بستن فهرست

تشریح ویژگی Airprint در تبلت ipad 2

تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۰

 

 

ویژگی پرینت بدون سیم در ipad 2

آی پد 2 هنوز هم در صدر جدول بهترین مارک تبلت دنیا قرار دارد . البته زمزمه هایی مبنی بر تولید یک تبلت 11 اینچی از طرف شرکت سامسونگ به گوش می رسد که قرار است آی پد 2 را به رقابت بکشد . البته سیستم عامل های این دو تبلت با هم متفاوت هستند . یکی iOS و دیگری اندروید . به همین دلیل شاید طرفداران سیستم عامل ها پا برجا بمانند . از این مباحث که بگذریم ، ویژگی های جالبی در آی پد 2 وجود دارد که شکل جدیدی از تکنولوژی را تعریف کرده اند . یکی از این ویژگی ها Airprint نام دارد .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

پرینت با یک اشاره در ipad 2

ویژگی Airprint در آی پد به شما اجازه پرینت عکس ، محتویات ایمیل ، صفحات وب و کتاب هاب الکترونیکی را می دهد . احتیاج به دانلود نرم افزار نیست ، نیاز به نصب درایور نیست و هیچ کابلی هم در کار نیست . تنها یک اشاره کافیست تا چیزی که در صفحه نمایش خود می بینید را در قالب کاغذ در دست بگیرید . می توانید عملیات پرینت را آغز کنید و در همین حین به کارهای عادی خود در آیپدتان بپردازید .

پرینت واقعا بدون سیم صورت می گیرد .

عملیات پرینت واقعا بدون وجود کابل صورت می گیرد . ipad به طور اتوماتیک خود را به دستگاه پرینتری که به قابلیت Airprint مجهز است در یک شبکه وای فای کانکت می کند . این بدین معنی است که چه شما در چند سانتی متری پرینتر باشید و چه در آن طرف خانه خود ، آیپد و پرینتر با هم متصل می شوند و پرینت صورت می گیرد . زمانی که این عملیات از شما م گیرد مساوی است با مدت زمانی که طول می کشد شما این جمله را بخوانید .

 

پرینت وایرلس در ipad 2 تنها با یک اشاره

پرینت وایرلس تنها با یک اشاره

 

چیزی که چاپ می شود همانی است که می بینید .

ویژگی Airprint با اپلیکیشن های داخلی آی پد مثل Mail , Photos , iWork , safari و کتاب های PDF موجود در iBook سازگار است و هر آنچه که شما در این اپلیکیشن ها می بینید را می توانید به طور بیسیم پرینت بگیرید . اگر محتویات مورد نظر شما یک نقاشی یا عکس باشد و در همین حال اگر پرینتر شما سینی انتخاب کاغذ داشته باشد ( که اکثر پرینترهای جدید دارند ) خود ipad به طور اتوماتیک کاغذ مخصوص عکس و نقاشی را در پرینتر انتخاب می کند . به علاوه شما می توانید پرینت های خود را زمان بندی و ردیف بندی کرده و خلاصه اینکه آنها را مدیریت کنید .

Airprint  با پرینترهای Airprint – enabled کار می کند .

این ویژگی فقط برای کار با پرینترهاییست که از قبل این ویژگی را ساپورت می کنند . پرینترهایی از شرکت های Canon ، Epson و HP را می توانید خریداری کنید . لیست دستگاه هایی که از این ویژگی پشتیبانی می کنند را از اینجا مشاهده کنید .

 

پرینترهای وایرلس با قابلیت airprint

 

مطلب مرتبط :  تشریح ویژگی Siri در آیفون 4 اس

 

محصولات اپل که این ویژگی را ساپورت می کنند .

iPad, iPod touch (3rd generation), iPhone 4, iPod touch (4th generation), iPhone 4S, iPhone 3GS, Mac OS Printing/Fax (any version)

تمام این محصولات باید به آخرین ورژن سیستم عامل iOS مجهز باشند .

چگونه با ipad 2 پرینت بگیریم.

مراحل بسیار ساده تر از آنست که فکر می کنید .

1 – روی آیکون اکشن در اپلیکیشن مورد نظر Tap کنید .

2 – فرمان پرینت را صادر کنید .

3 – پرینتر خود را در شبکه کانفیگ کنید و دکمه پرینت را tap کنید .

نکته :

اگر برای اولین بار این کار را انجام می دهید و یا در لیست پرینترهایی که آیپد نشان می دهد پرینتر شما وجود ندارد باید آن را انتخاب و به لیست اضافه کنید .

در انتها لازم به ذکره که

  • باید آخرین ورژن سیستم عامل iOS  را داشته باشید و اپلیکیشن های شما نیز آخرین ورژن خود باشند .
  • پرینتری که کار می کنید باید ویژگی Airprint را ساپورت کند .
  • در مورد اتصال پرینتر خود به شبکه ، راهنمای استفاده از آن را بخوانید و یا اینکه با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید .
  • ویژگی Airprint   فقط باشبکه وای فای کار می کند و پرینترهایی که با بلوتوث , USB و… عملا کاربرد ندارند .
  • احتمال دارد برخی از ویژگی های پرینترها ( مثل پرینت دوبله ) در حین استفاده از ویژگی Airprint کار نکنند .

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • 10 تصویر از stand های جالب برای iPadتعداد آیپد های موجود در ایران زیاد نیست و شاید وسیله ای ناشناخته برای مردم عادی باشد حتی کسانی که اهل خواندن اخبار آی تی یا علاقمند به گجت ها می باشند نیز شاید آیپد را در دستان خود نگرفته باشند اما به تدریج این تکنولوژی پیشرفته اپل کم کم…
  • تشریح ویژگی Video Mirroring در تبلت ipad 2  ویژگی های جالب و منحصر به فردی را شرکت بی نظیر اپل در محصول کم نظیر خود قرار داده که Video Mirroring  یکی از آنهاست . به وسیله این ویژگی می توان تصویر بزرگ تر و صدای بیشتری را به جای آی پد در تلویزیون HD تجره کرد .…
  • 5 دلیل برای اینکه تبلت های اندرویدی بهتر از ipad هستند    بدون شک تبلت یکی از شگفتی های قرن 21 بوده و هست و نگرش بشر رو نسبت به تکنولوژی عوض کرد . در این بین باز شکی نیست که آی پد خیلی بیشتر از دیگر تبلت ها فروش می کنه و شاید خیلی ها بگن فروش بیشتر آی…
  • گرانترین ipad دنیا  اگر میلیونها دلار پول اضافه دارید و نمی دانید که با آن چکار کنید می توانید یک آی پد بخرید که دورتادور آن با الماس پوشیده شده . البته آپشن های دیگری نیز وجود دارد اما اینکه خرید این آی پد در صدر لیست قرار می گیرد یا نه…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
محمدرضا امین زاده

محمدرضا امين زاده هستم ، مهندس الكترونيك و سردبير مجله علم فردا . علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

2 دیدگاه

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا