بستن فهرست

جستجوی مطالب یک سایت مشخص در گوگل

تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۳

جستجوی مطالب یک سایت مشخص در گوگل یکی از کاربردی ترین روش های جستجو در گوگل هست که خیلی وقتا می تونه کارتون رو راه بندازه . در ادامه توضیح میدم که چطور می تونید فقط در چند ثانیه بدون ورود به سایت مورد نظر مطلبی رو که دنبالش هستین پیدا کنید . همونطور که می دونید به طور پیش فرض وقتی کلید واژه ای رو در گوگل جستجو می کنید ، موتور جستجوی گوگل همه سراسر وب رو بررسی میکنه تا مطالب مورد نیاز تون رو پیدا کنه اما بعضی وقتا پیش میاد که شما مطلب یه سایتی رو قبلا خوندین اما عنوانش یادتون نمیاد ، در این موارد می تونید از گوگل کمک بگیرید تا شما رو زودتر به هدف تون برسونه .

ضرورت استفاده از جستجوی مطالب یک سایت مشخص در گوگل

شاید پیش خودتون بگید بابا چه دلیلی داره حالا من بیام تو گوگل بگردم ، خب می رم تو خود سایت مطلب رو پیدا می کنم ! درسته اما فراموش نکنید که با این روش :

■ دیگه نیازی نیست که برای پیدا کردن یه مطلب حتما وارد اون سایت بشید و فقط کافیه کلید واژه مورد نظر تون رو ( موضوع ) در گوگل تایپ کنید .

■ اینجوری فقط مطالب اون سایت مشخص ، در گوگل نمایش داده میشه . با این روش شما همه مطالب سایت مورد نظر  رو که با کلید واژه تون مرتبط هستن ، می تونید ببینید .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

■ حتما براتون پیش اومده که وارد یه سایتی می شید و می خواید با کمک ابزار جستجوی اون سایت یه مطلبی رو در خود سایت جستجو کنید اما در لیست نتیجه جستجو مطلب مورد نظر تون وجود نداره این مشکل زمانی پیش میاد که برنامه نویسی ابزار جستجوی اون سایت ایراد فنی داشته باشه  . در این مواقع استفاده از گوگل بهترین گزینه است .

آموزش جستجوی مطالب یک سایت مشخص در گوگل

برای جستتجوی مطالب در یک سایت مشخص فقط کافیه نام وب سایت مورد نظر تون رو به صورت زیر جلوی کلید واژه ی مورد نظر بنویسید :

مودم site : www.elmefarda.com

اینم یه نمونه از لیست نتایج جستجوی گوگل در یک سایت مشخص که دیگه فکر می کنم کاملا واضحه و نیازی به توضیح بیشتر نداره .

آموزش جستجوی مطالب یک سایت مشخص در گوگل

آموزش جستجوی مطالب یک سایت مشخص در گوگل

 خب دوستان امیدوارم که این ترفند به درد تون بخوره . البته الان دیگه خیلی از سایت ها برای جستجوی درون سایتی شون از موتور جستجوی گوگل استفاده می کنن ؛ اما به هر حال یاد گرفتن جستجوی در یک سایت مشخص توسط گوگل نکته ایه که هر کاربری باید بلد باشه . مثه همیشه اگر این پست براتون مفید بوده لطفا علم فردا رو به دوستان تون هم معرفی کنید .

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • جستجوی آسان تر تصاویر در گوگلتمام تلاش گوگل برای موتور جستجوی قوی خود این است که کاربران را با کمترین تعدادکلیک و سریعترین حالت ممکن به نتیجه برساند و تا الان هم هر چند وقت یکبار یک ویژگی در جهت بهبود جستجو به آن اضافه کرده . این بار گوگل برای اینکه شما را سریعتر به…
  • سرگی برین موسس گوگل 500 هزار دلار به ویکیپدیا اهدا کرد  ویکیپدیا رو که می شناسید اگر نمی شناسید همین الان ترک اینترنت کنید . ( بودند افرادی که اینترنتی بودن اما ویکیپدیا رو نمی شناختند ) . بزرگترین و معروفترین دائره المعارف در اینترنت که تقریبا در مورد هرچیزی روی کره خاکی و به زبانهای مختلف اطلاعات در خود…
  • رسم گراف های ریاضی ؛ ویژگی جدید گوگل  گوگل ؛ ابرسایت جهان ! سایتی که به تنهایی بیشتر نیازهای آنلاین شما را برآورده می کند . از محاسبات ساده ریاضی ، جستجوی ساده متن ، فیلم ، عکس و... تا جستجوی حرفه ای ، زمان انتشار فیلم و بازی ویدئویی ، پیش بینی هوا ، تبدیل واحدها…
  • گوگل اجازه فیلتر سایتهای نا خواسته را می دهد  جستجو گر گوگل کروم هر چند وقت یکبار آپدیت می شود و ویژگیها و امکانات جدیدی به آن اضافه می شود این بار به شما اجازه می دهد تا سایتهایی که نمی خواهید در نتیجه جستجوی گوگل ظاهر شوند را فیلتر کنید . به عکس زیر دقت کنید .…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
ابراهیم درویش

من ابراهیم درویش هستم بلاگر تکتولوژی و مدرس زبان انگلیسی. در حال حاضر در استانبول (ترکیه) زندگی میکنم. نرم افزار خوندم و تخصص اصلیم برنامه نویسی وبه ؛ البته کمی هم برنامه نویسی اندروید بلدم. تقریبا از سال 1383 فعالیتم رو تو اینترنت شروع کردم. به زبان های ترکی استانبولی و اسپانیایی هم آشنایی دارم.

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

2 دیدگاه

  • کوتاه کننده لینک 18 آبان 1396

    با سپاس از وب سایت خوبتون

  • سلام
    چند روز بازم نبودیم و دل تنگ شماییم
    خوب بود . ممنون از زحماتتون

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا