بستن فهرست

تقریبا کسی نیست که بازی کتاب جنگل یا The Jungle Book رو نشناسه . کتاب جنگل ، یک کتاب داستانه که تا حالا 2 تا فیلم و چندین نسخه بازی ازش ساخته شده . امروز میخوام جدیدترین بازی ساخته شده بر اساس این داستان رو خدمت تون معرفی کنم . این بازی جذاب توسط شرکت Disney ساخته شده . پیشنهاد می کنم حتما این پست رو بخونید و بعدش این بازی باحال رو نصب کنید .

معرفی کتاب  The Jungle Book  یا همون کتاب جنگل

در سال 1894 نویسنده معروف انگلیسی « رادیرد کیپلینگ Rudyard Kipling » کتاب معروف The Jungle Book یا همون کتاب جنگل رو نوشت . این کتاب ، مجموعه ای از چندین داستان کوتاهه .

کتاب The Jungle Book نوشته Rudyard Kipling - سال 1894

کتاب The Jungle Book نوشته Rudyard Kipling – سال 1894

شخصیت اصلی این کتاب پسر بچه ای به نام  موگلی Mowgli هست که از نوزادی تا الان در جنگل های هند با کمک گرگ ها ، Baloo خرس دوس داشتنی و Bagheera پلنگ سیاه بزرگ شده . حیوانات جنگل ، این پسر بچه رو خیلی دوس دارن و ازش میخوان تا جنگل رو ترک کنه چون ممکنه شیر خان ( که یه ببر بدجنسه 😀 ) بهش حمله کنه . در سال 1895 یعنی یک سال بعد از انتشار این کتاب ، آقای کیپلینگ نسخه دوم این کتاب رو با عنوان The Second Jungle Book نوشت و منتشر کرد . کارتون ها ، فیلم ها و بازی های زیادی از این مجموعه داستانی در هالیوود ساخته شده که اغلب بسیار پر طرفدار بودن .

فیلم جانگل بوک The Jungle Book

فیلم انیمیشن کتاب جنگل - محصول شرکت Walt Disney - سال 1967

فیلم انیمیشن کتاب جنگل – محصول شرکت Walt Disney – سال 1967

در سال 1967 شرکت والت دیزنی Walt Disney یک کارتون کمدی – موزیکال بر اساس داستان کتاب جنگل ساخت .  این کارتون بسیار زیبا نوزدهمین انیمیشن شرکت Walt Disney بود . این انیمیشن به کارگردانی Wolfgang Reitherman ساخته شد . جالبه بدونید این انیمیشن بیش از 23 میلیون دلار فروش داشت که رقم بسیار قابل توجهیه . در سال 2016 شرکت والت دیزنی نسخه جدیدی از داستان جذاب کتاب جنگل رو به کارگردانی Jon Favreau تولید کرده که همین الان هم در یوتیوب با قیمت 4.99 دلار در دسترسه .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس
فیلم کتاب جنگل - محصول شرکت Walt Disney - سال 2016

فیلم کتاب جنگل – محصول شرکت Walt Disney – سال 2016

توصیه میکنم حتما نسخه 2016 این فیلم انیمیشن جذاب رو ببینید ؛ مطمئن باشید که جزئیات گرافیکی این انیمیشن حرفه ای شما رو هیپنوتیزم میکنه !

بازی کتاب جنگل The Jungle Book

بازی جانگل بوک The Jungle Book برای اولین بار در سال 1994 برای کنسول های بازی سگا ، سوپر نینتندو و چند کنسول دیگه تولید شد . حالا امسال نسخه موبایلی این بازی با عنوان The Jungle Book: Mowgli’s Run برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده . در این بازی شما باید به جای شخصیت اول داستان یعنی موگلی Mowgli بازی کنید . در این بازی فقط باید بدوید و از همه خطرات جنگل فرار کنید و تا می تونید قطره های عسل رو جمع کنید تا بتونید به مراحل بعدی راه پیدا کنید . گرافیک بازی بسیار بسیار خوبه ؛ خب به هر حال این بازی توسط والت دیزنی تولید شده و قطعا کاری که توسط دیزنی تولید بشه کار شاخیه . این بازی کاملا رایگانه و به زبان های انگلیسی ، اسپنیولی ، فرانسه ، ایتالیایی ، پرتغالی ، آلمانی ، کره ای و چینی ترجمه شده .

 

بازی کتاب جنگل : فرار موگلی The Jungle Book: Mowgli's Run

بازی کتاب جنگل : فرار موگلی The Jungle Book: Mowgli’s Run

 

نمایی از بازی کتاب جنگل : فرار موگلی The Jungle Book: Mowgli's Run

نمایی از بازی کتاب جنگل : فرار موگلی The Jungle Book: Mowgli’s Run

 

نمایی از بازی کتاب جنگل : فرار موگلی

نمایی از بازی کتاب جنگل : فرار موگلی

 

فهرست مراحل و امتیاز های بازی کتاب جنگل : فرار موگلی The Jungle Book: Mowgli's Run

فهرست مراحل و امتیاز های بازی کتاب جنگل : فرار موگلی The Jungle Book: Mowgli’s Run

 

دانلود بازی کتاب جنگل The Jungle Book برای گوشی

همونطور که خدمت تون عرض کردم بازی کتاب جنگل : فرار موگلی The Jungle Book: Mowgli’s Run برای اندروید و iOS منتشر شده اما گویا فعلا نسخه ویندوزی این بازی ساخته نشده . حجم بازی برای نسخه اندرویدی 61 مگا بایت و برای نسخه iOS حدود 137 مگا بایته . این بازی در گوگل پلی حدود 1 میلیون بار دانلود شده ! اگر اهل بازی های موبایلی هستین توصیه می کنم حتما این بازی رو امتحان کنید و نظر تون رو در همین صفحه بفرمایید تا بقیه هم استفاده کنن .

دانلود بازی ( رایگان )

■ دانلود بازی کتاب جنگل : فرار موگلی The Jungle Book: Mowgli’s Run برای اندروید

دانلود بازی کتاب جنگل : فرار موگلی The Jungle Book: Mowgli’s Run برای آیفون و آیپد ( نسخه iOS )

 

 

 

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • بازی گنگ استایل Gangstyle رقیب ایرانی کلش او کلنزبازی گنگ استایل Gangstyle یه بازی استراتژیک بسیار جذابه که توسط استودیو لیپینیک Lipinic ساخته شده . همونطور که می دونید این روزا بازار بازی های فکر و استراتژیک موبایلی بسیار داغه و همه گیمر های موبایل صب تا شب سرشون تو گوشی شونه . بازی گنگ استایل به لحاظ…
  • بازی سوینگ Swing یک بازی اعتیاد آور و جذاببازی سوینگ  Swing یکی از بهترین بازی های اندرویدی هست که تا حالا تو عمرم دیدم . باور کنید وقتی این بازی رو شروع کنید دیگه نمی تونید ولش کنید ! کلا آدمو از کار و زندگی میندازه . شاید باور تون نشه وقتی اولین بار منو محمد این بازی…
  • بروسلی Bruce Lee یک بازی اکشن رایگان برای اندروید و iOSبازی « بروسلی : وارد بازی می شود » یا Bruce Lee : Enter the game یکی از با حال ترین بازی های موبایل و تبلت هست که تا حالا دیدم . گرافیک بازی بروسلی منو یاد بازی های پلی استیشن ۱ میندازه . دیگه اسم بروسلی که میاد همه…
  • آتاری Atari سازنده اولین کنسول بازی دنیاخیلی جالبه که واژه « آتاری » واسه خیلیا معادل واژه « کنسول بازی » به حساب میاد . در این پست کوتاه و نوستالژیک ( خاطره انگیز ) نسل های مختلف کنسول های بازی شرکت آتاری رو به روایت تصویر با هم مرور می کنیم . مطمئنم که خیلی از…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
ابراهیم درویش

من ابراهیم درویش هستم بلاگر تکتولوژی و مدرس زبان انگلیسی. در حال حاضر در استانبول (ترکیه) زندگی میکنم. نرم افزار خوندم و تخصص اصلیم برنامه نویسی وبه ؛ البته کمی هم برنامه نویسی اندروید بلدم. تقریبا از سال 1383 فعالیتم رو تو اینترنت شروع کردم. به زبان های ترکی استانبولی و اسپانیایی هم آشنایی دارم.

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

یک دیدگاه

  • سلام مهندس
    قیمتش 5 دلاره
    اما توی ایران 500 تومانه که اونم پول اینترنته 🙂

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا