بستن فهرست

حتما کارتون بابا لنگ دراز یا Daddy long legs رو خاطرتون هست . البته فقط بچه های دهه شصت میفهمن من چی میگم . یکی از کارتون هایی که همه ما باهاش خاطره داریم ( به خصوص بچه های ۶۲ تا ۶۷ ) کارتون بابا لنگ دراز هست که البته دخترا ممکنه با اسم جودی ابوت بشناسنش . در ادامه داستان بابا لنگ دراز رو خدمت تون معرفی می کنم ( واسه بچه های ۷۰ به بالا ) و بعد میریم سراغ بازی تمرکزی و بسیار سخت بابا لنگ دراز یا Daddy long legs .

معرفی رمان بابا لنگ دراز  اثر Jean Webster

رمان بابا لنگ دراز یا Daddy long legs توسط خانم Alice Jane Chandler Webster رمان نویس و نمایش نامه نویس امریکایی در سال ۱۹۱۲ منتشر شد ( ۴ سال بعدش هم فوت کرد ) .

جین وبستر Alice Jane Chandler Webster نویسنده رمان بابا لنگ دراز

جین وبستر Alice Jane Chandler Webster نویسنده رمان بابا لنگ دراز

داستان بابا لنگ دراز قصه یک دختر موقرمز به نام جودی ابوت بود که پدر و مادرش رو از دست داده بود و فردی به نام جان اسمیت سرپرستی این دختر رو قبول می کنه و جودی رو تو دبیرستان لینکن ثبت نام میکنه و خرجش رو میده . جودی ابوت یه دختر پر حرف ، با مزه و کنجکاو بود که به همه چی هم کار داشت . جودی ابوت ۲ تا دوست نزدیک داشت که هم اتاقیش هم بودن به نام سالی مک براید که دختر خجالتی و مهربونی بود و اون یکی هم یه دختر قد بلند و مغرور و مایه داری بود به نام جولیا پندلتون .

کارتون بابا لنگ دراز - از سمت چپ : جودی ابوت ، سالی مک براید ، جولیا پندلتون

کارتون بابا لنگ دراز – از سمت چپ : جودی ابوت ، سالی مک براید ، جولیا پندلتون

اگر این کارتون رو ندیدین CD هاش تو بازار هست حتما ببینید واقعا داستان بابا لنگ دراز یکی از بهترین آثار دنیاست . کارتون بابا لنگ دراز یه مجموعه تلویزیونی ژاپنی بود که در سال ۱۹۹۰ توسط استودیو Nippon Animation ساخته شد و جایزه بهترین فیلم تلوزیونی رو از آزانس فعالیت های فرهنگی کودکان ژاپن دریافت کرد . بد نیست بدونید که خیلی از کارتون های معروف دنیا رو  استودیو Nippon Animation ساخته شده از جمله : پینوکیو ، آن شری با موهای قرمز ، ماجراهای تام سایر ، زنان کوچک ، دور دنیا در هشتاد روز ، حنا دختری در مزرعه ، هایدی ، بینوایان ، رامکال ، خانواده دکتر ارنست ؛ یادش بخیر … .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

معرفی بازی بابا لنگ دراز Daddy long legs

بازی بابا لنگ دراز یک بازی تمرکزی و جذابه که برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شده .  بازی بابا لنگ دراز به ظاهر ساده است اما وقتی چند دقیقه باهاش درگیر بشین می فهمین اینجوریام نیست که فکر میکردین . موضوع بازی اینه که شما باید پاهای بابا لنگ دراز رو جوری حرکت بدین که تعادلش رو حفظ کنه و  نخوره زمین . هر چی بیشتر بتونه راه بره شما رکورد بالاتری می زنید . عمـــــــــرا اگر تا نیم ساعت اول بتونید بیشتر از ۱۰ متر حرکتش بدین . به هر حال لنگاش درازه و نمی تونه تعادلش رو حفظ کنه و شما باید کمکش کنید . بعد از نیم ساعت بازی برید توی صفحه رکورد ها و ببینید چه جــــــــــــانوارنی در دنیا هستن و ما بی خبریم ! یا رو اومده چند صد هزار متر رکورد زده !!! آخه مرد حسابی برو از خدا بترس ! تو چه جوری همچین رکوردی زدی ؟!!

بازی بابا لنگ دراز Daddy long legs

بازی بابا لنگ دراز Daddy long legs

بازی بابا لنگ دراز Daddy long legs

بازی بابا لنگ دراز Daddy long legs

بازی بابا لنگ دراز Daddy long legs

بازی بابا لنگ دراز Daddy long legs

اینم تیزر تبلیغاتی بازی بابا لنگ دارز هست که بد نیست قبل از نصب بازی ببینید .



خب دوستان امیدوارم که بازی بابا لنگ دراز رو نصب کنید . ازش لذت ببرید در ضمن فراموش نکنید که علم فردا رو به دوستان تون هم معرفی کنید .

 

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • مقایسه سرعت گلکسی اس 6 و گلکسی اس 5گلکسی اس 6 قطعا از گلکسی اس 5 سریع تره ، این مسئله کاملا مشخصه اما تو این پست ، تاثیر سخت افزار رو در دو گوشی متفاوت و از دو نسل مختلف می بینید . گلکسی اس 6 با پردازنده اکسینوس Exynos چهارده نانو متری 64 بیتی اکتا 7…
  • آنباکس گلکسی A5 سامسونگ به همراه توضیحاتگوشی گلکسی A5 در اکتبر ۲۰۱۴ معرفی و در دسامبر ۲۰۱۴ وارد بازار شد فعلا به صورت رسمی وارد ایران نشده تا جایی که من می دونم اما برخی فروشندگان حالا نمی دونم از چه طریقی موجود دارن و به قیمت ۱۶۰۰ تا ۱۷۰۰ دارن می فروشن ، این در…
  • خطرات گوشی فیک ، دیگه گوشی تقلبی نخرید !دور و بر بازار موبایل و علاالدین که برین ، دست فروشای زیادی جمع شدن و دارن و گوشی های تقلبی رو می فروشن . بعضی از این فروشنده ها که دیگه گرگ بالون دیده شدن ، گوشی های تقلبی رو به جای گوشی اصلی میدن به خریدارای ساده !…
  • فعال کردن Graysclae در آیفون 6 و آیپدقابلیت Graysclae در آیفون 6 یکی از ویژگی هایی هست که شاید خیلی ها از اون بی خبر باشن ، ویژگی Graysclae به طور کلی در سیستم عامل iOS 8.0 وجود داره و ربطی به آیفون یا آیپد بودن نداره . اگه آیپد ایر دارید هم می تونید این ویژگی رو…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
ابراهیم درویش

من ابراهیم درویش هستم بلاگر تکتولوژی و مدرس زبان انگلیسی. در حال حاضر در استانبول (ترکیه) زندگی میکنم. نرم افزار خوندم و تخصص اصلیم برنامه نویسی وبه ؛ البته کمی هم برنامه نویسی اندروید بلدم. تقریبا از سال 1383 فعالیتم رو تو اینترنت شروع کردم. به زبان های ترکی استانبولی و اسپانیایی هم آشنایی دارم.

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

4 دیدگاه

  • سلام
    چرا لینک دانلودشو نذاشتید پس!!!؟

    • سلام
      علم فردا سرویس دانلود ارائه نمیده . می تونید تو گوگل سرچ کنید ، راحت پیداش می کنید .
      موفق باشید

  • لینک دانلودش رو نذاشتی ابراهیم آقا .

    • سلام رضا جان
      ما قط لینک دانلود نرم افزار های متن باز رو میذاریم . این بازی رو می تونید از سایت های ایرانی یا خارجی دانلود کنید. کافیه تو گوگل جستجو کنید .

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا