بستن فهرست

9 نکته بین شما و طراح دکوراسیون داخلی

تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۳۹۰

 

اگر به یک خانه ، دفتر کار یا مغازه جدید نقل مکان کنید به احتمال زیاد دوست دارید نمای داخلی آن مکان به دلخواه خودتان باشد و سریعا دست به کار می شوید . پیاده کردن یک نمای مناسب کار ساده ای نیست . فقط چند روزی طول می کشد تا ایده ی خوب به ذهنتان برسد . حال ساخت دکور و رنگ پردازی و نور پردازی و هزار و یک چیز دیگر مسلما نیاز به تخصص دارد .  کسانی هستند که به عنوان طراح نمای داخلی برای شما این کار را انجام می دهند . قبل از اینکه با این افراد شروع به کار کنید چند نکته را مد نظر قرار دهید .

مجوز کار

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

کسی که مجوز این کار را گرفته از یک سری فیلترها توسط اداره کار و امور اجتماعی و سازمانهای دولتی دیگر عبور کرده و قطعا دارای صلاحیت در زمینه مربوط به خود می باشد . در مورد دانشگاه شخص طراح نیز تحقیق کنید .

نمونه کارها

از او بخواهید نمونه کارهایی که قبل از شما برای مشتریان دیگر انجام داده را به شما نشان دهد. امروزه اغلب طراحان ، هم به صورت آنلاین و هم به صورت چاپی نمونه کارهای خود را در معرض نمایش قرار می دهند . شما می توانید با ورود به سایت طراح خود به کارهای سابق او نگاهی بیندازید و سلیقه و تم کاری او را متوجه شوید .

سابقه کاری

مسلما یکی از اصلی ترین فاکتورهای سنجش صلاحیت یک فرد در هر زمینه ای ، فاکتور سابقه کاری است . مشکلی که گریبان بسیاری از جوانان جویای کار را گرفته و ول هم نمی کند .

هرچه سابقه کار او بیشتر باشد شما راحت تر به او اعتماد می کنید و این یک چیز طبیعی است . هرچه تجربه بیشتر باشد احتمال بروز خطا کمتر و کار سریعتر پیش می رود .

بودجه

قبل از دست به کار شدن ، توانایی مالی خود برای دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار را به طراح بگویید تا او را در انتخاب ابزار و وسایل ، صرف زمان ، نحوه کار و… کمک کنید . همچنین از او بخواهید با بودجه ای که شما دارید چه کارهایی می توان انجام داد و تا حد امکان نمونه کارهایش با این بودجه را ببینید .

پرداخت اجرت

قبل از انجام کار در مورد نحوه پرداخت اجرت و زمان آن با او به توافق برسید . بسیاری از طراحان بخشی از پول را در ابتدا درخواست می کنند و مابقی را در آخر می گیرند . در مورد مسایل مالی سخت گیر باشید و جای هیچ شک و شبهه ای باقی نگذارید . پول تنها مسئله ایست که بخاطر آن از دست یکدیگر رنجور خواهید شد .

مدت زمان انجام کار

برخی از طراحان به صورت روز مزد کار می کنند . با این طراحان از اول وارد کار نشوید بهتر است . پرداخت پول به ازای دریافت کار . زمان اتمام کار را بپرسید و روی آن تاکید کنید . با این کار تکلیف شما و خانوادتان روشن است و می توانید برای بعد از طراحی برنامه ریزی کنید .

قرارداد

بند به بند قرارداد را بخوانید و در مورد هر بندی که مشکل داشتید از او سوال کنید تا آخر کار دردسر ساز نشود . بندهای مربوط به مسائل مالی و زمانی را جدی بگیرید و به دقت بررسی کنید . قراردادی را که نمی فهمید امضا نکنید .

تعداد اعضای کار

از طراح در مورد تعداد افراد درگیر در پروژه شما سوال کنید . این که چه کسانی می توانند به منزل یا محل کار شما مراجعه و کار کنند . اینکه پول آنها را خودش می دهد یا شما باید بپردازید .

ایده پردازی و رهبری برای دکوراسیون داخلی

در مورد ایده پردازی کار سوال کنید که آیا خودش رهبری می کند یا هرچه شما بگویید انجام می دهد . در بسیاری از موارد که آخر و عاقبت خوبی داشته است هر دوی آنها با مشورت کار را انجام داده اند . چون شما محیط کار یا منزل به علاوه سلیقه خود را می شناسید و او هم کار خود را خوب بلد است .

 

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

  • سلول خورشیدی چگونه کار می کند ؟ نحوه تبدیل انرژی خورشیدی به برق  خورشید ؛ ستاره ای که بدون هیچ چشمداشت و منتی گرمای وجودی خود را بر ما ارزانی داشته تا ما از این موقعیت و به بهترین شکل برای مصارف خود بهره ببریم . ستاره قدرتمندی که نه دی اکسید کربن تولید می کند ، نه برای ما خرج می…
  • ایده هایی برای طراحی دکوراسیون فضاهای کوچک  داشتن یک خانه یا محل کار کوچک و جمع و جور به معنی این نیست که آن را به حال خود رها کنید و به این بهانه آنجا همیشه شلوغ و به هم ریخته باشد . گاهی اوقات می توان با کمی خلاقیت همه چیز را به نفع خودمان…
  • صفحه داغ مفهومی با انرژی خورشیدیاگر شما هم از آن دسته آدمهای تنبل هستید که حال و حوصله روشن کردن آتش را در یک تفریح دسته جمعی ندارید حتما این وسیله جدید و به درد بخور به کارتان می آید . یک صفحه باریک که به حدی انعطاف پذیره که می تونید آن را به…
  • 16000 پنل خورشیدی برای ایستگاه قطار  مثل اینکه واقعا باید نسل جدید انرژی را انرژی خورشیدی نام برد . اگر تا 2  3 سال پیش فقط طرح و یا صحبت از این انرژی پاک بود ، امروز این طرح ها به مرحله عمل رسیده و می رسد . در کشور بلژیک تونل ترن رو مسقف…
دسته بندی
موضوعات مرتبط
محمدرضا امین زاده

محمدرضا امين زاده هستم ، مهندس الكترونيك و سردبير مجله علم فردا . علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم .

آموزش زبان انگلیسی - ابراهیم درویش

آموزش زبان انگلیسی علم فردا

  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر!
  • ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد!
  • ■ آموزش مکالمه انگلیسی درباره موضوعات کاربردی
  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی!
  • ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی!!!
  • اطلاعات بیشتر + نمونه درس

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *

3 دیدگاه

  • به نظرمن اگرعکس های زیادی ازدکوراسیون قراردهند متوانیمازآنها ایده بگیریم واتاقمون رومرتب کنیم

  • کاملابانظرآقای رضاموافقم

  • من فکر می کنم نمونه کارها از همه مهم تره. چون دید مارو نسبت دکورهای صورت گرفته بیشتر می کنه و میتونیم حتی تلفیقی از چند نمونه رو مد نظر قرار بدیم.

حمایت از علم فردا
خبرنامه علم فردا
علم فردا در شبکه های اجتماعی علم فردا در جی پلاس کانال تلگرام علم فردا علم فردا در اینستاگرام
هر گونه کپی برداری از مطالب علم فردا ممنوعه ! در ضمن ، وب سایت علم فردا روی سرورهای پارس پک میزبانی میشه!
دانلود آموزش انگلیسی علم فردا