بستن فهرست

10 دلیل که سایت Minus را دوست دارم

تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۰

 

minus.com

امروزه share کردن اطلاعات با دیگران و آپلود فایل در فضای اینترنت بسیار متداول شده و در این بین سایتهای اشتراک فایل و آپلود مثل رپیدشیر ، 4shared ، Megaupload ، Mediafire و … بازدیدکنندگان و طرفداران خاص خود را دارند اما در این بین یک سایت وجود داره که برای اشتراک فایل از شما ثبت نام نمی خواهد و به سرعت کلیک کردن فایل شما را آپلود می کند . تنها کافیست به این سایت رفته و فایل خود را در قسمتی که مشخص کرده  Drag & Drop کنید . اگر دانش اینترنتی کمی نیز دارید به راحتی می توانید با این سایت کار کنید .

نحوه آپلود فایل در سایت Minus.com :

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

وقتی به صفحه اصلی مراجعه می کنید در بالای سایت چندین عکس که کنار هم چیده شده اند را می بینید ( در حال حاضر که اینجوریه ) روی عکسها نوشته Create galleries instantly  که به معنی ایجاد گالری در زمان بسیار کوتاه می باشد . زیر این عبارت نوشته Drag & Drop files here or click to upload که به معنی اینه که فایل خود را از کامپیوتر بکشید و اینجا رها کنید یا برای آپلود کلیک کنید که در هر دو صورت عملیات آپلود شروع می شود . این کار را شما بدون نیاز به ثبت نام انجام می دهید اما یادتون باشه که فایل شما تا 30 روز در سرور آنها می ماند و بعد از این مدت پاک خواهد شد . بعد از آپلود ، سایت به شما لینکهای مختلفی می دهد . لینک فروم ، لینک ثامبنیل ( thumbnail ) ، لینک گالری ، لینک HTML و … که هر کدام از اینها برای انتشار سریع در جای خود استفاده می شوند .

اگر می خواهید دچار محدودیت در آپلود و دانلود فایل نشوید پایین تر از نوشته های بالا باکس عضویت به رنگ نارنجی دیده می شود . نام کاربری ، پسورد و ایمیل مواد لازم برای عضویت شما هستند که در چند ثانیه انجام می شود . رایگان هم هست .

و اما 10 دلیل که این سایت دوشت داشتنی شده :

1 – کار با این سایت بسیار بسیار ساده است و اگر شما در انتشار و اشتراک فایل خود عجله دارید بهترین گزینه سایت ماینس می باشد . جایی که فایل شما بدون تبلیغ و برچسب آپلود می شود .

2 – شما می توانید انواع مختلفی از فایل ها را آپلود کنید حتی فایل های exe که برخی از سایت های اشراک فایل به دلیل مسایل امنیتی این اجازه را به شما نمی دهند . می دانید که ویروسها اکثرا در قالب فایل های exe هستند .

3 – اگر فایل شما عکس هست ، آن را با سایز واقعی به شما نشان می دهد و اگر فایل متنی و PDF باشد به صورت Thumbnail نشان می دهد . فایل های صوتی و تصویری را نیز می توانید همانجا play کنید .

4 – آپلود و دانلود  فایل در این سایت نیاز به ثبت نام ندارد هرچند خب مسلما کاربران عضو از مزایای بیشتری برخوردارند . مثلا کاربر عضو می تواند 50 مگا بایت را در هر بار آپلود کند و این در حالیه که کاربر مهمان تا 25 مگا بایت اجازه دارد . کاربر عضو تمام فایل های عمومی کاربران دیگر را می بیند . ضمن اینکه فایل کاربر مهمان تا 30 روز می ماند . ناگفته نماند که عضویت در این سایت حدود 5 تا 10 ثانیه زمان می برد پس عضو شوید .

5 – شما می توانید فایل خود را به صورت خصوصی آپلود کنید یعنی از دید افراد دیگر در امان می ماند . اگر نه می توانید به صورت عمومی انتشار دهید .

6 – این سایت به طور کامل رایگان هست و مثل برخی سایتها از شما به ازای دادن امکانات بیشتر پول دریافت نمی کند . در واقع منبع درآمد این سایت به گفته خودشان از این راه نیست .

7 – این سایت با وجود اپلیکیشنهای آیفون ، اندروید و ویندوز فون 7 و همچنین پشتیبانی مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم همواره در دسترس خواهد بود .

8 – بعد از آپلود فایل های تصویری ( عکس ) ، کدهای فروم ، اچ تی ام ال ، لینک مستقیم ، لینک تصویر ، لینک تصویر کوچک یا بند انگشتی را به شما می دهد که این کار در زمان شما خیلی خیلی صرفه جویی می کند .

9 – حتی کاربران مهمان نیز می توانند بفهمند که فایل اشتراکی آنها چند بار دانلود شده . با این کار شما به اهمیت فایل خود پی می برید .

10 – به سادگی دانلود یک تک فایل می توانید کل فایل های مورد نظر خود را در قالب یک فایل زیپ دانلود کنید . در مورد آپلود هم همینگونه است . اگر چند فایل را پشت سرهم آپ کنید آن را به صورت یک گالری در می آورد .

در انتها لازم به ذکره که آدرس دیگر این سایت ، Min.us می باشد که فرقی با هم نمی کنند مقصد یکی است .

 

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • معرفی 2 وبسایت برای ویرایش فایلهای PDF به صورت آنلاین  هرچند فایلهای پی دی اف را می توان با نرم افزارهای pdf editor که مخصوص همین کار ساخته شده اند دستکار کرد اما برخی مواقع یا پشت کامپیوتر خود نیستید یا نرم افزار ویرایشگر ندارید یا اگر دارید زمان نصب آن را ندارید . در این مواقع بهترین گزینه…
  • معرفی وبسایت shapecatcher.com  برای پیدا کردن مطالبی که می دانید و نمی دانید ، گوگل بهترین و راحت ترین مرجع کاربران اینترنت هست . با وارد کردن بخشی از عبارتی که حتی اسمش را کامل بلد نیستید گوگل به شما پیشنهادهای گوناگونی می دهد که بالاخره شما را به مقصد می رساند…
  • معرفی سایت GraphWords ، کلمات مترادف انگلیسی  در مورد ضرورت یادگیری زبان انگلیسی به قدر کافی شنیده اید ، نصیحت شدید و من دیگه وقتتون رو با اینجور حرفها نمی گیرم . سایت Graphwords.com وبسایتی است برای آموزش یکی از مهمترین قسمت های یادگیری زبان  انگلیسی یعنی کلمات و مترادف آنها . در بالای این سایت…
  • معرفی سایت swole.me ؛ تهیه رژیم غذایی درست  اگر چند سال پیش اضافه وزن و ورزش و قد و قامت مهم نبود امروزه به دلایل مختلف تناسب اندام یکی از مهمترین ویژگی هاییست که در نگاه اول روی افراد تاثیر می گذاره و چه بسا به خاطر همین قضیه بسیاری از فرصت ها برای خوش اندام ها…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
محمدرضا امین زاده

محمدرضا امين زاده هستم ، مهندس الكترونيك و سردبير مجله علم فردا . علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

یک دیدگاه

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا