوال
    دیگه هم دارم شما کیکنت هم میفروشی

  • سلام ببخشید این طبیعه که من بازی غیر اورجیال داخل دستگاه خام میزارم میاد بیرون نمیره تو بازی

  • سلام و عرض خسته نباشید ببخشید میگن دیگه ایکس باکس اسلیم تولید نمیشه آیا این خبر واقیعت شما گفتید بعضی از ایکس باکس ها کپی خور نمیشن منضورتون چه مدل هایی بود آیا مدل اسلیم ای ۲۵۰گیگ کپی میشود و اگر دستگاه رو کپی کنیم دیگه بازی های اورجینال در ایکس باکس بخش نمیشه

    • سلام
      1- فعلا تولید میشه ( فقط مدل E )
      2- جدیدا کپی خور نمیشن . اگر قصد خرید دارید باید زودتر بگیرید چون تولید جدید ممکنه کپی خور نشن !

  • امیرعباس 13 مرداد 1394

    با عرض سلام،ببخشید می خواستم بدونم قیمت ایکس باکس 360اسلیم با کیفیت و تمام تجهیزات در بازار چند تومنه

  • سلام من یه اکس باکس سوپر اسلیم دارم بردمش برا جیتگ میگه نمیشه چون درایوش نظام اروپا ست بعدش هم وقتی بازی غیر اورجینال میزارم روش میاد بیرون کمکم کنید

  • سلام ببخشید من بازی رو در اکس باکس گذاشتم بعد از یک دقیقه خطا داد البته بازی رو در اکس باکس ریخته بودم شما گفتید مشکل از آپدیت دشبورد است آیا یعنی بد اپدیت شده

  • سلام فرق بین xbox 360 و xbox one چیست

  • ببخشید یه سوال:-!
    میخواستم ببینم که ایکس باکس رو میشه به تلویزیون های قدیمی وصل کرد؟ خودتون میدونید چی میگم 🙂 تلویزیون هایی که بزرگ هستن و کابل هایی مثل hdmi نمیشه بشون وصل کرد.
    ممنون میشم جواب بدید:-)

  • سلام دوست عزیز
    ببخشید همه ی مدل های XBOX 360 مثل کامپیوتر هس؟
    یعنی رم پردازنده …
    از اینا داره؟

  • سلام.میخواستم بدونم میشه با بازی برنرمکس آنلاین بازی کرد؟ کنسولم کپی خوره LT3 هست.جی تگ نیست.ممنون.

  • سلام یه سوال دیگه اگه من بخوام کنسولم رو هک بکنم خود مغازه دار میتونه یا باید بدم شرکت ؟
    ممنون می شم اگر جواب بدید

  • ای کاش هیچ وقت پولدار نشوید.
    از من یک کمک نقدی کوچک برمیومد.موفق باشید

  • خوب بود.فقط یک کمک نقدی کوچک ازمن بر می آمد.موفق باشید.آینده مال شماست.

  • سلام سایت خیلی خیلی خوبی دارید من میخواستم ایکس باکس بگیرم حالا نمیدونم ۳۶۰ خوبه ایا از مود افتاده ایا بازیاش پیدا میشه اگه نه تا ایکس باکس وان بگیرم بعد ایکس باکس وان هم خودش گرونه هم بازیاش ۵تا بازی بخری پول خود ایک باکس در میاد حالا منو راهنمایی کن ….ممنون

  • سلام.میخواستم بدونم میشه با بازی برنرمکس آنلاین بازی کرد؟ کنسولم کپی خوره LT3 هست.جی تگ نیست.ممنون.

  • ایا بازی god of war برای ایکس باکس هم هست؟؟؟

  • سلام لطفا یک جی تگ خوب به من معرفی کنید

  • میشه نام بازی هایی رو که توی ایکس باکس هست رو درج کنید؟؟!:|

  • سلام میخواستم بپرسم چگونه میشه کد فامیلی ایکس با کس 360 رو بردارم واگه میشه بهم بگید شماره ای ما کرو سافت چنده

  • ببخشید یه سوال داشتم. من اگه الان یه ایکس باکس بخرم باید اینترنت داشته باشم؟ میشه همینطور سی دی گذاشت و بازی کرد؟ جواب فوری!
    ممنون

  • سلام. من وقتی سی دی رو میزارم داخل ایکس باکس صدای قرقرقرمیده و بازی ها رو نمیخونه و بعضی هایی هم که میخونه بعد از چند دقیقه میاد بیرون و ارور میده دیسک رو تمیز کنید یا کنسول رو ری استارت کنید مشکل از چیه چون من دستگاه رو دیروز یعنی 1394/5/4 خریدم فرداش این مشکل پیش اومد لطفا جواب بدید.

    • سلام
      قطعا از ما نخریدید که اینجوری شده !
      به فروشنده زنگ بزنید و بگید تا دیر نشده واستون درستش کنه ، درایوش خرابه دیگه

    • نه اقای امین زاده از شما نخریدم دستگاه های شما که میدونم سالم و تضمینیه . ممنون از سایت خوبتون.

  • خیلی ممنون از جوابتون ببخشید اون صد بازی که شما میگید در ایکس باکس های شما هست فقط میشه با اون صد بازی بازی کرد یعنی دیگه نمیشه از بیرون سی دی بخریم توش بازی کنیم

  • حمیدرضا 05 مرداد 1394

    سلام.یه سوال.میخواستم بدونم موقع خرید xbox 360 دست دو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

    • سلام
      اینکه بازی از روی DVD به درستی اجرا بشه ، آداپتورش معیوب نباشه . هاردش خراب نباشه . دسته و …
      یکی دوتا نکته نیست که . ضمنا مهلت تست هم بگیرید

    • حمیدرضا 09 مرداد 1394

      سلام. اولا خواهش میکنم خیلی فوری جواب بدید.
      ممنون از راهنماییتون. من دستگاه رو برای تست گرفتم و باهاش بازی کردم(دستگاه جی تگ نیست). چند بار دی وی دی رو گذاشتم و بدون مشکل بازی کردم.اما دیروز دو بار یه مشکلی پیش اومد.بار اول دی وی دی رو گذاشتم تو دستگاه و بعد از مدتی گزینه play game رو منوی xbox اومد.اما هر چی صبر کردم عکس بازی که باید رو همون گزینه ظاهر بشه نیومد. به هر حال play game رو اجرا کردم اما صفحه سیاه شد و بعد چند ثانیه به منو برگشت. دوباره گذاشتن دی وی دی و حتی عوض کردن بازی هم مشکل رو حل نکرد. دستگاه رو خاموش و روشن کردم و مشکل برطرف شد.اما باز هم این مشکل پیش اومد. با این تفاوت که اینبار بعد از سیاه شدن صفحه پیغام داد دی وی دی قابل خوندن نیست و تمیزش کنید و دستگاه روهم restart کنید.این کارا رو کردم و باز هم مشکل حل شد. فروشنده میگه این موضوع طبیعیه و حتما زود گزینه play game رو زدم که اینطوری شده. اما من حرفشو چندان باور نمیکنم. شما چی فکر میکنید؟ این مشکل طبیعیه؟ با جی تگ کردن برطرف میشه؟ فقط بازم خواهش میکنم خیلی سریع جواب بدید.

    • سلام
      این عیب اصلا طبیعی نیست . دستگاه رو عوض کنید

  • سلام و خسته نباشید ببخشید توی یکی از سایت ها گفته بود اگر میخواهیم ایکس باکس 360بخریم مدل الایت رو بخریم گفته بود مدل های جدید مثل اسلیم خوب نیست ودردسرهای زیادی داره نوشته بود ممکنه بازی هاره بخش نکنه هی آپدیت میخواد و خیلی چیز های دیگه آیا این حرف راسته مدل الایت با اینکه مدل قدیمیه بهتر از اسلیم است ؟

    • سلام خیر اینطور نیست . احتمالا اون پست قدیمی بوده ! الان اکس باکس های اسلیم E که جی تگ میشن عالین البته بستگی داره جی تگ شون چی باشه ! اگر قصد خرید دارید لطفا تماس بگیرید تا دلایل فنی تر رو خدمت تون عرض کنیم .

  • با سلام خدمت شما
    دو سوال داشتم
    سوال اول این xbox Slim E که فرمودید با هارد 500گیگا بایت با 100 بازی که داخلش ریخته شده و JTAG شده آیا امکان اپدیت شدن را دارد یا نه؟ یا فقط آنهایی امکان اپدیت شدن را دارند که کپی خور نرم افزاری LT3 روی انها ایجاد شده باشد.
    سوال دوم این xbox Slim E که فرمودید با هارد 500گیگابایت و JTAG شده با 100 بازی که داخلش ریخته شده آیا نصب شده یا ما خودمون باید نصب کنیم؟اگر نصب شده که خیلی بده چون اگر هاردش خراب شه یا بازی به مشکل بخوره دوباره باید نسبت به تهیه ی آن اقدام کنیم و این باعث یک هزینه ی جدا خواهد بود

    با تشکر از سایت خوبتون و اطلاعاتی که در اختیار دوستان قرار می دهید.

  • سبحان 30 تیر 1394

    سلام چندتا سوال داشتم 1.ایکس باکس سوپر اسلیم یعنی همون اسلیمE دو اگر بخواهیم از شما بخریم باید چیکار بکنیم کنسول های نسل هشتم تا کی کپی خور می شوند باتشکر

  • سلام ببخشید میخواستم بدونم xbox360 دو تا دسته داره یا یکی؟؟

    • سلام
      همه کنسول های بازی فقط یه کنترلر ( دسته ) دارن و شما باید دسته اضافی رو خودتون بخرید . اکس باکس 360 هم همینجوریه خود شرکت مایکروسافت فقط یه دسته داخل پکیج میذاره . در ضمن اکس باکس تا 4 تا دسته رو پشتیبانی میکنه .

  • سلام میخواهم بدونم بازی پلی 4 چنده ممنون میشم جواب بدید

  • سلام.آقا من این کال آو دیوتی جدیدرو گرفتم.دیسک 1 رو میزارم بازی نصب میشه.دیسک 2 رو میزارم برای اجرا، تا بخش تنظیمات بازی رو میاره تا میزنم که بازی شروع بشه ارور میده که یا کنسول رو ری استارت کن یا دیسک رو تمیز کن.چیکار کنم؟

    • سلام بازی های دو دیسکه اینجورین . مثل آدم اجرا نمیشن . من هم فرصت پیگیریش رو ندارم اما مثل اینکه باید از طریق کامپیوتر نصبش کنید . اگه می تونید توی فروم های تخصصی بازی سوالتون رو مطرح کنید و اگه پاسخ گرفتید اینجا هم بفرمایید تا بقیه استفاده کنن .

  • اشکان 27 تیر 1394

    سلام داداش سایت خوبی بود فقط یه سوال این چیزی که تو نشون دادیو من ندارم یعنی هارد درایو مشکل چیه یعنی چیزی از ایکس باکسم دزدیده شده یا باید بخرم شرمنده کم اطلاعات هستم بعدشم من نزدیک ۶سال هست ایکس باکس دارم باید ببرم بدم خاک گیری کنم یا چیز مهمی نیس؟۱سوال دیگه هم داشتم والا داداش اون موقع که من ایکس باکس داشتم بلد نبودم همون سال های اول ۱ سیدی کپی گذاشتم دستگام هنگ کرد بردم بیرون نشون دادم گفت کپی خور نکرده بودی بعدش هم گفت ابتدا یه وسیله گفت یادم نیس یه جاش سوراخ میکنه درس میشه اون کارو کرد بعد گفت به ایکس باکست نخونده یه جا عوض میکنم من هنوزم که هنوزه نفهمیدم این چجوری کپی خور کرده الان میخوام به ایکس باکس لایو وصل شم والا نمیدونم دستگاه من جی تگ هست یا ال تی تیری والا روش شناسایی همکه گفتن دکمه اجکت بزن زدم هم سیدی در میاد هم دستگاه روشن میشه صفحه خود ایکس باکسمم میاد روشن شدنش هم به۱۰ثانیه نمیکشه اما مرده گفت به کل عوض کردم یکم میترسم میشه کمکم کنی شرمنده این همه سوالم پرسیدم

  • سلام با عرض خسته نباشد میخواهم بدونم شما نماینده هم دارید یعنی میشه برای نصب
    میان ممنون از سایت خوبتان

  • سبحان 26 تیر 1394

    خیلی ممنون آقای امین زاده ببخشید سوال زیاد میپرسم آخه میخوام بخرم خیلی از ایکس باکس چیزی نمیدونم توی ایکس باکس هایی که شما میفروشید اون صد بازیش که توش هست مثلا دیگه نمیشه از جایی بازی بخریم بازی کنیم فقط میشه با اون صد بازی بازی کرد

  • alirezataheri 25 تیر 1394

    سلام ببخشید میخواستم بدونم بازی های دو دی وی دی چه جور نصب میشن ؟؟؟

  • سبحان 25 تیر 1394

    ببخشید اونوقت سوپر اسلیم کیفیتش از مدل های پایین تر خود بهتره یا فرقی نداره کیفیت دربازی ها

  • سبحان 25 تیر 1394

    لطفا یکی جواب بده نمیدونم اگر بخرم اسلیم بخرم یا نه بعد جی تگ یعنی چی

  • alirezataheri 25 تیر 1394

    سلام ببخشید میخواستم بدونم بازی های دو دی وی دی چه جور نصب میشن؟؟؟

  • الیرضا 24 تیر 1394

    سلام بعد از سال 2016 دیگه برای ایکس باکس 360بازی نمیاد خواهش می کنم بگید میترسم وقتی ایکس باکس بخرم بعد ساله دیگش دیگه بازی جدید تولید نشه وپولم حروم شده باشه خواهش میکنم اگه کسی جواب سوالم رو میدونه بگه

  • سبحان 24 تیر 1394

    سلام وعرض خسته نباشید ببخشید 1 ایکس باکس سوپر اسلیم که آخرین مدل 360 هست کیفیت یازی هاش از مدل های پایین تر خود بیشتر است 2 برای ایکس باکس سوپر اسلیم لایو است

  • محمد امین 23 تیر 1394

    سلام من تازه با ایکس باکس اشنا شدم و میخوام یدونه ایکس باکس ترو تمیز که بیشتره بازی هارو داشته باشه بخرم البته قیمتشم مناسب باشه لطفا راهنمایی کنید

  • الیرضا 23 تیر 1394

    سلام ببخشید بازی Batman Arkham Knight دیگه هیچوقت برای ایکس باکس 360 نمی یاد

  • خیلی ممنون از سایت خوبتون آقای امین زاده حرف های شما واقعا کمکم کرد ببخشید یک سوال دیگه ام دارم ایکس باکس سوپر اسلیم کیفیتش از ایکس باکس های قدیمی بیشتره یا فرقی نداره

  • سلام وعرض خسته نباشید برنرمکس و جی تگ شده یعنی چی

  • سبحان 23 تیر 1394

    سلام آقای امین زاده ببخشید میگن مایکروسافت گفته بازی های ایکس باکس 360 توی ایکس باکس وان میاد آیا واقیته

    • بله ممکنه این اتفاق بیوفته . بستگی به سیاست های مایکروسافت داره اما احتمالش زیاده . ولی اکس باکس وان کپی خور نشده !

  • الان که توافق شده آیا ایکس باکس قیمتش پایین میاد ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

  • با سلام و تشکر از سایت خوبتان شما نمایندگی هم دارید یعنی ایکس باکس رو میآورند نصب میکنید و میروند ومن با این همه مطالب خوبتون هیچ سوالی در ذهنم نیست ممنون میشم پاسخ دهید

    • سلام ، مرسی
      خیر . ما ارسال می کنیم براتون و خودتون نصب میکنید . نصب اکس باکس خیلی ساده است ، کلا دو تا کابله .

  • نسخه جدید ایکس باکس ک رنگ ابی هست قابلیت کپی خور و جی تگ و هارد 250 گیگ موجود هست؟

    • دستگاه ما مشکی هست . در حال حاضر مدل های جدید کپی خور نمیشن

    • سبحان 23 تیر 1394

      سیاهش بهتره

    • سبحان 23 تیر 1394

      آقای امین زاده ببخشید میگن قراره برای ایکس باکس وان آپدیت جدیدی بیاد که بتونه بازی های ایکس باکس360بخش کنه آیا درسته 2 قیمت ایکس باکس چنده اگر بگید ممنون میشم

    • اگه بیاد هم باز تا موقعی که کپی خور نشه به درد ایرانی ها نمی خوره

  • الیرضا 23 تیر 1394

    سلام نظر شما از ایکس باکس فت چیه میدونم قدیمیه ولی ایا همین بازی های جدید روم یخونه من فقط نظر شمارو میخام ممنون از سایت عالی تون و پاسخ دقیق تون

  • سلام میخواهم بدونم ایکس باکس چطور به مانیتور وصل میشود
    ممنون از سایت خوبتان

  • سلام ببخشید چند تا سوال داشتم
    1اگه ایکسرو به مانیتور pc وصل کنیم میشه اسپیکر وصل کرد؟قیمت اسپیکر معمولی چقدره؟پ
    2نسخه جدید ایکس باکس ک رنگ ابی هست قابلیت کپی خور و جی تگ و هارد 250 گیگ موجود هست؟(برای این نوع ایکس باکس)

  • سلام میخواهم بدونم بازی های ایکس باکس 360 اسلیم e به ایکس باکس وان هم میخوره

  • سلام ببخشید یه سوال دارم ماکروسافت اعلام کرده که ایکس باکس وان میتونه بازی های ایکس باکس 360 رو بخونه فقط یه مشکل تو شیراز جایی رو نمیشناسین که بازی اصل بفروشن؟
    اگه جواب بدید ممنون میشم

  • سلام میخواهم بدونم بازی مورتال کمبت ایکس هم برای ایکس باکس 360 اسلیم e هم هست ممنون میشم جواب بدین
    خواهشان

    • سبحان 24 تیر 1394

      شاید بازیش تا چند ماه دیگه بیاد معلوم نیست

  • ببخشید بازی مورتال کمبت ایکس رو هم برای ایکس باکس 360 اسلیم e هم دارید ممنون از پاسخ گویی تون

  • علیرضا 21 تیر 1394

    سلام.ازکجابایدبفهمم مدل ایکباکس من چیه?

    • دوست عزیز رنگش چیه؟ از روی جعبه . تاریخ تولید دستگاه که پشت کنسول درج شده.اگه مال 2011 به بعد باشه اسلیم هست و اگر هم مال اخرای 2013 به بعد باشه سوپر اسلیم هست ولی الان فقط سوپر اسلیم یافت میشه و اسلیم دیگه نیست.

  • میلاد 20 تیر 1394

    با تشکر از جوابتون ولی چطور میشه فری استایلو نصب گرد.
    2-ورژن داشبورد کنسول شما چیه. بازی Battlefiield Hardline هم روی کنسول موجوده؟ اگر نه ایا میشه بعدا خودمون نصب کنیم.با سپاس از حوصلتون

  • ایکس باکس 360 اسلیم e بهتره یا ایکس باکس 360 اسلیم

  • ببخشید ایکس باکس 360 اسلیم e به تلویزیون 3 فیش وصل میشه من یک 29 پارس دارم

  • ارش سجادی 20 تیر 1394

    سلام ببخشید ایکس باکس سوپر اسلیم با اسلیم معمولی چه فرقی داره وای راست میگن که با کینیکت درایکس باکس میتونی جمله های کوتاهی به زبون بیاری مثلا اکس باکس پلی یاووو تا ایکس باکس همون کارو بکنه ممنون از سایت خوب وعالی تو واز پاسخ دادن دقیقتون

  • میلاد 20 تیر 1394

    با سلام آیا روی کنسول شما فری استایل هم نصبه؟

  • ارش سجادی 19 تیر 1394

    سلام ببخشید ایکس باکس سوپر اسلیم با اسلیم معمولی چه فرقی داره ممنون از پاسخ گویی شما

  • ارش سجادی 18 تیر 1394

    سلام ببخشید وقتی میگن این ایکس باکس کپی خوره یانمیدونم این دستگا ه دستگاهه خامه یعنی چی ممنون از پاسخگویی وسایت خوبتون

    • سلام
      دستگاه های موجود در ایران کپی خورن چون باید بازی های ارزون رو اجرا کنن . اگه کپی خور نشن ، شما واسه هر بازی باید 100 هزار به بالا پول بدید
      دستگاه خام هم یعنی جی تگ نشده و بازی روش نصب نیست . باید بازی بخری و از روی دی وی دی اجرا کنی

  • سلام میخواستم بدونم بعد از لغو تحریم ها قیمت اکس باکس کاهش پیدا نمیکنه؟

    • چرا کاهش پیدا میکنه من خود صبر میکنم تا ارزون شه بعد بخرم.

  • سلا ممیخواستم بدونم بازی مورتال کبمت یا همچین سبکی واس کینکت هست؟

  • سلام میخواستم بدونم بازی مورتال کمبت یا تقریبا همچین سبکی واس 360 میاد؟

  • سلام.آقا چجوری از توی یه بازی برم بیرون و برم داخل تنظیمات خود کنسول؟ و چجوری دستگاه و دسته رو به روش نرم افزاریخاموش کنم؟

    • سلام . دکه بزرگ طوسی وسط دسته رو بزنید و گزینه xbox home رو انتخاب کنید . وقتی به home اومدین اون بالا یه سری گزینه داره که آخریش settings یا تنظیماته.
      برای خاموش کردن نرم افزاری هم ، دکمه طوسی بزرگه رو 3 ثانیه نگه دارید پیغام خاموش کردن ظاهر میشه .

  • با سلام و عرض خسته نباشید.

    نام 100 بازی که خودتون روی کنسول نصب می کنید چیه؟
    و آیا slime 250 gig هم روش بازی نصب شده هست و یا بدون بازی نصب شده می باشد؟
    با تشکر.

  • سلام میخواستم بدونم الان بهترین ایکس باکس 360 چیه و چه قیمته

  • سلام من میخوام امروز ایکس باکسو سفارش بدم ایکس باکس کی به دستم میرسه؟وقتی که داررم ایکس باکسو تحویل میگیرم میاید خونمون نصب و تست می کنید؟

  • سلام.من میخواستم یکی از لین ایکس باکسا که صد تا بازی روشه رو از شما بخرم ولی عجله دارم چون برای کادوی تولد میخوام ولی خونمون شیراز هست میخواستم بدونم امکان داره تا پنج شنبه برامون بفرستیدش؟بعد یه سوال دیگه هزینشو با مامور پست پرداخت میکنیم؟

    • سلام . کدوم 5 شنبه ؟ هفته ی بعد ؟ تماس بگیرید توضیح میدم

    • سلام.تماس گرفتیم گفتند که باید اول پولو بریزید به حساب بعد ایکس باکسو بگیرید چون خونمون شیرازه ولی من اینجوری خریدارو انجام نمیدم چون تا به حال یک بار سرم کلاه رفته.اگر هزینرو به مامور پست پرداخت کنیم حتمامیخرمش.

    • سلام . متاسفانه توی شهرستان امکانش نیست . نگران نباشید مشکلی پیش نمیاد .

  • ببخشید شما بازی جدا هم می فروشید

  • سلام ببخشید چند تا سواال داشتم
    1بن شدن دستگاه یعنی چی؟
    2در پکیج صد تا بازیتون بازی های سال 2012 و 2011 هست؟مانند بازی Red dead؟
    3گیم پد ایکس باکس سبکه یا سینگین؟خوش دسته؟لطفا نگید (برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید!!!)

  • میلاد 11 تیر 1394

    با سلام و خسته نباشید بابت سایت خوبتون..در صداقت شما شکی نیست ولی یک مطلبی را می خواستم پاسخ دهید
    1- ایا روی جعبه اکس باکس شما 500 گیگ نوشته شده یعنی هارد اوریجینال دستگاه هست یا اینکه دستگاه 4 گیگ هست خودتون هارد اضافه کردید؟
    با توجه به اینکه در بازار می گن دستگاههای تقلبی از عراق و .. و حتی دست دوم زیاد شده و اینها را بعنوان نو می فروشن، تا چه حد می شه به کالای شما اطمینان داشت؟

  • سلام سایتتون جالب بود ولی من موندم الان xbox360 را بخرم یا صبر کنم تا کپی خور بازی های xbox one بیاد واون موقع xboxone
    بخرم یه سوال دیگه اگه ایکس باکس 360 بخوام بخرم slim e بخرم یا slim s
    مطلب مورد نظر رو خوندم ولی باز سر در نیاوردم

    • و یه چیز دیگه کنسولهای شم تضمین شده هست که بخوام بخرم

    • 7 روز ضمانت تعویض در صورتی که دستگاه تون ایراد داشته باشه ( نه این خودتون بش آسیب بزنید )

    • سلام ، مرسی
      1- معلوم نیست که اکس باکس وان کی کپی خور میشه .
      2- تماس بگیرید راهنمایی تون میکنیم .

    • سلام
      راست میگن جدیدا ماکروسافت داره برای xbox360 اسلیم یه کاری میکنه که دیگه نتونی بازی کپی انجام بدی چند تا دیدم نوشته!!!!
      یه سوال دیگه بازی کپی رو میشه انلاین بازی کرد؟ ممنون

  • ببخشید من یک ایکس باکس 360super slim + دودسته و یک کینکت می خواستم.

    چه قدر می شه.

  • من میخواستم از شما ایکس باکس بخرم چجوری بخرم

  • سلام خسته نباشید با توضیحاتی که دادید دیگه تو خرید مشکلی ندارم ولی یه سوال دارم : من یه کامپیوتر دارم کامپیوتر قدرتمند و خوبیه خیلی هم نه ولی خوبه ولی الان چون بازی های جدیدی اومده دیگه تو کامپیوتر من نمیاره من یهویی به این فکر افتادم که یه ایکس باکس بخرم ولی نمیدونم که ایکس باکس تمام بازی هارو میاره و کیفیتش چطور هست ومدلی که تمام بازی هارو بیاره و کیفیتش خوب باشه و قیمتش هم مناسب باشه کدوم مدله؟

    • سلام خواهش می کنم
      الان بهترین مدل ، اسلیم e با هارد 500 گیگ و 100 تا بازیه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره داخل متن تماس بگیرید.

  • مرادی 08 تیر 1394

    ببخشید شما xbox 360 super slim هم دارید

  • ارش سجادی 08 تیر 1394

    سلام میخواستم بدونم ایا بازی های ایکس باکس E با ایکس باکس های دیگه به جز وان فرق میکنه یا همون بازی های اکس باکس 360 با مدل E فرق نمیکنه از پاسخ گویی شما متشکرم

    • اکس باکس 360 چنتا مدل داره از جمله مدل E همه مدل ها مثل هم هستن ( بازی هاشون ) اما مدل E از همه بهتره . برای توضیحات بیشتر تماس بگیرید .

  • پارسا 08 تیر 1394

    سلام راست میگن که اگه با ایکس باکس کپی خور به اینترنت وصل بشی کنسول میسوزه و اگه اینطوره ی راه حل بگید.
    ممنون از سایت خوبتون

  • ارمین 08 تیر 1394

    میشه بازی های ایکس باکس 360 معمولی رو روی ایکس باکس 360 اسلیم بازی کرد

  • با سلام میخواهم بدونم ایکس باکس وان بهتره یا ایکس باکس 360 اسلیم

    • سلام
      قطعا اکس باکس وان بهتره اما متاسفانه چون کپی خور نمیشه ، ارزش خرید نداه . چون هر کدوم از بازی هاش 200 هزار تومنه .

  • پرهام 07 تیر 1394

    ببخشید اگه میشه قیمت دقیق xbox slim و super slim رو بنویسید بخدا هر جا میرم صد تا دویست تومن فرقشونه راستی تفاوت اسلیم و سوپر اسلیم هم بنویسید خیلی ممنونم

  • سلام میخواستم نسخه ۲۵۰گیگ رو از شما بخرم و بازی هارو. لازم نیست بریزید و خودم میریزم اینجوری ارزون تر در میاد؟

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما

    میخواستم بگم قیمت بازی های همین ایکس باکس که میفروشین چغدر هست

    اگر جواب بدین ممنون میشم

  • سلام تفاوت نسخه 4 گیگ با 250 گیگ در چیه؟

  • و اینکه میشه بازی های نصب شده را نام ببرید و میشه بازی های در خواستی ما را نصب کنید ببخشید بخاطر سوال های زیاد

  • با سلام من تا یک هفتهی دیگه می خوام xbox360بگریم می خواستم بدونم من اگه از شما بگیرم بهمراه یک دسته اورجینال و kinekt چه قدر می شود و می شود از شما خرید حضوری بکنیم

  • سلام میخواستم بدونم LT3 و jtag چیه؟

    • سلام
      lt3 یه آپدیت نرم افزاریه که شاید بازی های قدیمی رو اجرا نکنه
      جی تگ یه نوع هک سخت افزاریه که دیگه به هیچ نوع بازی ای ، نه نمیگه !

  • سلام میخواستم بدونم راهی وجود داره ک اداپتور کنسول رو داخل خود کنسول قرار دهیم؟

  • سلام شما تو پکیج بازیتون بازی ( fifa13 ) با کینکن رو دارید؟ اگه میشه چند عکس کامل از درون کارتون ایکس باکس و دسته و کینکت اون بزارید

  • ارش سجادی 04 تیر 1394

    سلام مهندس راست میگن تا سال دیگه برای ایکس باکس وان کرک میاد بازیاش ارزون میشه لطفا جواب بدید ممنون میشم

  • سلام شما تو پکیجتون بازی (ب فارسی خانواده در شب) رو دارید؟ بازی کینکت تو پکیجتون هم دارید؟

  • سلام میخواستم بدونم راهی وجود داره کـ اداپتور آجر ماند ایکس باکس رو داخل خود کنسول بزاریم؟

  • سلام من تو شهر آمل,مازندران زندگی میکنم و می خوستم این ایکس باکسرو سفارش بدم.مهلت زمانی ک ایکس باکس بهدست ما میرسه چندروزه؟میگن نسل هشتمی ها تا دو سه ماه دیگ هک میشن واقعیت داره؟ الان ارزش خرید داره ایکس باکس 360؟

  • تورو خدا جواب بدید من یه بازی بتلفیلد گرفتم موقع نصب اون دی وی دی اش ارور required hard driv and 3.5 gb of free space درصورتی که من هارد داخلی اوریجینال دارمو و صد و پانزده گیگ هم جادره تورو خدا جواب بدید

  • سلام میخواستم بدونم ایکس باکس ۳۶۰ دسته جدیدی رونمایی شده؟اگ رونمایی شده شما این مدل دسته رو واس فروش دارید؟

  • سلام میخواستم بدونم ایکس باکسی ک شما میدید جی تگ شده یعنی فقط بازی های آرکید رو اجرا میکنه . این رو تو سایت جی گیمز شنیدم

  • با سلام
    میخواستم بپرسم اینکه قیمت بازی های xbox one گرونتر از xbox 360 هست ، در چه حد بیشتره؟ ( اگه با قیمت نمیتونید اطلاع بدید با درصد بگین) ممنونم.
    چون میخام ببینم می ارزه وان بگیرم یا نه.
    با تشکر از سایت بی نظیرتون :)))

    • سلام
      قیمت بازی های اکس باکس وان حدودا 200 300 هزار تومنه . به نظر من واسه خانواده های معمولی اصلا به صرفه نیست واقعا گرونه .

  • سلام میخواستم بدونم ایکس باکسی کـ شما مــیدید مدل سوپـــــر اسلیــــــم هست ؟

    • بله لطفا برای خرید فقط تماس بگیرید . کامنت ها زیاده زمان کافی برای پاسخ دادن در سایت رو نداریم .

  • ارش سجادی 03 تیر 1394

    بازی های جدیدی که برای ایکس باکس وان میاد مثل رزیدنت اویل 7 یا کالافدیوتی بلک اپس3 یا کالاف دیوتی MW4 یا….. دیگه هیچوقت برای ایکس باکس 360نمیاد

  • ارش سجادی 03 تیر 1394

    سلام وقتی میگین برای ایکس باکس 360 تا سال2016 بیشتر بازی نمیاد ایا برای ایکس باکس 360Eهم تا همین سال بازی میاد خواهش می کنم جواب بدین موندم با پول یک میلون وششصد چه ایکس باکسی بخرم تا یک سال خوب براش بازی بیاد

    • سلام
      فعلا که داره بازی هاش تولید میشه . ایکس باکس سری e هم همینه . همین مدل اسلیم e با 100 تا بازی رو می تونید بخرید .

  • سلام من مدل مانیتورم اینه(http://www.digikala.com/Product/DKP-905/LG-Monitor-W1943S/%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%8A%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%D9%8A-%D8%AF%D8%A8%D9%84%D9%8A%D9%88-1943-%D8%A7%D8%B3) و میخواستم بدونم با مبدل به ایکس 360 وصل میشه؟

  • سلا ببخشید میگن ماکروسافت گفته که ایکس باکس وان میتونه بازی های ایکس باکس 360 رو اجرا کنه
    آیا حقیقت داره ؟
    ممنون می شم اگه جواب بدید

  • حرفه ای 02 تیر 1394

    سوال داشتم چه نوع مدل ایکس جاسپر هستن ممنون از سایت خوبتون

  • سلام ببخشید چند تا سوال داشتم
    1ایکس باکسی ک شما میدید مدل سوپر اسلیم هست؟
    2اگ میشه ی بررسی کامل از دسته ایکس برامون بزار

  • سلام لطفا مقایسه دو کنسول ایکس باکس۳۶۰ و پلی۳ رو بزارید

  • aliiiiiiii 01 تیر 1394

    سوال داشتم خدمتتون من بنظر شما چه مدل ایکس باکس 360 بگیرم که سه چراغه و مشکلی نداشته باشه و من ساعات زیادی بازی می کنم و ممنون از سایتتون سایتتون عالی

  • jgijdvjvfjvijv 01 تیر 1394

    سلام خسته نباشید سوال داشتم اگه ما برای دستگاه ایکس باکس هارد نگیریم مشکلی پیش نمی یاد

  • سلام ببخشید قیمت ایکس باکس وان در ایران و خارج از ایران چه فرقی داره؟
    ممنون میشم جواب بدید

  • سلام اگه میشه واسم ی مقاله بنویس دربارم مقایسه پلی 3 و ایکس باکس 360

  • مگه بت جز فیفا و پی اس بازی دیگه ای میزنن ؟؟مثل اساسین کرید.فورزا5.سوما و … اگه میزنن چند تا شو بگو

  • سلام.ببخشید من میخواستم ایکس باکس360بگیرم ولی شنیدم که تا2016بازی براش میاد.حالا موندم این هزینه رو بدم ایکس باکس بگیرم یا کامپیوترمو عوض کنم؟؟

    • سلام . تنوع بازی های ایکس باکس زیاده و شما اگه واقعا بخواید همشونو بازی کنید فکر کنم 10 سال سرگرم میشید .
      ضمن اینکه دست من و شما نیست ، کنسول های دیگه بازی هاش گرونه . هیچی جای کنسول رو نمیگیره اما اگه به کامپیوتر نیاز داری خب همون کاروبکن

  • محـــــــــمد 28 خرداد 1394

    سلام اگه ما این کنسول رو بخریم و شاید بتونیم دو سه ماه ازش لذت ببریم و مایکروسافت دیگ خیلی خیلی کم از این کنسول حمایت میکنه و ما نمیتونیم از بازی های جدیدی ک فقط برای کنسول های نسل هشتمی عرضه میشه مثلا:hitman.madmax.forza5.dead rising 3.new splinter sell . assasin creed syndicate. و… لذت ببریم

  • آقای امین زاده شما خودتون جایی سراغ دارید که قابل اعتماد باشه؟

  • سلام ببخشید میخواستم بدونم بازی های xbox one در خارج از کشور قیمتش نسبت با ایران چه فرقی داره؟ کمتره ؟ بیشتره؟ یا اصلا فرقی نداره ؟ اگه کمتر یا بیشتر هست چقدر اختلاف قیمت داره؟
    ممنون موفق باشید

    • سلام
      ایران ارزون تره . به دلیل اینکه وارد کننده ها چون به صورت عمده میخرن براشون ارزون تر میوفته و خب ارزون تر هم میفروشن . البته تفاوتش زیاد نیست . اگر در ایران هستین توصیه میکنم از ایران بخرید .

  • سلام شما توعکس گفتید 1ایکس باکس 360 اروجینال و عکس 2 ایکس باکس 360 اسلیم یعنی اسلیم تقلبیه؟:/

  • سلام شما هنگام خرید نخفیف هم میدید؟جنس های شما واقعا از امریکا میاد؟

  • دستگاهی که جی تک شده باشه دیگه نیازی به اپدیت کردن داره؟

    • داره اما نه اون آپدیتی که برای دستگاه های کپی خور معمولیه
      آپدیت جی تگ مخصوص به خودش هست و معمولا نیازی پیدا نمی کنید .

  • به نظر تون بهتره من قبل از ماه مبارک رمضان ایکس باکس 360 را خریداری کنم یا بعد از ماه رمضان؟ بعد از ماه رمضان امکان ارزان شدن یا هک کنسول های نسل هشتمی هست ایا؟

  • سلام اگه ایکس باکس کپی خور باشه نباید به اینترنت و لایو وصل کنم؟ اگه اینجوری باشه راه دیگه ای نداره؟

  • سلام ببخشید همراه کنسول شما کینکت دارد ؟ ایا قیمت 360 شما فول پک از 1700 بیشتر است؟

  • وقتی ک ایکس وان ب بازار اومد دیگ کسی سمت 360 نمیره چون دیگ واسش بازی نمیزن مثلا در کنفرانس e3 2015 از 10 /15 تا بازی واس وان اومد و تنها یک بازی pes 2016بود ک واس تمام کنسول ها نسل هفتمی و هشتمی اومد و ما باید صبر کنیم و امیدوار باشیم تا ایکس وان یا پلی 4 هک بشن و بعد ب سمت اونا بریم چون اگ ما الان بخوایم 360 بخریم شاید تا 2 یا 3 ماه دیگ کنسول های نسل هشتمی هک بشن و اونوقت دردسر ما زیاد میشه

  • سلام ببخشید میخواستم بدونم بعد از لغو شدن تحریم ها بازی های پلی4 و اکس باکس وان ارزان خواهد شد؟تغییراتی بر کنسول و بازی های آن انجام می شود بعد از لغو تحریم ها؟

  • سلام شما پیامک هم جواب میدید؟برای گرفتن قیمت

  • سلام میخواستم بدونم در اینده قراره بازی های ایکس 360 بر روی وان کار میکنه ؟ کنفرانس e3 این خبر روگفت

  • سلام
    اگه جواب بدین ممنون میشم
    1. تا کی بازی جدید برای اکس باکس میاد و اینطوری نشه که امسال بخریم دیگه فیفا 16 رو نشه بازی کنیم. 😀
    2. 100 بازی یی که خودتون رو هارد اکس باکس نصب میکنین شامل بازیای پرطرفدار مثل FIFA, PES, Call Of Duty, NBA, GTA, Driver و اینطور بازیها میشه یا بازیاتون ازوناییه که تو بورس نیست.البته ببخشید اینطوری گفتم
    3. میشه به همین تلویزیونای معمولی هم وصلش کرد یا حتما باید ال سی دی و ال ای دی باشه؟!
    4. ما سگا داشتیم هر وقت بیدار بودیم باهاش بازی میکردیم.با اکس باکس هم میشه 10 – 12 ساعت پشت هم بازی کرد یا نه؟ هر چند؟؟ ساعت چقدر بهش استراحت بدیم خوبه؟
    مرسی

    • سلام
      1 – تولید بازی ها دست ما که نیست اما فکر میکنم فیفا 2016 رو بزنن
      2 – همه بازی های معروف و جدید ایکس باکس هست ( همینایی که گفتید )
      3 – به معمولی هم میشه
      4 – سگا فرق می کرد چون قطعه مکانیکی نداشت . ایکس باکس یه ذره سوسوله اما اگه رعایت حالشو بکنید و هوا بهش برسه تا 4 ساعت مشکلی پیش نمیاد

  • اقای امین زاده من چند تا سوال دارم
    1-اگه یه دستگاهی رو یه مغازه ای ارزون بده به خاطره اینه که دستگاهش غیر اروجیناله یا اصلا دستگاه غیر اورجینال وجود داره؟
    2-اگه دستگاهمون جی تگ شده باشه خودمون میتونیم بازیو نصب کنیم؟
    3-گارانتی دستگاه یک سال باشه خوبه؟

    • سلام
      1- 100 % قطعات دستگاه تعویض شده .
      2- بله . نصب بازی خیلی ساده ست .
      3- هیچکس گارانتی نمیکنه . لطفا تماس بگیرید چون توضیحش مفصله اما با تماس تلفنی تو 1 دقیقه میشه توضیح داد .

  • سلام خسته نباشین ،
    من چند تا سوال دارم!
    ببخشید اگه من بخوام از شما یه ایکس باکس اسلیم e بگیرم ،250 گیگ حدوداً چقد در میاد(شرمنده تماس نمیتونم بگیرم)؟
    پول رو باید قبل از خرید یا بعد از خرید واریز کرد ؟
    ایکس باکس رو از شما میخریم ، جیتگ هست یا خودمون باید ببریم جیتگ کنیم ؟
    در 250 گیگ جند تا بازی هست ؟
    گارانتی داره یا نه ؟
    بازم شرمنده زیاد سوال پرسیدم ،
    ممنون ، موفق باشید

    • سلام
      1- جسارتا نمی تونیم تو کامنت قیمت بدیم لطفا تماس بگیرید
      2- بله جیتگ شده
      3- بین 30 تا نهایتا 40 تا بازی
      4- اکس باکس محصول امریکاییه و هیچ نمایندگی یا گارانتی رسمی در ایران نداره . 7 روز ضمانت تعویض در صورتی که دستگاه مشکل داشته باشه .
      لطفا برای اطلاعات تکمیلی تماس بگیرید .
      موفق باشید

  • سلام ببخشید تو کنفرانس E3 2015 بازی هایی برای ایکس باکس 360 عرضه میشود ؟ کنفرانس امشب در چه شبکه هایی پخش می شود ؟

  • ببخشید میخواستم بدونم ایکس باکس فقط با اچ دی ام ای وصل میشه یا راه دیگه ای هم داره؟

  • سلام اگه ایکس باکس 4gig باشه میتونی بازی های پر حجم اجرا کنه؟کلن فرقش چیه که ارزون تره

    • سلام
      دوست عزیز هارد اکس باکس برای نصب بازی ها و همینطور ذخیره کردن بازی ها ( save کردن در مراحل مختلف ) استفاده میشه . هر چی بیشتر باشه بهتره . این تفاوت قیمت به خاطر خود هارده .

  • با سلام از مطالب خوبتون
    میخواستم بدونم اگه بخوام پیش شما بخرم .اشکال نداره پول رو قسطی وارد کنم

  • سلام کابل اچ دی ام ای یک سرش به ایکس باکس وصل می شه اون یکی سرش به کجا وصل میشه؟

  • سلام ببخشید چند تا سوال داشتم
    1-ایا بر روی ایکس باکس 360 علامت یا هلوگرام خاصی داره واس تشخیص دادن اورجینال بودن؟
    2-مایکروسافت تا چند سال بعد برای ایکس 360 بازی میزنه؟

  • با سلام ببخشید مدل e تمامشون ریجن یک هست؟یا دو؟اثلا ریجن یعنی چی؟

  • سلام ایکس باکس حتما باید جی تگ شده باشه تا بازی روی حافظش نصب بشه؟

  • سلام من فردا میخوام ایکس باکس بخرم یکی از اشنایان گفته ایکس باکس 360 250 گیگ همراه با یک دسته اضافه و کینکت و گارانتی یکساله میده 1600 به نظرتون قیمتش خوبه؟

    • سلام باید ببینید چه دستگاهیه ، نو یا دست دوم . بعد باید ببینی بازی داره یا نه جی تگ شده یا نه
      اینجور که مشخصه احتمال زیاد بازی روش نصب نیست جی تگ هم نیست

  • سلام می خواستم بدونم واقعیت داره که شرکت مایکروسافت تا سال 2016 از ایکس باکس 360 حمایت می کنه؟ اگه اینجوری باشه دیگه نخرمش

    • سلام
      تعداد بازی های ایکس باکس انقدر زیاده که اگه همین الانم بازی ها رو قطع کنن شما تا 4 سال دیگه سرگرم می مونی . ضمن اینکه الان پلی 4 و اکس باکس وان بیشتر به درد دکور می خورن . باز پلی 4 بهتره

  • سلام ببخشید میخواستم چند تا سوال داشتم
    1-در ایکس 360 سوپر اسلیم دستگاه به صورت لمس بر روی کلمه (ایکس) روشن میشه؟
    2-ایکس 360 چه رنگ هایی داره؟

  • سلام بخشید ایمیتون رو میخواستم در مورد سوال و جواب های بیشتر + قیمت کنسول

  • ببخشید.این ایکس باکس 360 e ریجن یک هستش؟یا دو؟اگه میشه بهم بگید که اینایی که دست دوم میفروشن واسه چی میفروشن.تست اگه کردم از کجا بفهمم مشکل نداره؟

  • میدونم منظورم اینه که اگر بخوام یه نیو اسلیم مثلا از خارج از کشور بیارم میشه کپی خورش کرد؟!

  • با سلام و عرض خسته نباشید.میخواستم بدونم منظور از سه چراغه و دو چراغه و .. چیه؟ممنون

    • سلام
      ایکس باکس های قدیمی یعنی مدل های آرکید مشکل حرارتی داشتن که خودشو با 3 چراغ قرمز نشون میداد
      الان دیگه نیست این مشکل

  • سلام خیلی ببخشید ولی ما باید از کجا به شما اعتماد کنیم در خریدمون؟:(

  • سلام ببخشید بازی هارو شما بـ صورت اشانتیون میدید یعنی بخوایم هر بازی رو اجرا کنیم بایدبازی شو بخریم واس اجرای سیو بازی؟

  • سلام. ایکس باکس نیو اسلیم رو میشه راحت کپی خور کرد؟

  • سلام ببخشید میخواستم ی تحقیقی برای بازی اساسین کرید کینکت واس ایکس باکس 360 میاد یا نمیاد بکنید ممنون میشم

  • سلام ببخشید من فردا میخوام ایکس باکس 360 سوپر اسلیم همراه با کینکت بخرم شما میدونید بهترین جا برای خرید ایکس باکس اورجینال کجاست؟ اگ ایکس باکس غیر اورجینال بخریم با چه مشکلاتی روبرو می شویم؟

    • سلام
      می تونید از علم فردا بخرید
      مشخص نمی کنه اما قطعا مطمئن نیست . دستگاه غیر اورجینال وجود نداره ، متعلقاتش غیر اورجینال هست . دستگاه تعمیراتی یا ریفر تو بازار زیاده اونا رو نباید بخرید .

  • سلامlive چیست

  • سلام ببخشید شما مدل سوپر اسلیم هم دارید؟ایا قیمتش بیشتره!؟

  • سلام
    متأسفانه ایکس باکسمو دزد برده ، فقط کارتونشو دارم
    راهی هست بتونم ردیابیش کنم یا بیخیال باید بشم
    لطفا راهنماییم کنید

  • سلام ببخشید چند تا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید
    1-منظورتون از برنر مکس چیه؟
    2-بازی های ارکید یعنی چی؟
    3-ایا بازی اساسین کرید کینکت برای ایکس باکس 360 عرضه می شود؟
    4-مدل سوپر اسلیم بهتره یا اسلیم؟
    5-اگر بخواهیم بازی ها رو تو هارد بریزم باید چیکار کنیم؟
    6-بهترین زمان برای خرید ایکس باکس اورجینال کدوم زمانه؟
    7-اگر بازی ها روی دی وی دی خود دستگاه وصل کنیم واسش مشکلاتی ایجاد میکنه؟

    • سلام
      برنر مکس یه روشی از رایت بازی هست . بازی کامل رایت میشه تا کامل نصب شه روی هارد
      2 – آرکید مدلی از اکس باکس بوده اما وقتی میگید بازی آرکید منظور بازی هایی هستن که با سکه پول اجرا میشن مثل بازی هایی که توی شهر بازی ها هستن
      3 – مشخص نیست یعنی اطلاع ندارم
      4 – سوپر اسلیم بهینه شده تره
      5 – باید جی تگ باشه
      6 – هر موقع که پول دارید
      7 – اگه مراعات کنید خیر

  • کاربـــر 007 22 خرداد 1394

    سلام ببخشید منظورتون از برنر مکس یعنی چی؟

    • سلام
      یه روشی برای رایت بازی های ایکس باکسه . یعنی به طور کامل رایت شده . اینجور بازی ها به راحتی روی هارد نصب میشن اما بازی های معمولی نصب نمیشن .

  • سلام میخواستم بدونم از کجا باید 360 سوپر اسلیم اورجینال تهیه کنیم کـ سرمون کلاه نره؟؟

  • مــــبین 20 خرداد 1394

    سلام میخواستم بدونم ایکس باکس هایی رو ک میدین وقتی جی تگ شدس هزینه ی بیشتری رو باید بدیم؟ یا اینکه شما میگین100 بازی نصب شده اخه چون بیشتراشو تو پی سی بازی کردم میشه واسمون بازی هاشو وصل نکنید خودمون وصل کنیم؟

    • سلام
      خیر خیلی ناچیز . اما اگه دستگاه بدون جی تگ رو بخواید جی تگ کنید باید 150 هزار هزینه بدید .
      بازی ها به صورت اشانتیون هست

  • مــــبین 20 خرداد 1394

    ســــــلاااام میخواستم بدونم فـــــرق مدل اسلیم با ســـــــوپــــر اسلیم چیه؟ 🙂

  • سلام ببخشید میخواستم بدونم بازی های جدید پلی ۴ و ایکس وان یرای ۳۶۰میاد ؟ یا بازی کینکت اساسین کرید برای ۳۶۰میاد ؟!

  • سلام ببخشید چند تا سوال داشتم
    1-برای خنک کردن ایکس باکس باید چیکار کنیم
    2-ایا می شود با مبدل ایکس باکس را به درگاه vga وصل کنیم؟

    • سلام
      1 – فقط باید هوا بهش برسونید . هوا رفت و آمد داشته باشه کافیه . ضمن اینکه نباید یه دفعه 5 ساعت باهاش بازی کنی
      2 – بله موجوده تو بازار فکر می کنم حدود 20 تا 30 هزار تومنه

  • سبحان ارشی 18 خرداد 1394

    سلام میخواستم بگم اگه امکانش هست اموزش هایی درباره ی چگونه در ایکس باکس 360 از بازی خود فیلم بگیم همراه با ظبط صدا هنگام ظبط ویدیو از بازی.فقط درباره ی ایکس باکسی که برای فروش گذاشیتید زیر یک میلیون هم میدید.لطفا نگید برای قیمت زنگ بزنید چون من همش دلشوره ی قیمت این ایکس باکس را دارم

  • سلام ببخشید میخواستم بدونم ایکس باکس به مانیتور پی سی وصل میشه؟!

  • سلام محمد جان . آقا میشه ایکس باکس گرفتم بدم شما برام جی تگ کنید؟! چون به همه جا نمیشه اعتماد کرد. راستی دستگاه جی تگ شده دیگه کاری با آپدیت قدیمی و جدید بازیا و دستگاه نداره؟

  • آیا میتوان بازی را نصب نکرد و برای هر دفعه بازی را بگذاریم؟

  • یه سوال اگه من الان بخوام یدونه بگیرم بازی هاش تا کی میاد به نعغمه یا برم سراغ یه کنسول دیگه

  • سلام شما ایکس باکس هایی که عرضه می کنید بدون جی تگ هم وجد داره؟؟

  • سلام.من می خوام یک ایکس باکس 360 بگیرم.می خواستم ببینم الان که ایکس باکس وان اومده ارزشش رو داره بخرم.قیمت ایکس باکس 360 اسلیم چهار گیگ چقدر هست ( لطفا بگید چون برام قادر نیست تماس بگیرم یا اس ام اس بدم ).مایکروسافت تا کی از ایکس باکس 360 حمایت می کنه و تا کی برای ایکس باکس 360 بازی میاد.جواب بدید لطفا ممنون می شم

  • ایکس باکس 360اسلیم هم دارید دویست و پنجاه گیگ

  • سلام شما اس ام اس هم جواب میدید یا فقط باید زنگ بزنیم قیمت و …

  • سلام میخواستم ی کنسول بخرم ک قیمت بازی ارزون باشه و تا چن سال دیگ هم برای بازی تولید بشه من بین ایکس باکس 360 اسلیم همراه با کینکت و پلی استیشن 4 موندم اگ میشه راهنماییم کنید (قیمت بازی ها و تا پنج سال بعد براش بازی تولید بشه و خرابی نداشته باشه خیلی مهمه واسم

  • چگونه ازهاردجانبی برای بازی کردن استفاده کنم

  • سلام لطفا چند بازی برتر بدون صحنه برای ایکس باکس360 معرفی کنید

  • سلام،من یک ایکس باکس ۳۶۰ سوپر اسلیم با دو دسته و کینکت میخواستم بخرم یک و نیم میلیون شما چه قیمتی ارائه میدید

  • سلام ببخشید
    یکسری افراد مخالف جی تک هستند و می گن بازی های جدید بیاد دیگه نمی شه اجرا کرد و اپدیت و اینا
    دستگاه جی تک شده باز می شه به حالت اول در اورد؟

  • داش محسن 12 خرداد 1394

    اقا سلام تو رنج 500نو که چیزی گیرم نمیارد
    به نظرتون چی بگیرم من؟

  • سلام ببخشید من خدمتتون تماس گرفتم مدل 500 گیگ رو معرفی کردید 250 گیگ هم هست که هزینه اش کمتر بشه
    با 250 گیگ چند تا بازی داخلش هست؟ رنگ ابی هست یا مشکی؟

    • سلام
      1- توصیه میکنم 250 گیگ نخرید چون قطعا به حافظه بیشتر نیاز پیدا میکنید و قیمتش اختلاف نا چیزی داره ( برای قیمت تماس بگیرید ) .
      2- حدودا 30 تا 40 بازی . البته به حجم بازی ها بستگی داره .

  • داخل آنباکسینگ اصل Xbox 360 slim Eکینکت هم هست یا نه باید خودمون بخریم

  • الان قیمت بازی های Xbox 360 ( اصل و اوریجینال ) چقدر است؟؟؟ اصللللل !!!!

  • علی کرمی 11 خرداد 1394

    سلام از تمام اطلاعاتی که در اختیار من گذاشتید سپاسگزارم
    درجمهوری جایی میشناسید برای خرید xbox360

  • همچنان منتظر آنباکسینگ هستیم…

  • محسن حبیبی 09 خرداد 1394

    ممنون از سایت خوبتون من چند تا سوال داشتم من می خوام یه ایکس باکس اسلیم e با تمام وسایل جانبی بخرم قیمتش چنده؟
    می خواستم بدونم اگه ایکس باکس کپی خور رو به اینترنت وصل کنیم چی می شه ؟ اگه خراب می شه آیا می شه درست کرد؟
    و این که چند تا بازی که با کینکیت کار می کنه رو می شه مثال بزنید؟

  • سلام قیمت ایکس باکس 360اسلیم هارد 500با برنامه ریزی وخام چند درمیاد
    وهمینطور ایکس باکس وان چقدرمیشه
    موندم کودمشو بگیرم اگه قیمت ها تفاوت زیادی نداشته باشه اکس باکس وان میگیرم
    ممنون میشم جواب بدین

    • سلام برای استعلام قیمت تماس بگیرید
      وان فعلا در حد وسیله دکوریه . بازی هاش گرونه . هر بازی رو باید 100 هزار تا 200 هزار پول بدید .
      فعلا 360 به صرفه تره

  • سلام . دستگاه برای چی سه چراغه میشه؟ اصلا دلیلش چیه؟

  • سلام خسته نباشی ممنون از سایت خوبتون
    یه سوال دارم میخواستم بپرسم روی دستگاه هایی که شما میفروشید میشه red dead بازی کرد یعنی آپدیتش به Xbox های شما میخوره؟(آخه یکی از دلایل خرید کنسول واسه من بازی کردن red dead هست…!!!).میشه؟؟
    و اینکه اگه بخوام پولشو بعد تحویل باید بدم یا قبلش؟؟
    مرسی

  • سلام من میخوام اکسباکسم رو بفروشم
    چجوری بفروشم بهتره ؟ تو کدوم سایت؟
    مدلش اینه
    اکسباکس اسلیم ۴ گیگ
    دو دسته اورجینال سالم
    کینکت و بازی اورجینالش
    ۱۰۰ تا بازی سالم
    دی وی دی ش وقتی میخوام بازش کنم باید ۲-۳ بار بزنم تا باز بشه
    ۴ ساله دارمش ولی خیلی تمیز و کم کار بوده
    _____
    چند قیمت بزارم خوبه؟

  • alirezataheri 08 خرداد 1394

    سلام ببخشید میخواستم بدونم این جریان این که بازی های یه حلقه ای نصب نمیشن چیه؟؟؟

  • ارش سجادی 07 خرداد 1394

    سلام به نظرشما برای ایکس باکس دوربین LT3 بخرم واین دوربین بازی های بیشتری و جدیدتری بهش می خوره و قیمت ایکس باکس E با بازی یاش ازایکس باکس های دیگه بیشتره

  • سبحان ارشی 07 خرداد 1394

    سلام و با عرض خسته نباشید.ما هنوز منتظر انباکس ایکس باکس هستیم

  • فقط بادسته 120 تومنی ایکس باکس میشه بازی کرد یا مثلا دسته های ارزون تری هم بهش میخوره؟

  • سلام.من حدود 700 تومان بودجه دارم چه ایکس باکسی بخرم؟ ایکس باکس ارکید باید چگونه باهاش بازی کنی که سه چراغه نشه؟ چقدر بهش استراحت بدم بهش؟

    • سلام
      همون آرکید رو باید بخرید ( مال 7 سال پیشه ) باید کمتر بازی کنید و داغ نشه . ضمن اینکه تو این حالتم باز ممکنه 3 چراغه بشه

  • حتی برای ایکس باکس E هم بازی جدیدتاسال 2016 میاد خوب اگراین طوری باشه الان سال 2015 ی یعنی اگر من الان ایکس باکس بخرم فقط 1سال میتونم بازی جدید بکنم

    • سلام میخواستم این کنسول رو با کینکت از سایت شما بخرم ایا کپی خور هست اگه از سایت شما خریدم نو هست سالم هست خودت میدونی دست زیاد شده من به این راحتی نمی تونم به سایت شما اعتماد کنم قیمت هم یگید با هارد 500GB ممنون جواب بدید

    • سلام بله نو
      نگران نباشید اعتبار سایت ما از هر چیزی مهمتره

  • سلام وقتی میگین تا سال 2016 برای ایکس باکس بازی میاد یعنی بازی های جدید فقط تا سال 2016

  • سلام به نظرشما برای ایکس باکس دوربین LED3 بخرم واین دوربین بازی های بیشتری و جدیدتری بهش می خوره و قیمت ایکس باکس E با بازی یاش ازایکس باکس های دیگه بیشتره

  • اگه من بخوام از شما xbox 360 s دویست و پنجاه گیگ با دوتا دسته و یه کینکت بخرم جمعا هزینش چقدر میشه؟

  • سلام من دو تا سوال داشتم اول اینکه” اینی که از شما میخریم جی تک شده و دو اینکه کپی خور هست ؟
    لطفا زود جواب بدین عجله دارم

  • سلام و تشکر از مطالب مفیدتون
    آقای امین زاده میخواستم بدونم در سال 2014 یا 2015 هم xbox360 تولید شده یا نه؟
    و اگه تولید شده میخواستم بدونم اسم مادربردش چی هست؟
    و اینکه میخواستم بدونم xbox360 ها اصلی و چینی یا همون غیر اصل هم دارن؟
    اگه دارن لطف کنید اموزش تشخیص دادنشو هم بزارید.
    تشکر

  • سبحان ارشی 02 خرداد 1394

    اقا محمد ما هنوز منتظر انباکسیم.ضمنن باید بگم که بهترین سایتی که من تا حالا رفتم سایت شما بوده.خیلی ممنون از زحمتاتون.

  • سلام مهندس شما که میگید قید انلاین رو بزنید که نمیشه بازی کرد نه میشه چون دوستان بازی میکنن خیلی هم راضی هستن که اگه من هم بگیرم بهزودی بدون جیتک میخرم نظرتون چیه؟

    • سلام
      اونا هم یه روزی بن میشن شما باید ببینید چه قابلیتی بیشتر واستون تو اولویته . آنلاین بازی کردن تو ایران خیلی جواب نمیده

  • با سلام و عرض خسته نباشید به آقای امین زاده
    لطف کنیدایکس باکس هایی که برای فروش گذاشته اید را آنباکسینگ کنید و بگویید که در هارد آن چه بازی هایی وجود دارد
    خیلی ممنون

  • می خوام بدونم کدوم جنس بهتر است اکس باکس یا پلی 4

  • سلام محمد جان.کاری میشه کرد که بابت بازی های ایکس باکس وان کمتر هزینه کنیم؟! قیمت بازی های اوریجینالش چنده الان حدودا؟!

  • سبحان ارشی 29 اردیبهشت 1394

    سلام.میخواستم بدونم برای این ایکس باکسی که برای فروش گذاشتید فاکتور هم میدید.

  • سلام من دستگاهم برنر مکس یا همون کپی خور هست چجوریا میتوانم انلاین بازی کنم

  • امکانش هست حضوری تحویل بگیریم توی طهران ؟

  • سی دی های کپی چند در میاد

  • سلام.کنسول من جی تگ هست راهی نداره جی تک رو برداشت ؟چون برای من online بازی کردن خیلی مهم است. اگه راهی داشت .چند پام در میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • سبحان ارشی 25 اردیبهشت 1394

    سلام شما یک ایکس باکس برای فروش گذاشتید لطفا یک انباکس از اون بگذارید.من یک ps4 با یک قیمت عالی پیدا کردم.اما تو اقنترگت خوندم ps4کپی خور نمیشه حالا بنظر تون ps4 بخرم یا ایکس باکس اسلیمe

  • سبحان ارشی 25 اردیبهشت 1394

    شما یه ایکس باکس برا فروش گذاشتید لطفا یک انباکس از اون محصول بگذارید.من یه ps4 باقیمت عالی پیدا کردم اما تنها مشکلی که دارم اینکه ps4 مطلب خوندم کپی خور نمیشه و بازیهاش خیلی گرونه به نظرتون ایکس باکس شما رو بخرم یا ps4

  • محمد حسین 24 اردیبهشت 1394

    سلام من میخواستم اکس باکس بخرم. اما نمیدونم که نو بخرم یا دست دوم چون نمیخوام بیشتر از یکو دویست هزینه کنم و اینکه مدل s بخرم یا مدل e لطفا راهنمایم کنید ممنون .

  • خیلی ممنون اقای امین زاده که به سوالاتم جواب دادید.تشکر
    فقط یه سوال دارم خواستم بدونم که جیتگ به دستگاه اسیب نمیزنه؟

  • یعنی 360 از دور خارج میشه؟

  • با سلام و تشکر از مطالب مفیدتون
    من توی خرید xbox360 دو دلم چون با اومدن کنسول های نسل هشتم یعنی xbox one و play4 میترسم xbox360 از دور خارج بشه و دیگه بازی براش ساخته نشه…!
    حالا میخواستم بدونم ممکنه همچین اتفاقی بیوفته؟اگه اینجوریه xbox360 نخرم؟
    بازهم تشکر فراوان از مطالبتون خیلی مفید هستن و خیلی هم کمکم کردن…

    • سلام
      فعلا کنسول نسل هشتم دردسر داره شما 360 بگیر هر وقت وان کپی خور شد ، 360 رو بفروش و وان بخر . کاریش نمیشه کرد . می تونید بازی 200 هزار تومنی بخرید ؟

  • سلام من میخاستم یه ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم ۲۵۰ بخرم بنظر شما این کارو بکنم یا نه اخه میترسم خراب باشه راستی یارو گفته تا یه هفته تست

  • با سلام و عرض خسته نباشید به آقای امین زاده
    من شدیدا بین خرید xbox360 خام و جیتگ شده, موندم که کدوم یکی رو بگیرم..
    از طرفی میدونم که xbox360 خام کمی دردسر آپدیت و کپی خور بودن یا نبودن و … رو داره و از طرفی دیگر میدونم که xbox360 جیتگ شده هم مزایایی داره و هم معایبی… از جمله دیر بالا اومدن xbox و وصل نشدن به اینترنت …ولی مزایای بسیار خوبی هم داره…از شما میخواستم کمک بگیرم که به نظر شما کدوم یکی رو خریداری کنم؟ و xbox مورد نظر من هم slim e هست.خیلی ممنون میشم که جواب بدید.باتشکر.

    • سلام
      به طور کلی مدل جی تگ اولویت داره . دیر بالا اومدن جی تگ نهایت 30 ثانیه است که خب این مسئله واسه اینه که باید از روی بورد جی تگ فرمان بگیره اما بعدش که بالا بیاد مثل ساعت و با سرعت بیشتری کار می کنه . بحث اینترنت در ایکس باکس هم که کلا تو ایران شوخیه چه جی تگ چه غیر جی تگ . معمولا کسی واسه اینترنت ایکس باکس نمی خره .

  • اقا محمدرضا من بودجه خرید ایکس باکس 360 اسلیم رو دارم ولی دو دلم بگیر با این توضیحاتی که شما دادید انگار اینا خیلی دنگ و فنگ دارن؟ بخرم یا نه؟

  • amir hossseinz.1175 19 اردیبهشت 1394

    سلام من امیرحسین زارعی هستم من قست دارمxbox بخرم بودجه من برای خریدش 1ملیون تا 1 ملیون و نیمه به نظر شما چه مدلی بخرم

  • ممنونم…آخه یکم نگرانم که یه وقت نشه کپی خور و این داستانارو روی همین مدل که توضیح دادین انجام داد….چون قراره از خارج کشور بگم بیارن….پس با این تفاسیر مشکلی پیش نمیاد؟!

  • آقا محمد ایکس باکس اوریجینال رو نمیشه جی تگ یا کپی خور کرد؟؟!!! چون تو نظرات قبلی گفته بودید نمیدونم میشه یا نه

  • در ضمن شنبه روز آخر حراجشه!!!

  • راستی امین جان یه جا رو میشناسم ایکس باکس وان رو حراج کرده 1 تومن شده!!ولی اگر بگیرم برای بازیاش کارم دراومده!!
    به نظر شما با این اوضاع 360 بگیرم یا وان؟!خیلی وسوسه کنندس چون خیلی مفته…به نظرت چیکار کنم؟!

  • سلام عالی بود.

    ایکس باکسم زود داغ میشه چرا؟

  • سلام….یه سوال داشتم…کپی خور کردن و جی تگ کردن ایکس باکس چقدر هزینه داره؟!

  • سلام . کپی خور یعنی چه؟ وقتی دستگاه سه چراغه میشه چه مشکلی داره؟

    • سلام
      1- به طور پیش فرض کنسول های بازی فقط بازی های اریجینال رو اجرا میکنن . به دلیل اینکه بازی های اوریجینال گرونن ، هکر ها کنسول رو هک میکنن تا بازی های کپی شده هم اجرا بشه . اگر اکس باکس کپی خور نباشه شما باید برای خرید هر بازی حداقل 70 یا 100 هزار تومن هزینه کنید .
      2- مشکل 3 چراغه مربوط میشه به دستگاه های قدیمی تر . این دستگاه ها در اثر گرما آسیب میدین . البته الان این مشکل در اکس باکس حل شده . نگران نباشید .

  • ببخشید با این همه حرفا اسلیم بگیریم بهتره یا سادشو یا اصلا دسته ذوم بگیریم؟ ما نمی تونیم زیاد خرج کنیم

  • سلام ببخشید قیمت ایکس باکس الان چه قدره

  • باسلام من یک کنسول بازیps2دارم بازی دارم به نام god of warمن این بازی رو خیلی بازی می کنم اما نسخه جدید این بازی برای xbox360اومده حالا می خواستم اگه یک ایکس باکس 360 اسلیم بخرم این بازی روی اون کار می کنه

  • مهندس به نظر شما خرید ایکس باکس ازاینترنت بهترو ارزون تره اگه ارزون تر وبهتره یک سایت معرفی کنید

  • محندس
    به نظر شما خرید ایکس باکس از اینترنت بهتروارزون تره اگه خوبه یک سایت خرید بهم معرفی کنید

  • سلام از سایت بسیار خوبتون.من میخوام ازتون یه ایکس باکس بگیرم.فقط یه مشکلی دارم یه سیدی فروشی میگفت اگر میخوای بازی هایی مثل gtav یا watch dogs یا بازی های 2013 و 2014 را روی xbox360 جی تگ شده بیاری باید اونا را توی فلش 16 گیگ با کامپیوتر اکسترکت کنی بعد بزنی توی xbox و بازی کنی.مخوام بدونم راست میگه میشه راهنماییم کنید.

  • سلام تفاوت بین ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 توی گرافیک خیلی زیاده میشه یکم درجه بندی بکنیدش؟ اگه میشه بین کامپیوتر هم حسابش کنید

    • سلام تفاوت خیلی فاحش نیست اما به هر حال وان نسل جدید هست و قطعا بهتره اما مشکلی که هست اینه که کپ خور نیست و نمی تونید به راحتی ازش استفاده کنید . کیفیت کامپیوتر از همه کنسول ها بهتره اما قابلیت حمل و سبک بودن کنسول و راحتی استفاده مطرحه

  • سلام. کپی خور یعنی چه؟

    • سلام
      کپی خور یعنی بتونه بازی های ارزون رو اجرا کنه . دستگاهی که کپی خور نیست فقط بازی های اورجینال رو اجرا میکنه که قیمتشون بالای 50 هزار تومنه .

  • راستی یادم رفت بنویسم معذرت
    این فرمته چیه که XDG3 هست ؟ آپدیت شده هم هست دیگه به LT3؟؟
    بازم معذرت یادم رفت بپرسم

    • خواهش می کنم
      XGD مخفف Xbox Game Disk هست که نسخه های مختلفی داره . تو نسخه سوم امنیت بیشتر شده . داستانش مفصله
      جی تگ دیگه نیازی به آپدیت و این دردسرا نداره

  • سلام
    دوست عزیز قیمت ایکس باکسی که میفروشید چنده ؟کپی خور شدس دیگه انشالله ؟
    بازی های نصب شدشو میشه حذف کرد و فقط بازی هایی که میخوایم رو روش نصب کنیم ؟ راستنش من تخصص ندارم توی زمینه ی X360
    اگر به اینترنت وصل شه بن نمیشه ؟ بخاطر کپی خور بودنش ؟
    ممنون میشم اگه جوابم رو بدید تا اگر شرایط پیش اومد خریداری کنم

    • سلام
      برای استعلام قیمت تماس بگیرید
      بله کپی خوره ، بله می تونید بازی ها رو پاک کنید و بازی دیگه نصب کنید
      کلا تو ایران نمیشه با ایکس باکس به اینترنت وصل شد چون از طرف مایکروصافت Ban میشید
      در خدمتیم

  • با سلام و خسته نباشید

    می خواستم بدونم XBOX ONE اگه کپی خور شه بازی های قدیمی رو ساپورت میکنه؟

  • یک سوال دیگه….بازی های ایکس باکس برای تمام مدل های ایکس باکس یک نوع بازیه، یعنی برای خرید بازی باید به فروشنده بگی بازی برای فلان مدل ایکس باکس میخوام؟!

  • پس خیالم راحت باشه؟ از نظر کپی خور شدن فرقی ندارن ؟ نیو اسلیمی که کپی خور نشده رو میشه کپی خور کرد؟!

  • ممنون…

  • درود جناب امین زاده…من بین ایکس باکس 360 اسلیم اس و نیو اسلیم موندم کدومو بگیرم…ممکنه راهنماییم کنین؟ البته دستگاهی که می خوام بگیرم نه کپی خور شده و نه جی تگ شده….کدوم بهتره….با سپاس از زحمات شما…

  • اقای مهندس سلام
    خیلی متشکرم از توضیحات مکفی شما
    ترجیح میدهم از شما خرید کنم انشاالله که با مشاوره شما بهترین انتخاب صورت بگیرد
    پسرم 5ساله است واکس باکس میخواهد
    لطفا بهترین گزینه کامل را همراه قیمت و گرانتی را به همین ایمیل ارسال فرمایید
    با تشکر مجدد

  • سلام خسته نباشید ببخشید تا چه حد اکس باکس بازی کنیم تا دستگاهمون از روی گرما مواجه با مشکل نشه؟ دستگاه گپی خور بازی های ارزون خوبه یا کپی نخور با بازی اورجینال وگرون؟

    • سلام
      باید استراحت بدید . اینکه مداوم 5 ساعت بازی کنید تو دراز مدت اسیب می زنه . اما اگه روی 10 ساعت با استراحت بازی کنی چیزیش نمیشه . مثلا 2 ساعت بازی ، 15 دقیقه استراحت و به همین ترتیب .
      بازی های برنر مکس خوبن : کپی فول رایت

  • اونوقت جی تگ به دستگاه اسیب نمیزنه؟

  • اونوقت اگه هارد بزاری به طور اتوماتیک خودش میره روی هارد سیو میشه و فقط کافیه هارد رو بزاری روی دستگاه یا تنظیمات داره ؟

    • نه اگه دستگاه جی تگ باشه ، بازی روی هارد نصب میشه و از روی هاردم اجرا میشه اما اگه جی تگ نباشه بازی روی هارد نصب میشه اما از روی هارد اجرا نمیشه و حتما باید دیسک بازی رو بذارید داخل کنسول .
      با یه دکمه ، بازی نصب میشه تنظیمات خاصی نداره

  • اقا واقعا دستت درد نکنه اززحماتت و راهنمایی هات . متخصصی هستی برای خودت

  • من نمیدونم 4 یا 250 یا 500 گیگ برای چی دستگاه هست یعنی مثلا یک بازی 8 گیگ حجمشه که به 4 گیگ نمیخوره یا اصلا از این خبرا نیست و بازی روی دستگاه سیو میشهو کم کم اکس باکس فضایش پر میشه؟ موندم زیریه تومن چی بخرم هر چند کمتر یه تومن نیست! با تشکر

    • 4 گیگ واسه سیو کردن پروفایل و مراحل بازی هست نه برای نصب بازی . 250 و 500 و 750 برای نصب و اجرای بازی از روی هارد هست . قضیه کاملا مشخصه . یه هارد 500 گیگ تقریبا 100 تا بازی کامل روش نصب میشه

  • رییس من یه ایکس باکس دارم 360 روش نوشته ولی به مدل های که فرمودین اشاره نکرده 5 سال پیش خریدم رنگ مشکی ….. میخوام کینکت بخرم و دسته اضافه وایرلس …. باید به چه مدلی اشاره کنم ؟ چه لوازم جانبی رو لازم میدونید ؟

  • سلام ببخشید من حدود یک ساله اکس باکس دارم.جدیدا درایورش تا آخر باز نمیشه و مجبورم با دست باز کنم.به نظرتان چیکار کنم؟ در ضمن اکس باکسم جی تگ نیست

  • سلام من یک سوال داشتم چگونه میشه بازی های نصب شده ایکسباکس ۳۶۰ رو حذف کرد

  • سلام آقای مهندس امین زاده . به نظر شما برای خریدن xbox 360 دیر نیست ؟؟ چون من شنیدم که ساخت بازی های xbox 360 تا یک یا دو سال دیگه متوقف میشه . به نظر شما xbox 360 بخرم یا xbox one ؟؟ بین این دو تا کنسول شک دارم . لطفا راهنمایی کنید

    • سلام
      آخه اکس باکس وان کپی خور نمیشه و هم باید پول بازی بدید و هم دردسرهای آپدیت و اینجور چیزا داره . اگه می خوای بدون دردسر بازی کنی 360 بگیر . هر وقت وان کپی خور شد اونو بفروش و وان بگیر

  • سلام.ممنون که به سوالات پاسخ می دهید.
    اگر ممکن است می شود در مورد نگهداری از بازی های xboxکمی برایم توضیح دهید؟

    من جدیدا بازی gta v رو گرفتم خیلی روش خش داره ولی میاد بالا.به نظرتون مشکلی نداره؟
    سپاسگزار شما.

    • سلام
      خط و خش dvd به مرور باعث ضعیف شدن لنز ایکس باکس میشه بهتره که یه dvd جدید بگیرید . ضمنا بعد از هر بار استفاده داخل کاور مشمایی بگذارید .

  • سلام آقای امین زاده . بازی های برنر مکس و 97 درصد چی هستن و اصلا چه فرقی با هم دارن ؟؟ من وقتی میرم بازار اصلا به این موضوع دقت نمیکنم که نسخه ی بازی ایکس باکس چی هستش ؟؟ به جز برنر مکس و 97 چه مدل های دیگه ای بازی ایکس باکس داریم ؟؟ کدومشون رو بخرم بهتر هستش ؟؟ واقعا هیچ اطلاعاتی ندارم . ممنون میشم اگه توضیح بدین و راهنمایی کنید .

    • سلام
      3 مدل بازی داریم . بازی های ارزون و گهگاه خراب ، بازی های برنر مکس یا فول رایت و بازی های اورجینال
      اورجینال که گرونه ، بازی های ارزون هم که حلقه ای 5000 تومنه بگیر نگیر داره ، می تونی باهاش بازی کنی اما شاید روی هارد کامل نصب نشه . اما بازی های برنر مکس به طور کامل رایت میشن یعنی درصد خرابیشون 1 درصده . هم روی هارد نصب میشن و هم مثل بچه ی آدم اجرا میشن . قیمت برنر مکس 5 هزار تومن گرون تره .

  • سلام ببخشید می خواستم بدونم شکسته شدن تحریم ها برروی قیمت کنسول های بازی تاثیری داره یا نه؟

  • سلام .
    من نظرم برای خریدش قطعی شد .
    فقط دو تا سوال : قیمت ؟ xbox 360 250 gig بدون بازی
    سوال دوم : من شنیدم که ایکس باکس موقع دارا بودن وای فای هنگ میکنه . اینو همه ی دوستام که ایکس باکس دارن گفتن . ممنون میشم جوابم رو بدید

  • اردلان رجبی 18 فروردین 1394

    سلام ببخشید حتما با Gtag کپی خور میشه یا نه اگه نشه ….. میخرم رقیب اصلیش اگه بشه حتما همین مدل میخرم

  • سلام
    می خواستم بدونم ایکس باکس هم مثل pc برا بازیاش ترینر یا همچین چیزی وجود داره یه جایی خوندم که با سیو ادیتور میشه اینکارو کرد ولی فکر کنم سیو ادیتور بقیه مراحل بازیو رو هم باز میکنه من خودم ایکس باکس ندارم تا امتحان کنم میخوام بعدا ازتون بخرم:))

  • سلام .
    دوست عزیز سال نو مبارک .
    من هیچ اطلاعاتی درباره ی ایکس باکس ندارم و همیشه با pc بازی میکردم و برای این که در بازی های pc لگ زیاد داشت به خرید xbox 360 اقدام کردم . با خواندن راهنمایی هات خیلی اطلاعاتم در مورد xbox زیاد شد ! فقط میخوام بدونم برای آپدیت xbox360 خودمون هم میتونیم آپدیت کنیم یا باید بدیم بیرون برامون آپدیتش بکنن .
    من ایکس باکسو هفته ی دیگه میخوام بخرم و میخواستم بدونم که قیمت xbox 360
    250 GIG با دو دسته و آپدیت شده به آخرین نسخه و دارا بودن جیتگ و خلاصه بگم بدون مشکلات و کامل چنده ؟ اگر تونستم از شما بخرم

    • سلام ممنون به همچنین
      بهتره که آپدیت رو بسپارید به تعمیرکار
      اما مدلی که ما داریم نیاز به هیچ آپدیتی نداره و دردسرش خیلی کمه . ما 500 گیگ داریم با 100 بازی نصب شده و جی تگ شده .

  • سلام آقای امین زاده . شما توی توضیحات گفتید که برای jtag ایکس باکس دو تا روش وجود داره . ما وقتی ایکس باکس رو خریدیم به فروشنده چی بگیم ؟؟؟ بگیم از راه نرم افزاری jtag کنه یا با اضافه کردن قطعه ی الکتریکی که توی توضیحات گفته بودید ؟؟؟ کدوم مدل jtag کردن بهتر هستش ؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید . ازتون ممنونم .

  • ممنون.پس فرق چندانی با ایکس باکس های ایران ندارن؟منظورم اینه که تمام کار هایی که لازم هست انجام بدم رو میشه انجام داد؟

  • سلام.سال نو مبارک.میخواستم یه ایکس باکس 360 اسلیم 250 گیگابایتی از استکهلم بخرم.ولی نگران موضوع کپی خور شدنش هستم.چون دستگاه کپی خور شده نیست.توی تهران جای مطمینی هست که این کار رو انجام بده؟؟ یا اصلا امکان کپی خور شدنش هست و مشکلی برای دستگاه پیش نمیاد؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

  • سلام من تابستون میخام ایکس باکس 360 فول با دودسته بخرم میشه تا 800 تومن بخرم یا باید برم تا یه ملیون لطفا بم سریع جواب بدید با تشکر

  • سلام خسته نباشید ببخشید منظور از کپی خور همون جینکه یا نه لطفا توضیح بدین

    • سلام . نه ، همه ایکس باکس هاس داخل ایران کپی خور هستن که میتونن بازی 5 هزاری رو اجرا کنن . جی تگ یه قابلیته که اجازه بازی از روی هارد رو میده . اینا دوتا مرحله جدا هستن

  • سلام ببخشید یه سوال داشتم اگه من بخوام ایکس باکس وان بگیرم از خارج از کشور مثلا استکهلم ارزون تر در میاد یا نه ؟ بعد بازیاش چی اونم ارزون در میاد یا نه؟

  • خیر جیتگ نشده

  • باسلام و عرض خسته نباشید میخواستم بدونم که اکس باکس وان رو هک کردن؟؟ میتونیم بازیاشو ارزون بخریم؟؟ با تشکر

  • سلام سال نو مبارک
    دوستم ایکس باکس اسلیمE داره چهار ماه پیش خریده که بعضی از بازیها رو باز نمیکنه بازیهاش هم برنر مکسه اینوهم بگم که باز میکنه ولی اولای بازی ارور میده،بعضی از بازیها رو هم بدونه مشکل باز میکنه.ممنون میشم اگه جواب بدین.

  • ممنون اقا محمد

  • یعنی میشه با این حجم یه چند صد تا بازی توش ریخت و بازی کرد و یک سوال دیگه اگه هرچه بازی داخلش که نصب شده xbox هنگ نمیکنه مثل کامپیوتر

  • سلام اقا محمد یک سوال داشتم حداقل حجم قابل استفاده در xbox 360 super slim 250 GB چنده

  • یعنی میخوام بدونم سیستم کامپیوترمو ارتقا بدم(که گرونه)یا ایکس باکس بخرم به صرفه تره؟

  • سلام
    آقا امکان داره ایکس باکس از مد بیفته مثل سونی 1و2براش دیگه بازی نزنن؟

  • سلام من یک سوال داشتم می خواستم بدونم اگه هارد اکسترنال به ایکس باکس وصل کنی برای دستگاه مشکلی نداره فشار نمیاره چون بعضیا میگن اگه وصل کنی بع یه مدت دستگاه می سوزه
    ممنون میشم جوابم رابدید.باتشکر از سایت خوبتان

  • سلام میشه بگید سوپراسلیم با اسلیم معمولی چه فرقی داره با تشکر

  • ممنون اقا محمد خیلی لطف کردین به پاسخ دادن به جواب هایمان
    خیلی خیلی ممنون

  • ممنون از پاسختان میشه درمورد xbox live یه توضیح بدین چون ایکسباکسم جی تگ هستش ببینم xbox live چیه

  • ببخشید اقای محمد زیاد سوال میپرسم گرما منظورتون اینه که در جای خنک نگهداریم یا زیاد بیش از حد بازی نکنیم

  • ممنون اقا محمد از پاسخ تان و من تو یک سایت اینترنتی داشتم میگشتم که یک از کاربران تو نظرش درباره ای جی تگ نوشته بود که اگه دستگاه رو جی تگ کنیم به مرور زمان بازی هارو دیربالا میاره و در پاسخش یکی نوشته بود که باید سیم کشی های جی تگ رو باید عوض بکنه ایا این درسته ؟

  • با سلام ببخشید چند تا سوال داشتم
    1:دردسر های ps 4 چی هستن
    2:ایا فرمت lt+3 برای ایکسباکس خوبه میدونم بازی ها اپدیت میخواد ولی دیگه درد سر نداره و در این اپدیت میشه بازی های ایکسباکس را ذخیره یا نصب کرد و بدون دیسک بازی کرد
    ممنون میشم اگه به سوال هام جواب بدید

    • سلام
      1 – خرید بازی ها و آپدیت های مختلف
      2 – بهتره که جی تگ کنید تا درگیر آپدیت نشید . جی تگ خیلی بی دردسره LT3 آپدیتی هست که بعضی بازی هارو میاره و بعضی دیگه رو نه

  • سلام،میخاستم بدون ایکس باکس بخرم بهتره یا پلی ۴ ؟

  • باسلام و عرض خسته نباشید سوالی داشتم این که من یک کامپیوتر با گرافیک 1GB و رم 2GB دارم آیا اکس باکس اسلیم E عملکرد بهتری خواهند داشت؟یا به عنوان مثال PS3 ؟ اگر بهتر از کامپیوتر من هستند کدام یک گرافیک بهتری دارد؟
    با تشکر لطفا پاسخ را به ایمیل من ارسال کنید

    • سلام
      اصلا کامپیوتر و کنسول قابل قیاس نیستن قطعا قدرت کامپیوتر بیشتره اما سادگی در استفاده ، نصب ساده و پلتفرم مخصوص بازی در کنسول مزیت هایی هستن که نمیشه نادیده گرفتشون .
      اما کامپیوتر شما خیلی مناسب بازی نیست و قطعا از کنسول ضعیف تره

  • سلام سال نو مبارک من ی xbox360 دارم جدیدا وقتی دی وی دی را درون دستگاه می زاریم درایور باز می شه لطفا کمکم کنید؟

  • سلام عیدت مبارک سوال داشتم این کپی خور بودن دستگتاه چه فایده داره ممنون از سایت خوبتون

  • با سلام و تبریک سال نو

    می خواستم بدونم در ایام عید هم xbox 360 e فروش دارید؟

  • امیر حسین 29 اسفند 1393

    اقا سلام ببخشید یک سوال دارم من میخوام یک xbox 360 new slim 250gb بخرم میخواستم بدونم اگه jtag کنم میتونه بازیهای قدیمی و جدید رو اجرا کنه؟

  • میگم دستگاه من خیلی صدا میده رفتم فروشگاه شهر بازی در ابادان بعدش سی دی های معمولی را نشونش دادم بعد گفت اشکال از همینا هست که لنزت صدا میده

  • میگم یعنی من اگه بازی معمولی رو دستگاهم بزارم هیچیش نمیشه

  • سلام خسته نباشید سوال داشتم خدمتتون روی جعبه کنسول ایکس باکس نوشته4gbاین جزع هارد هست یک سوال دیگه میشه انواع هارد هارو بگید ممنون میشم با تشکر از سایت تون ممنونم

    • سلام
      همه اکس باکس ها حتی اونی که فکر میکنید اورجینال 250 گیگه ، در واقع یه اکس باکس 4 گیگی هست که هارد 250 خورده .
      هاردهای 4 ، 250 ، 500 و 750 موجودن و بهترین هارد هم توشیبا هست که برای ما همینه توشیبا هست

  • محمد حسین 23 اسفند 1393

    سلام اقای امین زاده خسته نباشید وقتی ما جی تگ کنیم دستگاه بازی ها دیگه نیاز به ابدیت نداره پس بازی ها چگونه ابدیت میشن ممنون میشم به سوالم پاسخ بدید ممنونم

    • سلام نه دیگه نیازی نیست . بازی های جدید هم اجرا میشن چون ما جدیدترین آپدیت ها رو می زنیم و شما نیازی به آپدیت بازی ندارید .

  • سلام مهندس سوالی داشتم خدمتتون من یه ایکس باکس 360-250گیگ گرفتم کپی خورشده درایو لایتون باکینکت اصلی ، میخواستم بدونم ایا با توضیحات شما جی تگ کنم یانه هزینه اش چقدربرام درمیاد ممنون

  • سسلام ایکس باکس ای بهتره یا اس بعد منظور از ابدیت بازی چیه بازی های روی هارد یا بازی هایی که میخریم بعد قیمت کوپی خور کردن دستگاه چقد است و قیمت جی تگ کردنش چنده بهد هارد 250گیگ چقد قیمتش چنده بعد روی کنسول ایکس باکس نوشته 4گیگ این چهار گیگ یهنی 250 گیگ میشه ممنونم به سوالاتم پاسخ بدید متشکرم لطفا جواب بهایمیلم نفرستید ممنونم

  • سلام موقع نصب بازی روی هارد تا 49% میره بعد ارور میده میگه دیسک خراب یاخش داره لطفا تمیزش کنید و دوباره امتحان کنید چند تا بازی خواستم نصب کنم همین ارور داده دیسک نو هم گذاشتم بازم همینه علتش چیه؟
    ممنون

  • سلام خسته نباشید من چه ایکس باکسی بگیرم که هر بازی میزارم بخونه بعد جیتگ داخل کدوم ایکس باکس ها است و ایا ایکس باکس اسلیم جی تگ دارهاز کجا بفهیم هست ممنونم

    • سلام مرسی
      همین مدلی که تو علم فردا می فروشیم رو باید بگیرید .
      راه ظاهری برای تشخیص نیست ، ایکس باکس جی تگ شده بازی رو از روی هارد اجرا می کنه .
      برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید

  • سلام مهندس جان.خیلی ممنون که به سوالات پاسخ می دهید.

    من اگه الان بخوام ایکس باکس360 بخرم چه مدلی رو پیشنهاد می کنید؟

    بین رنج 800هزار تومان تا 1میلیون تومان چطور؟

    با تشکر و سپاس فراوان

    • سلام خواهش می کنم
      ایکس باکس اسلیم مدل e
      800 تا 1 تومن باید دست دوم بخری که توصیه نمی کنم مگر از جای مطمئن
      مدلی که تو علم فردا می فروشیم بهترین و بی دردسر ترین مدله

  • کلا اگر بخواهیم بازی بخریم یا دانلود کنیم ، بازی چه ورژنی باید باشه? (برای jtag) بازی رو وقتی نصب می کنیم دیگه نیازی به دیسکش نیست؟
    سایت تورنت برای دانلود بازی سراغ دارید؟

  • این بازیها روی دستگاه jtag شده قابل نصب و بازی هستن؟
    Far Cry 4
    Borderlands: The Pre-Sequel
    NBA 2K15
    Ori and the Blind Forest

    کلا اگر ممکن هست لیست بازیهایی که از این طریق قابل انجام هستند رو بگذارید و آپدیتش کنید.
    ممنون

  • سلام من دستگاهم ایکس باکس هست کپی خور یعنی برنرمکس هست ولی میترسم بازی معمولی همون غیر برنرمکس روش بذارم چون میگن لنز دستگاه ضعیف داخل خیلی از بازی های برنرمکس صدا از دستگاه بدجوری میاد بردمش میگن اسکال از لنز لطفا جواب بدین

  • من یک ایکس باکس دودسته ای وباکیفیت بالا میخوام کدومو بگیرم لطفا جواب بدین

  • با سلام

    میشه بازی هایی که داخل هارد xbox هست رو روی فلش یا هارد دیگه ریخت (برای تبادل بازی با یه نفر دیگه )

  • با سلام جناب امین زاده،بعد از جیتگ شدن فقط قابلیت بازی آنلاین از بین میره؟
    یعنی میشه موزیک یا ویدیو روش ریخت یا آواتار درست کرد؟
    کلا بعد از جیتگ شدن از اینترنت چه استفاده ای میشه کرد؟
    از سایر امکانات منوی ایکس باکس و برنامه هایی که به صورت پیش فرض روش نصبه میشه استفاده کرد ؟
    لطفا جواب سوالاتمو جدا جدا بدین چون واقعا سر درگمم ،خیلی خیلی ممنون بخاطر مطالب مفیدتون

    • سلام
      بله فقط آنلاین رو باید فراموش کنید که خب تو ایران به خاطر سرعت کم اینترنت و تحریم ها شاید این گزینه کلا به دردتون نخوره . ضمنا جدای از جی تگ ، همه دستگاه های داخل ایران کپی خور هستن و نمی تونن درست حسابی آنلاین استفاده کنن چون بالاخره مایکوسافت اینا رو ban می کنه .
      بله همه کاری می تونید انجام بدید . جی تگ قابلیت اضافه می کنه ، چیزی کم نمی کنه
      اصلا جی تگ به ساختار ایکس باکس کاری نداره فقط قابلیت اجرای بازی از روی هارد رو اضافه میکنه .
      تماس بگیرید بیشتر راهنمایی میکنم

  • با عرض سلام مجدد،با توجه به توضیحاتی که دادین تصمیم گرفتم جیتگ نکنم،حالا موندم بین دوراهی که LT3 بهتره یا LTU؟
    اگه ایکس باکسی که به روز LT3 کپی خور شده رو آپدیت کرد مشکلی پیش نمیاد؟

    • سلام . خب اشتباه می کنید . مدل جی تگ شده دیگه این دردسرهای آپدیت و LT3 و اینا رو نداره و بدون نیاز به DVD بازی اجرا میشه . تجدید نظر کنید وگرنه بعد از خرید خودتون پشیمون میشید

  • سلام وقت شما بخیر
    آیا Xbox One کپی خور شده هم موجود دارین ؟
    درصورتی که بخواهیم از شما خرید کنیم شما Xbox E را پیشنهاد می کنید یاXbox One؟

    سپاسگذار از پاسخگویی شما

  • علیرضا م 19 اسفند 1393

    سلام،خسته نباشید
    یه سوال واسم پیش اومده.اگه یه بورد جدید بگیرم و جی تگش کنم میشه هر وقت خواستم بورد اصلیشو جایگزین کنم که از امکانات ایکس باکس لایو استفاده کنم ؟
    خیلی ممنون میشم

  • نظر شما چیه PS4 دسته دوم بخرم؟ آیا کپی خور میشه؟

  • چجوری تستش کنم من دقیقا کجاشو؟ من هیچی نمیدونم خواهش میکنم مختصر برام توضیح بدین من میترسم اشتباه خرید کنم پولم هدر بره:(

  • سلام مهندس خسته نباشی من میخوام از یه نفری xbox360 slim بخرم اما نمیدونم باید به چه نکاتی توجه کنم؟ از کجا باید بفهم دستگاه سالمه یا نه؟ ممنون میشم کمکم کنید

  • تاچه سالی برای Xbox 360بازی تولید میشه مهندس؟

  • سلام مهندس من میخوام Xbox 360 arcadeبخرم خوبه؟ مشکلی برام ایجاد نمیشه؟

  • اردلان رجبی 16 اسفند 1393

    سلام خسته نباشید من سال بعد تابستون میخام ایکس باکس بخرم نظر شما چیه بخرم یا نه مدل ای یا اسلیم بعد از اون بهترین زمان خرید بنویسید من نا اون موقع ی میلیون صد هزار یا ی میلیون میتونم داشته باشم با سپاس فراوان

  • سلام من?میخوام انلاین بازی کنم. در ضمن این همه ادا اطفال در میارن تو ایران چرا تو خارج از ایران اینجوری نیس.کپی خور جی تگ و فلان….الان یه ایکس باکس باندل ۲۵۰ با علم به این که از همه سایتا پرسو جو کردم و توپخونه رفتم واسه من چند در میاد؟؟؟

  • علیرضامرتضی پور 15 اسفند 1393

    باسلام آقای امین زاده / آقای درویش درسوال قبلی پرسیده بودم :
    اینجانب علیرضا مرتضی پور که 4 تا ایکس باکس ازشما خریداری نموده ام ،قصد دارم 4 تا ایکس باکس را بصورت شبکه آفلاین به هم وصل کنم . برای شبکه آفلاین چه ابزاری نیازهست؟ آیافقط هاب نیاز هست ؟ ممنون ازراهنماییتون.
    پاسخی که شمادادید: می خواید با این شبکه چیکار کنید ؟ برای بازی های گروهی مثه Call of duty نیاز به هیچی نیست .
    گویا دربعضی ازگیم نت ها شبکه آفلاین ایجاد می کنند که مثلا دوگروه دریک سری بازیها بادوایکس باکس ودوتلویزیون بصورت شبکه ای بازی میکنند. به همین دلیل پرسیدم تا بتوانم بصورت شبکه ای هم کارکنم . خوشحال میشوم راهنماییم کنید.باتشکر

    • سلام جناب مرتضی پور
      نیاز به تنظیمات از داخل اکس باکس نیست . از داخل بازی باید همدیگرو پیدا کنن . مثلا در بازی کال آو دیوتی توی تنظیمات بازی یه جایی هست الان خاطرم نیست ، که به سادگی فقط با یه گزینه با اکس باکس های دیگه کانکت میشه و به صورت شبکه ای می تونید بازی کنید . اگه نتونستید از گیم نت های دیگه یا بچه هایی که اونجا میرن بپرسید .

  • علیرضامرتضی پور 14 اسفند 1393

    باسلام
    آقای امین زاده اینجانب علیرضا مرتضی پور که 4 تا ایکس باکس ازشما خریداری نموده ام ،قصد دارم 4 تا ایکس باکس را بصورت شبکه آفلاین به هم وصل کنم .آیا برای شبکه آفلاین چه ابزاری نیازهست؟ آیافقط هاب نیاز هست ؟ ممنون ازراهنماییتون.

  • امیر یاوری 11 اسفند 1393

    با سلام خدمت داداش گلم اقای امین زاده.من خواستم ایکس باکس بخرم و سه تا سوال داشتم خوشحال میشم کمکم کنید
    .1-ایا کنسول ایکس باکس 360 از نوع سوپر اسلیمش خوب هست؟
    2-تا چه سالی برای دستگاه ایکس باکس 360 بازی میاد؟
    3-از کجا بفهم ایکس باکسی که از بازار میخرم اصله یا قلابی؟با تشکر

    • سلام امیر جان
      1 – جدیدترینش سوپر اسلیم یا همون مدل E هست که خوبه و مشکلی نداره
      2 – تا انتهای 2016 یا 2017
      3 – از علم فردا بخرید دیگه نگران اصلی و فرعی بودنش نیستی . حقیقت اینه که تو بازار نمیشه فهمید .

  • یه ایکس باکس خوب تا قیمت یک و نیم ملیون چیه

  • سلام.ببخشید مزاحم شدم میخواستم بدونم که کپی خور نرم افزاری (LT3) میشه به live وصل شد؟

  • ممنون از راهنمایی خوبت

  • اگه دستگاه رو جیتگ کنم خوب میشه دیگه مشکل نداره یه توضیحم در مورد جیگ میدین البته تو مطالب تون نوشتین بورد جدید جیتگ کنید اگه جی تگ کردم از کجا بدونم بورد جدیده.

  • سلام من چهار ماه پیش ایکس باکس اسلیم Eخریدم ولی نمیدونم چرا بعضی از بازیها را باز میکنه و بعضی ها رو باز نمیکنه اینم بگم که بازیهام برنر مکس بودن میخواستم بدونم مشکل از کجاست ممنون میشم اگه جواب بدین.

    • سلام . واسه رهایی از مشکلات dvd باید جی تگ شده بخری با 100 تا بازی آماده که دیگه اینجوری نشه . احتمالا درایو نوری ضعیف شده . ضمنا به خود dvd هم مربوط میشه شاید خراب باشن .

  • امیر یاوری 09 اسفند 1393

    ببخشید من تو سوال دو اشتباه تایپی کردم . خواستم ببینم تا چند ساله دیگه برای ایکس باکس 360 مدله سوپر اسلیم بازی میاد؟

  • محمد حسن 08 اسفند 1393

    مرسی مهندس،قیمت تعویضشو نمیدونی حدودا؟
    درباره ی اینکه کجا ببرمش هم یه راهنمایی میکنی؟
    ممنون

    • خواهش می کنم
      بستگی به مشکلش داره اما حداقل 60 هزار به بالاست . شما روی 120 هزار حساب کنید .
      اگه تهرانی ببری توپخونه درست می کنن . شهرستان رو نمی دونم

  • از کجا بدونیم تلویزیون ما HD هست

  • تلویزیون باید چه طوری باشه؟
    سامسونگ 40 اینچی خوبه؟

  • محمد حسن 07 اسفند 1393

    سلام مهندس خسته نباشی،
    اول از همه بابت این همه توضیحی که دادی واقعا منمونم،خیلی کامل بود توضیحاتت و واقعا تاثیر گذار در خرید.
    دوم اینکه متاسفانه برا دستگاه من که ایکس باکس 360 اسلیم هست مشکلی پیش اومده که خواستم ازت بپرسم دلیلشو.
    مشکلش اینه که همه ی بازی هارو اجرا نمیکنه،و وقتی بازی هارو داخلش میگذارم و بازی رو به داخل میبره به همون حالت open tray میمونه و انگار که در واقع بازی ای توش قرار نگرفته،خواستم از بپرسم که چرا اینطوره.من حتما برای پاسخی که از شما خواهم گرفت منتظر میمونم.خواهشا کمکم کن.ممنون

    • سلام محمدحسن عزیز
      این مسئله ارتباط مستقیم با درایو نوری داره . باید باز بشه و سرویس بشه . کار شما نیست . احتمالا لنزش ضعیف یا کثیف شده یا موتور گردانش ضعیف شده .

  • با سلام میشه لطفا بهترین مدل اکسباکس را با قطعات جانبی بهمن معرفی کنید من مطالب بسیار عالی شما را خواندم ولی باز هم نیاز به کمک دارم اگه لطف کنید ممنون میشم

  • سلام من یک ایکس باکس 360 نیو اسلیم کپی خورشده با هارد 250 گیگ با کینکت میخواستم میشه بگین قیمتش چه قدر میشه

  • با سلام
    میخاستم بدونم اگه بخام یه xbox بخرم با آپدیت و دسته ی دوم و کینکت و کپی خور کردن و همه ی اینا حدودا قیمتش چقد در میاد؟فک کنم بالای دو میلیون بشه درسته؟
    ممنون

  • اشکان بوشهری 05 اسفند 1393

    خوب پولم کم هست …اگه 4 گیگ بهم بدین همون جیتگ شده ..خودم میتونم بعدا یه هارد بهش وصل کنم ؟ یا باید ببرم تعمیرگاه و ادم فنی برام باره روش ؟

  • اشکان بوشهری 05 اسفند 1393

    سلام مهندس من تازگی میخام کنسول ایکس باکس بگیرم …نیو اسلیم با اسلیم فرقشون چیه ؟ منظورم از لحاظ برد و کپی خور شدن هست
    بعد lt3 باید باشه یا ltu ؟ اصلا فرق این دوتا چیه
    کلا یه کوچولو راهنمایی کنی ممنونت میشم

    • سلام اشکان جان
      نیو اسلیم بهبود یافته اسلیم هستش . نیو اسلیم بهتره .
      مدل جی تگ شده بگیر که درگیر آپدیت و LTU و اینا نشی.
      اگه تمایل داری از علم فردا بخری تماس بگیر تا بیشتر راهنمایی کنم .
      موفق باشید

  • سلام
    با تشکر از راهنماییت. خواستم بدونم قیمت این پک کاملی که شما گفتید تو بازار الان 1500000 تومان
    چرا شما اینقدر ارزون تر می دهید.وانگه اگه بخواهیم ازتون بخریم چطور می توانیم.

  • عالی و کامل بود آقای امین زاده. مرسی و خسته نباشید

  • سلام مهندس تورو خدا ببخشید انقدر سوْال میپرسم. به نظر شما من ایکس باکس ٣۶٠بگیرم یا وان

  • سلام مهندس یه سوْال راسته که میکن اگه با ایکس باکس online بازی کنی به خاطر اینترنت های بد ایران ایکس باکس قفل میکنه و دیگه نمیشه با ایکس باکس کاری کرد. لطفاً سریع جواب بدید. خیلی اقاییییییی به مولا

  • ممنون از راهنماییهای بسیار خوبتون.دوستانی که قصد خرید یه کنسول بازی رو دارن من پیشنهاد میدم که اولا یه کنسول نسل هشتمی بخرن البته این فقط یه پیشنهاد هست اما از اون جایی که تولید بازی واسه xbox 360 تا سال 2017 متوقف میشه به نظر من خریدن xbox360 با توجه به قیمتش نمی ارزه.چون اختلاف بین xbox360 و xbox one یا ps4 یه نسله.شما میتونید یه ps4 با قیمت 1650000 بخرید البته باز هم میگم این نظر من هست.اما قبل از هر گونه خریدی حتما تحقیق کنید.واسه تحقیق هم از طریق اینترنت اقدام کنید کافیه.البته فروش xbox 360 s توسط این سایت واقعا به صرفه هست.اما با توجه به بودجه تون به نظر من یا xbox one بخرید یا ps4 که پیشنهاد من ps4 هست.از مهندس امین زاده به خاطر مطالب خوبشون متشکرم

    • امین جان کنسول نسل 8 دردسر زیاد داره . فعلا کپی خور نمی شن و کلی پول بازی و دردسرهای درایو نوری و این حرفا میشه . اما اکس باکس 360 اسلیم جی تگ شده شما فقط به برق می زنی و استفاده می کنی بدون نگرانی بابت چیزی . در حال حاضر بی دردسر ترین کنسول همین مدل E 360 هست .
      موفق باشید

  • اقای امین زاده جواب منو ندادید.اگه xbox 360 slim رو که واسه فروش گذاشتید بخرم بازیهای تا سال چند رو ساپورت میکنه؟یا فقط 100 بازی که گفتید ریختید روش رو میشه بازی کرد.

  • سلام مهندس یه سوْال ایگس باکس ۴کیک بگیرم یا ٢۵٠

  • سلام یه سوْال به نظر شما بدم ایکس باکسم رو گپی خوربکنم و راستی یه سوْال دیگه راسته که میکن گپی خور کردن ایکس باکس لنز اون رو ظعیف میکنه

  • جریان xbox720 چیه؟به نظر شما از بین xbox 360 s و xbox 720 وxbox one کدوم رو اتخاب کنم؟خواهش میکنم دقیق جواب بدبد.با تشکر از سایت خوبتون

    • سلام
      1 – اکس باکس 720 همون اکس بکس وانه . قرار بود اسمش 720 بشه بعد تغییر کرده به اکس باکس وان .
      2- لطفا همه پست ها رو بخونید و بعدش اگر سوالی داشتید می تونید تماس بگیرید در خدمت تون هستیم .

  • با سلام میخواستم بدونم xbox 360 slim بازیهای تا سال چند رو پشتیبانی میکنه.مثلا fifa 15 یا watch dogs رو میشه باهاش بازی کرد؟ممنون

  • علیرضا اسکندری 28 بهمن 1393

    باسلام وتشکر از اطلاعات مفید جنابعالی من یک دستگاه ایکس باکس ۳۶۰اسیلم دارم جی تگ شده است ولی برای ریختن بازی به یک مغازه مراجعه کردم ولی متاسفانه وی وارد با این سری دستگاها نبود والان فایل های بازی به هم ریخته وبایدبرای بازی فایل اجرایی رو از داخل دستگاه انتخاب وسپس بازی کرد من از زاهدان مزاحم میشم راهنمایی کنید

  • علیرضا 28 بهمن 1393

    سلام
    منم امروزبه علم فرداچهار تا ایکس باکس 360 ، 500 گیگ با صدتا بازی واسه کلوپم سفارش دادم.ثانیه شماری میکنم تاان شاالله زودتر بدسم برسه
    بازهم ازمهندس امین زاده وسایت خوبشون ممنونم که راهنمایی هاشون خیلی خیلی مفید بود.

  • سلام مهندس یه سوال داشتم میگن بازی های اکس باکس360 تا یک سال دیگه سلپورت میشه پسرداییم نگران میشه راهنماییش کنید؟

    • سلام پویان جان
      خب این قانون تکنولوژیه . تهش اکس باکس وان می خرید . اما در حال حاضر اکس باکس 360 بی دردسر ترین کنسول بازیه .

  • علیرضا 27 بهمن 1393

    باسلام
    جناب امین زاده باتشکر اززحمات شما که صمیمانه پاسخ سوالات من وسایر دوستان رو میدین
    چندتا سوال درذهنم هست . خوشحال میشم راهنماییم کنید
    1- درصورت خرید ازشما،آیا قیمت ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم ۲۵۰ گیگ : ۱۲۰۰۰۰۰ تومان با نصب 100 بازی می باشد؟یا فقط این 100 بازی مختص دستگاه 500 گیگ هست؟

    2-آیا ایکس باکس 360 اسلیم 250 گیگ دوعدد دسته بازی دارد؟

    3- اگرپاسخ سوال 2 منفی است ، قیمت هردسته اکبند اصلی چنده؟

    4-منظورتان ازکنترلر، دسته بازی هست که نوشته اید 120000 تومان؟

    5- این دستگاهها هرچندوقت یکبار آپدیت نیازدارند؟

    باتشکر.

    • سلام . خواهش میکنم
      1 – فقط هارد 500 اینجوریه . هارد 500 به صرفه تره چون هم بازی با پروفایل و Save بیشتر جا میشه هم اینکه 100 تا بازی داره ( هر بازی بین 6 تا 15 هزار تومنه اگه جدا بخواید بخرید)
      2 – همه اکس باکس ها 1 دسته دارن . دسته دوم رو باید جدا بخرید
      3 – حدود 120 هزار
      4 – بله
      5 – جی تگ کنی نیاز به هیچی نداره .
      موفق باشید .

  • سلام
    من که از علم فردا یه ایکس باکس 360 500 گیگ با صدتا بازی سفارش دادم
    منتظرم ان شاالله زودتر بدسم برسه

  • مرسی مهندس ولی پشیمونم

  • مهندس کمکم کن جو گیر شدم خریدم حالا نمی دونم چه جوری باید بازی بگیرم؟

  • سلام آقای امین زاده
    من قصد خرید xbox 360 دارم بیشتر نظرم اینکه آنلاین هم بتونم بازی کنم آخه خود بازی زود تموم میشه و اصل هیجان بازی به آنلاینشه میخواستم بدونم آیا بازی هایی که بشه آنلاین بازی کردن بدون مشکل بن شدن و خرید اکانت گلد و هرچی لازمه تو ایران براحتی دم دسته یا کلا بیخیال آنلاین شم و جی تگ بگیرم سر این قضیه هنوز نتونستم تصمیم به خرید بگیرم ممنونم اگه راهنمایی کنید

    • سلام احسان جان . قید آنلاین رو بزن . بازی های بیشتری رو بازی کنی بهتره تا بازی اورجینال بگیری . آنلاین بازی کردن پول زیادی می خواد .
      اگه خواستی جی تگ بگیری قبلش به من یه زنگ بزن .

  • محبوبه سیف 20 بهمن 1393

    سلام و خسته نباشید ظاهرا با اطلاعاتی که من از سایتها به دست آوردم xbox1کپی خور هم در بازار هست وحتی اگه اون نباشه سی دی هاش رو میتونی با تحویل یک سی دی و پرداخت 10 الی 20 هزار تومان یک سی دی جدید دریافت کنی یه چیزی شبیه فیلمهای کرایه ای چند سال پیش با این توصیفات فکر میکنید xbox1 بهتره یا xbox 360 slim e کپی خور؟

    • سلام . اکس باکس 360 سری e کم دردسرترین کنسول بازی تا به امروز .

    • سلام اقای امین زاده من میخوام ایکس باکس بگیرم فرق بین گرافیک اسلیم با نیو اسلیم هست یا نه بعد قیمت ایکس باک هاتون چند هست ممنون از سایت خوبتون راستی اگه قیمت خوب باشه از همین جا میخرم

    • سلام
      خیر فرقی نمی کنن . شماره داخل متن هست تماس بگیرید یا اس ام اس بدید .

  • سلام من دیروز ps4 خریدم بازی هاش گرونه نخریدم راهی دیگه واسه بازی کردن نداره

  • با طرح کال آف دیوتی ام دبلیو 3 می خوام اون مدل رو دارید

  • سلام من حدود یک ملیونو پونصد پول دارم چه نوع ایکس باکسی بخرم

    • سلام . مدل e . ما خودمون تو علم فردا می فروشیم اگر تمایل دارید براتون ارسال می کنیم . هارد 500 با 100 بازی جدید نصب شده .

  • سلام جناب مهندس
    من امروز با یه متخصص ایکس باکس درباره خرید ایکس باکس 360 کارکرده صحبت میکردم از ایکس باکس های جدید اسلیم و سوپر اسلیم ایراداتی گفت از جمله لنز نامناسب سوپراسلیم و درایوهای نامناسب اسلیم از تولیدات های سال های جدید میگفت و از مدل الایت تعریف میکرد و همچنین ارزان تر از اسلیم هست.
    نظر شما چیست؟

  • سلام آقای مهندس من یک اکس باکس از شهرستان خریدم از هایپر استار ولی نمی دونم جی تگ هست یا نه .از کجا بفهمم جی تگه؟فروشنده اصلا دستگاهو باز نکرد.

  • رادمهر 17 بهمن 1393

    سلام با ایکس باکس کپی خور می شه انلاین بازی کرد؟لطفا توضیح دهید.

  • سلام آقای امین زاده من میخوام برای همسرم xbox بخرم اما نمیدونم کدوم بهتره میشه راهنماییم بکنین اخه یه سایت زده بود بهترینش آپدیت شده LTU هست که نرم افزاریه بعد یه سوال دیگه از کجا بخرم اصلی باشه اخه هر کی گرونتر میده میگه مال من اورجیناله…

  • محمدرضا 12 بهمن 1393

    میشه درباره خرید ایکس باکس 360 250 گیگ دست دوم راهنمایی کنین؟

  • محمدرضا 12 بهمن 1393

    با سلام-میخواستم بدونم بازی GTA V داخل 360 میخونه؟

  • سلام ببخشیدا هارد چهار گیگ خوبه یا 250گیگ

  • مرسی از اطلاعاتی که به من دادید خیلی به دردم خورد واقعا مرسی

  • ببخشید من تو تابستون مدل اسلیم s بدون جیتک میخرم که انلاین بازی کنم ولی میشه بازی هارو رو روی هارد نصب کرد

  • سلام ممنون از مطالب خوبتون ببخشید منظور از چهار گیگ چیه همون هارده که 250 گیگه

  • سلام با ایکس باکس کپی خور نمیشه انلاین بازی کرد؟و این که درباره بن شدن توضیح ندادین.تازه میگن اگه onbanکنی مشکلی نداره و باید برنر مکس باشه

  • سلام ایا ایکس باکس 360 اسلیم مدل ای بهتر است یا گیر اف وار یا کال اف تیوتی ام دبلیو 3

  • محمد حسین 06 بهمن 1393

    سلام ! این اولین مطلبی بود که تو سایتتون خوندم واقعا دمتون گرم
    من میخام xbox 630 slim 250G بخرم . توی نظر ها خوندم که اگه jtag بشه ممکنه بازی ها دیر بالا بیاد و اینا . به نظر شما jtag کنم و با این مشکلا دست و پنجه نرم کنم بهتره یا بازی ارجینال بخرم ؟ (بازی ارجینال چنده حدودا؟) . مشکلات jtag آیا واقعا اعصاب خرد کنه ؟ و اینکه آپدیت lt3 یا lt2 چیه … یکم بیشتر در موردش توضیح بدید

  • لطفا جواب کامنت بالایی منو بدید.یه سوال دیگه ای هم داشتم این بود که ایا واقعا قرار است اکس باکس 360 تا تابستون از مد بیوفته و به جاش یه کنسول بهتره دیگه بیاد ?
    لطفا به کامنتام جواب بدید تورو خدا جواب بدید خیلی به کمکتون نیاز دارم.

  • با عرض سلام و خسته نباشید و ممنونم از سایت عالی
    می خوااستم بگم من 13 سالمه و قراره واسه تولد امسالم اکس باکس بخرم چیز زیادی هم از سخت افزار های اکس باکس نمیدونم فقط یه اکس باکس کم دردسر با اجرای بازی با کیفیت بالا و سخت افزار های قدرتمند می خواهم لطفا اگه میشه راهنماییم کن که کادوی تولدم خوب باشه .

  • محمد حسین 04 بهمن 1393

    سلام من میخواهم ایکس باکس بگیرم خارج از این مطلب خوب شما از چه نوع ایکس باکسی بگیرم لطفا به همراه مدل و گیگ ان بگید

  • آیا امکان اتصال هدست های بلوتوث معمول به ایکس باکس هست؟

  • علیرضا سعیدنیا 30 دی 1393

    سلام،خسته نباشین.میخواستم بدونم ایکس باکس اسلیم چه فرقی با اون یکی مدلاش داره/باتشکر.

  • محمد حسین 29 دی 1393

    سلام واقعا مطلب عالی بود تشکر میکنم من میخواستم ایکس باکس بگیرم کل مطلباتونو خوندم به نظر شما من چه مدل ایک باکسی بخرم با تشکر

  • میلاد 28 دی 1393

    شما در توضیحاتون خیلی تاکید داشتین که حتما کنسول جیتگ باشه درحالی که این نوع هک معایبی مانند محروم شدن از بازی آنلاین وجود داره ضمنا دیگه آخرین آپدیت LT3 هست دیگ نیازی به آپدیت نیست.
    ببخشید اگر کنسول آپدیت LT3 باشه چند درصد بازی های آپدیت قدیمی رو میتونیم رو کنسول نصب و بازی کنیم؟؟؟؟

  • مجتبی 25 دی 1393

    امروز میخوام برم واسه پسرم اکس یاکس بخرم واز شما ممنونم که اینهمه اطلاعات رو در اختیارم گذاشتید .
    ممنون

  • میلاد 20 دی 1393

    در ضمن برای کنسول بازی چه تلویزیونی مناسب تر است؟
    بین ال ای دی چهل اینچ که خودش سه نوع معمولی – اسمارت – سه بعدی هست
    و پلاسما موندم
    لطفا راهنمایی فرمایید

  • میلاد 19 دی 1393

    ممنون محمد رضا
    من این همه هزینه میکنم به امید یه روزی که ایکس باکس وان هک بشه
    چقدر احتمال هک شدنش وجود داره؟

  • میلاد 19 دی 1393

    سلام تشکر از سایت خوبتان چند تا سوال داشتم
    من 24 سالمه لپ تاپ دارم core i5 بازی های مثل watch dogs میاره اما با گرافیک پایین میاره , حالا تصمیم گرفتم یه تلویزیون ال ای دی با یه کنسول نسل هفتم بخرم یعنی قراره کلی هزینه کنم یعنی سه میلیون تومان حالا نظر شما این کارم درسته که این همه پول رو صرف یه کنسول نسل قدیم بکنم؟؟؟؟؟؟؟
    اگر کنسول بخرم دسته دوم بخرم بهتره یا آکبند؟ و چه کنسولی بخرم بهتره xbox360 یا ps3 ؟
    و کنسول چه نوع کپی خور باشه بهتر است؟
    ضمنا من شهرستان هستم

    • سلام میلاد جان
      اکس باکس وان خیلی کاربردی نیست تو ایران همون 360 خوبه . نو بگیر و مجبوری که کپی خور بگیری

  • مجتبی 18 دی 1393

    با سلام . ببخشید آیا امکانش هست که یه خورده در مورد ایکس باکس720 توضیح بدید؟ لطفا

  • ابوالفضل 16 دی 1393

    سلام خسته نباشین میخواستم بپرسم آیا خبری از کپی خور شدن اکس باکس وان منتشر نشده ؟؟؟

  • ALIGHASEM 14 دی 1393

    سلام
    میخوام ایکس باکس بگیرم -هیچ اطلاعاتی جز اینکه برای بازی کردنه و حدود1میلیون پول براش کنار گزاشتم نداشتم – واقعا عالی بود خیلی خیلی کمکم کرد – ممنون
    اگر مسیله ی مهم دیگری هست ممنون میشم بهم ایمیل کنی – تو اصفهان هستم
    باتشکر

  • امیرحسین 06 دی 1393

    سلام ممنون از مطلب عالی بنده دچار مشکل هستم بازی GTA V من نسخه برنر مکس هست ولی نمیدونم چرا دستگاه خوب اجر نمیکنه در هنگام خواندن دیسک صدا میده بعضی وقت ها هم از بازی میپره بیرون اینم بگم که بقیه بازی خوب اجرا میشن ممنون میشم اگه راهنمایی کنید Thank you

  • سپاس از راهنمایی شما

  • سلام خسته نباشین

    میخواستم بپرسم آیا خبری از کپی خور شدن اکس باکس وان منتشر نشده ؟؟؟

  • ٍعرفان 15 آذر 1393

    سلام ببخشید اگه من ایکس باکس 4گیگ بگیرم مشکلی نداره؟

  • نوشته هات عالیبود سعی کن در آیده قیمت بزاری ایمیلم الکیه

  • سلام.مرسی بابت مطالب مفیدتون.
    من ایکس باکس ندارم و فقط کامپیوتر دارم ولی میخوام ایکس باکس بگیرم
    وقتی تو گوگل داشتم برای کامپیوتر بازی دانلود میکردم چشمم خورد به یه جا که نوشته بود دانلود بازی برای xbox .
    میشه بازی مورد نظرو برای ایکس باکس دانلود کرد یا نه
    اگه میشه دانلود کرد بازی xbox رو کارای لازمه رو لطف کنید بگید
    مرسی

    • سلام . شدنش میشه اما بخرید بهتره . اگه دانلود کنید باید رایت کنید . اون پولی که می خواید بدید به DVD با حجم 9 گیگ و خرج دانلود رو حساب کنید ، بیشتر از خریدش درمیاد

  • سلام
    آیا jtag کردن دستگاه، گارانتی شو از بین می بره؟
    ممنون از مطالبتون

  • سلام من پسری 12 ساله هستم. به نظر شما آقای امین زاده من xbox one بگیرم یا ps4؟
    ممنون میشم اگه زود جوابمو بدید.

  • mohammadata 04 آبان 1393

    سلام با تشکر از سایت خوبتون ی سوال داشتم دستگاه جی تگ بهتره یا عادی

    • قطعا دستگاه عادی بهتره اما اگر جی تگ نکنید نمی تونید بازی های کپی رو اجرا کنید . ضمن اینکه وقتی جی تگ می کنید دیگه بازی ها از هارد اجرا میشن .
      موفق باشید

  • mohammadata 30 مهر 1393

    ممنون بابت مطالب که در مورد xbox نوشتی من چند روز پیش یک ایک باکس خریدم برای دوستم هموم مشکل اولی رو داشت هیچ بازی بالا نمی اورد فرستادیم براش تا یکی دیگه برامون بیاره یه سوال داشتم روی ایکس باکس اسلیم 320 گیگ دوتا دسته هست یا یکی
    راستی چند روز دیگه می خوام یک ایکس باکس اسلیم دیگه هم بخریم خداکنه اون از این جور مشکل ها نداشته باشه لطفا به سوالم در مورد دسته جواب بدید و ی سوال دیگه هدفون هم روشه با ن باید جدا بخریم . بابت مطالب بالا ممنون ممنون میشم به سوالام جواب بدید

  • عبدالرضا جنگی زهی 29 مهر 1393

    سلام
    من چند روز قبل ایکس باکس 360eخریدم اما متاسفانه صدا ندارد،دلیلش چیه متونه باشه.لطفا راهنمائی فرمائید.(TV=LCDمباشد)

  • عباسي 27 مهر 1393

    با سلام
    اگه ممکنه در مورد درایو لایتون ایکس باکس توضیح دهید

  • سلام.برا من کادو تولد گرفتن اسلیم ۴ گیگ.هاردش چنده بخرم.چه ظرفیتی داره؟

    بعد یه جا خوندم یه بازی هایی هست که انگار باید رو هارد اوریجینال نصب بشه فقط.مثلا رو این دستگاه من نصب نمیشه.درسته؟

    • سلام مبارک باشه . ۲۵۰ هست . نه درست نیست هارد هر جوری باشه هر بازی روش نصب میشه .

    • سلام بله شما درست میگید یک سری از بازی ها فقط روی هارد اوریجینال دستگاه نصب می شوند مثل دراگون ایج یا همون عصر اژدها

  • سلام
    با تشکر از مطالب خوبتون استفاده کردیم خیلی عالی بود ممنون

  • سلام ممنون از مطالب مفیدتون یک سوال داشتم میخواستم بدونم ایکس باکس ۳۶۰ اگه نخوام جی تگ کنم وبا همون dvdبازی بازی کنم باز هم نیاز به هارد ۲۵۰ هست یا با هارد ۴ هم میشه همه بازی ها رو اجراکنم بازی های مثل کالاف رو میتونم با هار ۴ بازی کنم خواهش میکنم سریع جواب بدید

    • سلام . هارد لزومی نداره باشه اما اگه نباشه به درایو نوری فشار میاد . بهتره که بازی ها رو نصب کنید روی هارد . بدون هارد تمام بازی از روی درایو اجرا میشه مشکلی نداره

  • سلام
    من علاقمند به بازی های والیبال و بخش تصمیم گیری و ارایه محرک از صفحه مانیتور و زمان عکس العمل و پیش بینی و زمان عمل و مسیر حرکت و الگوی حرکت عضو بدنی انسان در بخش کنترلی هستم. از دوستان کسی میدونه چطوری میشه اطلاعات واکنشی . زمینه ای ایکس باکس را بوسیله چگونه میشه تحلیل یا وارد کرد. مثل الگوی حرکت دست. ممنون میشم راهنمایی بشم.

  • با سلام و خسته نباشید. ممنون از اطلاعات. یک سوال داشتم …
    من یک اسلیم ۲۵۰ گیگ ، jtag شده دارم و یک سری از بازی ها مثل …GTA V,Watch dogs,Saints row IV ارور Unrecognized disc می ده یعنی icon بازی میاد وقتی play game میشه ارور Unrecognized disc میده. حتی می تونم نصبش کنم اما اگه نصب بشه یه ارور دیگه به می ده که نوشته Try Downloading This Game Later . اول فکر می کردم شاید مشکل از خود بازی باشه اما وقتی خود فروشنده بازی رو روی دستگاه خودش گذاشت اجرا شد ( همین اواخر هم Fifa 15 همینطور شد ) . خود فروشنده بازی می گه شاید مشکل از لنز باشه اما اگه مشکل از لنز باشه باید بازی های قبلی رو هم نخونه اما اینطور نیست.خودم هم تا حد امکان بازی ها رو روی هارد اجرا می کنم.
    می خواستم بدونم نظر شما چیه؟
    ممنون میشم اگر که جواب بدید…

    • سلام . بستگی به مدل جی تگتون داره . یه مدل نرم افزاری هست و یه مدل سخت افزاری . احتمالا برای شما نرم افزاری باشه که این ارورو میده . ببرید توپخونه اونجا تعمیرکارای خوبی داره که کارشون همینه . برو پاساژ شیرازی دنبال آقا ابراهیم یا آقا غلام .

  • سلام
    من پنج شنبه اکس باکس ۳۶۰ اسلیم e جیتگ شده ۲۵۰ گیگ خریدم و تاحالا هر بازی
    گذاشتم اجرا کرده.
    میخواستم بپرسم که اگر بازی هارو روی هارد نصب کنم بازم به دیسک بازی نیاز دارم یا نه ؟
    لطفا روش نصب و اجرای بازی ها از روی هارد را بنیسید.
    ممنون.

    • سلام علی جان خیر نیازی ندارید . دیسکو بذار تو دستگاه فری استایل رو اجرا کن ( برا ی من تو my games) و از قسمت recent هم میتونی اجرا کنی وقتی بازشد برو رو بخش continue و دوتا a بزن و وقتی با اون فضای جدید مواجه شدی دوتا فلش بالا بده (تو قسمت utlities ) یا یه همچین چیزایی بود املاشو دقیق یادم نیست dvd extract انتخاب کن و start copy رو بزن و صبر کن تا کپی کنه اگر جیتگ باشه این کار جواب میده وقتی تموم شد بعد خودش میاد تو پوشه ی بازی هات بعد تو خود فری استایل دوباره my games انتخاب کن تا بازی هاتو نشون بده و از همون جا اجرا کن

  • با سلام و خسته نباشید.از توضیحات شما ممنونم. من از ایکس باکس واقعآ چیزی بلد نبودم ولی با توضیحات شما تا حدودی آشنا شدم. من در شهرستان کلوپ دارم و قراره که یک ایکس باکس ۳۶۰ تهیه کنم فکر کنم برای من gears of war بهتر باشه چون به هارد برای نصب بازی ها بیشتر نیاز دارم. اگر ممکنه یک کمی از تجربیاتتون رو در اختیار من بزارید و راهنماییم کنید .مرسی.

    • سلام . محسن جان Gears دیگه فک نکنم باشه . در هر صورت هارد ۲۵۰ هم کافیه . اکس باکس رو بده واست جی تگ کنن البته تو تهران کارشون درسته شهرستان رو نمی دونم . جی تگ بشه دیگه دغدغه dvd و باز و بسته کردن درب درایو نوری رو ندارید .

  • سلام خوبی محمد امین جان محمد من یه هارد ۵۰۰ gig دارم میخواستم بدون چطور می تونم ار کل فضای هارد استفاده کنم اخه من ب اکس باکسم وصل کردم اما فقط ۳۲ گیگ رو استفاده میکنه لطفا جواب بده … مرسی

  • سلام اینا چین؟؟؟
    XGD2
    XGD3
    BURN MAX
    FREE
    LT3
    JTAG
    برای اینکه ایکس با کس همه بازی های جدید مثل واچ داگز و جی تی ای وی رو بخونه بایدJTAG باشه یاLT3؟

    • سلام . اگه جی تگ کنی اکثر بازی ها بدون دردسر نصب و اجرا میشن . LT3 آپدیت بازی هاست . اما اگه جی تگ کنی دیگه نیازی به اپدیت نداری .

  • ارزون میشه؟؟؟؟ کی؟

  • سلام میخواستم بپرسم که J TAG رو باید هنگام خرید وصل کرد و یا میتوانیم وصل شده بگیریم بهتره. و ایا در تهران J TAG هست. تشکر

  • سلام .من بعد ۴سال زور زدن تونستم پدر مادرم را راضی کنم که ایکس باکس بخرن.
    بودجش بود ولی نمی خریدن.
    هالا بنظروتون الان که ایکس باکس وان وارد بازار شده بنظروتون ایکس باکس ۳۶۰ بخریم
    مشکلی نیست؟
    میتونم ایکس باکس ۳۶۰ را به لپ تاپ وصل کنم ایا؟
    اگر مشکللی نی یک راهنمایی مفصل بکنید که چه مدلی با چه اپدیتی بخرم؟,جی تگ باشه
    یانه؟ میخام ۳یا ۴ سال بدون مشکل برم دم مغازه بازی بخرم و بدون هیچ مشکلی بازی کنم.
    منظورتون از اینکه میگید ایکس باکس الایت سه چراغه میشه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام . اگه پولشو داری وان بخر . اما دردسرهای ۳۶۰ کمتره . جی تگ بخر . ۳۶۰ اسلیم ۲۵۰ گیگ .
      مدل های قدیمی مثل الیت ۳ چراغه می شدن ( هنگ می کردن ) و باید می بردین تعمیرگاه . به لپ تاپ وصل کنی که چی بشه ؟

  • ممنون از مطالب مفیدتون. من اسلیم ۴GB دارم. بردمش توپخونه برای آپدیت. یارو آپدیت کرد گفت ببر حال کن. بردم خونه بیشتر بازی های سنگین مثل COD Tomb Raider Bioshock رو اجرا نمیکرد. فقط یه بازی مرد عنکبوتی رو اجرا کرد که به نظرم خیلی بازیش سنگین نبود. میترسم یارو چیزی از دستگاهم کم کرده باشه یا خرابش کرده باشه

  • چجوری دسته اورجینال رو از تقلبی تشخیص بدیم؟

  • ایا ایکس باکسی که اکبند هست کپی خوره یا باید کپی خورش کرد اگه باید کپی خورش کرد چقد هزینه دارد مرسی ممنون

    • هم کپی خور داره هم غیر کپی خور. ۷۰ ۸۰ به بالا

  • سلام خواهش میکنم کمکم کنید.1 قیمت ایکس باکس الیت چنده ایا الان هم اکبندش هس و تولید میشه .2اپدیتش چند وقت یک باره و3 قیمتش اپدیتش چه قدره. با تشکر ممنون سایت بسیار خوبی دارید خواهش میکنم زود جواب بدید با تشکر.

    • سلام محمدجان
      elite نخر چون قدیمیه و مشکل 3 چراغ و این داستانا داره . اکس باکس 360 اسلیم بخر .

    • سلام من در مورد ایکس باکس چیز زیادی نمیدونم کم میدونم 1خواستم ایکس باکس اسلیم 250 گیگ بگیرم به فروشنده چی بگم2 بدون کینکت قیمتش چه قدره 3قیمتش تا سال اینده پایین میاد یانه ؟مرسییییییییی ممنونننن سایت بسیار عالی دارید خواهش میکنم سریع جوابمو بدید

    • سلام . 1 – اسلیم 250 میخوام
      2 – کینکت حدود 300 هزار میذاره رو قیمت . قیمت ندارم الان
      3 – معلوم نیست اما احتمالش هست

  • سلام مرسی اطلاعات خوبی بود من همیشه ارزو داشتم ایکس باکس داشته باشم اما نشد بودجشش هست ولی نمیخرن دعا کنین منم بخرم مر30.

  • سلام
    الان در حال حاضر قیمت XBOX 360 SLIM چنده؟؟؟؟
    خیلی ممنون از راهنمایی هاتون
    یه سوال دیگه دارام من تو بانه زندگی میکنم و قیمت ایکس باکس خیلی بالاس بنظر شما از دبی بخرم یا بانه؟؟؟

  • اقا جواب منو میدی. وقتی با ایکس باکسم کار ندارم از برق بکشمش یا نه ؟؟؟

    • فکر کنم جواب دادم . بکش چون اکس باکس دکمه لمسی دارهو احتمال اینکه سهوا روشن بشه هست . ضمن اینکه آداپتورش الکی درگیره . بهتره بکشی اگه تایم زیادی کاریش نداری

  • سلام خوبی داداش میگم من وقتی با ایکس باکس کار ندارم از برق بکشمش یا نه؟؟؟ خواهشا زود ج بده مرسی

  • امیرحسین 02 شهریور 1393

    سلام چندتا سوال داشتم 1 فرق بازی های کپی خور با بازی های اصلی چیه ؟ 2 اگه ایکس باکس رو جی تگ کنی دیگه میشه از روی درایو هم بازی رو اجرا کرد با تشکر ممنون میشم جواب بدین

    • جواب سوال اولت که مشخصه. و بله میشه از روی درایو هم اجرا کرد

  • با سلام و عرض خسته نباید من یه مشکلی دارم اونم اینکه یه مدته وقتی یه بازی مثلا DVD PES 2013 رو میذاشتم تو دستکاه بازی رو اجرا میکنه اما تا تصویر رونالدو میاد اخطار تمیز کردن DVD میده در حالی ک DVD هم برنرمکس و پاکه پاکه میخواستم بدونم مشکلش چیه البنه بعضی اوقات اجرا میکنه و بازی میکنم اما یهو وسظ بازی اطار میده

  • ببخشید من میخوام ایک باکس بخرم به نظرتون اسلیم بخرم یا سوپر الیت

  • damet gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmm

  • محمد حسین 26 مرداد 1393

    سلام وخسته نباشید باعرض معذرت میخواستم بدونم که:
    مدل الیت بهتره یا اسلیم؟
    مدل الیت چه هارد های دارد؟
    اگر می خواستم xbox بگیرم به فروشنده درمورد اپدیتش و اینکه بازی های ۵۰۰۰ تومانی رو ساپورت کنه چی بگم؟
    از کجا باید فهمید که کدوم مادربورد روی ایکس باکس است؟
    مدل های قدیمی مثل ارکد یا پرو قیمتشان چقدر است؟
    لطفا پاسخ دهید
    خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممممممممممممممممممممممممممممممممممنون

    • سلام همه ایکس باکس ها یکی هستند تنها تفاوت توی اندازه زیبایی مادر بورد و چیز های سطحی دیگر است و از لحاظ سرعت و قدرت یکی هستند. الایت 120 گیگ و سوپر الایت 250 گیگ با دوتا دسته. بگو کپی خور باشه. تاریخ ساختشو نگاه کن اگر 2009 یا 2009 به بعد بود جاسپره. ارکید که آخرین مدل قبل از اسلیمه و قیماتا شون 400 تا 600

  • سلام.ممنون از سایتتون.باید کدام نوع را خرید؟miniیاmax

  • سلام دستت درد نکنه خیلی چیز هارو فهمیدم فقط یه سوال بازی های ایکس باکس 360داره تموم میشه ؟ من تازه دارم ایکس باکس360 میخرم

  • محمد حسین 15 مرداد 1393

    سلام ببخشید که دوباره سوال کردم
    1.xbox دست دوم که حدود 30الی35 روز کار کرده می شه با اطمینان خرید؟
    2.اگر میخواستیم xbox دست دوم بگیریم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
    3.روش ثبت نام در سایتتون را توضیح دهید
    ممنون ازسایت خیلی خوبتون

    • سلام محمد حسین عزیز
      1 – اکس باکس نو رو هم نمیشه بهش اعتماد کرد چه برسه به دست دوم .
      2 – همه چیرو باید تست کنی . از جای باتری بگیر تا آوردن بازی های مختلف . بدون تست به هیچ وجه نگیر . چون اکس باکس یه مجموعس که اگه دستش روشن نشه با آفتابه هیچ فرقی نداره پس همه چی مهمه .
      3 – انتهای سایت قسمت خبرنامه می تونید ایمیل تون رو وارد کنید و بعد برید توی ایمیل و لینک ارسالی رو تایید کنید تا ثبت نام انجام بشه .
      موفق باشید .

  • محمد حسین 15 مرداد 1393

    سلام ممنون از مطالب خوبتون .
    ۱٫می خواستم بگم مدل الیت بهتره یا اسلیم؟
    ۲٫مدل الیت چه هارد های دارد؟
    ۳٫اگر می خواستم xbox بگیرم به فروشنده درمورد اپدیتش و اینکه بازی های ۵۰۰۰ تومانی رو ساپورت کنه چی بگم؟
    لطفا جواب بدید.ممنون از شما

  • درود برشما.من ایکس باکس اورجینال مدل gears of war دارم حالا به دلیل نبودن بازی های اورجینال در ایران میخام کرک کنم
    بهترین کرک موجود در بازار با توجه به داشته های شخصی شما چیست؟
    با سپاس

  • ایشالله خدا هر چی میخوای بهت بده ممنونم عزیزم

  • محمد حسین 12 مرداد 1393

    سلام ممنون از مطالب خوبتون .
    1.می خواستم بگم مدل الیت بهتره یا اسلیم؟
    2.مدل الیت چه هارد های دارد؟
    3.اگر می خواستم xbox بگیرم به فروشنده درمورد اپدیتش و اینکه بازی های 5000 تومانی رو ساپورت کنه چی بگم؟
    لطفا جواب بدید.ممنون از شما

  • محمد حسین 10 مرداد 1393

    با سلام و تشکر از مطلب بسیار مفیدتون . یک سوال اون هم اینکه از کجا بفهمیم بازی که میخریم از نوع dvd burner max هست یا نه ؟ لطفا سریع جواب بدید . خیلییییییییییییییییییییی ممنون .

  • سلام یه سوال دارم من ٣٢ سلامه ومیخوام یه کنسول بازی بخرم چه مدلی پیشنهاد میکنید؟ حدود ١.٢ میلیون ترجیحا کینکت هم داشته باشه که یکم لاغربشم بد نیست،،، لطفل مدل بهم پیشنهاد بدین؟

    • سلام آقا بهزاد . با این پول باید ایکس باکس اسلیم بگیرید اما کینکت رو هم باید حدود 300 هزار پول بدید . یعنی میشه 1500 . مدل xbox 360 slim E

  • کلا بازی هایی مثل فیفا 14 یا PES14 روی کامپیوتر کیفیت بالاتری دارد یا روی XBOX ؟

  • از نظر شما اگه من حالا بخوام یک کامپیوتری بخرم که دیگه بازی هایی که جدید اومده دیگه روش تیک وسرعت پایین نداشته باشد و با کیفیت بالا وسرعت خوب نشان دهد بهتر است یا XBOX 360 SLIM 250 GB ؟

    • ببین صادق جان اگه حال و حوصله نصب و کرک کردن بازی و این حرفا رو داری کامپ بخر اگه نه xbox مخصوص بازی طراحی شده و با کیفیت هر چه تمام تر اجرا میکنه .

  • خیلی ممنون ازتوضیحات خوبت . من در سایت سانتک که رفتم نکات منفی بیشتری اعم از : عدم پشتیبانی از دیسک های Blu-Ray ( دیسک های با ظرفیت بسیار بالا )

    عدم امکان اتصال کیبورد و موس

    عدم امکان اتصال به واسطه BlueTooth

    نداشتن هارد دیسک داخلی جهت نصب بازی ها بر روی دستگاه به منظور کاهش فشار از روی درایو دستگاه

    نیاز با آپدیت سخت افزار کنسول جهت اجراء بازی های روز

    باطری های دسته بازی دستگاه قابل شارژ نیستند

    امکان بازی کردن به صورت آنلای در مدل های هک شده وجود ندارد . رو درباره ی xbox slim طرح gears of war از xbox SLIM 250 GB دیدم پس چرا توصیه کردی طرح GEARS OF WAR رو بخریم .لطفا زود تر جواب بدید؟

    • اصلا ربطی به gears یا غیر gears نداره . مدل های مشکی هم همین معایب رو دارن . gears ها هم خوشگل ترن و هم دسته های بهتری دارن و هم میزان هاردشون بیشتره ضمن اینه یه بازی هم داخلشون هست . اینا طبق تجربه گفته شده

  • سلام خسته نباشید من کنسول جی تک250 گیگ دارم ایا امکانش هست ک جی تکو بردارم انلاین بازی کنم؟دیگ راهی نداره؟

  • سلام. حل مشکلات ایکس باکس 360 را هم در وبلاگ خوبتان قرار دهید. ممنونم.

  • سلام ممنون از مطلب عالیتون میخواستم بدونم DVD هایی که به روش معمولی رایت شدند قابل نصب بر روی هارد هستند یانه و یک سوال دیگر من میخواستم ایکس باکس بخرم میخواستم بدونم الان Xbox 360 به صرفه تره یا Xbox one
    ممنون میشم جواب بدین با تشکر

    • سلام امیر جان
      dvd که اجرا بشه روی هارد هم کپی میشه و اجرا میشه . اگه پول داری وان بگیر اگه نه 360 . منظورتون رو از بصرفه بودن متوجه نشدم

    • ممنون از شما اقای امین زاده بات جواب منظور من از به صرفه بودن این بود که الان اگر من 360 Xbox بگیرم ممکنه دیگه بازی برای این پلتفورم نیاد میخواستم بدونم الان بهتره Xbox one بخریم یا 360 کدوم الان بهتره ؟؟؟؟
      با تشکر از شما بابت مطلب عالیتون

    • قبلا فکر میکنم 45 بار جواب این سوال رو دادم 😀
      هنوز برای پلی استیشن 1 بازی هست و شاید هم تولید میشه . جواب سوال شما کاملا با پولتون ارتباط مستقیم داره . مسلمه که وان بروز تره .

    • ممنون ازتون اقای امین زاده من بهتره 360 بگیرم چون بازی های وان خیلی گرونه بازم ممنون بابت جواب موفق و پیروز باشین

  • ایکس باکس gears of war هارد جدا میخواد
    میموری چی
    بازی ها تو 320gb تش با نصب کرد
    لطفا کمک کنید همه نوشته ها رو خواندم نمیفهمم

  • نیما شاهی پور 29 تیر 1393

    آیا میتوان با ایکس باکس 360بازی دانلود کرد
    دستگاه من کپی خور نیست اگه بازی دانلود کنم اجرا میشه

  • آبتین 25 تیر 1393

    سلام وممنون…..من میخواستم بدونم کینکت360 دستورات صوتی رو اجرا میکنه یا نه.

  • امیر حسین پورتقی 24 تیر 1393

    جی تگ کردن بهتره یا نه؟

  • واقعا خسته نباشید از این مطالبی که گزاشتید واقعا جای تقدیر داره راستی یک سوال اکانت ایکس باکس لایو از کجا تهیه کنم و چطور باید استفاده کنم و کلا چه بدردی میخوره خلاصه اش بگم یه مطلبم واسه ی ایکس باکس لایو تهیه کنید و لطفا بزارید تا ما استفاده کنیم و باز هم ممنونم آخه با این مطلب باید ایکس باکس قبلیم بفروشم یه اسلیم جدید بخرم

  • اشکان کیافرد 17 تیر 1393

    دستتون درد نکنه.واقعا متشکرم که این همه زحمت میکشید.فقط میخواستم ببینم ایکس باکس ۳۶۰اسلیم بهتره یا ایکس باکس e.قیمتشم مهم نیست،از لحاظ کارایی و اینا.

  • سلام
    واقعا خسته نباشید
    روی هر ایکس باکس360اسلیم میشه فیلم نگاه کرد و موزیک گوش داد؟؟؟
    ممنون میشم اگه جواب بدید.

  • سلام
    ببخشید یه سوال دیگه داشتم
    1- اگر دستگاه جی تگ شده باشه میشه بازی رو از روی سی دی بازی کرد؟؟؟؟
    2- اگر از مغازه بخوای ایکس باکس دسته دوم بخری واسه دستگاه مشکلی پیش نمیاد؟؟؟؟

  • سلام ممنون بابت اطلاعات یه سوال داشتم روی کنسول های JTAG شده میتونیم سی دی قرار بدهیم. لطفا آموزش انتقال بازی به هارد را توضیح بدهید.

    • سلام محمد جان بله از روی دیسک هم میشه اجرا کرد و من کپی کردن روی هارد رو بلدم دیسکو بذار تو دستگاه فری استایل رو اجرا کن ( برا من تو my games) وقتی بازشد دو تا فلش بالا بده (تو قسمت utlities ) یا یه همچین چیزایی بود املاشو دقیق یادم نیست dvd extract انتخاب کن و start copy رو بزن و صبر کن تا کپی کنه اگر جیتگ باشه این کار جواب میده فقط وقتی تموم شد یه نیم ساعت (یاکمتر یا بیشتر) یه بازی دیگه انجام بده بعد خودش میاد تو پوشه ی بازی هات بعد تو خود فری استایل دوباره my games انتخاب کن تا بازی هاتو نشون بده

  • سلام داداش محمدرضای گل
    اول از همه تشکر از شما بابت توضیح جامع و عالیت
    داداش گل تو بازار توپخانه یه آدم مطمئن میتونی معرفی کنی برای خرید؟
    و اینکه حدود قیمت چنده الان
    اسلیم ۳۶۰ ۲۵۰ گیگ
    تک دسته
    هم کپی خور بشه هم jtag
    بازم ممنون داداش

    • مرسی از جواب حال دادی

    • فرهود 18 تیر 1393

      ببخشید من چند سوال دارم

      1- اکس باکس اسلیم رو افقی بذاریم فرقی با عمودی داره؟
      2- مثل همون عکس کینکتی که بالا نشون دادین که یه دختره داره با یه اقا والییبال بازی می کنه اگه دقت کرده باشین شخصیت های توی بازی هم مثل خودشونن چه طوری باید این کار رو کرد؟
      3- بعضی بازی ها رو وقتی که تا یه جاییش می ریم می زنه سیدی کثیف است و میاد بیرون بازم وقتی سیدی رو تمیز می کنیم یا طبق گفته ی خودش اکس باکس رو خامش روشن می کنیم بازم همون ارور رو می ده!! باید چه کار کنم؟

    • فرق چندانی نداره اما افقی بهتره
      2 – توی خود بازی یا تو پروفایلتون می تونید کرکتر شبیه به خودتون رو بسازید .
      3 – دستگاه رو جی تگ کنید تا بازی ها از روی هارد اجرا بشن و دغدغه dvd نداشته باشید .

    • سلام فرهود جان بستگی به استفاده ی شما داره یعنی اگر بازی هارو از روی درایو نوری اجرا میکنید بهتره که افقی باشه چون به لنز و درایو کمتر فشار میاد ولی اگر از روی هارد اجرا میکنید بهتره عمودی باشه چون cpu و gpu در سمت راست دستگاه قرار دارند و اگر افقی بزارین تهویه هوا در آن قسمت به صفر میرسه و در هر حال اگر افقی باشه cpu و gpu بیشتر داغ میشوند ولی به لنز و درایو کمتر فشار میاد

  • با سلام
    ببخشید من یه سوال دیگه داشتم
    1 – میخواستم ببینم آیا میشه به سایت های اینتر نتی مثل ایسام و دیجی کالا اعتماد کرد و این جور کنسول ها رو خریداری کرد؟؟؟؟
    2 – ایکس باکس با مشخصات زیر 1490000 می ارزه
    Microsoft Xbox 360 E 250GB Console with Kinect
    مشخصات کلی:نوع درایو بازی : DVD-ROM
    پردازشگر:پردازشگر اصلی: IBM PowerPC 3 cores 3.2 GHz – پردازشگر گرافیکی : 500 MHz “Xenos” – حافظه کش: 1 – حافظه رم : 512 MB ( 512 MB ) GDDR3 SDRAM – Integrated – کارت گرافیک ATI Xbox 360 – 256-bit – 2D/3D graphics acceleration
    خروجی / ورودی:شبکه بی سیم Wi-Fi – پورت USB – شبکه Ethernet
    سایر قابلیت ها:هارد دیسک 250 گیگابایت – دسته بی سیم

    • سلام محمد جان . والا تو این مسئله من نمی تونم نظر بدم بهتره از دوستان و اطرفیانتون بپرسید . اما بعید می دونم مشکل خاصی پیش بیاد .

  • آیا ایکس باکس رو میشه رو تلویزیون های قدیمی(GRUNDIG) گذاشت و بازی کرد؟؟؟؟؟؟
    لطفا به این سوال من جواب بدید.

  • منظور از کپی خور چیه؟؟؟

  • دیوونه 08 تیر 1393

    بچه ها من بین ایکس باکس وان و پی اس فور موندم لطفا کمک کنین

  • لطفا بگویید چگونه بازی رو اجرا کنیم

  • پارسا 06 تیر 1393

    سلام.ببخشید أین بازی های arcade چیه که برأی jtag ها هست؟
    Xbox منم jtag است میخواستم ببینم أین ها چطوری اند؟
    با تشکر

    • منظور از آرکید یعنی بازی هایی که از پیچیدگی کمتری بهره می برند و ساده تر هستند و معمولا در لایو پیدا میشوند

  • با سلام و تشکر از شما. جند روز پیش برای خرید xbox رفته بودم. فروشنده میگفت مدل جدیدی به نام new slim به بازار اومده و همجنین میگفت که کپی خورش مشکل داره و به همین علت قیمت slim های قبلی که کپی خورشون مشکلی نداره به صورت ناگهانی افزایش پیدا کرده. می خواستم بدونم که آیا این مدل new slim با مدل های slim e و slim s و slim فرق میکنه؟ و آیا اینکه میگن کپی خور اونها خوب از آب در نیومده صحت داره؟ کدام یک رو بخرم که از همه بهتره؟ با تشکر

    • alirezataheri 17 اسفند 1393

      سلام مرتضی جان اکس باکس new slimهمون eاسلیم هستش جون جدیده بهش نیو هم میگن
      وکپی خورشون هم خوبه اون فروشنده میخواست سرت کلاه بزاره ومدل eاسلیم از همه بهتره.

  • واقعا خوش به حال اون بچه هایی که ایکس باکس دارن واقعا اونایی که دارن چرا میخوان بفروشن من ارزوم بود که ایکس باکس داشتم خوش به حالتون قدر بدونین

  • منظور از خاموش کردن نرم افزاری اکس باکس چیه؟

  • سلام آقای امین زاده اطلاعاتتون خیلی خوب بود هیچ سایت دیگه ای اینطور نبود ممنون اما یه سوال
    درمورد ایکس باکس وان و اینکه از کجا بخیریم هم توضیح بدید لطفا به ایمیلم بفرستید ممنون

  • ببخشید یک سوال داشتم می خواستم بدانم که ایکس باکس وان بهتراست یا ایکس باکس360 است خیلی ممنون.

  • با عرض سلام و خسته نباشید.

    الان قیمت ایکس باکس 360 اسلیم با تمام وسایل چند است؟؟

  • با سلام و ممنون از زحمتاتون من میخوام بعد کنکنور کنسول بازی بگیرم اما نمیدونم که ایکس باکس بگیرم یا پلی استیشن 3 و همش با پی سی بازی میکردم به نطر شما من کدوم رو بگیرم خواهش میکنم کمکم کنید واقعا بینشون گیر کردم یکی میگه ایکس باکس بگیر یکی میگه PS3 به نطر شما من کدومو بگیرم؟
    باتشکر

    • سلام ارین جان . اکس باکس بگیر دردسرش کمتره . همون کیفیت رو هم داره

    • سلام
      سوال شرایط منم دقیقا مثله ارین هستش کنکورمو دادم و هیچ اطلاعی درمورد کنسول بازی ندارم تا الان فقط کامپیوتر بوده
      ایکس باکس وان بخرم بهتره یا اسلیم یا کامپیوترمو ارتقا بدم ؟؟؟؟

  • با سلام من میخوام xbox 360 slim بگیرم بعد دیدم xbox one هم اومد حالا میخوام بدونم تا کی برای ایکس باکس 360 slim بازی میسازن یعنی xbox 360 slim بگیرم یا نه؟

  • امیر حسین 20 خرداد 1393

    من میخوام بخرم نمیدونم اسلیم بخرم یا ایکس باکس معومولی

  • سلام آقای امین زاده یه سؤال داشتم سخت افزار و نرم افزار ایکس باکس اسلیم و معمولی یکیه. ممنون از سایت خویتون

  • پولشوندارم چیکارکنم

  • عدد360برای این بود که نوعی تبلیغ به حساب بیاد یعنی از هر جهت و360درجه بهترینه و بازیهارو ساپرت میکنه(نظر شخصی)

  • باسلام خدمت تمام کسانی که برای این سایت زحمت میکشند سوالی داشتم آیا میتوان درون ایکس باکس 360با رم 4G یک هارد با ظرفیتی بیشتر انداخت اگر پاسخ دهید ممنون میشوم.

  • کاش میشد درباره Xbox1 va PS4 هم یه مطلب بنویسین مثلا خود من الان خیلی سر در نمیارم فرق PS eye va kinect چیه
    حتما بنویسین چون اینا دیگه قدیمی شده اند

  • سلام میخوام هارد بخرم آرکید دارم آیا هارد آرکید با اسلیم فرق دارد؟

  • با سلام خدمت دوستان.من می خوام xbox بگیرم بین ۴گیگ و ٢۵٠ موندم.از طرفی هم نمی خوام زیاد هزینه کنم کچون xbox one اومده ولیًکپی خور نیس شاید اگه چند وقت دیگه بگیرم.چون می خوام تا آخر خرداد بگیرم موندم.خیلی یگن برا بصب بازیا حتمن هارد می خوای.در ضمن میشه فلش یا هارد عادی به xbox برا نصب بازیا وصل کرد؟ با تشکر

  • سلام.
    من میخوام یه XBox 360 دسته دو بگیرم یه دونه کپی خور سفید داره میده 550.
    چیکار کنم بگیرم؟
    در ضمن چه مدل هایی پیشنهاد میکنی؟

  • با سلام قصد خرید هارد دارم آیا هارد ایکس باکس آرکید با اسلیم فرق دارد؟

  • ایکس باکس من آرکاد است وهارد ندارد آیا میتوان برای آرکاد هم هارد خرید؟

  • خیلی ممنونم استفاده کردم از مطلب

  • سلام
    خسته نباشید.
    داداش دمت گرم به قرآن. متل شما ندیدم که مفت و مجانی این همه اطلاعات بده.
    خدا سلامتی بهت بده.

  • باسلام…یه اطلاعاتی دربارهی کنسول های نسل هشتم یعنیxbox one و ps4 بزارید.!!!.(این مطالب قدیمی شدن)

  • اهورا مرتضوی 04 خرداد 1393

    خیلی ممنونم از اطلاعاتتون.ببخشید شما جایی رو می شناسین که با انصاف باشن؟

  • سلام آقای مهندس
    من XBOX 360 E خریدم الان با کابل فابریک خودش av به TV که FULL HD هست وصله
    کیفیتش خوب نیست تاره
    تنظیمات می خواد یا کابل hdmi?
    اگه کابل hdmi میخواد چه مدلیو چه قیمتی بگیرم؟
    ممنون

    • سلام مجید جان . hdmi بزن خیلی شفاف میشه . خیلی فرقی نمیکنه اما یه مدلش هست که روکش قرمز و آبی نداره و مثل کابل usb هست . اونا خوبن . کابل مشکی ساده

  • آقای ایکس 27 اردیبهشت 1393

    نگـــــــــــــــــــــــــــــاه کن ببــــــــــــــــــــــــــین

    واااااااااااااااااااقـــــــــــــــــــــــــــــــــعآ دمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

    گـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم

    خعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی کمکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

    کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد

    این دمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

    گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم

    رو ازتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه دل بهت گفتم

    خوشم میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد

    از این آدم هایی که تاپیک رو از تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه قلب مینویسن

    واقــــــــــــــــــــعآ ممنونم

  • سلام. مطلبی که نوشته بودید خیلی بدردم خورد اما حالا من xbox 360 slim بخرم یا xbox معمولی.

  • آیا بازی کردن X BOX در تلویزیون LED بهتره یا معمولی چون گفتن در تلویزیون LED میتونه رنگش خراب بشه درسته یادروغه؟

  • دوست عزیز با سلام و تشکر از وقت و زحمتی که برای آگاهی دادن به افراد صرف می کنید.
    تنها چیزی که می خواهم اضافه کنم این است که در هر زمینه کاری یا تولید هر محصولی نماد 360 به منزله کامل بودن و بی کم و کاست بودن است. در واقع این همان زاویه تکمیل شده دایره مثلثاتی است که در 360 درجه کامل می شود.
    برایتان آرزوی موفقیت دارم.
    خدانگهدار.

  • اگه بخوایم درایو نوری حذف شه بازی رو از رو هارد بخونه چی کار باید کرد؟
    دستگاهم جیتگ شدست
    اگه لطف کنید مختصر بگید ممنون میشم

  • باسلام…من یک مودم بیسیم خونم دارم!!میشه یه توضیح کامل بدین که چجوری به ایترنت وصل بشم با اکس باکس!!!

  • من زیادواردنیستم ……..آپدیتش چطوریه فقط دستگاه رومیبری که درستش کنن

  • سلام خیلیییییی مفیدبودچاکرتم……فقط یه سوال اپدیتش چطوریه؟

  • با سلام

    ممنون از اطلاعات مفیدتون. من یک پسر 9 ساله دارم که علاقه زیادی به بازیهای کامپیوتری داره بنظر شما براش ایکس باکس 360بگیرم خوبه؟ بعضیها میگن ایکس باکس وان بگیر بعضی ها میگن پلی استیشن 4 بگیر . خوب هرکدوم ارزون تر و کارا تر باشه برای من بهتره. لطفا کمکم کنید

  • سلام من میخواهم XBOXخودم رو liveکنم لطفا راهنماییم کنید منایکس باکس ۳۶۰ اسلیم طرح Call of duty دارم

  • سلام
    من می خوام بعد کنکور ایکس باکس بخرم ولی نمی دونم بعد از اومدن ایکس باکی وان وقتی بازی جدیدی بیاد بازم برای ایکس باکس 360 میاد یا نه؟به نظر شما ایکس باکس 360 بخرم ؟یه موقع نخرم بازی براش نیاد بمونم؟؟

  • سلام.من یک بازی خریدم روس نوشته بود Free این یعنی چی ؟
    با سپاس

  • سلام و ممنون از سایتتون
    من ایکس باز اسلیم برای پسرم حدود 3 سال پیش خریدم و فرونده برام کپی خوررش کرد و هر چند وقت باید آپ دیت بشه.سوال من اینه که آیا میشه از بازی های اوریجنا استفاده کرد؟یا میشه از بازی اینترنت استفاده کرد؟لازم بیادآوری است که ما از ماه بعد در خارج از ایران زندگی می کنیم .بازم از حوصله ایی که خرج میدین و جواب سوالات رو میدین و ممنون متشکرم

  • زمانی که دارم از وای فای دستگاهمو آپدیت میکنم تا آخر میره ولی قطع میشه و یه خطا میده علتش چی میتونه باشه با تشکر

  • ببخشید دباره مزاحمتون میشم ولی اگه jtag نباشه علتش چی میتونه باشه ؟

  • مدلش xbox 360 slim 4gb

  • با سلام از کجا بفهمم دستگاه lt2 هست یا lt3 … یه سوال دیگه هم داشتم زمان بالا امدن دستگاه ایکس باکسم یک دقیقه طول میکشه آیا این طبیعی هست ? دستگاهو تازه گرفتم . مشکل اجرای بازی نداره ولی وقتی روشن میکنم دیر بالا میاد بعید میدونم jtag باشه آخه دسته دوم خریدم … ممنون مسشم راهنمایی کنید با تشکر

  • سلام میتونین بگین قیمته ایکس باکس360 250 گیگ چنده؟

  • راستی میگن jtag بشه دیگه نمیشه لایو بازی کرد.درسته این حرف؟؟؟؟؟؟

  • برای انتخاب بین 4GB و 250 GB باید چیکارکنم؟؟؟
    آیا به 4 میشه هارد وصل کرد؟
    با فرض اینکه هارد ندارم که به 4گیگ وصل کنم کدوم بصرف تره و کمتر گیروگور داره؟؟؟؟؟؟250 یا 4؟؟؟؟؟
    ممنون

  • سلام من میخوام ایکس باکس360 بگیرم ولی میترسم که دیگه بازی براش تولید نشه.ایا این اتفاق می افته که تا چند وقت دیگه بازی براش تولید نشه؟؟؟

  • خوب بود

  • کیوان نامقی 18 فروردین 1393

    عالی بود

  • سلام ببخشید یه سوال داشتم

    به نظرتون از بین این دو کدوم برای خریداری خوب پلی استیشن 4 یا xbox one
    ??

    • سلام
      هر کی یه نظری داره . من خودم به شخصه با ایکس باکس بیشتر حال میکنم . اما تفاوت خیلی زیادی بین شون نیست .

    • پلستیشن4 چون باید زوی یک بار ایکس باکست رو به اینترنت وصل کنی بعد بازی کنی.من می گم پلستیشن4 خیلی بهتر از ایکس باکس در نهایت تصمیم با خودت.

  • الان چنده
    x box بگیرم یا play station 3 ؟

  • در slim new چگونه تعداد بازی کنان که به xbax وصلند را می فهمیم

  • امیر علی 15 فروردین 1393

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما آقای امین زاده ببخشید دوباره مزاحم میشم چند تا سوأل داشتم میشه آپدیت lt2 و lt3 باهم داشت؟ و اینکه شما گفتید موقع خرید بهتره درایو اصلی بگیریم بعد gtag کنیم بعد دوباره گفتید ببریم توپخونه (اگر) jtag شد عمر دسگاتون زیاد میشه… اگر نشد چیکار کنیم؟

  • امیر علی 14 فروردین 1393

    خیلی ممنونم راستی شما علاوه بر فروش ,تعمیرات ,عرضه قطعاتم انجام میدید

  • امیر علی 13 فروردین 1393

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما می خواستم ببینم راهی هست که دیگه ایکس باکس آپدیت نکنیم و بدون اون

    بازی کنیم اگر امکان داره زودتر جواب بدید ممنون میشم

    • سلام تنها راهش جی تگ هست که داخل پست توضیح دادم .

    • سلام.خسته نباشید.من می خواهم بدونم ایکس باکس 360اسلیم بهتر است یا نیو اسلیم.فرقشان در چیست/من تو یک سایت دیدم ایکس باکس360نیو اسلیم250 گیب را باکینگت قیمتش هست1ملیو180 هزار تومان کپی خور هم است.برای کپی خور کردن درایو دیویدی دسگاه را عوض می کنند؟

    • سلام.خسته نباشید.من می خواهم بدونم ایکس باکس ۳۶۰اسلیم بهتر است یا نیو اسلیم.فرق شان در چیست؟من تو یک سایت دیدم ایکس باکس۳۶۰نیو اسلیم۲۵۰ gb را باکینکت قیمتش هست۱ملیون۱۸۰ هزار تومان کپی خور هم است.برای کپی خور کردن درایو دیویدی دستگاه را عوض می کنند؟

    • سلام
      فرق اساسی ندارن فرقشون بیشتر تو پورت ها و کانکتورهاشون هست . عملکردشون تقریبا شبیه به همه .
      کپی خور کردن روش های متنوعی داره . یکیش آره عوض کردن درایوه .

    • دستت در نکنه که جواب دادی.
      من می خواهم تابستان ایکس باکس بخرم هیچ عطلاعاتی نداشتم دستت درد نکنه یعنی از نظر تو کدوم رو بخرم.من فقط می خواهم بازی های کپی شده رو بخونه وآپدیتش همونLt3باشه.چه فرقی در پورت هاش است ممنون می شم جواب بدی.حتی من رامسری هستم به نظرت از همین جا بخرم یا بدم پسر یمه ام از تهران بخر ارزون تره. قیمت بازی های دو دسکی تو تهران علان چندهببخشید این قدر سوال می کنم.با سپاس فراوان.

  • hamed moarefiazar 12 فروردین 1393

    خیلی خوب بود بسیار ممنون. فقط یک چیز چطوری باید ثبت نام کنم.

  • xbax slim new بهتره یا همین مدل

  • آقا خسته نباشید من یک ایکس باکس 360 اسلیم250گیب دیدم با کینکت قیمتش 1ملیون300تومان است.آپدیت lt3است کپی خور هم است.به نظر شما قیمتش خوبه.حتی نوع جدید ایکس باکس360اسلیم است که کمی کوچک تر است.ممنون.

  • سلام
    توضیحات شما خیلی عالی بود،خیلی خیلی ممنون
    قیمت های بعد از سال رو هم دارین؟من واسه دخترم(7سالشه)میخام بگیرم!هنوز هم نظرتون 360ُS هست؟؟؟؟؟

  • سلام.ببخشید چندتا سوال دیگه داشتم:
    1:کنسول xbox 360 slim که 250gbشو میگم Jtag شدست یا نه؟اگه نیست میتوان ببری بدی برات Jtagش کنن؟اگه بتوان بوسیله ی باز و بسته کردن دستگاه برای Jtag از عمر دستگاه کم نمیشه؟
    2:این LTچیه؟مفیده یا مضره؟برای کنسول خوبه یا نه؟xbox slim این LTرو داره یا نه؟
    ببخشید انقدر سوال میکنم محمد جان.

  • سلام.من ایکس باکس 360سوپر اسلیم خریم ازش راضی هستم ولی دیر بالا میاد( البته جی تگ هست ).چیکار کنم که زود بالا بیاد.ممنون

  • slim new رو میشه یا فقط این مدل که شما توضیح دادید ؟

  • اگر از خارج خریده باشیم می توان اینجا کپی خور کرد ؟

  • به خاطر این میگن xbox 360چون چهار ربع دایره سبز رنگ روی خودش داره و مجموع اون ها 360 درجه هستش و یه چیز دیگه هم که میگن به این معنیه که مثل مرکز دایره است و میتونه انسان ها رو از 360 درجه اطراف خودش جذب بکنه.این چیزی بود که ما شنیدیم دیگه خودتون بفهمید که کدومش عاقلانه تره

  • واقعا عالی بود من میخوام شوهرمو با xbox غافلگیر کنم اطلاعات شما در خرید کمکم میکنه

  • باید ابدیت های روی جلد بازی رو چگونه نسب کنم

  • اگر تلوزیون قدیمی باشد و hdmi نخورد جور دیگه ای میشه وسل کرد

  • می شود تنها به منیتور وسل کرد بدون وجود کیس

    • چه ربطی به کیس داره ؟! اگر مانیتور تون HDMI داشتهباشه همون کافیه . فقط بدی مانیتور اینه که صدا نداره . البته مانیتور تی وی بهترین گزینه برای اکسباسه .

  • باعرض سلام خدمت شما من یه ایکس باکس دارم نمیدونم چگونه ابدیتش کنم لطفا کمک کنید

    • باید ببریدش توپ خونه . حتما بدین یه متخصص انجام بده ! بعضی از آپدیت های نرم افزاری در پکیج بازی ها هست اما آپدیت های خود دستگاه رو باید یه تعمیرکار حرفه ای انجام بده .

  • سلام ببخشید یه سوال داشتم من یه ایکس باکس جدید خریدم موقع اجرای دیسک پیغام game error this is unreadable میده و میگه سی دی رو تمیز کنید و برمیگرده ریست میکنه لطفا کمک کنید

  • محمدباغفر 17 اسفند 1392

    هم مشکلات داشت هم خوبی آخر بخریم یا نهمونه ی بهتری هم است

  • قیمتش همراه با کینکت حدودا چه قدره

  • با عرض سلام و تشکر بابت مطالب زیباتون، در بخشی از متن نوشتین استهلاک یعنی گرما ، فکر میکنم منظورتون اصطکاک(براساس فیزیک) بوده، چون استهلاک مفهومی مالی اقتصادی داشته و باعث ایجاد گرما نمیشه ولی خب گرما که بر اثر اصطکاک بوجود میاد باعث افزایش استهلاک میشه(نه همیشه) چون در واقع عمر مفید رو تحت تاثیر میذاره با این حال این رابطه دو طرفه نیست.
    با تشکر

    • سلام
      فرمایش شما درسته اما معنی معمول استهلاک ، هلاک کردن هست .
      در هر صورت من متن رو اصلاح کردم
      ممنون که انقدر با دقت متن رو خوندید .

  • بعد از این مورد هایی که گفتین دیگه اشکال دیگه ای نداره آخه ps3 بدردم میخوره

  • ببخشید من میخوام یه کنسول بگیرم بین xbox360,ps3موندم چون بغضی گیما که تو ps3 هستند ومن خیلی ازشون خوشم میاد توxbox نیستن واز نظر کیفیت تصویر هم ps3 بهتره ولی قیمت بازی های xbox کمتره به نظر شما کدومو بخرم خوبه؟

    • دردسر اکسباکس کمتر از PS3 هست چون هم بازیاش ارزون تره و هم کم حجم تر . به هر حال کاریش نمیشه کرد . ضمن اینکه بسنجید با کدوم بیشتر حال می کنید . مثلا اکسباکس بخرید و هر وقت هوس کردین PS3 بازی کنید برید یه گیم نت بازی کنید .

  • با سلام و تشکر از راهنماییهای دوستان عزیز در این وبسایت
    می خواستم بدونم میشه کینکت 2 رو به تنهایی تو بازار گیر آورد و آیا قابل نصب روی Xbox 360 هست یا نه؟
    متشکرم

  • ببخشید… اطلاعاتی از XBOX one ندارین؟؟؟؟؟؟؟؟

  • اگر ایکس باکس 360 اسلیم
    jtag
    بازی رو نمی خونه

  • ببخشید….می خواستم بدونم که میشه یه بازی اکس باکس رو طوری نصب کرد که دیگه نیازی به انداختن سیدی توش نباشه……..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه میشه لطفا بهم بگین!!!!باتشکر

    • علی جان لطفا پست رو بخونید بعد اگه سوالی داشتین در حد توان در خدمتیم . پاسخ سوال تون در همین صفحه توضیح داده شده !

  • سلام.ممنون از اطلاعات مفیدتون

  • سلام من یه xbox 360 2013 دارم مثلا وقتی بازی حالا هر بازی میخواد باشه به دکمه وسط دسته از بازی یعنی
    xbox home از بازی بیرون نمیاد و حتما باید خاموش کنی و دوباره روشن کنی…… هر کسی ره حلی داره لطفا جواب بده …

  • mohammadmokhtarzadeh 17 بهمن 1392

    توی 250گیگ می شه بازی نصب کرد

    • بله . بازی های اکسباکس معمولا حدود 8 گیگ هستن حالا خودتون تقسیم کنید که متوسط چنتا بازی جا میشه .

  • سلام
    من یک ایکس باکس 360 نیو اسلیم 250GB گرفتم.
    مشکل اینجاست که بازی اورجینال داخل جعبه کینکت رو اجرا نمی کنه.
    ولی تمام بازی های کپی که خریدم اجرا می کنه.
    لطفا راهنماییم کنید

  • سلام.میخواستم فرق xbox360 slimو xbox360eilte رو بدونم.

  • با سلام از شما ممنونم برای اینکه اطلاعات خیلی خیلی مهم رو برای من در اختیار گزاشتید من میخوام یکی بخرم ولی پدرم نمی خره با تشکر از شما.

  • من پلی 4 از یه سایتی خریدم ولی بیشتر دلم به ایکس باکس وان بود
    عجب اشتباهی گرانی کردم

  • سلام . خسته نباشید.
    سدتگاه های jtag شده قیمت بیشتری دارن دیگه؟ مثلا چقد گرون ترن؟

  • اطلاعات عالی بود

    میشه dvd درایو داشته باشه بد dvd کپی کنی رو هارد و از روی هارد بازی کنی؟

    از تریق شبکه نمیشه فایل جابه جا کرد؟

  • از وبلاگ خوبتون ممنونم لطفا اگر امکان داره مغازه های معتبر برای خرید در توپخونه رو معرفی کنید.

  • من با خواندن این وبلاگ اطلاعات زیادی دربازه ی خرید بدست آوردم واز شما خیلی خیلی ممنونم.فقط یه چیزو نفهمیدم و اونم اشکالاتی که میگین ایکس باکس اسلیم داره یعنی این مشکلات که شما میگین قبل خرید و اولین بازی کردن باید رفع بشه یا بعد چند ماه یا یک سال؟؟؟؟!!!!!!باز هم ممنونم.

  • احسان 21 دی 1392

    شما میدونید هزینه تقریبی آپدیت و jtag چقدره؟و آپدیت دستگاهی که کپی خوره مشکل درست میکنه یا نه؟و آخرین سوال اینکه هک کردن دستگاه بجز سخت افزاری بصورت نرم افزاری هم هست؟

  • احسان 21 دی 1392

    با سلام و تشکر
    اولا کاش یه مقایسه کلی بین ایکس باکس و پی اس میذاشتید تا برای ما انتخاب راحتتر بشه.
    ثانیا شما خودت اگه فروشگاه منصف و کاربلدی توی اطراف توپخونه میشناسی لطف کنید به ما معرفی کنید.
    با سپاس

  • hajar gholami 19 دی 1392

    با سلام .آقای محمدزاده من برادری دارم آسیب نخاعی که توصیه کردند برای تسلط بیشتر روی حرکاتش xbox استفاده کنه و ابتدا برای امتحان از یکی از آشناها قرض کردیم و وقتی برادرم بازی میکرد تصویر برادرم در صفحه تلویزیون نمایش داده میشد و اما در مدلی که خریدیم(اسلیم 4 گیگ) با وجود انجام کلیبریشنو و …. فقط تصویر برادرم یه تیکه کوچیک میافته در قسمت پایین که اصلا دیده نمیشه و هیچ تاثیری روش نداره لطفا اگه میشه من رو راهنمایی کنید.

  • با سلامی دوباره . من اگه ایکس باکسمو بخوام جیتگ کنم بازی ها شو باید دانلود کنم یا بگم به فروشنده خودش میده؟

  • با عرض سلام و خسته نباشید…….می خواستم بدونم که داخل تهران اکس باکس وان پیدا می شه؟؟؟…اگه پیدا می شه قیمتش چجوریاست………..چون می خوام یه دونه بخرم… قیمتش اصلا برام مهم نیست……باتشکر!!!!

  • سلام ، از اطلاعاتی خوبی که گذاشته اید ممنون هستم ، من برای پسرم میخواهم اکس باکس 360 اسلیم بخرم و در هایپر استار موجود بود اما 4 گیگ را داشتند و گفته شد که گارانتی اصلی یک ساله دارد نظر شما چیست ایا با بازر تهران فرقی دارد(قیمت با کینکت و گارانتی 12.750.000 ریال بود) ضمنا داشتن یک دسته کافی است ، لازم بذکر است پسرم 5 ساله است و علاقه زیادی به ماشین بازی دارد البته کینکت را هم می خواهم بخرم که بازی های حرکتی هم انجام دهد و از این طریق فعالیت بدنی بیشتری داشته باشد ، همچنین در خصوص اینکه گفته می شود کپی خور منظور چیست زیرا در هایپر برای بعضی مدلها نوشته شده بود که کپی خور و LT2 , یا 3 که در صورت امکان اگر اطلاعاتی دارید بفرمائید.
    با تشکر

    • سلام
      گارانتی رو استعلام کنید و بعد خرید کنید .
      تا جایی که میشه 250 بگیرید . اگه 4 گیگ گرفتید حتما واسش هارد بخرید تا بازی ها رو روش نصب کنید .
      کپی خور یعنی بازی های 5 تومنی روش اجرا میشه و تقریبا راه حل دیگه ای جز خرید کپی خور ندارید .
      lt2 و lt3 اسم آپدیت برای اجرای بازی هاست . الان باید lt3 بگیرید جدید تره .

  • اسماعیل 10 دی 1392

    سلام به شما من میخوام یه ایکس باکس باقیمت خوب بخرم چه نظری دارید ممنون از شما

  • سلام دوستان
    من خععععععلی بازی میکنم با PC و هر ساله دارم خداد تومن پول دستگا میدم و قطعات گرافیکیمو عوض میکنم
    و خسته شدم و همینطور خیلی خرج رو دستم میزاره
    حالا هم میخوام xbox 360 slim بگیرم
    ولی دو دلم میخواستم بدونم تا چند سال کفاف بازی ها رو میده؟
    کارکردن با هاش اسونه؟
    xbox بهتره یا ps3؟
    ممنون ک خوندید و ممنون میشم اگه ج بدید
    با نشکر :دی

  • مطلباتون عالیه
    فقط میتونم تشکر کنم
    ممنون خیلی جالب بود :دی

  • ياشار 07 دی 1392

    آقا برای دسته ایکس باکس محافظ ژلاتینی بگیریم خوبه؟مزیتش چیه؟

  • سلام………اکس باکسم رو چه جورری می تونم خودم آپدیت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟…اگه فکر می کنید نمی تونم. فقط بگین ……نه!!!!!!

  • سلام ببخشید یه سوالی داشتم من میخوام یه xbox بگیرم به نطرتون 1 ماه دیگه صبر کنم قیمتا پایین میاد ؟ بعدش میخواستم بپرسم ps3 کپی خور شده واسه ما ارزون تر در میاد یا xbox jtag ؟

  • این دستگاه xbox من زمان تعویض dvd خود به خود درش بسته می شه
    البته زمانی که برای جا به جایی dvd بازی اقدام می کنم
    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • سلام
    دستگاه ایکس باکس من LT3 و من چند سوال از حضورتان دارم:
    1- آیا ورژن بالاتری وجود دارد که نیاز به آپ دیت دستگاه باشه مثلا،LT4
    2- دستگاه من بعضی از بازیهارو پیغام کثیفی دیسک می ده و اجرا نمی کنه و یا بعد از مدتی از باری خارج می شه(بازیهای ندای وضیفه 4 ارواح و اساسین پرچم سیاه)
    3- ایا چشمی دستگاه کثیف شده و نیاز به تمیز شده داره و چطوری میشه تمیز کردش.
    4- آیا شخص مطمئنی برای این کار میشناسید که معرفی کنید؟

    • سلام
      ببرید توپخونه بدید جی تگ کنن ( برد جدید )
      دیگه هیچ کدوم از این مشکلات رو نخواهید داشت .

    • باسلام به شما آقای امین زاده عزیز
      ممنون از راهنمایتون، آیا شخص مطمئنی در توپخونه می شناسید معرفی کنید.متشکرم

    • سلام آقا فرهاد
      از معرفی شخص یا مغازه معذوریم .
      باید فروشنده ها رو تست کنید و هر فروشنده ای که حس خوبی نسبت بهش داشتید ازش بخرید و دستگاه رو کامل تست کنید .

  • سلام
    باتشکر از توضیحات مفیدتون این سوال پیش اومد که آیا برای online بازی کردن با توجه به اینکه سرعت اینترنت باسیم بهتر از بی سیم است چه مدلی بهتره ؟ اسلیم یا معمولی؟آیا اسلیم را هم میتوان با سیم به اینترنت وصل کرد؟و آیا اصلا online بازی کردن در ایران مشکلی نداره؟ چه امکاناتی لازم داره؟
    ممنون از راهنمایی های بسیار مفیدتون.

  • alimoyaser 27 آذر 1392

    سلام یه سوال دارم لطفا جواب بدین اکس باکس من گیم های قدیمی رو میگره اما گیم های جدید رو پله نمیکنه لطفا بگین مشکل از کجاس

  • بنظر شما اگر xbox به انیترنت وصل کنم واسه live احتمال داره BAN بشم.
    لطفا کمکم کنید؟؟؟

  • سید مصطفی هاشمی 25 آذر 1392

    سلام ازتون خیلی ممنونم بابت اطلاعاتی که در این سایت گذاشتین تا ما بتونی از ان استفاده کنیم واقعا جای تشکر داره چون انصاف بدرد کسی میخوره که تا میخواد وارد بازار یا دنیای بازی و گیم نت بشه بازم تشکر میکنم ازتون

  • بهراد 24 آذر 1392

    سلام!
    خسته نباشید!
    مرسی بخاطر مطلبت!!
    یه سوالی داشتم من xbox جیتگ دارم و از طرفی هم می خام xbox live رو تجربه کنم!!
    به نظرت ارزشش داره که بدم از جیتگ درش بیارن؟

  • علی رضا 22 آذر 1392

    جه حوری به xbox live وصل شم

  • سلام دوباره…….. خواستم بدونم اگه بخوام خودم اکس باکس رو آپدیت کنم باید چی کار کنم؟؟؟؟؟ آخه خسته شدم از بس هر ماه دادم یک نفر برام آپدیت کنه…!!!

  • آیدین 21 آذر 1392

    سلام.من میخوام یه ایکس باکس کینکت بخرم.درباره ی مطالب به روز دیگه ی ایکس باکس کینکت بهم اگه میشه ایمیل کن.

  • با سلام ببخشید خیلی سوال می پرسم .اما می خوام بدونم اگه هارد اکس باکس رو ازش جدا کنیم آیا جاه های دیگه میشه ازش استفاده کرد؟؟؟مثلا برای کامپیوتر یا چیز دیگه… یا اگه میشه کابل مخصوصی میخواد؟؟؟!!!………..باتشکر

  • باسلام خواستم بدونم اگه زد به سرم خواستم اکس باکسم رو بفروشم به نظر شما چه قدر بفروشم خوبه؟؟؟؟…مدل اکس باکسم اسلیم طرحgears of war 320گیگا بایت حافظه داخلی!!!… باتشکر

  • ببخشید این بار دوم که این سوال و می کنم…چجوری می تونم موزیک و فلیم داخل اکس باکس ذخیره کنم؟؟؟

  • بخشید می خواستم بدونم چه جوری می توانم به xbox live وصل بشم

  • با سلام یک سوال داشتم اگه بخوام موزیک و فلیم تو اکس باکس ذخیره کنم باید چه کار کنم؟؟؟لطفا جواب بدید…

  • با سلام من یک ایکس باکس دارم اما یه مشکلی است دوربینی که برای ایکس باکسم دارم بعد از یکبار آپدیت یک مشکلی پیدا کرد دیگه نمی تونم بازی های تحرکی بکنم وقتی دستگاه رو پیش یک نفر بردیم که کار با ایکس باکس رو بلده گفته من هر کاری کردم نتونستم مشکلش رو پیدا کنم ………….به نظر شما دوربینم چشه؟؟؟؟؟؟….البته بگم دوربین ایکس باکسم سوخته نیست…..روشن میشه……..باتشکر…

  • با سلام یک سوال داشتم می خواستم بدونم برای این که بخوام اکس باکسم رو به اینترنت وصل کنم باید چه کار بکنم؟

  • سلام ،،،،به نظرتون ایکس باکس طرح دار بگیرم یا معمولی؟
    درایو اصلی چی؟

  • با سلام واقعا اطلاعات شما خیلی به دردم خرد یک سوال داروم خواهشن جواب بدید من یک xbox360دارم اما نمی دونم مدلش چیه تنها نشونی ای دارم این است که رنگ بدنش قرمز است همراه با جمجمه ی انسان دسته هاش هم همون رنگه…… با تشکر

  • سلام دوستان
    این xbox هم مثل pc هست مثل یه بازی جدید میاد سخت افزار نمی کشه باید عوض کنیم یا این اینطوری نیست؟
    مثلا الان xbox بخریم تا چند سال آینده بازی ها رو ساپورت می کنه یا نه؟

    ممنون

  • علیرضا.ج 30 آبان 1392

    میگم دادا بازی ارجینال از کجا گیر بیارم و قیمتش چنده؟

  • میشه بپرسم که اگر قرار باشه یک دستگاه xbox 360 از اروپا برام هدیه بیارن ایا این دستگاه توی ایران قابل استفاده هست یا نه ؟ چه چیزهایش را باید چک کنیم که به سیستم ایران بخورد

  • نجمه آزادروح 13 آبان 1392

    همه نکات و موارد کاملا واضح و عالی توضیح داده شده. من که خیلی استفاده کردم.

  • سلام مهندس
    یه سوال سخت:) .دستگاه من 360 اسلیمه 4 گیگه بعد از سه ماه که از خریدش گشته ارور میده که دسیک آن ایبله و گاهی هم دیسک رو ردینگ میکنه ولی هیچ کاری نمیکنه و اجرا نمیشه.میبرمش مغازه ای که خریدم توی جمهوری اونجا تا وصل میکنه درسته.میارم خونه خرابه.چندبار این کار رو کردم .فروشنده دیگه مسخره میکنه منو.راستم میگه اونجا هیچ مشکلی نداره.
    توضیحات .خونه اینترنت وای فای دارم من کاری نکردم که به نت وصل بشه ولی توی نت ورک که میرم روی وای فای من تیک زده و اون پایین زده دیسکانتکت.انگار که به نت وصله. دیس کانکت هم کردم ولی بازم هیچی نمیاره.
    راهی هست آیا ؟آبروم رفت پیش بچم:)))

    • سلام .
      والا اولین باره این مشکل رو میشنوم . dvd نو بخر تست کن و مودم رو هم خاموش کن ببین باز اینجوریه ؟

    • مهندس از جوابت ممنونم بیشتر اینو گفتم برای تجربه .بالاخره براش یه راهی پیدا میکنم.همون فروشنده گفت برو فلان مغازه تا بازیهای سالم و مطمئن بگیری همین کارو کردم.چندتا دی وی دی نو گرفتم.دیشب بعد از کلی ور رفتن چراغ پاورش قرمز شد و بعد یه صفحه به زبان لاتین اومد .به نظرم اخطاری چیزی بود.
      حالا اگه ممکنه راهنمایی کنید با فرض اینکه به نت وصل شدم و ماکروسافت فهمیده و زده ترکوندتم ،چه کار میشه کرد؟خیلی سپاسگزارم

    • قربانت.
      آخه مایکروسافت اگه بفهمه شما رو محدود می کنه نه اینکه دستگاه رو خراب کنه . ببرید تعمیرگاه نشون بدید .

  • خیلی ممنون از مطالب خوبتون درباره ی xboxمن می خواستم ببینم کی قیمت ایکس باکس اسلیم می شکنه مثلا چند میشه ؟؟؟؟
    یک سوال؟من میخوام ایکس باکس اسلیم با 4 گیگ بخرم چند در میاید تقریبا خیلی ممنون

    • سلام خواستم بگم اگه کسی میخاد xbox اسلیم 250 بخره الان بهترین وقته چون دیگه از این پایینتر نمیاد تازه با اومدن xbox one احتمال بالا رفتن قیمت اسلیم بیشتر چون هم xbox one گرون هم طول میکشه که کپی خور بشه من 2روز پیش اسلیم 250 درایو اصلی کپی خور نرو افزاری رو خریدم 940000 الانم راضی ام.

    • اسلیم 4 نخر اسلیم 250 بخر 940000 نرم افزاریش اسلیم 4 830000 نرم افزاریش
      الانم کل بازی هارو باید رو هارو نصب کنی

  • مهرداد 09 آبان 1392

    سلام
    دوستانِ عزیز الان چن وقته من بدجوری مخم هنگ کرده 🙁
    اگه در این باره کمک کنید خیلی ممنون میشم
    من قبلا ایکس باکس داشتم بعد فروختم (یعنی اون زمان زیاد خوره ی بازی نبودم)برا همین فروختمش الان پشیمونم 🙁
    و میخوام یه اسلیم 250 گیگ بخرم!
    حالا موندم بخرم یا وایسم وان یا پی اس 4 بگیرم!
    به نظره شما الان بخرم بصرفه تره با وایسم تا وان بخرم؟
    آخه یکی بهم گفت چه وان چه 4 بخواد هک بشه زمان میبره و بهتره اگه میخوای و عجله هم نداری همون اسلیم رو بخری!
    چون اگر هم بخوام وان بخرم باید 1 میلیونُ 700 , 800 هزار تومن پول بدم و از طرفی دیگه باید 100 به بالا پول برای بازیاش بدم
    حالا من موندم چیکار کنم؟ 🙁
    چون هم دوس دارم بازی هایِ این نسل رو انجام بدم هم میخوام وان بخرم 🙁
    به نظره شما الان 360 بخرم بهتره و یه چن ماه دیگه مثلا برای تابستون سال بعد یه وان بگیرم یا صبر کنم تا چن روز دیگه که وان عرضه شد وان بگیرم؟!
    یکی از دلایلی که منُ بد جور 2 دل کرده اینه که هم وان گرافیکِ بهتری نسبت به 360 داره هم میترسم 360 هم مثه پی اس 2 بعده یه مدت تقریبا از یاد بره و بازی ای براش ساخته نشه!
    و یه سوالِ دیگه
    چن سال طول کشید که جی تگ اومد و هکرا تونستن پی اس 3 رو هک کنن؟!

    • مهرداد 11 آبان 1392

      کــــیــــســــتــــ مرا یاری کند؟! 🙁
      آقایونِ مدیر و مهندسانِ عزیز کسی نیس جوابِ منُ بده؟! 😐

    • سبحان 24 تیر 1394

      دوست عزیز برو یه ایکس باکس سوپر اسلیم بخر راحت شو

  • سلام
    من میخوام یهxbox slim 4G بخرم اما میترسم تو این تلویزیون قدیمیا 21 اینچ نیاره
    بعد میخاستم بدونم هارد جانبی چی باید بهش وصل کنیم.هارد کامپیوتر میشه؟
    لطفا کمکم کنید.

    • صادق جان سلام
      1- اگه تلوزیون تون پورت سه فیش داره مشکلی به وجود نمیاد و می تونید به تلوزیون های قدیمی ( فک کنم منظورتون تلوزیون های CRT باشه ) هم وصلش کنید .
      2- اکباکس با کابل HDMI یه چیز دیگه اس !
      3- اکباکس هارد مخصوص خودسو داره و نمی تونید هارد کامپیوتر رو ، روش نصب کنید .
      موفق باشید

    • مرسی ابراهیم جان
      من دیروز از توپخونه قیمت گرفتم slim 4G کپی خور نرم افزاری 790000 slim 250G 940000
      حالا با این قیمتها بنظر شما کدوم به صرفه تره.
      مرسی از کمکتون.

  • تو روز استاندارد بازی با دستگاه چن ساعته؟
    من تا شروع دانشگام تا بهمن بیــکارم و میخوام حداقل روزی ۱۰ ساعت باش بازی کنم به نظر شما دستگاه توانایی این همه ساعت بازی رو داره؟

  • سلام از این پست جالبتون خیلی ممنون ولی من می خوام بدونم همین الان یه xbox 360 که زیر 800 باشه و خوب و به درد بخورم باشه چیه؟؟؟(((اسم کاملش)))… خوشحال میشم اگه جوابمو زود تر بدید ………………………………….
    اگه به ایمیلمم فرسنادید اشکال نداره…………………………………………….ممنون……………………………

  • دوستان مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرده که تا سال 2016 از 360 حمایت میکنه و بیش از 120 بازی براش منتشر میکنه.
    مایکروسافت گفته که Xbox one و 360 همیدیگر رو کامل میکنن.
    نسل هشتم حالا حالا ها کار داره که تو ایران جا بیئفته پس با خیال راحت 360 بخرید.
    هنوز عناوین بزرگی مثل watch dogs برای 360 تو راهه.
    یه سوال از داشتم از مهندس سایت آقا محمدرضا و اونم اینکه من میخوام از همون آقا میثم پاساژ لباف 360 که شما معرفی کردید بخرم شما هم این فرد رو تایید میکنید دیگه؟
    و تو روز استاندارد بازی با دستگاه چن ساعته؟
    من تا شروع دانشگام تا بهمن بیــکارم و میخوام حداقل روزی 10 ساعت باش بازی کنم به نظر شما دستگاه توانایی این همه ساعت بازی رو داره؟

  • با سلام و خسته نباشید من میخواستم بدونم اگه کنسول های نسل هشتم بیان برای ایکس باکس360 بازی های درست حسابی میاد و الان زمان خوبیه برای خریدن یا نه؟

    • سلام . شاید بازی جدید دیگه طراحی نشه اما بازی هاش تولید میشن . الان ارزون شده نسبتا اما تا یکی دو ماه دیگه صبر کنید احتمالا پایین تر بیاد .

  • امیرحسین 25 مهر 1392

    بابا انقدر گرونه؟

  • سلام خسته نباشید
    از نظر شما Jtag بهتره یا lt3

  • میشه درباره ی j-tag و lt3 بیشتر توضیح بدید.

  • ابوالفضل 18 مهر 1392

    سلام من موندم برای بازی xboxبخرم یا سیستم کامپیوتر ببرم بالا شما بودید پی کار میکردید؟

    • قطعا اکس باکس ! برای مشاوره حرفه ای درباره اکس باکس می تونید با دفتر تماس بگیرید تا آقای امین زاده راهنمایی تون کنن .

  • ممنون 18 مهر 1392

    سلام سایتتون خیلی خوبه یه سوال داشتم شما نمیدونید کی ایکس باکس جدید وارد بازار میشه

  • سلام ببخشید درایو GTAG چیه؟

  • برای گیم باکس کدام نوع ایکس باکس ها مناسب است و میخواستم به پرسم گیم باکسی در آمد خوبی هم داره
    ؟؟؟؟؟؟؟

  • ببخشید من یه سوال دیگه هم داشتم . میشه که LT3 گرفت و بازی ها رو روی هارد نصب کرد یا نه ؟ممنون

  • سلام و خسته نباشید ، lمن قصد خرید ایکس باکس 250 gig رو دارم با هک نرم افزاری lt3 فقط موندم که میشه با این با بازی های کپی به صورت online بازی کرد یا نه؟ و یه توضیح در باره بازی هایی که روی ان ها نوشته burner max یا LT3 بدید ممنون

  • سلام مرسی از راهنمایی هاتون
    من بار دوم هست ایکس باکس رو برا تعمیر میبرم . .لنزش رو عوض میکنن اما بعد از یک ماه خراب میشه! باید دی ویدی رم جدیدی بگیرم؟ یا دوباره لنز ؟هربار 90تومن هزینه کردم بی فایده بوده. ممنون میشم راهنمایی کنید

  • علیرضا 12 مهر 1392

    خسته نباشید. من میخوام یه xbox بگیرم شدیداً گیج شدم نمیدونم هک نرم افزاری بگیرم یا jtag اگر نرم افزاری بگیرم ایا دردسری داره مثلا باز نکردن بعضی از بازی ها؟
    2- اگر نرم افزاری بگیرم میشه انلاین بازی کنم ؟ با بازی های کپی چی میشه انلاین بازی کرد؟
    3-ایا همه ی بازی ها نیاز به نصب دارن (مثلا gta v) ؟ مثلا اگه نرم افزاری هک شده باشه که با dvd بازی اجرا میشه احتیاجی به هارد 250 هست یا 4 گیگ کافیه

    • مرسی . با کپی نرم افزاری میشه آنلاین بازی کرد . با جی تگ یه بار وصل بشی فورا حسابت رو می بندن .
      همه بازی ها نیاز به نصب ندارن . اما 250 گیگ هارد خیل یبه سلامت دستگاتون کمک میکنه .

    • خسته نباشید .میگن وان ابان یا اذر میاد ایادرسته؟به نظر شما وایسم وان بیاد؟ همکاراتون گفتن360تومان از قیمت اسلیم کم خواهد ایا اینم صحت داره؟

    • والا اومدن یه محصول به ایران به خیلی عوامل بستگی داره . من هم شنیدم که آذر ماه میاد . در مورد قیمت هم واقعا معلوم نیست شاید اصلا بالاتر هم بره !

  • xbox oneحدودا چند وقت دیگه میادایران؟و چه قدر از قیمت اسلیم کم خواهد کرد؟

  • شنیدم دیسک درایوای مختلف داره ( سامسونگ یا ال جی یا ….) کدومش خوبه؟
    بازیاش با قیمت خوب کجای تهران پیدا میشه؟
    چند ساله بازی نکردم بازی های یکنفره و یا دونفره چی پیشنهاد می کنین؟
    اگر 4 گیگ رو بگیرم ایا میشه بازی رو روی هارد اکسترنال یا فلش 16 گیگی ریخت؟
    شنیدم 250 گیگ یا 320 بدرد بازی انلاین میخوره و 4 گیگ کافیه، درسته؟

    • خیلی فرق نمی کنن . تفاوتشون تو آپدیت گیری و جی تگ و این حرفاست که لایتون بهتر از آب در اومده .
      بازی مناسب باید برید توپخونه . بازی از 4000 به بالا
      والا خیلی اهل بازی نیستم . خود من کمبت و فوتبال رو خیلی دوست دارم .
      میشه اما دردسر داره . بعدشم کلا 1 دونه بازی یا 2 تا روش نصب میشه . ( من اینکار رو نکردم بهت توصیه هم نمی کنم ، از کسی پرسیدم )
      حتما ایکس باکس هارد دار بخر . بازی روی هارد نصب میشه و کمتر به دستگاه فشار میاد .

  • اگر 4 گیگ رو بگیرم ایا میشه بازی رو روی هارد اکسترنال یا فلش 16 گیگی ریخت؟

  • درود. یک سوال نسبتا فنی داشتم . در مورد جیتگ من شنیدم که اگه کنسول رو جیتگ کنیم ، داخل بازی همه چیز نامحدود میشه مثل پول ، خون و …. .میخواستم بدونم همچین چیزی حقیقت داره؟ اگه داره و نخوایم اینطوری باشه چی کار باید کنیم؟ چون سختی بازی اینجوری از بین میره و لذت بخش نیست.

    • xbox oneحدودا چند وقت دیگه میاد؟و چه قدر از قیمت اسلیم کم خواهد کرد؟

  • مرتضی 10 مهر 1392

    سلام من یه ماهی میشه Xbox 360 slim گرفتم همه بازی های جدید که فریومر مورد نیازش lt3 هستش رو اجرا میکنه اما برای بازی هایی مثل fifa14. Pes14 برای آپدیت باید به Xbox live وصل بشی وقتی وصل میشم میگه باید آپدیت کنی تا بتونی وصل بشی ، میترسم اگه آپدیت کنم دیگه این بازی ها رو اجرانکنه
    ممنون میشم راهنماییم کندید در ضمن دستگاهم جیتگ شده نیستش
    با تشکر

  • فرهاد حكيمي 10 مهر 1392

    با سلام و تشکر از اطلاعا ت شما. من چند عدد سئوال داشتم
    1.منظور از درایو لایتون و لایتون نرم افزاری چیست؟
    2. اگر من xbox با درایو اصلی بخرم بازی کپی خور نخواهد داشت و من حتما باید jtag کنم و مدل دوم را اجرا کنم از کجا می توانم بفهمم jtag board جدید هست یا نه که داره استفاده می شود و ایا من دیگر نمی توانم بازی را از روی DVD اجرا کنم و حتما باید روی هارد بریزم؟
    3.یکسری شرکت ها هستند که به صورت اینترنتی می شود از آنها بازی خرید؟ آیا بهتر است که از مغازه خرید شود یا نه؟ در این زمینه هم راهنمایی کنید ممنون می شم چون خیلی از مغازه ها بازی های قدیمتر را ندارند؟
    با تشکر

    • سلام آقای حکیمی
      1 – لایتون اسم دی وی دی درایوی هست که روی اکس باکس هست . مثل درایو فیلیپس ، هیتاچی . لایتون نرم افزاری یعنی اکس باکسی که کپی نرم افزار شده و بازی های کپی رو اجرا می کنه
      2 – درایو اصلی کپی اجرا میکنه ، جی تگ هم اجرا میکنه . جی تگ واسه اینه که شما دیگه دغدغه استفاده از DVD بازی رو نداشته باشید . جی تگ کنید همه کاری می تونید بکنید ( اجرای بازی از DVD ) . اینکه برد جدید هست یا نه رو باید از تعمیرکار بپرسید . معمولا راه درستی وجود نداره . برد قدیم عیب و عیوب بیشتری می ندازه .
      3 – خرید اینترنتی الان دیگه ترسناک نیست ، شما هم تحقیق کنید .

    • اگه درایو لایتون باشه هزینه jtag(بازی روی هارد) چه قدر میشه؟

    • جی تگ حدود 100 هزار خرج داره .

    • درایو اصلی و لایتن یکی هستن؟اگر متفاوتند لایتن چه قیمتی داره؟

    • xbox oneحدودا چند وقت دیگه میاد؟

  • فرهاد حكيمي 10 مهر 1392

    با سلام ممنون از اطلاعات مفید شما. می خواستم ببینم اگر می شود در مورد درایو لایتون هم یک توضیح به من بدهید.

    • سلام . لایتون اسم شرکتی هست که درایو اکس باکس رو تولید کرده . معمولا درایو لایتون بیشترین سازگاری رو داره مخصوصا واسه جی تگ شدن .

  • چقدر میشه؟بعد از کجا بفهمم فروشنده jtag با برد جدید کرده؟خسته نباشید.

  • با سلام و خسته نباشید.ممنون از توضیحات کاملتون.یه سوال داشتم .آیا به xbox360 های قبل slim هم(elit. arcad) دستگاه کینکت وصل میشه؟

  • bazam khaste nabashid.xbox drive asli ke bad az kharid jtag mishe chera az xboxi ke khodesh jtage jtag shoode behtare??

    • لطفا به الفبای فارسی بنویسید . چون حق انتخاب با شماست و جی تگ برد کوچیک می زنید که احتمال خرابیش خیلی کمتره . جی تگ سرخودها ، بورد قدیمی هستن

    • ببخشید.اون وقت هزینش چقدر میشه بعد از خرید جیتگ شه؟

    • بین 80 تا 150 هزار . بستگی به درایوتون داره .

    • من هنوز نگرفتم اما 250gbدرایو اصلی می خوام بگیرم.

  • علیرضا 06 مهر 1392

    سلام من میخواستم یه xbox 360 250 g از دبی بخرم میخواستم بدونم اگر بخرم میشود که کپی خور ش کنم یا نه مدل درایوش هم نمی دونم لطفا راهنمایی کنید

  • سلام من ایکس باکس 360 اسلیم دارم وقتی می خوام از طریق یو اس بی داشبورد رو آپدیت کنم کد خطای 3F4B-4099-1601-0300-C800-0036 رو میده از طریق آنلاین هم ارور میده خواهش می کنم راهنماییم کنید
    راستی از کجا بدونم جی تگی که نصیب کردن جدیده یا قدیمی؟ ممنون.سایت جامعی دارید

  • پتور ایکس باکس اسلیمم نویز داره دلیلش چیه؟من

  • من میخوام ایکس باکس بگیرم . به نظر شما زمان مناسبیه و تا دو سه سال دیگه براش بازی میاد؟

  • میترسم تا اکس باکس 360 اسلیم میخرم یه ایکس باکس جدید 720 یا اکس باکس 1 بیاد و از من عقب باشه حالا چیکار کنم؟

  • چطوری باید آپدیت کنیم؟

  • قیمت دسته های اضافه اش چه قدر است

  • احمدرضا 31 شهریور 1392

    سلام! میتونید راهنمای اپدیت ایکس باکس و فایل دانلودیشو که جدیدترینشه بزارید؟ ممنونتون میشم

  • برای خرید دستگاه دست دوم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟؟؟؟؟

  • به نظر شما من با بودجه ی دور و اطراف یک میلیون چه نوع اکس باکسی بخرم؟
    میخام خیلی عمر کنه.
    به نظر شما پلی 2 بهتره یا اکس باکس؟

  • خسته نباشید.اگهjtag کنیم کنسولو دیگه نمیتونیم بازی رو از روی سی دی پخش کنیم.یا هم روی هارد میشه وهم روی سیدی بازی؟

  • من ایکس باکس سه چراغه دارم
    جایی سراغ دارید re ball بکنند
    از کجا میتونم solder ball لحیم گرد تهیه کنم همراه با شابلون برای ریبالcpu وgpu

  • با سلام
    کینکت من در بعضی از بازی ها کار نمیکنه مشکل از چیه؟

    • احمدرضا 26 شهریور 1392

      بازی هایی برای کینکت طراحی شدن که شما فقط اونارو میتونید استفاده کنید بقیه بازی ها برای کینکت نیست!

    • آقای محترم این موضوع رو می دونم همون بازی های مخصوص کینک کار نمیکنه در قسمت کینکت ترنر کینکت زده که ترکیکینگ ساپورتش نمی کنه ولی از نظر ایدیو مشکلی نداره ایا مشکل از بازی هاس؟ یا کینکت ؟

    • احمدرضا 27 شهریور 1392

      سلام. فکر کنم مشکل از کینکت یا دستگاهتون باشه احتمالا یا تنظیماتش به هم ریخته یا خراب شده ببریدش پیش یه کار بلد.

  • سلام بچه ها من الان گیج شدم می خوام ایکس بکس اسلیم بگیرم ولی نمی دونم چه مدلشی رو بگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یرم داریور اصلی بگیرم ایا میتونم بازی ها رو روی هاردش کپی کنم از هارد اجرا کنم ممنون میشم کمکم کنید ،

    • لطفا یه راهنمایی بکنید که چه مدلشی رو بگیرم آیا بر روی درایور اصلی باید بازی های اورجینال بخرم بازی های اورجیتال از کجا می تونم بگیرم ، ممنون میشم کمکم کنید آیا مدل جیتگ شده بگیرم یا درایور اصلی ، مدل آیا مدل جیتگ شده بازی های اورجینال رو اجرا میکنه؟ ببخشید یکم سوال طولانی شد ممنون دوستان

    • احمدرضا 26 شهریور 1392

      1- الان بهترین مدلش اسلیم هست.
      2- درایو اصلی بهتره ولی بازیاش اورجینال و گرون تره!
      3-بله جی تگ شده بازی های اورجینال رو احرا میکنه ولی درایو اصلی بازی های کپی رو اجرا نمیکنه!
      امید وارم جامع بوده باشه!

  • سلام با تشکر از مطلب مفیدتون
    یه سوال داشتم می خواستم بدونم ایکس باکس 360 اسلیم جدیده یا قدیمی اخه تازه می خوام به جز کامپیوتر وارد کنسول دیگه ای بشم می خواستم از راهنمایی شما استفاده کنم
    گرافیک بازی های ایکس باکس در حد کامپیوتر هست یا نه

    • سلام . اسلیم جدید ترین نسخه اکس باکس 360 هست . بگیر حالشو ببر خیالت راحت . اکس باکس مخصوص بازی طراحی شده .

    • بعد بازی های جدید رو هم ساپورت می کنه ؟
      مثل بازی های ایکس باکس (وان)(720)؟

    • احمدرضا 23 شهریور 1392

      سلام. بازی های کنسول های جدید هنوز نیومدن تا وقتی که خود کنسول نیاد چجوری بازیش بیاد؟ در ضمن نه نمیخوره.

  • سلام من رفتم یه slim 250 gb با دراو اصلی گرفتم. بعد من میام بازی رو روی هارد نصب کنم بازی نصب می شه ولی ارور می ده که نمی تونه بازی رو بخونه ولی همون بازی رو روی dvd بخش می کنه با کیفیت گیر هم نمی کنه سریع هم لود می کنه بازی هام هم کپی لطفا جواب بدید مرسی

    • احمدرضا 23 شهریور 1392

      بازی های کپی روی ایکس باکس درایو اصلی جواب نمیده ایکس باکستو باید بری جی تگ کنی

  • سلام مطالبتون واقعا عالیه. من میخواستم xbox 360sبخرم میخواستم بدونم با ضرفیت چه هاردی بگیرم و کپی خور شده بخرم بعد بدم jitag کنند یا jitag شده بخرم و من اصفهان هستم میخواستم اگر میشه یک فروشگاه خوب معرفی کنید. ممنون از سایت خوبتون

    • سلام محمد جان . اگر مایل هستید ، از علم فردا خرید کنید . محصول مورد نظر بعد از 24 ساعت دست شما خواهد بود . برای مشاوره و هماهنگی با تلفن دفتر ( قسمت تماس با علم فردا) تماس بگیرید .

  • اقا من میخوام xbox 360 slim 250gb رو بگیرم . به نظر شما وایسم تا کنسول جدید به بازار بیاد تا این کنسول ارزون ترشه یا الان بگیرمش.شما اطلاعی دارین که کی کنسول جدید میاد و اگه بیاد این کنسول اصلا ارزون میشه؟یا نه؟

    • احمدرضا 16 شهریور 1392

      ارزونتر میشه اگه ایکس باکس وان بیاد خیلی 360 قیمتش افت میکنه

  • درود. من چند تا سوال داشتم از شما. من اگه اسلیم 250 گیگابایت رو خریداری کنم و بازی رو روی هارد نصب و اجرا کنم تقریبا عمل جیتگ رو انجام میده یا نه؟
    الان میگن دستگاه های هک LT دیگه تو بازار نیست و فقط JTAG هست. این موضوع صحت داره؟ اگه داره باید چی کار کرد ؟
    میگن بیشتر از 2 ساعت نمیشه با این کنسول بازی کرد چون امکان خراب شدنش زیاده. منی که روزانه 5 ساعت قراره با این کنسول اسلیم بازی کنم باید چه کار کنم ؟
    مهم ترین نکته ایی که باید موقع خرید بهش توجه کنم چیه که یک XBOX سالم بخرم؟
    راه های افزایش طول عمر اسلیم چیه؟ وقتی که بازی رو از ور هارد بازی میکنم ، کنسول رو به طور عمودی قرار بدم یا افقی ؟ و این که یک قیمت دقیق از Xbox 360 Slim 250 GB بهم بدید.
    مرسی و خسته نباشید.

    • سلام .
      1 – خیر ، جی تگ نصب کردن بازی روی هارد نیست .
      2 – خیر دستگاه LT هم در بازار موجوده .
      3 – اگه جی تگ کنید ( اجرای بازی از روی هارد ) می تونیدروزی 5 ساعت بازی کنید اما در دراز مدت بالاخره عمر دستگاهتون کم میشه .
      4 – داخل پست توضیح دادم .
      5 – داخل پست توضیح دادم .
      6 – سمت چپ سایت قیمت اکس باکس رو می تونید ببینید .
      7 – اگه مایل هستید اکس باکس 250 جی تگ شده ( بازی روی هارد ) در هر نقظه از ایران درب منزل براتون ارسال می کنیم .

  • سلام،مرسی از اطلاعاتتون ولی خواستم بدونم بنظر شما اکس باکس بهتره یا ps3 چه فرقی دارن اونوقت؟

    • احمدرضا 21 شهریور 1392

      ایکس باکس خیلی بهتر است چون بازیاش ارزونتره و میتونی راحت اپدیت کنی و بدون درد سر بازی کنی ولی پلی استیشن بازیاش خیلی گرونه و با دردسر میشه اپدیت کنی پس(ایکس باکس بهتره).

  • سلام اگه jtag شده باشه نمی شه لایو بازی کرد؟

  • من xbox 360 slim باکینکت 250 گیگ را از دبی خریدم تولید سال 2013 .آیا میشود با نرم افزار آن را هک(کپی خور کرد)

    • احمدرضا 14 شهریور 1392

      بله باید بدید به جایی که مورد اطمینان هست اونجا زحمتشو میکشن!

  • عالی ولی من با پی سی راحت ترم:-)

  • با سلام و خسته نباشید منظور از اینکه اصلا DVD نمى خونه یعنى چى

    • سلام
      یعنی دقیقا مثل کامپیوتر ! بازی رو روی اکسباکس تون نصب می کنید و بعد از نصب دیگه احتیاجی به دی وی دی (بازی نصب شده) نیست ! کافیه وارد دشبورد بشید و بعد از لیست بازی های نصب شده خیلی راحت انتخاب کنید و بعد بازی با سرعت بالا اجرا میشه .

    • ولی وقتی نصب می کنم می گه باید CD رو بزارید

    • احمدرضا 10 شهریور 1392

      ببخشید این سوالم در باره ی ایکس باکس نیست اگه میشه جوابمو بدید چجوری میشه عکس بزاری بقل نظرات؟ مثلا من میخوام عکس خودمو بزارم چجوری میشه؟

  • سلام من می خواستم ایکس باکس بخرم به نظر شما می ارزه ؟ عیب هاش زیاد نیست؟

  • سلام . شما می تونید از علم فردا خرید کنید . دست دوم و نو موجوده . در صفحه تماس با ما تلفن دفتر هست . اگر مایلید تماس بگیرید تا پس از هماهنگی و مشاوره ، براتون ارسال کنیم .

  • خیلی ممنون داداش… پس هنوز آدمایی هستند که فقط به منافع خودشون نگا نکنن!!!!!

  • احمدرضا 03 شهریور 1392

    این مطلب واسه اول اردیبهشته

    لطفا قیمت های جدید رو بذاری خواهشا هم جوری مطلب نذارید که فکر کنیم قصد فروش ایکس باکس های خودتون رو دارید :v

    یه جورایی افت شدیدی کرده قیمت ایکس باکس

  • ممنون از اطلاعات خوبتون

  • خییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییی عاللللللللللللیییییییییییییییی بببببببببببببببببببود ممنون منظورتون ازJTAGهمون کپی خور شدنه ؟؟ من خودم می خوام یهx box Slim 250GBبخرم خوبه؟؟؟ منظورتون از این که هیچ DVD رو نمی خونه چیه؟؟؟یعنی از همون لحظه که می خریم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازم ممنون

    • ببخشید یه سوال دیگه از کجا بفهمیم که جی تگ قدیمی یا جدید//؟؟// ممنون

    • عذر می خوام اینقدر سوال می کنم جی تگ با درایو اصلی چه فرقی می کنه؟؟

      ؟

    • داخل پست جوابتون ر ومی تونید پیدا کنید .

    • جی تگ قدیمی بعد از 2 ماه معیوب میشه اما جدید فکر نمی کنم حالا حالا ها خراب شه . از نظر سخت افزاری هم باید فقط بورد قدیم و جدید رو بشناسه .

    • مرسی از شما دوستان عزیزتان واقعا لطف بزرگی کردید

    • فقط الان هرچی می خونم متوجه نمی شم که مشکل DVD چیه ؟اگه یک راهنمایی کوچیک بکنید ممنون می شم.

    • شما تو پست نوشته بودید که معایبشون اینکه dvdها رو نمی خونند من می خوام بدونم که از همون روز اول که خریدیم باید درستش کنیم یا طی مرور زمان اینجوری می شه؟

    • شاید اصلا این اتفاق نیفته واستون . مشکل احتمالی هست . امکان داره بعد 3 روز اینجوری شه امکان داره بعد 4 سال یا اصلا نشه !

  • ممنون اطلاعات خیلی خوب وبد درد بخوری بود من شخصا بهره زیادی بردم

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای امین زاده . من 15 سالمه و ایکس باکس 360 اسلیم طرح mw3 با هارد 320 دارم . میخواستم بدونم چطوری ریختن بازی توی هارد و آپدیت کردن و … را یاد بگیرم ؟ آیا می توان به افرادی که در این زمینه مهارت دارند آدرس منزل داد تا این مسائل را آموزش دهند ؟ من مشکل پول ندارم هر چقدر بشه پرداخت میکنم .ممنون میشم اگه راهنمایی کنید منو .

  • مهدی اشرفی 23 مرداد 1392

    ببخشید شما برای دسته ایکس باکس چه نوع باطری معرفی میکنید؟(عمر طولانی)یه سوال داشتم به ایکس دسته کامپیوتر وصل نمیشه؟دسته ایکس باکس سیمی هست و اگر هست قیمتش چنه؟باتشکر

  • سلام خیلی ممنون از راهنمای خوبتون . میشه بگین قیمت ایکس باکس 360 اسلیم اولای سال 93 چقدر میشه؟

    • مهدی اشرفی 23 مرداد 1392

      فعلا که سال 92 هستیم.از کجا بدونیم ولی به خاطر اومدن ایکس باکس جدید(One)قیمت ایکس باکس360 کلی میاد پایین به احتمال زیاد

    • قیمت اکباکس به خاطر قیمت دلار افزایش پیدا کرده ! این تصور کاملا اشتباهه که اگر اکباکس one بیاد به بازار 360 ارزون میشه !

    • سلام . معلوم نمی کنه ، شاید خود بازاری ها هم ندونن !

  • با سلام
    میخواستم بپرسم با توجه به اینکه من شمال زندگی میکنم (ساری) بهتره ایکس باکس رو از تهران بیام بگیرم یا از همین ساری؟ از یه طرف واسه اینکه خدای نکرده مشکل پیدا بکنه و بردنش به تهران سخته و از طرفی هم میگم منبع فروش و قیمت مناسب تهرانه. همچنین آیا من درست متوجه شدم که بهترین گزینه خرید یک دستگاه ایکس باکس 360 کپی خور شده و درایو اصلیه و بعد دادنش برای jtag کردن؟ چرا از همون اول دستگاه jtag بگیریم خوب نیست و بهتره بدیم تا برامون jtag بکنن؟
    با تشکر

    • سلام . از همون شهر خودتون بخرید تا اگه مشکلی داشت بدونید چکار کنید . بله درست شنیدید . قسمت جی تگ در پست رو مجدد بخونید .

  • سلام.خسته نباشید.می خواستم ببینم شما که ایکس باکس دارید دستش اذیتتون نمی کنه؟(به خاطر جای باطریش می گم)

  • عرفان کريمي 12 مرداد 1392

    فردا می خوام برم قیمت ها رو بپرسم هفته ی بعد می خرم

  • عرفان کريمي 12 مرداد 1392

    پس اگه درایو اصلی بگیرم نیاز به کپی خور کردن نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  • سلام می خواستم بدونم ایکس باکس با درایو اصلی بهتره یا liton ؟
    خواهش می کنم جواب بدید

  • عرفان کريمي 11 مرداد 1392

    جواب من چی شد؟

  • آقا محمد رضا سلام.می خواستم درخواست کنم درمورد (PS4(PS EYE,CONTROLER وXBOX ONEوکینکتش مطلب بنویسید باتشکر

  • عرفان کريمي 09 مرداد 1392

    با سلام.می خواستم بدونم اگه درایو اصلی بگیرم بعد جی تگ رو وصل کنم در واقع نیاز به کپی خور کردن نیست یا باید کپی خور بشه و درایو چن مدل داره و برای چیه مثل لایتون …

    • احمدرضا 10 مرداد 1392

      جوابتونو بالا دادم

    • سلام . تا جایی که من میدونم ایکس باکس درایو اصلی کپی خور شده جی تگ میشه و مثل بچه ادم کار می کنه اما نمی دونم ایکس باکس اورجینال اصلا جی تگ میشه یا نه . لایتون اسم شرکت معتبر در زمینه تولید درایو DVD هست . الان دو مدل ایکس باکس داریم . 1 – جی تگ شده و 2 – درایو اصلی یا لایتون که دومی بهتره .

  • چرا xbox 360 s console 4g من تقریباً بعد از ۴۰ ثانیه بالا می آد ؟ این مسئله طبیعی هست یا نه ؟ یا اینکه xbox من مشکل داره ؟ البته اینو هم بگم من xbox رو jtag نشده خریدم و دادم واسم jtag کردن

    • احمدرضا 10 مرداد 1392

      ایکس باستون مشکل داره این رو با فروشنده در میون بزارید!

    • اره طبیعی هست من خودم slim 4gb دارم بعد از 30 .40 ثانیه بالا میاد

    • احمدرضا 11 مرداد 1392

      ببخشید کی همچین حرفی زده؟ اکس باکس سالم پس از 5 ثانیه باید بیاد نه 30 . 40 ثانیه

  • mohsen katirachi 08 مرداد 1392

    سلام. ما اخر نفهمیدیم xbox 360_ xbox 360 slim_ ps3 کدوماشون از همه بهترند؟ و در اخر میشه بگین بازی های xbox 360 ((چند وقت دیگه متوقف میشه))؟

    • سلام . باید ببینی با کدومشون بیشتر حال میکنی ، خیلی فرقی با هم ندارن از نظر کارایی و کیفیت . من خودم ایکس باکس رو بیشتر دوس دارم . بازی های میکرو هم هنوز هست !

    • mohsen katirachi 10 مرداد 1392

      خیلی خیلی ممنونم

  • ببخشید این درایو لایتون و این چیزا چیه؟

    مهسا

  • با سلام.می خواستم بدونم اگه درایو اصلی بگیرم بعد جی تگ (سخت افزاری) رو نصب کنم در واقع نیاز به کپی خور کردن نیست یا باید کپی خور بشه لطفا به هر طریقی شده جواب بدید.با تشکر مهسا

    • احمدرضا 10 مرداد 1392

      اگه کپی خور نکنید بازی هایی که توی ایران هست روش نصب نمیشه فقط باید بازی اصل بگیرید که قیمتش حدودا 50 یا 60 هزار تومنه!

  • سلام من می خواستم xbox بخرم ولی موندم وایسم تا one بیاد یا 360s بگیرم

    • احمدرضا 10 مرداد 1392

      اگخ پول وان رو دارید و میتونید تحمل کنید وان گیرید بهتره!

    • تازه به غیر از قیمت بالاش باید کلی صبر کنی تا خود کنسولش بیاد ایران,هک بشه و کپی خور شه,بازی هاش زیاد بشه…به نظرم ایکس باکس360 بخری بیشتر بازی های کنسول های جدید هم براش میاد

  • بازی های xbox360 داره متوقف میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من میخام کنسول بازی بخرم وخیلی xbox رو دوست دارم. اما نمی دونم بازیاش دارن متوقف میشن یا نه؟ چی کار کنم؟؟؟؟

  • امیرحسین کتیراچی 06 مرداد 1392

    بازی های xbox360 داره متوقف میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من میخام کنسول بازی بخرم وخیلی xbox رو دوست دارم. اما نمی دونم بازیاش دارن متوقف میشن یا نه؟ چی کار کنم؟؟؟؟

    • احمدرضا 10 مرداد 1392

      چی همچین حرفی زده؟ مگه پلی استیشن 1 الان بازیاش متوقف شده که تازه برای 10 سال پیشه! یکم فکر کنید بعد نظر بدید!

  • سلام و خدا قوت ممنون که این همه کمک می کنی خدا خیرت بده >>

    می خواستم ببینم هزینه ی کپی خور اکس باکس 360 اسلیم 250 گیگ که درد سر نداشته باشه چه قدر است ؟؟

  • سلام
    xbox 360 s کپی خور شده بازی های pal و ntsc رو پشتیبانی میکنه؟
    (من شنیدم اگه دستگاه رو به صورت عمودی قرار بدیم براش مشکلی پیش نمیاد.)
    شما چه بازی هایی رو برای کینکت پیشنهاد میکنید؟
    360 طرحدار کپی خور میشه؟
    باتشکر

  • سلام من 1 ماه پیش یه دستگاه XBOX SLIM 4 G که درایوش اصلیه و لایتنونه خریدم ولی یه سری مشکلات با دستگاه دارم یکی این که دستگاه بازی هارو خش می ندازه به طوری که بعد از یه مدت اصلا دیگه DVD رو نمی خونه دوم این که تو بیشتر بازی های OPEN WORLD مثل SKYRIM و ASSASSIN CREED BROTHER HOOD بازی افت فریم داره و بعضی جا ها برای چند ثانیه گیر می کنه و بعضی ها موقع ها هم گیر می کنه و دیگه کار نمی کنه و من مجبور می شم دستگاه رو خاموش روشن کنم / با فت های محیطم کمی با تاخیر جلوم ظاهر می شه. ممنون می شم اگه بتونید مشکل مو حل کنید.در ضمن اینم بگم که من قبلا ARCADE داشتم و مشکلاتی که در بالا بود به غیر از خش انداختن نداشتم.اپدیت دستگامم نداشتم. تو رو خدا اگه می تونید مشکلمو حل کنید.

    • سلام . شما یه هارد بگیرید و بازی رو روی هارد نصب کنید که dvd کمتر بچرخه و شاید گیر بازی هم رفع بشه. برای خط انداختن dvd هم باید ببریدش تعمیرکا نگاش کنه .

    • سلام دستگاه من بعضی از وقت ها تو 5ثانیه بالا میاد بعضی وقت ها تو 30 .50 ثانیه ولی بالا خره بالا میاد میخواستم بدونم مشکلی داره دستگام یا نه اگه مشکلی داره از کدوم قسمتش میتونه باشه .درایوشم نو هست به اونا که ربطی نداره

    • سلام . والا نباید اینجوری باشه چون من تا حالا چنیدین و چند ایکس باکس رو تست کردم که همشون همیشه با 1 سرعت مشخصی لود میشن . به تعمیرگاه ببرید . عوامل زیادی می تونه باشه ، باید دیده بشه .

  • با عرض سلام
    میخواستم بپرسم میشه بازی های اکس باکسو نصب نکرد هر وقت دلت خاست بازی کنی dvd را داخل دستگاه بزاری و بعد در بیاری؟لطفا جوابم رو بدین

  • سلام
    1-می خواستم بدونم که برای بازی های مثل call of duty در xbox برای شلیک و نشانه گیری به مشگل بر نمی خوریم در pc که با موس راحت میشه شلیک کرد ؟
    2- قیمت xbox 360 4GB با کینکت چنده؟
    3- قیمت xbox 360 250GB با کینکت چنده؟

    • احمدرضا 03 مرداد 1392

      1.سوال یکتون که معلوم نبود نه سواله نه جواب!
      2.نزدیک 1 میلیونو 400 تا 600
      3 نزدیک 1 میلیونو 500 تا 700
      بستگی به فروشنده داره در متن هم نوشته شده

  • ببخشید من یک xbox جی تگ دارم میخواستم بدانم اگر ایکس باکسم را خودم
    آپدیت کنم کپی ایکس باکس از بین میرود

  • با سلام و احترام
    من دبیر ادبیات در تهران هستم. بی نهایت از توضیح کامل و جامع شما بهره بردم.این اطلاعات ناب بود
    من حض کردم. هر چند یک ماهی هست برای پسر سه ونیم ساله ام این دستگاه را خریدم.والبته اگر خود خواهانه نباشد به اتفاق یکی از دوستانم که ایشان هم دبیر شیمی هستند .متوجه اشتراک مان در مورد مسائل تکنولوژی روز
    به خصوص رسیور hd انواع پلاسما ال ای دی تبلت لب تاب و… شدیم و همیشه پیگیر بوده ایم و چه بسا به خاطر کمی در آمد داغ خرید محصولی بر دلمان ماند اما همیشه نخریدیم ولی وقتی خریدیم در حد توان بهترین را خریدیم.
    دوست عزیز سرت را دردنیاورم اکس باکس 250 خریدم بادرایو لایتون. 1130 میلیون و … تومن
    اگر برای استفاده از دسته بازی هم آموزش بذارید ممنون میشوم مثلا سر پیچ با سرعت زیا د چگونه و با کمک کدام اهرم ها بپیچیم. تا هم سرعت حفظ شود وهم درست بپیچیم.
    یا چگونه
    کنسول را با کامپیوتر کانکت کنیم برای انتقال اطلاعات
    اصلا ما خودمان میتوانیم روی هارد کنسل بازی کپی کنیم ؟چگونه ممنون میشوم وقت بگذارید راهنمایی بفرمایید.
    ودر پایان از تیم شما سپاسگذارم

    • سلام آقا رضای عزیز. شما لطف دارید و ما هم درس پس میدیم . نحوه درست بازی ( حالا هر بازی ، فوتبال ، ماشین ، جنگی ) 95 درصد به صورت تجربی بدست میاد . بعد از مدتی خودتون متوجه اشتباه تون میشید و بعد از اصلاح ، به مرور درست بازی میکنید . شما به سادگی می تونید با استفاده از cd یا dvd و یا فلش مموری هر اطلاعاتی که می خواهید به ایکس باکس منتقل کنید . بله میشه ، وقتی dvd رو داخل دستگاه میذارید گزینه نصب بازی رو میده اما بعد از نصب باید dvd داخل دستگاه باشه

    • سلام
      xbox 360 s کپی خور شده بازی های pal و ntsc رو پشتیبانی میکنه؟
      (من شنیدم اگه دستگاه رو به صورت عمودی قرار بدیم براش مشکلی پیش نمیاد.)
      شما چه بازی هایی رو برای کینکت پیشنهاد میکنید؟
      ۳۶۰ طرحدار کپی خور میشه؟
      باتشکر

  • با سلام.می خواستم بدونم میشه با کینکت چت کردو اگه میشه چه طوریه؟ممنون

    • شدنش میشه اما باید حساب کاربری طلایی سرویس xbox live رو داشته باشید .

    • محمد حسین 31 تیر 1392

      چگونه میتوانیم کاربری طلایی xbox live را داشته باشیم

    • دوست خوبم برای خرید آن که یک کد خاص می باشد باید ازسایت های مختلف ایرانی یا سایت رسمی ایکس باکس(XBOX.COM)خریداری کنی که خیلی قیمتش زیاده

    • ببخشید اگه داشته باشیم چی جوریه؟ممنون

  • با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
    1-می خواستم بدونم xbox360s بدرد چه سنی می خوره من 16 سالمه ؟
    2-قیمت xbox slim با کینکت چقدر در می یاد؟

    • سلام دوست خوبم.من هم 16 سالمه .من هم می خوام یه ایکس باکس360 اسلیم بگیرم.بازی های اون هم متفاوته و با رده سنی های مختلفه.من مغازه معمولی قیمت کردم کپی خورش با کینکت 1,500یا1,600در میاد اما من خودم از نویسنده مطالب ای سایت(آقای امین زاده)یه جای مطمئن و ارزون قیمت خواستم.ایشون هم راهنمایی های لازم رو کرد ویه جایه مطمئن معرفی کرد(آدرسش تو پیام های بالایی هست)منم می خوام یه 320GBبگیرم.راهنمایی های ایشون واقعا کمکم کرد.توصیه های خوبیه…

  • مسعود 27 تیر 1392

    من یک xbox 360 slim جی تگ دارم چه جو ری می توانم به live xbox وصل بشم

    • متاسفانه شما نمی تونید این کار رو بکنید

    • با عرض سلام مجدد.ممنون از راهنمایی خوبتون.می خواستم بدونم فرق ایکس باکس 250با320(طرح دار)چیه وکدوم بهتره؟320گیگ هم درایو اصلی وکپی خور داره؟به نظر شما کدومش رو بخرم بهتره؟باسپاس فراوان

    • سلام مهدی جان . فرقشون فقط 70 گیگ فضای بیشتره ، همین . آره جفتشون درایو اصلی و جی تگ دارن و میشن . به نظر من 320 بخری بهتره .

    • ببخشید چه جوری میشه فهمید آپدیت ایک باکسی که میخرم چنده وکدوم جدیدتره(LT2یاLT3)؟

    • از فروشنده بپرسید . LT3 جدید تره .

  • سلام.آقا محمدرضا میشه بپرسم خود شما ایکس بکستون رو از کجا خریدین چون نمی خوام از یه جایی بخرم که بعدا پشیمون شم.خواهشمندم پاسخ من را بدهید.باتشکر

    • سلام مهدی جان .خود من هم از توپخونه گرفتم . اگه می خواید پشیمون نشید اولا تعداد مغازه های زیادی برید و فروشنده ها رو تست کنید . سوال بپرسید و نحوه پاسخگویی فروشنده رو زیر نظر بگیرید . کمی روانشناسی لازمه . بعد از این باید ایکس باکس درایو اصلی بگیرید با 250 گیگ هارد . همونجا هم بدید تست کنن حتما بدید تست کنن جلوی خودتون . از جایی که تست نمی کنه نخرید . پاساژ لباف ، طبقه زیر همکف ، از پله که میری پایین و رسیدی به کف زمین ، سمت چپت یه مغازه هست ، اسمش رو یادم نیست اما اسم صاحبش ، میثم هست . یه جوون 25 26 ساله . بگو منو یه نفر معرفی کرده و گفته که جای مطمئنی برای خرید هست . درایو اصلی ازش بگیر

    • ببخشید من سوال زیاد می کنم ولی به نظر شما 250gb بهتره یا 320gb(طرح دار)؟لطف بزرگی در حق من کردید.تشکر فراوان

  • با عرض سلام مجدد.من باتوجه به راهنمایی های مهم شما تصمیم گرفتم که XBOX 360 320GB بگیرم. سوالی که من داشتم این است که این نوع ایکس باکس هم درایو اصلی وهم جی تگ دارد(درخواست راهنمایی) ؟ همچنین از شما درخواست دارم یک فرد (مغازه)مورد اطمینان و کاردرست به من معرفی کنید واقعا ممنون می شم اگر این لطف را در حق من بکنید.باسپاس فراوان

    • ببخشید می شه یه جای مورد اعتماد برای خرید و خدمات ایکس باکس معرفی کنید. واقعا لطف می کنید

  • علیرضا 26 تیر 1392

    سلام و با تشکر از مطالب خوبتون من یک اکس باکس 360 اسلیم 250 گیگ با کینکت خریدم و کپی خور نیست اصل هست و از ایران نگرفتم می خواتم ببینم کپی خور کنم بهتره یا بازی اصل بگیرم و راستی این Lt 2 و lt3 چیه ؟؟؟

    باز هم ممنون

    • علیرضا 26 تیر 1392

      کسی جواب ما رو نمیده؟؟؟؟؟؟!!!

    • علیرضا 26 تیر 1392

      آقا می شه جواب من رو بدید ممنونم

    • سلام علیرضا جان . بازی های اورجینال خب گرونن و گیرتون هم نمیاد . مجبورید که کپی خورش کنید . lt2 و lt3 ورژن آپدیت نرم افزاری است که روی اکس باکس می زنن تا بازی های جدید رو بیاره . هزینه اش هم 15 هزار تومنه .

    • علیرضا 27 تیر 1392

      کپی خورش کنم خراب نمی شه ؟ قیمت بازی اصل مهم نیست یعنی واقعا گیر نمی یاد تو مملکت ؟؟

      راستی ببخشید از کجا بفهمم ایکس باکسم lt چند هست ؟؟

      خیلی ممنون

    • نه همه دارن از ایکس باکس کپی استفاده میکنن حتی بعضی نقاط دنیا مثل چین و روسیه . اخه دلیلی واسه اورجینال نگه داشتن ایکس باکس تون نیست . یه dvd که آپدیت LT3 هست رو بذارید اگه اجرا نکنه یعنی LT2 هست . یه سر برید بازار همه چی دستتون میاد .

  • با عرض سلام خدمت آقا محمدرضا امین زاده گل.من چند وقتیه می خوام یه کنسول بازی خوب بخرم.بیشتر هم دلم به XBOX 360رضا می ده تا PS3.می خواستم ببینم دردسر کدوم کمتره؟در ضمن می خواستم ببینم میشه بازی رو تو XBOX از روی DVD روی هارد ذخیره کرد یا حتما باید بدیم مغازه بریزه؟با تشکر از اطلاعات مفیدی که در اختیارمون قرار می دی .واقعا خیلی کمکم کرد.

    • سلام آقا مهدی عزیز . من خودم هم اکس باکس 360 رو پیشنهاد می کنم چون هم بازی کردم و هم طراحی دسته فوق العاده ای داره . بازی رو می تونید خودتون روی هارد نصب کنید ، کاری نداره . وقتی dvd رو میذارید چند تا گزینه میده که یکیش نصب بازی هست . اما باید dvd داخل اکس باکس باشه تا بازی اجرا شه . برای حذف نیاز به dvd ، می تونید دستگاه رو بدید jtag کنن که دیگه نیازی به بودن dvd نیست و بازی کاملا از روی هارد اجرا میشه .

    • با عرض پوزش که دوباره می پرسم ولی خرج جی تگ کردن چه قدر می شه؟ باتشکر فراوان

    • خواهش می کنم . حدود 80 تا 150 هزار تومن .

    • احمدرضا 25 تیر 1392

      بازم ممنون داداش ولی اکس باکس ما که خراب شده بود درست شد امروز یه بار دیگه امتحانش کردم دیدم اورد خیلی جالبه!

  • اقا شرمنده که سوالام تیکه تیکه شد چون این سوالا یه دفعه به ذهنم میرسه اگه من درایو اسلیم لایتون بندازم دستگام صد درصد درست میشه

  • میبخشید تو یه قسمت من اشتباه کردم .اسم درایومو اشتباه گفتم مثل اینکه حالا بازم مطمن نیستم فت بود یا فالکون .فقط اینو یادمه که تعمیر کاره گفت درایو اسلیم لایتون برات می ندازم . میشه یه ادرسی از شکل ظاهری درایوهای فالکونو.فتو.لایتون بدین که سرم کلاه نره ممنون بابت راهنماییتون

  • مرسی بابت جوابتون یک سوال دیگه من قبل از اینکه شما به من ادرس پاساژ شیرازی رو بدین من پاساژ لباف رفتم مغازه ایی به اسم کپی خور رفتم بعد اونم به من گفت باید درایوت عوض بشه.هزنینشو بهم گفت 200 هزارتومان. (دستگاهم اسلیم هست) درایو اسلیم لایتون میخواد برام بندازه. میخواستم بدونم درایو اسلیم لایتون مناسب هست برای دستگاه جی تگ. بعد بوردم که الان رو دستگام نصبه فالکون هست می تونم بفروشمش.چه شکلی میتونم درایو فالکونو از لایتون تشخیص بدم از نظر شکل ظاهری مرسییییییییییییییییییییییی بابت راهنمایی تون تورو خدا جوابمو امروز بدین فردا دارم دستگاهمو میبرم واسه تعمیر بعد قیمتش مناسب هستش .

  • سلام می خواستم بدون وقتی رفتم xbox360 s بگیرم به فروشنده بگم هارد اصلی باشه یا جی تک ؟

    • سلام . هارد اصلی نه ، منظورتون درایو اصلی ؟ درایو اصلی بگیرید بعدا اگه خواستین جی تگ کنید . جی تگ اولیه با جی تگی که بعدا می کنید فرق داره . جی تگ اولیه برای کپی خور کردن دستگاه هست . اما جی تگی که روی درایو اصلی انجام میشه برای اینه که بازی ها از روی هارد اجرا شن .

  • با تشکر از سایت بسیار خوبتان
    دیروز یک Xbox 250 برای پسرم خریدم
    به فروشنده گفتیم درایو اصلی ولی در فاکتور جی تک ذکر شده
    پسرم ناراحت است آیا خیلی تفاوت دارد
    با کینکت اورجینال 1700000 تومان

    • احمدرضا 24 تیر 1392

      داداش من به جای مدیر سایت جوابتو میدم 1-اکس باکس 250 نداریم 2-شما از کجا میدونید جی تگ است یا درایو اصلی و برید به فروشندش بگید این موضوعو

    • سلام آقا هادی عزیز ، والا اول از همه بگم که یکم گرون بهتون داده . تهش دیگه باید 1500 میشد نه 1700 . البته من اونجا نبودم و نمی دونم چه اتفاقی بین شما و فروشنده افتاده ولی می دونم که انقدر نیست . دستگاه هایی که جی تگ شدن ( جی تگ برای کپی خور شدن ) حدود 150 هزار تومن ارزون تر هستن. درایو اصلی بهتره و عیب و عیوب کمتری بعدا پیدا میکنه . تا دیر نشده ته توی قضیه رو در بیارید و به فروشنده مراجعه کنید .

    • احمدرضا 25 تیر 1392

      داداش اکس باکس 250 داریم؟

    • منظور هارد 250 هست .

    • داداش فکر کنم منظور آقا هادی 250 گیگابایت بود نه مدلش.

    • احمدرضا 26 تیر 1392

      او کی!
      اکس باکس من یه جوری شده که باید قبل از این که تلوزیونو ببری روی hdmi باید سی دی رو بزاری توی دستگاه یکم کار بکنه بعد ببری روی حالت hdmi و بازی کنی!
      خیلی جالبه میشه بگید چجوری حل میشه؟

  • بخشید میخاستم بدونم برای xbox کینکت بخرم یا نه

  • احمدرضا 23 تیر 1392

    سلام داداش من اکس باکسمو 1 هفته هم نیست خریدم دیسکش اشکال پیدا کرده یعنی وقتی سی دی میزارم توی دستگاه نمیخونه سی دی هم اصلا خط روش نیست میشه بگید به همین زودی باید این دستگاه اینجوری بشه؟

    • سلام احمد جان . آره ممکنه چون وسیله الکترونیکی مثل هندونه در بستس با این تفاوت که هیچ وقت درش باز نمیشه . واقعا معلوم نمیکنه که چه موقع خراب میشه . برای اقوام من هم این مشکل پیش اومده . هیچ DVD رو اجرا نمیکنه ؟ خطا رو بگو

    • احمدرضا 24 تیر 1392

      خطا نمیده دادا فقط وقتی هر سی دی میزارم توش میاد از بازی بیرون سی دی ها هم مثل ایینه هست

    • قسمت خطاهای رایج که در انتهای پست نوشتم رو بخون ببین کدوم یک از اونهاست . اگه مشکل از درایو نوری باشه بین 30 تا 150 هزار تومن برات آب می خوره . بستگی به تعمیرکار داره .

    • احمدرضا 24 تیر 1392

      فردا میرم به یارو پسش میدم من واقعا راست میگم هنوز 5 روزه گرفتم نباید اینجوری بشه

    • احمدرضا 24 تیر 1392

      میتونید بگید چقدر هزینه داره؟

  • سلام.ممنون از مطالب بسیار خوبتون.میخواستم ببینم dvd هایی که الان توی مغازه داخل پاکت و با بسته بندی و مجوز فروخته میشه برای اجرا شدنشون نیازی به کپی خور شدن دستگاه هست؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین.

    • سلام . خواهش می کنم . بله همه دستگاه هایی که الان تو بازار می فروشن کپی خور هست . ایکس باکس غیر کپی مشکلات عدیده ای داره که برای ایرانی جماعت زجر آوره . واسه همین کپی خور می کنن .

  • سلام یه سوال فنی دارم دستگاه من اسلیم هست چندماه است که خریدمش ولی به لطف کلاه بردارای توپخونه بهم انداختن.الان خراب شده بعد من پیش دوتا تعمیرکار بردم هردو گفتن دستگات جی تگ هست ولی بوردت قدیمی هست و باید عوض کنی و هزنشم 200 هزار تومن تموم میشه .حالا من میخوام ازشما بدونم که من این کارو بکنم این هزینرو بدم یا نه یا شما کسی رو میشناسید که قابل اعتماد هست که من دستگاهمو بدم به طرف برای تعمیر تو رو خدا کمکم کنید اینقدر سر این کنسول بازی سرم کلاه گذاشتن من می ترسم دستگاهمو بدم واسه تعمیر به کسی نمیتونم متاسفانه اعتماد کنم ترس از این دارم که دیگه درست نشه سر خریدن این کنسول کلی من زحمت کشیدم تورو خدا کمکم کنید اگه لطف کنید جوابو به ایمیلم بفرستید .وقتی سی دی رو داخل دستگاه میزارم همش ارور گیم میده میاد بیرون بعضی وقت هاهم fatal erorr میده .ممنون میشم از جوابتون مرسی

    • سلام . ببین عزیز جان چند مدل جی تگ وجود داره . جی تگ قدیمی ها خوب از آب در نیومدن اما جی تگ هایی که الان میشه باز بهتره . مثل اینکه مجبوری برد رو عوض کنی . من قیمت گرفتم حدود 150 هزار تومان هزینه داره . من 1 نفر رو بهتون معرفی می کنم که کننده است و تعمیرکار . تضمین نمی کنم اما واقعا کارشون درسته ( دیدم به چشم ) . میدون توپخونه پاساژ شیرازی – طبقه همکف پلاک 2 ( زیر پله ) پیش آقا ابراهیم . یکم بی حوصله هست اما جوابت رو میده . اول همه سوالاتت رو بپرس بعد دستگاه رو بده واسه تعمیر . ایشالله که کارت را بیفته .

  • سلام می خواستم راهنمایی تون کنم در مورد خرید از میدون توپخونه این کارو به هیچ وجه نکنید من چند ماه پیش از میدون توپخونه یه xbox slim 4g خریدم ازمغازه دیانا قشنگ سر نبشه که به لعنت خدا هم نمی ارزه یه نفر با چرب زبونی همچین مارو کشید تو مغازش که نگو متاسفانه فقط قاب دستگاه نو هست از داخل خیلی مشکل داره کل بورد باید عوض بشه هزینش 200 هزار تومن برام تموم شد.بهترین جا فکر کنم جمهوری باشه

    • فرید جان دستگاه اکس باکس 4 گیگ که جی تگ نمیشه . باید هارد داشته باشه . اشتباه از خودت بوده . جی تگی که روی دستگاه شما بوده واسه کپی خور شدن بوده نه واسه اینکه بازی ها از روی هارد اجرا شن .

  • امیرحسین 17 تیر 1392

    سلام. با سپاس از اطلاع رسانی شما.من ایکس باکس 360 اسلیم رو 1 سال دارم و ازش راضی ام ولی بازی injustice رو چند روز پیش خریدم , وقتی تو دستگاه گذاشتم نوشت disk is unreadable !!!! گفتم شاید باید اپدیت بشه اما بازی wwe’13 هم روی همون اپدیت کار میکنه و اجرا میشه در ضمن بازی هایی مثل hitman absulution و medal of honor war fighter هم روی همین اپدیت بود و کار کرد …. خلاصه گفتم شاید مشکل از dvd به دوستم گفتم بازی خودشو روی دستگاهم امتحان کنه ولی ماله اونم کار نکرد.خلاصه نمیدونم باید چی کار کنم یک راهنمایی کنید.ضمنآ بازی dead pool روی چه اپدیتی هست؟؟؟؟

    • دستگاه تون LT2 یا LT3 ؟

    • امیرحسین 22 تیر 1392

      LT3

    • شاید این مسئله به خاطر آپدیت دشبورد باشه . اگه بازی رو روی هارد نصب کردید پاک کنید و اجرا کنید ببینید میشه یا نه ؟

    • امیرحسین 23 تیر 1392

      ای خدا خیرت بده… کارم راه افتاد.در ضمن من که دستگاهم LT3 هست می تونم بازی های قدیمی مثل call of duty black ops 1 , batman arkham city رو بازی کنم؟؟راستی من اسلیم 4 گیگ دارم میشه در مورد جی تگ هم توضیح بدید؟

    • خب خدا رو شکر . در مورد جی تگ داخل پست توضیح دادم ( تقریبا انتهای پست )

  • خوب بود مرسی

  • vagan ba in etelayi ke shoma goftid kheili be dardam khord az xbox hichi nemidonestam alan kamel midonam man mikham akharin Version xbox 360 ro bekharam hatman migi xbox 360 slim bekhar man ta 1600 mitonam hazine konam chi begiram? be emailam j bedi mamnon misham aga amin muntazeram

    • سلام آرش جان . قطعا باید اکس باکس 360 اسلیم بخری . فقط هارد فراموش نشه . هارد نقش مهمی در سلامتی درایو DVD و متعاقبا خود اکس باکس ایفامی کنه . یا اکس باکس 250 گیگ بخر یا پک Gears Of War بخر . کدوم شهری ؟

  • ببخشید من 13 سالمه مامان بابام میگن ایپد بگیر من خودم ایکس باکس میخوام بابام میگه ایپد کارایی ش بیش تره وبدرد درسات میخوره تازه چون تیزهوشان میخونم بعد از تابستون ایکس باکسو جمع میکنیم به نظرشما چی بخرم خوبه؟

    • خدا شما رو برای پدر مادر عزیزت حفظ کنه معین جان . باید ببینی کدوم بیشتر به کارت میاد. ایکس باکس رسما برای بازی طراحی شده اما تبلت بازی های موبایلی داره و اپلیکیشن های زیادی میشه روش نصب کرد . اگه واقعا میخوای بازی کنی اصلا تبلت نگیر اگه می خوای سرگرم شی و کارای جانبی هم بکنی مثل درس خوندن تبلت باز هم مناسب نیست . لپ تاپ بگیر .

    • ممنون

  • به نظر شما الان ایکس باکس 360 رو بخرم یا صبر کنم

  • جبار سینگ 14 تیر 1392

    سلام اقا محمد ..تو رو بخدا بگین اگه جی تگ کردن ضرر داره..من انلاین بازی نمیکنم..به نظر شما جی تگ شده اش رو بگیرم یا خامشو بگیرم بعد بدم جی تگ کنن؟تورو خدا کمک کنین فردا دارم میرم که بخرم

    • سلام دوست عزیز . والا هر کی یه چیزی میگه تا اونجا که من می دونم جی تگ ، نیاز به dvd بازی و همینطور آپدیت های LT رو از بین می بره . ضمن اینکه نمی تونید به لایو وصل شید . بعضی ها هم میگن درایو اصلی بهتره . اگه تهران هستید حتما به بازار توپخونه برید و خودتون سوال کنید تا خودتون هم تصمیم بگیرید . اگه تهران هستید بگید تا بگم پیش کی برین .

  • احمدرضا 14 تیر 1392

    و قم من الان 4 گیگ رو 1.070.000 تومن خریدم قیمتتون هم اشتباهه

    • در متن نوشتم که قیمت ها بالا و پایین داره و در ادامه همین حرفم هم باز گفتم که ” الان که من دارم این پست رو می نویسم” قیمت ها اینه . ولی قیمت ها رو اصلاح می کنم

    • احمدرضا 14 تیر 1392

      اوکی دوست خوب :))

  • احمدرضا 14 تیر 1392

    اقا اصلا کاملا دارید اشتباه میگید چون بازی رو اصلا توی هارد نمیشه بریزی حتما باید سی دی توی دستگاه باشه تا بازی اجرا بشه

  • جاببار سینگ 13 تیر 1392

    سلام ..اقا واقعا خسته نباشید .. مطالب خیلی مفیدی رو متذکر شده اید
    من فقط یه دونه مشکل دارم:
    به نظر شما ایکس باکسی که جی تگ شده بگیرم؟
    یا معمولی شو؟
    جی تگ کردن به ایکس ضرر داره؟
    لطفا یه توضیحی هم درباره ی برد های ایکس بدید…
    خیلی ممنون از زحماتی که کشیدن
    انگشتاتون درد نکنه

  • من زمستون ایکس باکس خریدم اون موقع 700 هزار تومان بود اما الان شده یک میلیون و 200 هزار باتری دسته ایکس باکسم 3 ماهی درست بود ولی بعد از چند مدت خراب شد وقتی سیم را می زنی به دسته نه چراغ سبز ونه چراغ قرمز میده وقتی سیمو می کشی از دسته بدون سیم کار نمی کنه باتریش خرابه یک سوال دیگه داشتم که من سی دی رو توی ایکس باکس می زارم اصلا سی دی ام کار نمینه نی پیغامی میاد نه چیزی فقط می تونی دکمه a را بزنی دتا سی دی بیرون بیاد همین سوالم بود ایشالله جواب بدین لطفا

  • احمدرضا 12 تیر 1392

    واقعا بهم کمک کردید ولی میتونید بگید که ایکس باکس 720 قیمت حدودیش چنده؟
    بازم از سایت خوبتون متشکرم حتی اگر جوابمم ندادید :))

    • خواهش می کنم جوابتون رو هم میدم 😀 . طبق گفته ها و ناگفته ها قراره 500 دلار باشه که اگه بیاد تو ایران میشه حدود 2 میلیون و خورده ای

    • ps4 تو تبریز الان دو هشتصد قیمتشه ایکس باکس بالای 3 تومن میشه.ارزش خرید نداره

  • مهدی 15 08 تیر 1392

    خیلی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی ممنون
    به نظر شما طرح gears of war الآن توی شهر هایی مثل بابل پیدا میشه؟
    لطفا پاسخ رو به ابمبلم بفرستید
    با تشکر

    • خـــــــــــــــــــواهش می کنم . الان طرح Gears Of War تو تهران هم نیست و نابود شده . این طرح ها معمولا به صورت تعداد محدود یا Limited Edition تولید میشن . مگر اینکه دست دوم پیدا کنی یا جایی رو پیدا کنی که طرف از قبل انبار کرده باشه .

    • مهدی 15 17 تیر 1392

      سلام
      xbox 360 s کپی خور شده بازی های pal و ntsc رو پشتیبانی میکنه؟
      من شنیدم اگه دستگاه رو به صورت عمودی قرار بدیم براش مشکلی پیش نمیاد
      شما چه بازی هایی رو برای کینکت پیشنهاد میکنید؟
      باتشکر

  • اگه به لایو وصل شم کنسولم خراب نمیشه؟ چون میگن ایه وصل شی باید بندازیش دور…

  • سلام اگر آپدیت دسگاهمون LT+4 باشه بازی هایی با آپدیت LT+3 کار می کنه؟
    کلآ اگه آپدیت جدید بکنیم بازی هایی با آپدیت قدیمی تر کار می کنن؟

    • سلام . تا جایی که من می دونم و امتحان کردم آپدیت های جدید ، بازی های قبلی رو هم ساپورت می کنن . اما برخی بازی ها رو هم باید ورژن همون آپدیت رو بخری ، این سوالو اگه از فروشنده مورد نظر بپرسی بهتره . اجرای بازی به درستی ، به خیلی عوامل نرم افزاری و سخت افزاری بستگی داره .

  • سلام لپ تاپ برای بازی بهتره یا xbox ؟
    واگه xbox بهتره کدوم نوعش اسلیم یا الیت؟

  • سلام با تشتکر از شما چند تا سوال داشتم
    1- از نظر علمی و تخصصی لپ تاپ مثلآ با رم 8 و گرافیک 2 برای بازی بهتره یا xbox 360 s ؟
    2-فرق xbox s و xbox الیت چیه؟
    3- به نظر شما چه قطعاتی برای xbox لازمه ؟
    4- JTAG چیست؟
    5- فکر حالا حالا ها بازی های xbox 360 تولید میشه درسته ؟

    • سلام خواهش می کنم .
      1 – بازهم ایکس باکس بهتره .
      2 – در متن جواب دادم
      3 – منظورتون از این سوال رو واضح تر بگید .
      4 – jTAG یک هک سخت افزاری است که باعث میشه بازی ها روی هارد نصب شن و دیگه DVD در ایکس باکس قرار ندید .
      5 – بازی های XBOX 360 حالا حالا ها تولید میشه . همین الان هم بازی های سگا و بعضی مواقع بازی های میکرو هم دیده میشن چه برسه به ایکس باکس که خیلی ها هنوز اسمش رو هم نشنیدن !

  • سلام یه سوالی داشتم به نظر شما وایسم تا xbox one بیاد یا xbox 360 s بخرم خواهش می کنم جواب بدید تو این واقعآ گیر کردم.

    • سلام . اکس باکس وان اولا خیلی گرون تر از اکس باکس 360 هست ثانیا معایبی داره که تا بخواد رفع بشه مخصوصا تو ایران خیلی زمان می بره پس با خیال راحت و هزینه کمتر ایکس باکس 360 اسلیم بگیر و از زندگی لذت ببر . علم فردا اکس باکس 360 اسلیم به همراه مانیتور 22 اینچ رو در حال حاضر به فروش می رسونه اگر تمایل به خرید دارید به قسمت تماس با ما برید .

  • salam az tozihateton mamnoonam faghat mikhastam bedonam man xbox slim 4G begiram behtare ya 250G
    be man goftan az hardesh mitoni faghat vase film o aks estefade koni aya in gofte doroste ?
    mamnoon misham rajebe in mozo komakam konid .

    • سلام خواهش می کنم . محمد جان هارد ایکس باکس فقط برای ریختن فیلم و موزیک نیست بلکه می تونید بازی را رو هارد نصب کنی که این مسئله بسیار بسیار مهمه . وقتی بازی ایکس باکس روی هارد نصب میشه ، درایو DVD کمتر می چرخه با سرعت کمتری می چرخه هم پول برق کمتری میاد و هم اینکه به ایکس باکس و درایوش فشار نمیاد . حتما و حتما ایکس باکس با هارد 250 یا 320 گیگ بخر که بعدا پشیمون نشی !

  • من میخواستم کینکت برای ایکس باکس اسلیمم بخرم توی جعبه چی هست اخه میگه دفترچه راهنما نیست درسته؟؟

  • حمید رضا 30 خرداد 1392

    جناب محمد رضا خان من به پسرم قول داده ام در صورتیکه در امتحاناتش موفق شود ایکس باکس بخرم الان 30 خرداد 92 است لطفا” به من پدر ، کمک کنید تا کم هزینه ترین بهترین مدل را بخرم .آیا شما خودتان فروشگاه ندارید ؟ نوع دست دوم که در همشهری آگهی شده به نظر شما خوبست ؟ با تشکر از مطالب بسیار خوب شما در این سایت

    • سلام برای کسب اطلاعات درباره اجناس و قیمت ها در ساعات 10 صبح تا 13 و 17 تا 21 با دفترمون تماس بگیرین . ( شماره دفتر در صفحه تماس با ما هست)

    • سلام ببخشید یعنی خود شما هم فروش دارید یا فقط برای اعلام قیمت است؟چون من هم می خواهم بخرم و دنبال یه جای مورد اعتماد بودم.

  • من شنیدم اگه آپدیت کنیم دیگه بازی های قبلیمونرو اجرا نمی کنه باید بازی جدید بگیریم! چه کنم؟

    • بعضی از بازی ها بله اما برخی بازی ها هم به آپدیت کاری ندارن و رو هر آپدیتی جواب میدن . باید ببینید اولویت با چی هست ، آیا می ارزه که آپدیت کنید ؟ هرچند اول و آخر مجبور هستید آپدیت کنید چون بازی های جدید رو از دست میدید .

    • با سلام به اقای محمدرضا امین زاده
      من میخواستم برای خودم به زودی بخرم …. خیلی از سایت ها را گشتم و تا اینکه سایت شما رو پیدا کردم ….حالا من گیر کردم که از سایت ها و…. ایکس باکس بخرم یا از بازار ؟ این سوال رو من از شما داشتم …. من ساکن شیراز هستم و اگر میشه به من کمک کنید تا ایکس باکس خوب بخرم یعنی باری همیشه داشته باشم ؟؟

  • ممنون از اطلاعات بسیار مفیدت…. استفاده کردیم
    بازم از این اطلاعات داری بفرست برای ایمیلم

  • لطفا کمکم کنید من میخوام ایکس باکس360اسلیم250گیگ بخرم اما نمیدونم صبر کنم تا720 بیاد یا همینو بخرم

  • واقعا اطلاعات خوبی بود ولی لطف کنید بگید از کدام فروشگاه خرید کنیم که مورد اعتماد شماست

  • ایکس باکس من مشکلات مختلفی داره:

    1:بازی های مکس پین 3 و هیتمن وقتی روی هارد بودن کار نمی کردن و بعد از پاک کردن کار کردن.
    2:بازی اسلیپینگ داگز در لودینگ بعضی از مرحله ها گیر میکرد و حتی نتونستم این بازی را نصب کنم.(ارور کثیفی می داد.)
    3:بازی GTA Episodes from liberty city در هنگام ورود به بازی بعد از چند ثانیه هنگ میکرد و مجبور بودم دستگاه را خاموش و روشن بکنم.
    غیر ازاین موارد بقیه ی بازی ها کار کردن.(10تا 15 بازی)

    میشه در مورد رفع بعضی از این مشکلات راهمنایی کنید؟

    • محمدرضا امين زاده محمدرضا امين زاده 13 خرداد 1392

      سلام . جواب همه این مشکلات رو داخل پست نوشتم دوست من .

  • یعنی اگه من jtag بزنم منوی اصلی به کارخانه بر میگرده؟؟؟؟؟

  • واقعا مطالبت عالی بود استفاده کردیم باتشکر از سایت خوبتون

  • بعضی وقت ها هم میره تو بزازی 4 یا 5 ثانیه بعد از بازی در میاد…بعدش باید روشن خاموشش کنم.. مشکل چیه؟؟؟؟؟

    • سلام عرفا ببر بیرون اپدیت جدیدش کنم درس میشه نگران نباش

    • اپدیت kon

  • فقط میخوام منوی اصلی ایکس باکسم مثل اول بشه چون خواستم به live وصل شم یه اپدیتی بود اون رو انجام دادم حالا هم منوم عوض شده

    • محمدرضا امين زاده محمدرضا امين زاده 05 خرداد 1392

      دیگه امکانش نیست . باید بسوزید و بسازید . بازی های دشبورد جدید بگیرید . اگر بازی رو هاردتون نصبه اونو پاک کنید درست میشه اما دیگه بازی از روی DVD rom اجرا میشه . راه حل دیگش اینه که بازی های برنر مکس بگیرید . ( Burner max ) . راه حل آخر هم اینه که اکس باکس خودتون رو جی تگ ( Jtag ) کنید تا دیگه خیالتون از بابت این مشکلات راحت بشه .

  • الان دیگه اپدیتی نیست که درست شه؟؟؟؟؟؟؟؟

  • من 2 ماه پیش خواستم به live وصل شم شکل منوی من عوض شده میخوام دوباره به حالت اولیه برگردونم چطوری میتونم؟ ایکس باکس من slim ,lt3

    • محمدرضا امين زاده محمدرضا امين زاده 03 خرداد 1392

      شما آپدیت دشبورد انجام دادید . امکانش نیست به حالت قبل برگردید .

    • رامتین 08 بهمن 1394

      یعنی چی؟ میشه توضیح بدید؟

  • سلام واقعا اطلاعات جامعی بود.فقط اگه میشه جایی رو معرفی کنید که خودتون هم بهش اطمینان داشته باشید.اخه با چیزهایی که درمورد فروشنده ها گفتید خیلی سخته یه فروشنده مطمئن پیدا کرد.مرسی

  • EXtreme نمی تونه مخخفف X در XBox باشه چون چون این طوری ایکس باکس می خونن نه اکس باکس .

    • ابراهيم درويش 29 اردیبهشت 1392

      کلمه Extreme در هر دو لهجه امریکایی و بریتانیایی ” ایکستریم ” تلفظ میشه ! X مخفف هر کلمه ای که باشه باز هم ایکس تلفظ نمیشه ! پس اکس باکس در هر صورت درسته

  • سلام
    واقعا از اطلاعات جامع و کاملتون ممنون
    من می خواستم یه اکس باکس بخرم و اطلاعاتتون خیلی کمکم کرد.
    ایا واقعا میشه گفت که مدل 720 کی به ایران خواهد رسید؟ یعنی ما صبر کنیم؟

    • محمدرضا امين زاده محمدرضا امين زاده 20 اردیبهشت 1392

      سلام . خواهش می کنم خوشحالم که مطلب علم فردا براتون مفید واقع شده . فکر میکنم حدود اخر سال 92 بشه . گرونه ها!

    • ارجان محمدی 05 مهر 1392

      ماه اذر میاد البته خیلی میبره تا هک بشه.

    • اذر 92دیگه؟

    • ایکس باکس 720 فکر نکنم بیاد به جای اون ایکس باکس وان اومده

  • سلام
    من در نظر دارم که یه مغازه با چند تا اکس باکس با سنسور کینکت و اینها برای درآمد زایی بزنم میشه مفصل راهنمایی بفرمایین ممنون میشم

  • مهدی حسنزاده 04 اردیبهشت 1392

    خسته نباشید ولی خریدن ایکس باکس 360 کاملا اشتباه است چون آخرهای عمر این کنسول است و به خصوص

    اینکه در چندماه آینده قیمت این کنسول ( به خاطر ورود کنسول نسل جدید ) نصف خواهد شد.

    • اگر کسی بخواهد لذت ببرد .تو فکر این حرفها نیست
      بعد هم بازار تا کله اکس باکس دارند آنها و شرکتهای سازنده زرنگتر از من و شما هستند . که اینطوری قیمت بکشند پایین. ودر آخر همین الان موبایل تبلت کنسول و… که در بازار جهانی قیمت مصوب دارد را ما اینجا سوبله چوبله میخریم. محصول جدید بیاید حداقل بالی 2/500 قیمت دارد.
      ودر آخر همان جمله اول

  • خوش به حال بچه های امروزی . زمان ما نهایت بازی که داشتیم رامبوی میکرو بود بعدش شورش در شهر سگا بود و کشتی کج

    • اون موقع اینطوری بوده دیگه نباید اون موقع رو با الان مقایسه کرد

    • اونا می ارزه به بازی های الان!

    • نبابا الان هم پدر مادرمون یرامون نمیخرند

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا