بستن فهرست

تغییر مدل دست یابی به اطلاعات

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۰

حدود نیمی از افراد بالغ در آمریکا (%۴۷) اظهار داشتند که حداقل بعضی از اخبار محلی و این گونه اطلاعات را در موبایل ها یا تبلت هایشان مشاهده می کنند.

معمولا اطلاعاتی که در موبایل ها مشاهده میشود اطلاعاتی کاربردی و روزمره هستند. %۴۲ از دارندگان تلفن همراه اطلاعاتی راجع به وضعیت آب وهوا و %۳۷ آنان  اطلاعاتی راجع به رستورانها و یا مشاغل محلی دیگر و تعداد کمتری هم اخبار مربوط به وضعیت ترافیک ، حمل ونقل و اخبارعمومی را در موبایل ها و یا تبلت هایشان دریافت می کنند .

یکی از جدیدترین و آسان ترین فرمهای دریافت اخبار، از طریق نرم افزارهایی است که به همین منظور طراحی شده اند که اخیرا دربین دارندگان موبایل رواج یافته است. هم اکنون فقط %۱۳ آنان از نرم افزار جهت دریافت اخبار و اطلاعات استفاده می کنند که حدودا %۱۱ از کل جمعیت  بزرگسالان آمریکایی را در برمی گیرد. بنابراین ، در حالیکه حدودا نیمی از افراد بالغ در آمریکا اخبار محلی را در گجت های سیار مثل موبایل و تبلت مشاهده می کنند ، از هر ۱۰ نفر فقط ۱ نفر در حال استفاده از این نرم افزارها  جهت دریافت اخبار می باشد.

براساس مطالعات انجام شده ، فقط %۱۰ از بزرگسالان برای دریافت اخبار از طریق این نرم افزارها هزینه پرداخت می کنند  که فقط شامل %۱ افراد بزرگسال در آمریکا می شود و %۳۶ از راههای دیگر بهره می برند ولی اکثر آنان بطور مشترک از روزنامه های محلی استفاده می کنند.

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

Lee Rainie مدیر موسسه pew internet به این نکته اشاره کرده است که: خیلی از سازمانهای خبری به زیر ساخت های نرم افزاری موبایل روی آوردند تا راههای نوینی برای گسترش مشترک هایشان و درآمدهای تبلیغاتی در بازارهای داخلی عرضه کنند.

استفاده از تبلت به اندازه هر دستگاه یا وسیله دیگری که تابحال دیده ایم به سرعت در حال رشد است. خیلی جالب خواهد بود که ببینیم آیا  اوضاع تغییر می کند؟ آیا مردم برای دریافت اطلاعات به صورت آنلاین هزینه ای پرداخت می کنند ؟ تا الان که این اتفاق نیفتاده است!

این تحقیقات نتیجه یک پرسش و پاسخ تلفنی از ۲۲۵۱ آمریکایی (از ۱۸ سال به بالا) به زبانهای انگلیسی و اسپانیایی است. ۷۵۰ تا از مصاحبه ها از طریق تلفن همراه انجام شده و میزان خطا در نمونه کامل آن +/- ۲ درصد است.

 

اخبار و اطلاعات

 

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • 13 عادت غلط آمیخته با تکنولوژی و روش های ترک آنها  در سال 2013 هر جا رو که نگاه کنی تکنولوژی رو می بینی و دنیا به سمتی داره پیش میره که آدما به طور ناخودآگاه درگیر تکنولوژی هستن . چه بسا افرادی که نمی دونند اینترنت چیه ، تو اینترنت چی میگذره ، کامپیوتر رو چطور خاموش و روشن…
  • Lego Bricks ؛ ساخت خانه هایی از جنس Unicef  تا حالا با خودتون فکر کردید که چرا آفریقایی ها انقدر بدبختند ؟ چرا این قاره از موقعی که من یادمه همینجوری بوده و هست و احتمالا همینطور هم خواهد ماند . اینجوری که دنیا داره پیش میره و افزایش دما و افزایش جمعیت و ... فکر کنم وضع…
  • سوپرمارکت های توشیبا مجهز به اسکن ظاهر محصولات  یکی از دلایلی که کشور ژاپن همواره در صدر تکنولوژی و علم رباتیک بوده اینه که همیشه در حال طراحی و ساخت ربات های عجیب غریب و البته کاربردی بوده . کلا این کشور در زمینه اتوماسیون شرکت ها حرف های زیادی داره . شرکت توشیبا در آخرین موفقیت…
  • سلول خورشیدی چگونه کار می کند ؟ نحوه تبدیل انرژی خورشیدی به برق  خورشید ؛ ستاره ای که بدون هیچ چشمداشت و منتی گرمای وجودی خود را بر ما ارزانی داشته تا ما از این موقعیت و به بهترین شکل برای مصارف خود بهره ببریم . ستاره قدرتمندی که نه دی اکسید کربن تولید می کند ، نه برای ما خرج می…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
شروين صادقي

شروين صادقي هستم متولد 2 خرداد 1365 تهران مهندس الكترونيك . در زمينه طراحي مدارهاي Switching ، آمپلي فاير و منابع تغذيه فعاليت مي كنم . الكترونيك نيمي از زندگيم رو تشكيل داده و با اجازه اساتيد نيم نگاهي هم به نوشتن پست در مجله علم فردا دارم . اميدوارم مورد پسند شما دوستان عزيز واقع بشه .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

یک دیدگاه

  • شاید یه مقدار بیشتر زمان لازمه تا مردم برای شنیدن اخبار هزینه کنند…..

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا