بستن فهرست

معکوس کردن رنگ صفحه نمایش آیفون 6

تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

شرکت اپل در نسخه های جدیدتر گوشی های هوشمندش یه جورایی سعی کرده هوای افرادی که مشکلات بینایی دارن رو داشته باشه ، حالا شاید هم به این بهونه می خواد یه سری امکانات به گوشی های آیفون اضافه کنه و خودش رو مهم تر جلوه بده . به هر حال بعضی ویژگی ها توی آیفون 6 صرفا مخصوص افرادیه که مشکل کور رنگی دارن .

چند روز پیش ، یه پست نوشتم ” فعال سازی Grayscale در آیفون 6  ” و اونجا گفتم که این ویژگی برای کم شدن مصرف باتری نیست و صرفا یه آپشن برای کم بیناها هست . حالا در مورد معکوس کردن رنگ ها در آیفون هم همین حرف رو می زنم . هیچ تاثیری رو عمر باتری نداره !

معکوس کردن رنگ نمایشگر آیفون 6 و آیپد

معکوس کردن رنگ نمایشگر آیفون 6 و آیپد

لازم به ذکره که این ویژگی از آیفون 4 وجود داشته و الان چون آیفون 6 رو بورسه و خب شاید خیلی ها برای اولین باره که آیفون میخرن ، من روی آیفون 6 توضیح میدم اما رویه کار تو بقیه مدل ها هم به همین شکله . ضمنا قابلیت معکوس کردن رنگ ، در آیپد هم هست در واقع مربوط به سیستم عامل iOS میشه .

فعال سازی Invert Color در آیفون 6

برای بر عکس کردن رنگ ها در آیفون 6 باید به تنظیمات برید و از اونجا گزینه General رو انتخاب کنید .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس
گزینه General در آیفون 6

گزینه General در آیفون 6

حالا به قسمت Accessibility برید . داخل این گزینه ، یه آپشن هست به نام Invert Colors . حالا اسلایدرش رو به سمت راست ببرید تا فعال بشه .

گزینه Accessibility در آیفون 6

گزینه Accessibility در آیفون 6

 

معکوس کردن رنگ ها در آیفون 6

معکوس کردن رنگ ها در آیفون 6

الان همه رنگ های صفحه نمایش آیفون معکوس میشه مثلا رنگ مشکی میشه سفید یا رنگ قرمز میشه سبز .

فواید معکوس کردن رنگ ایفون 6

خیلی ها ، این قابلیت رو به درد نخور می دونن و بعضی دیگه یه سری مزیت ها براش در نظر گرفتن . افراد زیادی هستن که به رنگ سفید موقع مطالعه آلرژی دارن ، یعنی اگه پس زمینه متنی که دارن می خونن سفید باشه چشم درد می گیرن ، اینا می تونن زمینه رو مشکی کنن .

تحقیقات نشون میدن که 10 درصد مردان دچار کور رنگی هستن و نمی تونن خیلی از رنگ ها رو تشخیص بدن و این گزینه به دردشون می خوره البته من نمی دونم چه جوری به درد این افراد می خوره اما به هر حال این رو گفتن و حتما یه چیزی هست که میگن .

حالا شما هم امتحان کنید و ببینید کجا می تونه واستون مفید باشه . هر موقع بخواید می تونید این قابلیت رو غیر فعال کنید ، همین مسیر رو برید .

ضمنا می تونید آیفون تون رو جوری تنظیم کنید که با 3 بار زدن روی دکمه Home قابلیت معکوس کردن رنگ ها فعال بشه . واسه اینکه بدونید چجوری این کار رو تنظیم کنید پست ” تنظیم دکمه Home آیفون 6 به عنوان میانبر ” رو بخونید .

 

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • QuNeo ؛ تبلت مخصوص موسیقی در اندازه ipad      انسان در دوره های مختلف و قرون اخیر به شیوه های مختلف و در حد و اندازه ای که در توان داشته مشغول نواختن مسیقی بوده و در هر دوره روش جدیدی متولد شده . از زدن چوب بر روی ظرف و قابلمه تا میکسرها و آلات…
  • 5 دلیل برای نخریدن ipad جدید  آی پد جدید معرفی شد قرار بود با نام آی پد 3 وارد بازار بشه اما بنا به دلایلی به آی پد جدید تغییر نام پیدا کرد. به نظر من هم این کار درست بود چون این آی پد امکانات شگفت آور تری نسبت به نسل قبلی خود نداشت…
  • تنظیم دکمه Home آیفون 6 و آیپد بعنوان میانبرگوشی های جدید انقدر امکانات دارن که واسه فعال کردن هر کدوم باید وارد دنیایی از گزینه ها و آپشن ها بشید . یکی از راه حل ها واسه اجرای سریع تر برنامه ها یا امکانات ، استفاده از میانبرها یا همون Shortcut هست . در آیفون و آیپد برخی…
  • چرخش صفحه آیفون 6 با دکمه کناری در iOS 9اگه خاطرتون باشه قبلا تو پست " بی صدا کردن دوربین آیفون 6 " گفتم که دکمه کناری آیفون 6 برای Mute یا بی صدا کردن استفاده میشه . اصلا به خاطر همین بهش Mute Switch میگن . در آپدیت جدید اپل که iOS 9 هست به کاربران آیفون 6…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
محمدرضا امین زاده

محمدرضا امين زاده هستم ، مهندس الكترونيك و سردبير مجله علم فردا . علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

4 دیدگاه

  • کلا برعکسه

  • علم فردا خیلی عالیه
    تشکر

  • مطالبتون خیلی عالی و جامع هستند ، من در خارج از ایران زندگی میکنم
    چندی پیش یک آیفون تهیه کردم ولی بدلیل فراموش کردن پسورد و id عملا دیگر نمیتوانم از آیفونم استفاده کنم ، آیا شمامیتوانید در این زمینه کمک کنید ، تشکر میکنم

  • واسه من نداره invert colors رو :/

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا