بستن فهرست

نسل ها و گجت هایشان

تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰

نسل های مختلف و گجت ها

امروزه وسایل و ابزارهای زیادی دربین نسلها محبوب شده است و اکثر مردم دارای تلفن همراه ، لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی هستند. جوانترها که به سمت تغییرو تحول سوق داده می شوند ، لپ تاپ را به کامپیوترهای رومیزی ترجیح می دهند و از تلفن همراهشان استفاده های گوناگونی مانند اینترنت ، چک کردن ایمیل ها ، گوش کردن به موزیک ، بازی و تماشای فیلمهای ویدیویی می کنند.

تلفن های همراه به مراتب محبوبترین دستگاه در بین بزرگسالان آمریکایی است. %85 از آنان دارای تلفن همراه هستند و %90 آنان (به انضمام %62 آمریکایی 75 سال به بالا) در منزل شان حداقل از یک تلفن همراه استفاده می کنند.

کامپیوترهای رومیزی در بین بزرگسالان 35 تا 65 سال محبوب تر است, این در حالی است که نسل متولد شده از سال 1975 تا سال 2000 میلادی  تنها نسلی است که لپ تاپ را به کامپیوترهای رومیزی ترجیح می دهند . %70  آنان ازلپ تاپ  و تنها %57 از کامپیوتر استفاده میکنند .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

%74 از بزرگسالان سنین 18 تا 34 سال از mp3 player و ipod استفاده می کنند درحالی که 56 درصد نسل 35 تا 46 سال دارای موزیک پلیر می باشند .

کنسول های بازی بطور یکسان در بین %63 از بزرگسالانی که این دستگاه را دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

بطور کلی %5 از بزرگسالان دارای e-book reader و%4 از آنان دارای iPod ویا تبلت هستند.

روی هم رفته حدودا 1 نفر از 11 نفر (%9) از بزرگسالان  و %45 از بزرگسالان 75 سال به بالا ، هیچ کدام از این دستگاه ها را ندارند.

این اطلاعات  بر اساس تحقیقات پی درپی و روزانه در مورد کاربرد اینترنت در زندگی آمریکایی ها به دست آمده است. نتیجه این تحقیقات بر پایه مصاحبه های تلفنی توسط Princeton Survey Research از 9 اگوست تا 13 سپتامبر  2010  در بین 3001 بزرگسال 18 سال به بالا گرداوری  شده است. این مصاحبه به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی از طریق تلفن همراه و تلفن های ثابت انجام شده است.

 

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • RFID چیست ؟ مزایا، معایب و کاربردهای تکنولوژی RFID  RFID چیست؟ سامانهٔ شناسایی امواج رادیویی (به انگلیسی: Radio Frequency Identification)‏ (به اختصار RFID ) سامانهٔ شناسایی بی‌ سیمی است که قادر به تبادل داده‌ها به ‌وسیلهٔ برقراری اطلاعات بین یک Tag که به یک کالا، کارت و... متّصل شده‌ و یک بازخوان (Reader) است. سامانه‌ های RFID از…
  • 13 عادت غلط آمیخته با تکنولوژی و روش های ترک آنها  در سال 2013 هر جا رو که نگاه کنی تکنولوژی رو می بینی و دنیا به سمتی داره پیش میره که آدما به طور ناخودآگاه درگیر تکنولوژی هستن . چه بسا افرادی که نمی دونند اینترنت چیه ، تو اینترنت چی میگذره ، کامپیوتر رو چطور خاموش و روشن…
  • HDMI چیست ؟ بررسی انواع پورت و کابل HDMI    HDMI چیست؟ HDMI  اولین و تنها رابط تجاری برای انتقال غیر فشرده همزمان تصویر و صدا به صورت دیجیتال است. HDMI نوعی پورت ارتباطی است که قابلیت انتقال تصویر و صدا با کیفیت بالا را تنها با استفاده از یک کابل به کاربران ارائه می‌دهد. پورت HDMI برای…
  • سلول خورشیدی چگونه کار می کند ؟ نحوه تبدیل انرژی خورشیدی به برق  خورشید ؛ ستاره ای که بدون هیچ چشمداشت و منتی گرمای وجودی خود را بر ما ارزانی داشته تا ما از این موقعیت و به بهترین شکل برای مصارف خود بهره ببریم . ستاره قدرتمندی که نه دی اکسید کربن تولید می کند ، نه برای ما خرج می…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
شروين صادقي

شروين صادقي هستم متولد 2 خرداد 1365 تهران مهندس الكترونيك . در زمينه طراحي مدارهاي Switching ، آمپلي فاير و منابع تغذيه فعاليت مي كنم . الكترونيك نيمي از زندگيم رو تشكيل داده و با اجازه اساتيد نيم نگاهي هم به نوشتن پست در مجله علم فردا دارم . اميدوارم مورد پسند شما دوستان عزيز واقع بشه .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

2 دیدگاه

  • حالا فکرش رو کن ما با این وضع و اوضاع گجت ها توی پیری هامون چی کار میخواهیم بکنیم…!

    • محمد رضا امين زاده 23 اردیبهشت 1390

      من به شخصه نگران رابطه با فرزندانمون هستم . گجتها و تکنولو‍ژی هایی میان که فقط بچه های آینده ازش سر در میارن و شاید ما رو مسخره هم بکنند . مثل تفاوت نسلی همین الان ما با پدر مادر هامون که نمونه های زیادی رو خودم دیدم.

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا