بستن فهرست

ماشین من کجاست ؟ ردیاب جدید BMW

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۰

 

 

ردیاب سیگنال BMW

تعداد ماشین های نه تنها کشور ما بلکه کل دنیا رو به افزایش است تقریبا می توان گفت از هر 3 نفر 1 نفر تجربه رانندگی رو در دنیا داره . فرقی نمی کنه مدل ماشین چیه مارکش چیه و با چه سوختی به حرکت در میاد مهم ازدیاد خودروهای موجود در دنیاست . وقتی تعداد ماشین ها زیاد میشه مشکلی به نام جای پارک بوجود میاد که تهرانی ها اصلا با این قضیه غریبه نیستند حداقل تو این 2  3 سال اخیر . پارکینگ های زیادی در شهر ساخته میشن و خدا رو شکر تا حد زیادی از ترافیک و دوبله پارک کردن جلوگیری میشه اما یه مشکل نصفه نیمه جدی البته از نظر شرکت پر آوازه خودرو سازی دنیا یعنی BMW هنگام پارک در پارکینگ و بخصوص پیدا کردن آن هنگام اتمام کار وجود داره . اگر پارکینگ چند طبقه باشه و شما آدم فراموشکاری باشید قطعا باید 20  25 دقیقه دنبال ماشین خود بگردید . برای جلوگیری از این سردرگمی شرکت BMW ردیاب هایی طراحی کرده که از یک فرستنده و یک گیرنده تشکیل شده . به طوری که فرستنده سیگنال روی ماشین و گیرنده آن دست خود شماست . فرستنده در هرلحظه امواج خودش رو به سمت گیرنده ارسال میکنه و گیرنده پس از دریافت ، جهت رو به مثابه یک قطب نما به شما می گوید و به این ترتیب سریعا خودروی خود را پیدا خواهید کرد .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

اسم این وسیله Car Compass می باشد .

 

پیدا کردن ماشین در پارکینگ

 

 

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • 4 دلیل که ماشین Tesla Model X را دوست دارم  شرکت خودرو سازی تسلا جدید ترین مدل ماشین دوستدار محیط زیست خود یعنی Tesla Model X  رو معرفی کرد . خودرویی با ابهت و شیک اما با موتوری تمام الکتریکی . مثل اینکه قضیه آلودگی هوا و گرم شدن زمین رو دارن جدی میگیرن و حسابی بازار خودروهای برقی…
  • F3 Plus ؛ ماشین چینی کنترلی در ابعاد واقعی    BYD Technologies یک شرکت چینی است که اتومبیل  تولید می کنه و به تازگی ماشینی رو با نام F3 Plus طراحی و در نمایشگاه بین المللی Beijing  سال 2012 معرفی کرده که ویژگی منحصر به فردی داره . به گفته این شرکت این اولین ماشینی است که این…
  • طراحی لاستیک های هوشمند و سازگار با آب و هوا    موقع خرید لاستیک حتما به مارکی که می خرید توجه می کنید و قبلش با چند نفر مشورت می کنید که چه مارکی خوبه . به وضعیت باد و مصرف بنزین هم فکر می کنید اما هرگز نمی تونید لاستیکی رو بخرید که در هر درجه حرارت و…
  • iOnRoad ؛ اپلیکیشنی برای امنیت در رانندگی  وقتی خریدن خودرو برای همه یک امر ساده و قابل دسترس باشد فرهنگ ترافیکی خود به خود پایمال خواهد شد . چون قبلا ماشین فقط دست کسانی بود که پول خوبی بدست می آوردند و این افراد اصولا قشر با سواد و فهیم جامعه بودند . اما امروزه با…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
شروين صادقي

شروين صادقي هستم متولد 2 خرداد 1365 تهران مهندس الكترونيك . در زمينه طراحي مدارهاي Switching ، آمپلي فاير و منابع تغذيه فعاليت مي كنم . الكترونيك نيمي از زندگيم رو تشكيل داده و با اجازه اساتيد نيم نگاهي هم به نوشتن پست در مجله علم فردا دارم . اميدوارم مورد پسند شما دوستان عزيز واقع بشه .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

2 دیدگاه

  • ردیابی خودرو با موبایل

    حتی اگر به اینترنت هم دسترسی نداشته باشید، با نرم افزار ویژه موبایل ، موقعیت خودروی خود را در گوشی موبایل، روی نقشه ، می توانید مشاهده کنید.

    با استفاده از نرم افزار موبایل و دستگاه ردیاب GPS شما می توانید:
    1- در هر زمان موقعیت خودروی خود را بر روی نقشه مشاهده کنید.

    2-خاموش یا روشن کردن خودرو: (در صورتیکه خودرو را از این طریق خاموش کردید، تنها راه روشن شدن مجدد خودرو از طریق ارسال فرمان اجازه روشن شدن خواهد بود).
    3- فعال یا غیر فعال کردن حالت دزدگیر: در صورت فعال بودن این گزینه پیامهای هشدار سرقت خودرو به شماره مدیر دستگاه ارسال خواهد شد.
    4- تنظیم فاصله زمانی ارسال اطلاعات به سایت : ارسال اطلاعات بر اساس سه پارامتر زمان، مسافت و تغییر زاویه خودرو ،قابل تنظیم است.
    5- SOS Number : هشدارهای مورد نظر به این شماره ارسال می گردد .هشدار قطع برق، روشن شدن خودرو ، کاهش شارژ سیم کارت و … دستگاه قابلیت تعریف 5 سیم کارت به عنوان مدیر دستگاه دارد.
    6- حالت صرفه جویی: در صورتیکه می خواهید ارسال اطلاعات ثبت شده در حافظه داخلی دستگاه در نیمه شب که تعرفه GPRS اپراتور سیم کارت، پایین تر است، به سایت ارسال شود، این گزینه را فعال کنید. مزیت : صرفه جویی در شارژ سیم کارت و باتری، مواقعی که خودرو در حالت پارک است.
    7- با ارسال یک SMS به ردیاب، بلافاصله آخرین موقعیت دستگاه به صورت SMS برای شما ارسال می گردد.
    8- فعال کردن ارسال SMS هشدارGeoFence : در صورتی که خودرو وارد و یا خارج از منطقه مجاز تردد تعریف شده توسط شما، شود ،با ارسالSMS به سیم کارت مدیر ،اطلاع رسانی خواهد شد.
    9- همچنین با استفاده از اینترنت گوشی موبایل خود ، می توانید با ورود به سایت ردیابی ما ، از امکانات دیگر ردیابی (گزارش مسیرهای پیموده شده ، نقاط توقف،مدت زمان توقف، کارکرد خودرو، میانگین سرعت، سرعت لحظه ای ، گزارش ورود و خروج به مناطق خاص تعریف شده توسط شما، شارژ سیم کارت و…) بهره مند شوید.

  • مطلب جالبی بود
    دستتون درد نکنه

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا