بستن فهرست

برای جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در فایرفاکس چند تا راه حل ساده وجود داره که من در این پست کوتاه می خوام همه این راه حل ها رو به صورت خلاصه و با عکس خدمت تون توضیح بدم . اکیدا توصیه می کنم حتما این پست رو بخونید و حتما تبلیغات پاپ آپ رو روی مرورگر فایرفاکس بلاک کنید .  در این پست میخوام چند افزونه بسیار مفید برای بلاک کردن پاپ آپ در فایرفاکس رو هم خدمت تون معرفی میکنم .

جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در فایرفاکس از طریق صفحه تنظیمات

■  مرورگر فایرفاکس رو باز کنید و از قسمت راست و بالای صفحه روی آیکن 3 خط کلیک کنید و بعد روی گزینه Options کلیک کنید .

■ حالا از منیوی سمت چپ سایت روی گزینه Content کلیک کنید .

روش بلاک کردن تبلیغات پاپ آپ در فایرفاکس

روش بلاک کردن تبلیغات پاپ آپ در فایرفاکس

■ حالا از قسمت Pop-ups گزینه Block pop-up windows  رو تیک بزنید .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

■ خب تموم شد !

معرفی چند افزونه برای جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در فایرفاکس

اکیدا توصیه می کنم حتما یه افزونه برای بلاک کردن تبلیغات پاپ آپ روی مروگر تون نصب کنید چون با روش اول ممکنه مشکل تون به طور کامل حل نشه . من چنتا افزونه برای جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در فایرفاکس خدمت تون معرفی می کنم . شما یکی از این 3 مورد رو نصب کنید . برای نصب کافیه برید به آدرسی که لینک کردم و بعد روی دکمه سبز رنگ Add to Firefox کلیک کنید . در قسمت بالای صفحه یه پیام نمایش داده میشه روی دکمه install کلیک کنید تا افزونه نصب بشه .

1- افزونه اد بلاک پلاس پاپ آپ Adblock Plus Pop-up

افزونه Adblock Plus Pop-up برای جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در فایرفاکس

افزونه Adblock Plus Pop-up برای جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در فایرفاکس

دانلود افزونه Adblock Plus Pop-up

برنامه نویس : Jesse Hakanen

روش استفاده : روی آیکن 3 خط در قسمت بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید و بعد روی گزینه Add-ons کلیک کنید . حالا روبه روی گزینه Adblock Plus Pop-up  روی دکمه Options کلیک کنید . در صفحه ای که باز شده می تونید آدرس سایت های مورد نظر تون رو وارد کنید و تعیین کنید که پاپ آپ هاشون باز بشن یا نه .

تنظیمات افزونه Adblock Plus Pop-up

تنظیمات افزونه Adblock Plus Pop-up

چون در بعضی موارد پیش میاد که یه وب سایت از پاپ آپ استفاده میکنه اما اون پاپ آپ تبلیغات نیست ، مثلا صفحه لاگین ممکنه به صورت پاپ آپ طراحی شده باشه . در این موارد می تونید روی دکمه Add site rule کلیک کنید و بعد در صفحه ای که باز میشه آدرس سایت مورد نظر رو وارد کنید . و بعدش تعیین کنید که میخواید پاپ آپ این سایت نمایش داده بشه یا نه . اینجا 3 تا گزینه وجود داره :

تنظیمات افزونه Adblock Plus Pop-up

تنظیمات افزونه Adblock Plus Pop-up

1- بلاک کردن پاپ آپ های این وب سایت Block all pop-ups

2- نمایش پاپ آپ های این وب سایت Allow all pop-ups

3- مدیریت پاپ آپ ها توسط افزونه اد بلاک پلاس  Handle pop-ups using Adblock Plus

در حد تیتر خدمت تون عرض کنم که این افزونه می تونه با افزونه Adblock Plus هم کار کنه . گزینه سوم مربوط به این مسئله میشه .

بنا به شرایط گزینه مورد نیاز تون رو انتخاب کنید . در صورتی که هیچ سایتی رو انتخاب نکنید به طور پیش فرض ، پنجره های پاپ آپ همه سایت ها بلاک میشن . در مورد سایت های ایرانی نیازی به تنظیمات نیست چون تمام پاپ آپ ها تبلیغاتی و مزاحم هستن .

2- افزونه Strict Pop-up Blocker

افزونه Strict Pop-up Blocker برای جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در فایرفاکس

افزونه Strict Pop-up Blocker برای جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در فایرفاکس

دانلود افزونه Strict Pop-up Blocker

برنامه نویس : Nikos Asimakis

روش استفاده : تنظیمات حاصی نداره و فقط کافیه نصبش کنید و فایرفاکس رو restart کنید .

3- افزونه پاپ آپ کنترولر Pop-up Controller

افزونه پاپ آپ کنترولر Pop-up Controller برای جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در فایرفاکس

افزونه پاپ آپ کنترولر Pop-up Controller برای جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در فایرفاکس

دانلود افزونه Pop-up Controller

برنامه نویس : Sachin Chandran

روش استفاده : این افزونه هم تنظیمات خاصی نداره و به محض اینکه نصبش کنید تمام پنجره های پاپ آپ بلاک میشن .

خب دوستان من سعی کردم بهریت روش های برای جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در فایرفاکس رو خدمت تون توضیح بدم . ان شالله خداوند وب مستری هایی که از تبلیغات پاپ آپ کسب درآمد میکنن رو به راه راست هدایت کنه بلکه کاربران اینترنت یه نفس راحت بکشن 😀 بلاک کردن این تبلیغات به مرور زمان می تونه تاثیر بسیار خوبی در کاهش این ناهنجاری اینترنتی داشته باشه . پس همین امروز تبلیغات پاپ آپ رو بلاک کنید .

 

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در گوگل کرومبرای جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در گوگل کروم چنتا راه حل وجود داره که در این پست کوتاه همه این راه حل ها رو به صورت خلاصه و تصویری خدمت تون آموزش میدم . متاسفانه تبلیغات پاپ آپ داره مثه قارچ زیاد میشه و واقعا کاربرای اینترنت رو دیوونه…
  • تبلیغات پاپ آپ کاربران سایت تان را فراری میدهد !همه ما روزانه چندین بار در معرض تبلیغات پاپ آپ قرار میگیریم . تبلیغات ناخواسته ای که برای همه آزار دهنده است و همه ازش فرار میکنن . تبلیغات پاپ آپ برای کسی جذابیتی نداره اما با این حال باز هم فروشگاه ها و صاحبان سایت های زیادی از این…
  • تغییر موتور جستجوی پیش فرض فایرفاکسموتور جستجوی پیش فرض فایرفاکس برای بسیاری از کاربران اینترنت نا آشنا و حتی غیر قابل تحمله ! اما متاسفانه کار کردن با مرورگر فایرفاکس برای کاربران عادی یکم سخته . دلیل سخت بودن کار با فایرفاکس برای کاربران آماتور اینترنت اینه که این نرم افزار به دلیل انعطاف پذیری…
  • پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس ؛ آموزش تصویریپاک کردن کش مرورگر فایرفاکس یکی از کار هاییه که ممکنه خیلی بهش نیاز داشته باشید . اگر نمیدونید که کش مرورگر چیه و چرا باید حذفش کرد و یا بلد نیستین که کش فایرفاکس رو پاک کنید ، حتما این مطلب کوتاه رو بخونید . این مطلب برای افراد…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
ابراهیم درویش

من ابراهیم درویش هستم بلاگر تکتولوژی و مدرس زبان انگلیسی. در حال حاضر در استانبول (ترکیه) زندگی میکنم. نرم افزار خوندم و تخصص اصلیم برنامه نویسی وبه ؛ البته کمی هم برنامه نویسی اندروید بلدم. تقریبا از سال 1383 فعالیتم رو تو اینترنت شروع کردم. به زبان های ترکی استانبولی و اسپانیایی هم آشنایی دارم.

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

12 دیدگاه

  • خوب بود. مرسی

  • سلام
    نسخه اندرویدی فایرفکس داره؟

  • سلام من یه سوال از محضرتون داشتم من 5 سال قبل در یک وبلاگ عضو بودم و کاربران میتوانستند بهمدیگر پیام خصوصی ارسال کنند من تمام پیام های خصوصی خودم رو پاک میکردم بعدا شایع شد که مدیر وبلاگ پیام ها رو میخونه آیا پیام های حذف شده رو هم میشه دوباره استخراجش کرد و خواند؟ اون هم بعد از 5 سال؟

  • ممنون از شما
    من از Pop-up Controller استفاده میکنم که به نظرم بهترین هم هست. جون با نصبش، یه ایکن قرمز یا سبز میاد بالا و فقط با یک کلیک میتونی پاپ آپ یه سایت رو فعال یا غیر فعال کنی به همین سادگی .

  • با تشکر از مطلب خوب تون من هر روز به وب سایت تون سر میزنم و از مطالب عالیش لذت می برم فقط یه سوال افزونه Adblock Plus Pop-up متن باز هست یا نه ؟ چون در بعضی از مواقع این افزونه ها باعث مشکلات امنیتی میشن .

    • سلام ، خیر
      ببینید متن باز بودن یک نرم افزار زمانی می تونه دردسر ساز باشه که از منبع اصلی دریافت نشه ! همیشه برنامه های متن باز رو از وب سایت رسمی شون دانلود کنید . ممکنه یه برنامه متن باز باگ های امنیتی هم داشته باشه اما اگر قبلش در مورد باگ های برنامه مورد نظر تون تحقیق کنید به دردسر نمیوفتین .

  • سلام
    بابت سایت وزین و پُر بارتون صمیمانه تشکر میکنم. خدا خیرتون بده.

  • آقای درویش سلام ممنون از این پست خوب و کامل . من از افزونه اد بلاک پلاس استفاده کردم عالیه .

  • وای خدا خیرتون بده ایشالا درتمام مراحل زندگی تون خیر ببینین . اعصابم به هم ریخته بود از دست این پاپ آپ ها

  • حمید رضا 20 خرداد 1395

    من از کروم استفاده می کنم ولی این مقاله را هم خوندم لذت بردم. خداوکلیلی هر روز دعات می کنم خیلی آموزش مفیدی بود سرعت کروم من خیلی بهتر شد ضمن اینکه از وبگردی واقعاً لذت می برم.

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا