بستن فهرست

مقایسه شرکت‌های خرید فالوور در ایران

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰

چند سالی است که اینستاگرام به یکی از بهترین فضاها برای رشد کسب و کارها تبدیل شده است. بیزنس‌هایی که هیچ گاه وجود خارجی نداشتند حالا توسط افراد بسیاری در اینستاگرام شناخته شده‌اند و بیزنس‌هایی که پیش از این به صورت فیزیکی فعالیت می‌کردند، حالا نسخه‌ی آنلاین خود را تحت این شبکه‌ی اجتماعی ایجاد کردند. اما تمام آن‌ها زمانی موفق خواهند بود که تعداد فالوورهایشان زیاد باشد. کسب و کارهای مختلف با توجه به نیازمندی‌هایشان راه‌های گوناگونی برای افزایش فالوورهایشان استفاده می‌کنند. یکی از مشهور‌ترین این راه‌ها خرید فالوور است. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین شرکت‌های ارائه کننده‌ی خدمات خرید فالوور را به شما معرفی کنیم.

دیجی فالوور

در رتبه‌ی نخست بهترین سایت‌های خرید فالوور در ایران دیجی فالوور جای گرفته است. یکی از دلایل آن سابقه‌ی طولانی در این زمینه است. این سایت از نخستین وبگاه‌هایی بود که اقدام به فعالیت در زمینه‌ی اینستاگرام مارکتینگ نمود. از همان ابتدا دیجی فالوور محصولاتی مانند فالوور ایرانی، فالوور خارجی، فالوور ارزان، انواع لایک، کامنت و ویو را فراهم و در اختیار مشتریان خود قرار داد. دیجی فالوور به خاطر فعالیت طولانی، تعداد زیاد مشتریان و تراکنش‌هایی که انجام داده است همیشه مورد توجه قرار گرفته به همین دلیل امروز می‌توان آن را در زمره‌ی بهترین شرکت‌های خرید فالوور در ایران دانست. کیفیت محصولات این شرکت هم بسیار بالاست.

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

از سویی دیگر کار با سایت دیجی فالوور به شدت آسان است. المان‌های مختلف، امکانات سایت، محصولات گوناگون، خدمات و … همگی به خوبی در سایت جای گرفته‌اند. این موضوع سبب شده است که کار با این سایت راحت‌تر از هر کار دیگری باشد. از آنجایی که کاربران اینستاگرام را افراد با هر سطح سوادی تشکیل می‌دهد در نتیجه دوستانه بودن رابط کاربری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده است که در دیجی فالوور نمودی از این کار را به خوبی شاهد هستیم.

سایت خرید فالووراینستاگرام

سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از وبگاه‌های جدید در زمینه‌ی خرید فالوور در ایران است که با توجه به نام دامنه‌ی آن هم می‌توان به این اتفاق پی برد. سایت خرید فالوور اینستاگرام هم محصولاتی مانند فالوور، لایک، کامنت، ویو، پیج کامل و … را به کاربران خود عرضه کرده است. یکی از نکات‌ ویژه‌ی این سایت، قیمت پایین محصولاتش است. البته این قیمت پایین در حالی است که تمامی محصولات کیفیت خود را در سطح بالایی حفظ کرده‌اند. فالوورهای فعال و واقعی، کامنت و لایک از سوی فالوورهای فعال، ویوهای باکیفیت، پیج‌های قوی و … از جمله ویژگی‌های این وبسایت است.

دیجی ممبر

دیجی ممبر هم یکی از شرکت‌های قدیمی در زمینه‌ی محصولات اینستاگرامی است که بیشتر به واسطه‌ی تنوع محصولاتی که دارد شناخته شده است. تقریبا هر چیزی که برای رشد پیج خود بخواهید را می‌توانید در این سایت پیدا کنید. از سویی دیگر محصولاتی برای سایر شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها هم در دیجی ممبر وجود دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که منجر به محبوب شدن این شرکت شده است، تخفیف‌های آن است. در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، کدهای تخفیفی در این سایت قرار می‌گیرد که به کاربران اجازه می‌دهد، محصولات مد نظر خود را با قیمت بسیار پایین‌تر خریداری کرده و به این طریق به کسب‌و‌کارهای مختلف کمک می‎شود.

همچنین بخش‌هایی در این سایت در نظر گرفته شده است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون پرداخت حتی یک ریال صاحب فالوور، لایک یا کامنت شود. برای این کار لازم است کارهایی مانند قرار دادن یک پست در پیج اینستاگرام، منشن کردن در استوری، قرار دادن نام کاربری پیج سایت در بیوگرافی و … انجام دهند تا به صورت رایگان فالوور دریافت کنند. این ویژگی‌ برای کسب و کارهایی که به تازگی در اینستاگرام شروع به فعالیت نموده‌اند بسیار مفید است. چرا که این افراد اصولا بودجه کافی برای پرداخت هزینه‌های خرید فالوور و خرید لایک و … ندارند. در نتیجه با استفاده از این روش‌ها می‌توانند میزان دیده شدن پیج خود را افزاییش چشمگیری دهند.

بای فالوور

بای فالوور از جمله سایت‌های جدید است به واسطه‌ی پشتیبانی بسیار خوب خود شناخته شده است. در این سایت هم می‌توانید انواع و اقسام فالوور، لایک، کامنت، ویو، پیج و … را به راحتی آب خوردن خریداری نمایید. به محض این که سفارش شما ثبت شد می‌توانید از پشتیبانی پرسنل این سایت بهره برده و مشکلات را به وسیله‌ی آن‌ها برطرف نمایید. البته پیش از خرید محصول هم می‌توانید با شماره‌های قرار گرفته در سایت تماس گرفته و برای خرید مشورت بگیرید. ضمانت بازگشت وجه هم یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده است این سایت به شدت محبوب شود. به این معنی که اگر محصولی خریدید و از کیفیت آن خوشتان نیامد می‌توانید کل مبلغی که پرداخت کرده‌ بودید را به راحتی پس بگیرید.

بست فالوور

بست فالوور سایت متفاوتی در زمینه‌ی خرید فالوور است که می‌توانید از آن استفاده کنید. فالوور، لایک، ویو و کامنت محصولاتی است که در این سایت عرضه شده است. با این که تنوع در این سایت کمتر دیده می‎شود اما به نظر می‎رسد که فالوورها و دیگر موارد از کیفیت خوبی برخوردارند و به صورت کلی قابل قبول می‌باشند. ممکن است در ابتدای کار با این سایت کمی دچار سردرگمی شوید اما بعد از مدتی کار با آن را یاد می‌گیرید.

سخن پایانی

از آنجایی که خرید فالوور یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های این روزهای صاحبان کسب و کارهاست به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم که تعدادی از معروف‌ترین سایت‌ها در این زمینه را به شما معرفی کنیم. البته در اینجا و در این مورد خاص معروف‌ترین به معنی بهترین هم هست. به این دلیل که این سایت‌ها به خاطر کیفیت بالای محصولات، قیمت منصفانه، راحتی کار، پشتیبانی کامل از مشتریان در سطح بسیار بالایی قرار گرفته‌اند و همین موضوع سبب شده است که بین رقبای دیگر برجسته شوند. خرید فالوور و محصولات مربوط به اینستاگرام از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که خرید یک محصول نادرست می‌تواند به بسته شدن یا حداقل شادوبن شدن یک پیج منجر شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که حتما با انتخاب یک سایت درست، در راستای پیشرفت پیج خود گام بردارید.

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • بهترین موسسه اعزام دانشجو به ترکیه کدام است؟اعزام دانشجو به ترکیه یکی از مهم‎‌ترین مسائلی است که این روزها وجود دارد. کشور ترکیه در کنار تمام مزایای گردشگری، آثار باستانی، طبیعت جذاب و ... خود یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل است. این کشور دارای دانشگاه‎های معتبر نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان است و…
  • HDMI چیست ؟ بررسی انواع پورت و کابل HDMI    HDMI چیست؟ HDMI  اولین و تنها رابط تجاری برای انتقال غیر فشرده همزمان تصویر و صدا به صورت دیجیتال است. HDMI نوعی پورت ارتباطی است که قابلیت انتقال تصویر و صدا با کیفیت بالا را تنها با استفاده از یک کابل به کاربران ارائه می‌دهد. پورت HDMI برای…
  • پارس پک؛ اولین میزبان ابری در ایرانپارس پک، سرآمد در ارائه راهکارهای میزبانی وب و فناوری ابری پارس پک به‌عنوان یکی از پیشگامان ارائه خدمات ابری در ایران، مجموعه‌ای گسترده از خدمات متنوع و باکیفیت را از سال ۱۳۸۹ تاکنون به مشتریان خود ارائه داده است. این شرکت با تمرکز بر ارائه راهکارهای نوآورانه در زمینه…
  • قاصدک 24 یه پیشنهاد عالی برای خرید بلیط هواپیما و قطارهمه ما به دنبال این هستیم که سفری دلچسب را تجربه کنیم. چرا که سفر برای ما مترادف با رفع خستگی و کسب آرامش شده است. فراهم کردن مقدمات سفر از خرید بلیط هواپیما تا خرید بلیط قطار آن هم در دنیای امروز که خرید اینترنتی به کمک آمده، بیش…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
ابراهیم درویش

من ابراهیم درویش هستم بلاگر تکتولوژی و مدرس زبان انگلیسی. در حال حاضر در استانبول (ترکیه) زندگی میکنم. نرم افزار خوندم و تخصص اصلیم برنامه نویسی وبه ؛ البته کمی هم برنامه نویسی اندروید بلدم. تقریبا از سال 1383 فعالیتم رو تو اینترنت شروع کردم. به زبان های ترکی استانبولی و اسپانیایی هم آشنایی دارم.

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

بدون دیدگاه

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا