بستن فهرست

گلچین اخبار تکنولوژی چهارشنبه 8 بهمن 93

تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳

بدون هیچگونه حاشیه و پاورقی میریم سراغ اخبار :

۱ – اپل ، پیش بینی فروش را به هم زد

کارشناسان پیش بینی کرده بودند که در ۳ ماهه نخست ۲۰۱۵ اپل حدود ۶۵ میلیون آیفون بفروشه اما هنوز چیزی از ۲۰۱۵ نگذشته حدود ۷۵ میلیون آیفون به فروش رفته . این در حالیه که پارسال در بهترین ۳ ماهه ، اپل فقط ۲۳ میلیون آیفون فروخت .

۲ – اسنپ چت Snapchat ویژگی دیسکاور Discover رو معرفی کرد

ویژگی Discover در اسنپ چت

ویژگی Discover در اسنپ چت

اسنپ چت یه برنامه موبایلی برای ارسال و دریافت عکس و ویدیو هست که برای مدت زمان خاصی برای کاربران به نمایش در میاد . حالا به تازگی اسنپ چت قابلیت Discover رو به برنامه اضافه کرده که کاربران می تونن اخبار و محتوای رسانه هایی مثل CNN ، یاهو ، National Geographic و … رو به مدت ۲۴ ساعت ببینند و بعدش آپدیت میشه .

۳ – اپل آپدیت iOS معرفی کرد

آپدیت جدید iOS اپل باعث کاهش فضای مورد نیاز برای نصب آپدیت برنامه های دیگه میشه .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

۴ – تعلیق کارکنان IBM

در حال حاضر شرکت کامپیوتری IBM حدود ۴۵۰ هزار کارمند داره اما به تازگی خبرهایی از اخراج یا تعلیق برخی کارمندان در روز چهارشنبه به گوش رسیده .

۵ – طوفان شیائومی در ۳ دقیقه

فروش طوفانی شیائومی در 3 دقیقه

فروش طوفانی شیائومی در ۳ دقیقه

محصول جدید شرکت شیائومی فقط در عرض ۳ دقیقه تمام فبلت های معرفی شده MI Note رو فروخت . هنوز معلوم نیست چه تعدادی بوده اما انتظار میره شیائومی در سال ۲۰۱۵ حدود ۱۰۰ میلیون گوشی بفروشه ( خوش به حالشون ) . این در حالیه که در سال ۲۰۱۴ کلا ۶ میلیون گوشی فروخته .

۶ – ساعت هوشمند اپل ماه آوریل میاد

عرضه ساعت هوشمند اپل در آوریل 2015

عرضه ساعت هوشمند اپل در آوریل ۲۰۱۵

ساعت هوشمند اپل یا Apple Watch تو بهار به بازار میاد . روز دقیقش هنوز معلوم نیست اما چیزی که مشخصه اینه که ارزون ترین مدل ساعت هوشمند اپل ۳۵۰ دلاره و برخی مدل هاش که طلایی هستن حدود ۵۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده .

۷ – کاهش کارکنان سازنده محصولات اپل ، Foxconn

شرکت تایوانی و بین المللی فاکس کان که محصولات اپل رو و برخی شرکت های دیگه رو اسمبل می کنه در اوج ترافیک کارکنان حدود ۱.۳ میلیون کارمند داره ( خیلی حرفه ها ) اما به تازگی خبر از کم کردن تعداد کارکنان مرتبط با محصولات اپل داده .

۸ – حساب کاربری توییتر Taylor Swift هک شد

هک شدن اکانت توییتر taylor-swift

هک شدن اکانت توییتر taylor-swift

هکرها خواننده زن و مشهور آمریکایی تیلور سوییفت رو تهدید کردن که عکس های بی شرمانه اونو منتشر می کنن اما Taylor Swift گفته که اصلا همچین عکس هایی وجود نداره .

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • بررسی کامل apple TV و طرز کار آن    جدای از محصولات محبوب شرکت اپل مثل آیفون ، آیپاد ، آیپد و همچنین مک بوک پرو و مک بوک ایر ، یک محصول جالب و کاربردی دیگر نیز وجود دارد که کمتر کسی در ایران از آن خبر دارد و آنهم محصول کوچک و جمع و جور…
  • 13 عادت غلط آمیخته با تکنولوژی و روش های ترک آنها  در سال 2013 هر جا رو که نگاه کنی تکنولوژی رو می بینی و دنیا به سمتی داره پیش میره که آدما به طور ناخودآگاه درگیر تکنولوژی هستن . چه بسا افرادی که نمی دونند اینترنت چیه ، تو اینترنت چی میگذره ، کامپیوتر رو چطور خاموش و روشن…
  • آیا خریدن ساعت هوشمند کار عاقلانه ایه ؟خریدن ساعت هوشمند این روزها مد شده و تو خیلی از سایت ها چه ایرانی و چه خارجی ، بخشی از مطالب خلاصه یه ربطی با ساعت هوشمند داره . من در پست های قبلی نوشتم که ساعت هوشمند چیست ؟ حالا امروز می خوام یه نقد کوتاه برم ببینیم…
  • ساعت هوشمند یا اسمارت واچ چیست ؟جدیدا فاز شرکت های تولید کننده عوض شده و همه زدن تو خط تولید ساعت هوشمند . عبارت ساعت هوشمند یا اسمارت واچ به انگلیسی Smartwatch به تازگی خیلی شنیده میشه امروز می خوام مختصری در مورد ساعت هوشمند صحبت کنم تا یه کلیتی دست شما بیاد . پس با…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
محمدرضا امین زاده

محمدرضا امين زاده هستم ، مهندس الكترونيك و سردبير مجله علم فردا . علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

بدون دیدگاه

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا