بستن فهرست

دکتر حسن روحانی روز سه شنبه ، ۲۰ مهر ۹۳ در هفتصد و پنجاهمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مسئله بسیار مهمی اشاره کردن . ایشون در این جلسه در انتقاد به « پایان نامه فروشی » یا « کپی برداری متون علمی »  فرمودن که :

شان علمی کشور به هیچ وجه نباید زیر علامت سوال قرار گیرد و لذا دستگاه‌های مرتبط باید برای مقابله با این گونه اقدامات فعال شوند.

فروش پایان نامه در تهران - انقلاب

فروش پایان نامه در تهران – انقلاب

در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی دست به اقدام خوبی زده . معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد :

دانشگاه آزاد اسلامی در حال طراحی سیستمی به نام «مشابه‌یاب» است که بتوان از این طریق با فروش پایان‌نامه مبارزه کند. طراحی این سیستم مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به زودی فعال خواهد شد.

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

همین که به میدون انقلاب میرسید دستفروش ها و جارچی های کتاب فروشی ها رو می بینید که دادن میزنن « پایان نامه ، پروژه … » . متاسفانه درآمد پایان نامه فروش ها ۵ برابر اساتید دانشگاهه ! کافیه برید انقلاب و از دو تا از این دلال های پایان نامه آمار بگیرید ببینید که چه جوری دانشجو ها رو تیغ میزنن . به جرات میشه گفت که تعداد دانشجوهایی که پایان نامه شون رو خودشون انجام میدن خیلی کمه و انقدر که برای پیدا کردن یه پایان نامه فروش حرفه ای و چونه زدن سر قیمت تلاش می کنن اگر همونقدر تلاش می کردن که خودشون پایان نامه شون رو بنویسن شاید الان دانشگاه های ایران در لیست رتبه بندی بین المللی دانشگاه های دنیا غرق نمیشد ! متاسفانه ضعف آموزش و پرورش و آموزش عالی از یه طرف و از طرفی هم راحت طلبی دانشجو ها باعث شده بازار پایان نامه فروش ها هر روز داغ تر بشه . دانشجویی که پروژه ترم شو خودش انجام نمیده ، واقعا چه جوری میخواد پایاین نامه شو بنویسه ؟ طرف میاد نه بلده ۴ تا کلمه انگلیسی بخونه ، ۴ تا بچه داره ۳ جا کار میکنه هیچکدوم از کلاسا رو هم نمیره همینجوری شلنگ تخته رفته جلو رسیده به ترم آخر و پایان نامه . بعدشم پایان نامه رو میخره و مدرکشم میگیره . تو که انقدر مغزت کوچیکه و بی سوادی که مدرکتو میخری مگه مجبوری خودتو قاطی آدم حسابیا کنی ؟!  همین آدم با همین مدرک پوشالی و بی ارزشش تو کارش ترفیع میگیره و پدر همه رو در میاره . آیا شما خودتون دوس دارین تو محیط کار یا هر جای دیگه جامعه زیر دست این افراد باشید ؟

فروش پایان نامه در تهران - انقلاب

فروش پایان نامه در تهران – انقلاب

فروش پایان نامه در تهران - انقلاب

فروش پایان نامه در تهران – انقلاب

متاسفانه انقدر تعداد این افراد در دانشگاه های کشور زیاد شده که دانشجو های درس خون و با سواد به نوعی دارن به اقلیت تبدیل میشن ! گسترش فرهنگ پایان نامه فروشی یا بهتره بگیم « خریدن پایان نامه » باعث شده تا افراد با سواد و خوش فکر تحصیل در موسسه های خصوصی رو خیلی موجه تر از دانشگاه ها بدونن . آیا به نظر شما دانشجویی که عرضه نوشتن پایان نامه اش رو نداره لیاقت صندلی دانشگاه رو داره ؟

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • 13 عادت غلط آمیخته با تکنولوژی و روش های ترک آنها  در سال 2013 هر جا رو که نگاه کنی تکنولوژی رو می بینی و دنیا به سمتی داره پیش میره که آدما به طور ناخودآگاه درگیر تکنولوژی هستن . چه بسا افرادی که نمی دونند اینترنت چیه ، تو اینترنت چی میگذره ، کامپیوتر رو چطور خاموش و روشن…
  • انجام پروژه های الکترونیکی - دانشجویی و صنعتیدیگه همه می دونن که اگه الان علم الکترونیک و کامپیوتر رو از بشر بگیرن باید مثل انسان های اولیه زندگی کنیم . این همه دستگاه های الکترونیکی و دیجیتال و این همه نرم افزارهای پیچیده الکی بوجود نیومدن . تعداد زیادی مهندس به معنی واقعی کلمه دارن روی علوم…
  • ویروس کرونا ؛ بررسی شایعه و سوال های رایجتو این پست میخوام تمام شایعات و حرف و حدیث هایی که در مورد کرونا تو شبکه های اجتماعی منتشر شده رو بررسی کنم . با من همراه باشید . انتقال کرونا از طریق حیوان خانگی شواهد قانع کننده ای از سرایت کرونا از طریق حیوان خانگی به انسان وجود…
  • RFID چیست ؟ مزایا، معایب و کاربردهای تکنولوژی RFID  RFID چیست؟ سامانهٔ شناسایی امواج رادیویی (به انگلیسی: Radio Frequency Identification)‏ (به اختصار RFID ) سامانهٔ شناسایی بی‌ سیمی است که قادر به تبادل داده‌ها به ‌وسیلهٔ برقراری اطلاعات بین یک Tag که به یک کالا، کارت و... متّصل شده‌ و یک بازخوان (Reader) است. سامانه‌ های RFID از…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
ابراهیم درویش

من ابراهیم درویش هستم بلاگر تکتولوژی و مدرس زبان انگلیسی. در حال حاضر در استانبول (ترکیه) زندگی میکنم. نرم افزار خوندم و تخصص اصلیم برنامه نویسی وبه ؛ البته کمی هم برنامه نویسی اندروید بلدم. تقریبا از سال 1383 فعالیتم رو تو اینترنت شروع کردم. به زبان های ترکی استانبولی و اسپانیایی هم آشنایی دارم.

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

7 دیدگاه

  • ماریا 28 مهر 1393

    با سلام و خسته نباشید
    من دانشجو حتی کوچکترین پروژه رو هم با کلی تحقیق و انتخاب بهترین و کمک گرفتن از افراد با سوادتر انجام میدم چون مجبور میشم هر چی یاد نگرفتم رو یاد بگیرم+استفاده از تجربه افراد دیگه+ در گوشی زدن به اونایی که به اصطلاح شما “دلال” هستند!
    یک انتقاد جناب درویش
    در این مدتی که به سایت های فناوری و اخبار و ورزشی و … سر میزنم نویسنده بی اعصابی مثل شما ندیدم! ما برای درد و دل اینجا جمع نشدیم! ذره ای از این متنتون رو تکذیب نمیکنم ولی لحن تندتون سراسر پر از…!!!

    “تو که انقدر مغزت کوچیکه و بی سوادی که مدرکتو میخری مگه مجبوری خودتو قاطی آدم حسابیا کنی ؟! همین آدم با همین مدرک پوشالی و بی ارزشش تو کارش ترفیع میگیره و پدر همه رو در میاره”
    لطفا به اعصاب خودتون مسلط باشید و با ارامش بیشتری که در شان یه نویسنده هست پیش برید

    • سلام
      دوست عزیز انتقاد مودبانه شما نشون دهنده فرهنگ و حس مسئولیته
      ببینید من به هیچ آدم موجهی کوچکترین بی احترامی نکردم . متاسفانه مخاطب این جملات ادبیات دیگه ای در ذهن شون تعریف نشده !
      موفق باشید

  • فريبا 26 مهر 1393

    ای بابا، آخه مملکت ما چیش رو حسابه که این یکیش باشه. وقتی دانشجو جماعت میبینه فلان وزیر یا فلان نماینده مجلس با مدرک جعلی رفتن اون بالا بالاها، وقتی هزارتا فساد اقتصادی و فرهنگی و … و… رو میبینه، چه انتظاری ازش دارید؟

    این خانه از پایبست ویران است…

  • از بهترین دستور های دکتر روحانی!

  • حامد زرین مو 24 مهر 1393

    بووووووووووووووووووووووق تو سر یه همچین دانشجویی

  • خداوکیلی نه
    توی دانشگاه ما چند تا از این اراذل و اوباش هستن(اغراق نکردم واقعا هستن(دانشگاه رو با چاله میدان اشتباه گرفتن))
    اما با حالیش اینکه یه مهندس گروهی داریم توپ
    اشک همه رو دراورده
    برای درس پروژه یه تحقیق هایی(پروژه هایی) میده که طرف بر خودش بگرده وگرنه باید حداقل ۴٫۵ میلیونی خرج کنه تا پایان نامش ردیف شه

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا